Written by AbangNara | April 1st, 2009

gambar wallpaper siti nurhaliza

Kami tak sempat nak check kesahihan gambar Siti Nurhaliza ini sama ada betul diambil pada tahun 2008 atau tidak. Tapi rasanya masih belum dipaparkan di mana-mana blog hiburan.

Jadi kepada peminat Dato’ Siti Nurhaliza, boleh layan gambar gaya menari comel Siti Nurhaliza. Banyak lagi gambar Siti Nurhaliza semasa di KLIFF 2008 dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar wallpaper siti nurhaliza

gambar wallpaper siti nurhaliza

gambar wallpaper siti nurhaliza

54 responses to (GAMBAR)Siti Nurhaliza Semasa KLIFF 2008

  1. flower says:

    gelak sakan erk..
    mmg comel pon dia manari..

    0
    0
  2. grass says:

    ni mmg masa kliff 2008. bes performens dia

    0
    0
  3. Hazwan says:

    tudung ilang terus ?
    HA?

    0
    0
  4. ain says:

    hmm xthu la ni msa bla gmbr ni
    tpi x syok la…
    dia x pkai tdung la…
    nmpk sgt hipokrit la
    tpi maintain comeiiii

    0
    0
    • grass says:

      I was one of the foreward dancers during the performance. Actually she wore a black serkup with flower embroidery, but of course you cant see the embroidery clearly on tv or print. So happened that to wear that headress, the wearer must wear a serkup to cover and protect their hair anyway, so it was good for Datuk Siti in a way. Just sharing information :) We were so happy that after the performance we got invited to perform again in HK & Japan, but of course Datuk Siti could not take part.

      0
      0
      • Nekounam says:

        Asslmkum…tak kire laa, serkup ke, ape ke..yg penting pakai tudung yg X sempurna…
        Dah mnyalahi Agama Islam…
        Lbh baik jgn pakai ape2 kat kepala tu..

        0
        0
        • astaga says:

          Ishhhh apa jenis pemikiran ni ? Yang pakai skirt tu u suruh dia bogel gak ke ? Ni la contoh orang yang tak reti menilai mana baik mana buruk. Sesat sesat …..

          0
          0
        • zandi says:

          Nie laa ssh sikit nak memafamkan org yg tak fhm..
          Kalo CT tu die X MAMPU nk pakai 2DUNG dgn sempurna, LBH BAIK JGN PAKAI APA2 KAT KEPALA TU.. Sbb pbuatan tu dh menyindir AGAMA kite..
          Kalo yg pakai skirt tu, biarlah dier nak pakai..sbb pbuatan tu mmg kte dh tau salah..kan..renung2 kan..

          0
          0
        • zaza says:

          betul 2…benda ni bkn blh nak wat main…nak pakai pakai je la..klu dah x nak pakai jgn la plak dok buat main2

          0
          0
        • loripasir says:

          bodohnye la ko nih
          mane ko blajar nih ?
          sejak bile lak tudung kepale sama ada pakai habis atau tak pakai langsung ?
          dah tu kalo dier kate nk bermula beransur ansur kat mane ko nak kategori ?
          kalo itu la konsep hukum fardhu ko maka ko sejibik taleban yg abaikan batin tp agungkan zahir tanpa usul dan timbang.
          bawak mengucap pastu gi bukak kitab ataupun tanye la mane2 ustaz.

          0
          0
        • fertuifer1321 says:

          kenyataan skirt yg salah dan suruh org renung2kan tu sgtla bodoh dan tidak matang…bengap..

          0
          0
        • Fariq says:

          Cube buat renungan:

          aurat wanita terhadap yg bukan muhrim = seluruh anggota kecuali MUKA dan TANGAN;

          dikatakan:

          pakai tudung TAK sempurna = lebih baik TAK pakai apa2 kat kepala / MENYINDIR agama

          bagaimana pula ini:

          pakai baju TAK sempurna (terdedah / ketat) = lebih baik TAK pakai apa2 / MENYINDIR agama ??????

          =====================================
          Soalan : adakah perbuatan yg dikatakan MENYINDIR AGAMA tu hanya dikaitkan pada konsep pemakaian tudung tak sempurna saja? kalau YA. Kenapa tidak dikaitkan dengan konsep pemakaian seluruh kawasan aurat? Adakah hanya pemakaian tudung saja yang perlu kerana Allah? Memakai pakaian hari2an bukan kerana Allah?

          p/s : hanya mengajak kita sesama berfikir. Anda tentukan yg mana anda rasakan terbaik. !!PEACE!!

          0
          0
  5. hanz says:

    cun n cumil siti nie

    0
    0
  6. chantek says:

    ape2 pun…good luck siti…u r still the best

    0
    0
  7. Rain says:

    ape2 pun dia sbg wanita islam should tutup kpala n aurat die..

    0
    0
  8. fiza224 says:

    ni gmbar lame kut…… tp die ttup gak rmbut ckit2,dah mmg stile die pkai tudung nmpak rmbut…

    0
    0
  9. rozy says:

    haha..siti nampak sedikit kaku di pentas..mungkin dah lama tak perform tarian tradisional..

    0
    0
  10. garfield_82 says:

    hmm..wat2 comel ke?/

    0
    0
  11. Zandi says:

    dah tak pakai tudung lg dah…hahahaha..

    0
    0
  12. Nekounam says:

    mun CT pakei 2dong, mesti nampak rambut..bagus iboh pakei 2dong jak…

    0
    0
  13. Nekounam says:

    nie la bhasa S’WAK..hehehe…unik tak? haha..

    0
    0
  14. zaza says:

    kta tgu plak next performance dia nak pakai apa plak…

    0
    0
  15. morena says:

    aku tak paham korang ni. siti tu dulu langsung tak tutup rambut dia, sekarang dia tutup sikit rambut kemain lagi korang mengata dia. tak pernah aku tengok erra fazira ziana zain dayang norfaizah misha omar orang duk sibuk2 suruh pakai tudung atau tutup2 sikit. tapi yang siti ni yang dah memang pakai tutup pastu tambah plak tutup sikit rambut, memacam korang kata dia. kalau nak ikut menyalahi agama islam, berkata yang negatif mengenai seseorang itu di belakang dia pun dah MENYALAHI AGAMA ISLAM. dah jatuh kategori mengeji. tapi korang tetap buat jugak. kita disuruh untuk melihat sesuatu itu dengan hati, berlapang dada, dan melihat kebaikan dan berdoa untuk perubahan ke arah kebaikan. bukannya mengeji. tak wujudnye konsep MEMBERI NASIHAT DI BELAKANG dalam Islam. kalau nak memberi nasihat, kita kena pastikan nasihat kita tu sampai pada tuan penerima. kalau kita tak mampu nak sampaikan nasihat kita tu pada dia, kita kena doakan dia untuk berubah ke arah kebaikan. ni aku tengok ade pulak yang suruh dia bukak tutup rambut dia hanya disebahkan dia tak pakai tudung penuh. ada logik beragama atau tidak orang berpikiran macam ni ? aku yakin lepas mesej aku ni, mesti ada lagi yang memberi komen yang jatuh kategori mengeji yakni yang terang terangan menyalahi agama islam. korang nak menyatakan apa yang siti buat tu salah, tapi korang dah doublekan dulu hukum kesalahan siti ke atas diri korang sendiri. doakan siti agar dia terus berubah ke arah yang lebih baik, bertudung dengan lebih baik sudah la.

    0
    0
  16. TintaMaya says:

    menyanyi tu pun x bleh….haram dalam islam. sebab suara tu aurat bagi seorang wanita. haram bg seorang wanita memperdengarkan suaranya kepada bukan mahramnya tanpa sebab yg betul. errr…apa kata korang suruh jer semua penyanyi wanita islam kat malaysia nih benti nyanyi..?? biar la penyanyi cina ngan india jer yg nyanyi…. kan senang mcm tu…xyah la penat2 korang nak kisah, penyanyi tu pakai tudung ker, x pakai tudung ker…pakai tudung separuh ker…pakai skirt pendek ker…bikini ker…. tu pun kalo betul la korang nak tegakkan agama islam….dan betul2 rasa bertanggungjawab nak betulkan mana-mana yg x betul… alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ketiak masam… berjuang habis-habisan…jgn sekerat jln…dan jangan nak dakwahkan org2 tertentu jer… dakwahkan semua sekali… besar pahalanya tuh…. InsyaAllah…..

    0
    0
    • Fariq says:

      “menyanyi tu pun x bleh….haram dalam islam….”

      ni da berat ni..kene rujuk dalil pengharamannya dan pastikan ia sahih. Kalau main cakap je takut membawa kepada salah faham. ^_^

      mana tau kan kalau2 hukum dia mubah(berubah ikut situasi – boleh jadi haram, harus, wajib, makruh, sunat) macam hukum berkahwin.

      diharap, boleh menggunakan fakta ilmiah dalam memberi hujjah kes yang serius. tanpa fakta ilmiah, ianya tak lebih daripada sekadar TANGGAPAN.

      !!PEACE!!
      p/s: wallahua’alam – dan Allah lah yang lebih mengetahui. kita sekadar cari kebenaran – tak perlu menyalahkan orang lain. :D~~

      0
      0
  17. ana says:

    cumel sangat…..

    0
    0
  18. ana says:

    comel….

    0
    0
  19. Legalsounds says:

    I thought it was going to be some boring old post, but I’m glad I visited. I will post a link to this site on my blog. I believe my visitors will find that very useful.

    0
    0
  20. You made some first rate factors there. I regarded on the web for the problem and found most individuals will go together with together with your website.

    0
    0
  21. Very interesting subject , appreciate it for putting up. “The friendship that can cease has never been real.” by Saint Jerome.

    0
    0