Written by Bella | February 1st, 2015

Sebelum ini, ramai yang terkejut dengan lamaran Hairul Azreen buat Hanis Zalikha yang dilakukan di hadapan khalayak ramai menerusi program Gegar Vaganza. Perkara tersebut membuktikan ketulusan hati juara Fear Factor musim pertama itu kepada kekasihnya.
Namun, sejak semalam kecoh pula berita bahawa Hairul Azreen membelikan cincin buat Hanis Zalikha ketika di Dubai.

Berkongsi foto percutian mereka ke luar negara, ramai yang mendakwa kononya mereka sedang “berbulan madu” berdua sedangkan pada hakitkatnya percutian tersebut disertai oleh seluruh ahli keluarga Hanis Zalikha.

Percutian tersebut dapat menambahkan rasa kasih dan sayang mereka berdua dan sekaligus mengeratkan lagi hubugan Hairul Azreen bersama keluarga Hanis Zalikha.
Jelas terpancar cahaya cinta saat Hairul Azreen menatap wajah Hanis Zalikha bukan? Memang mereka sedang dilamun cinta. Buat peminat doakan yang terbaik sahaja buat mereka dan jangan cepat membuat andaian tersendiri.

Sumber Berita: Rotikaya.com

7 responses to Hairul Azreen Dan Hanis Zalikha Beli Cincin Di Dubai?

    • Siti Soleha Binti Muhammad says:

      berduit ke dak erul ni? nak kata anak org kaya tak jugak! karier seni pun hambar! ke pakai duit menang Fear Factor dulu? setakat RM100k tu mana cukup! kurang2 duit tu dh tinggal 1/3 je… sah2 kahwin nanti minta sponsor! masa hangat bercinta semuanya “OK”.. tp lepas kahwin baru nampak bakal laki x berduit! masa tu baru nak minta cerai!

      0

      0
      • peminat capt.h says:

        mesti la berduit…tengok dia ad studio sendiri..business lg…ko je yg xde duit dduk kata k org..duk sibuk kata k org last2 ko yg kene cerai..kuikuikui.

        0

        0
  1. Anonymous says:

    Bagusler.. jgn jadi cam kamal adli. Peram lama pastu clash

    0

    0
  2. kelas mengaji says:

    wauuuu..jeles i

    0

    0
  3. mas says:

    Moga berbahagia ya..

    0

    0