Written by AbangNara | May 4th, 2009

azharina janda

Serius kami rasa nak lempang si Azharina bila melihat gambar-gambar perasan seksi dia nie. Seolah-olah macam nak beritahu kepada semua orang(terutama Dato’-Dato’) betapa sepinya hidup dia sebagai seorang janda. Betapa dia rindukan belaian seorang lelaki.

Rasa-rasa apa motif si Azharina sanggup berposing begini? Nak femeskan diri? Nak bagitau orang yang dia sepi? Nak tunjukkan bodynya tak berapa seksi?

Pening kepala kami lihat gaya-gaya artis Malaysia bergambar sekarang ini. Lagi gambar seksi si janda Azharina dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

azharina janda

azharina janda

azharina janda

131 responses to (GAMBAR)Si Janda Azharina Yang Kesepian?

  1. lilies says:

    hurmm..pelik ar die niy..dlu xde pon cmni..sejak da bergelar MISS J niyh..makin kurang lak kain die pkai..xcukup duit kew?? huhuhu..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • azfa says:

      mmg la tak cukup wit, datuk dah takde nak kasi wit… hihihi

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
      • BudaKGeniUs says:

        AZHARINA ni JANDA meletop ke?
        Ke Janda Berhias?

        Sekali tengok mcm janda meletop,
        Cume perut je tak meletop..hahahaha..

        p/s:SIlap jumpa vip,confirm meletop..:))

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
        • Penari Poco2 says:

          Oh BUDAKGENIUS…
          akhirnya ko kembali jua…
          seksanya aku menunggu namamu muncul…
          oh…aku benar2 terharu…
          kikiki…sajak kantoi!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • BudaKGeniUs says:

          POYO LA KO POCO-POCO..
          hahahaha..

          nekounam mane?
          lame aku x nampak dia?
          Ain ape cer?
          hahaha..

          korunk sure rindu kat aku kan?kan?kan?
          hahaha…

          p/s:org yg paling aku rindu mak abah aku..lama x balik kampung sioz..huuhuhu

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
        • Penari Poco2 says:

          diorg pun bz mcm ko jgk…
          esok2 ade le kot…
          kalu rindu kat makbapk call aje ler…
          kitorg sume mmg rindu kat ko…
          selalu jer sebut2…
          kikiki…

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHA….
          Korunk rindu kat aku?
          Selalu sebut2 pasal aku?

          CEH….patot ar aku mkn x kenyang2,
          Baru nak mkn asyik tersedak je,
          korunk sebut2 name aku!hhuhuh…

          member lain hilang je..
          Ain mane?pakwe dia nekounam mane?
          dah lari kat sempadan thailand ke?
          kawen kat sempadan?
          hahaha..
          Gosip baru nie..hehehe..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • Penari Poco2 says:

          esok2 ade ler muka pasangan ain ngan nekounam terpampang kat beautifulnara, baru kawin.
          kita bg komen yerk???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          OK..AKU ON AJEK..HAHAHA..

          Ko nye gosip ape cite plak?
          HEhehehehe…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          tepulang pd ko…
          ko nak gosip camna pasal aku nie???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          AIK POCO-POCO…

          Sejak bila plak ko menyerah kalah ngan aku nie?
          hahahaha..
          Sejak bile plak ko bagi aku menggosipkan ko dgn sewenang2nya?

          hahaha..

          Ko nak tau,
          mlm tadi budak2 umah aku blajar menari poco-poco,
          Mcm siot,
          badan sorg2 keras mcm kayu!
          hahahahah..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          kalau lelaki mmg ler bdn keras…
          masa dgr lagu tu ko mesti teringatkan aku yerk…
          kikiki…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHAH…..

          Aku ingat nak mntak tlg ko ajar aku menari POCO-POCO..hehee..

          Ntah mengarut je…hehehe…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • xyanniax says:

      xsuke…xsuke…xsukee!!!!!

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
      • matador says:

        bagi lah komen yg menbina, bukan menghentam & buat tuduhan yg menyakitkan hati si Azharina nih,,, cian die!!
        Bukan smua org suka jadi JANDA… Tp ni lah Lumrah Kehidupan.. Apa2pn idup mesti di teruskan…
        Utk Azharina jadikan segala komen melalui ruangan ni sbg sahabat bahwa ada yg perihatan dgn kamu Dan kamu tdak KESEPIAN….

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  2. ieza says:

    tak minat dengan dia ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  3. onizuka says:

    hahahaha… siap xknal pon sape dia ni. yg nyanyi langit ke-7 tu ke?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • alya says:

      bukan lah………

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • alya says:

      dia sedut lemak kat dagu je………….heheehe

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • minnie comey says:

        kat dahi die pon xde lemak..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • x-not-x says:

        mcm x caye je dia sedut lemak.selulit masih tebal..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          lemak keras xdpt sedut keluar…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • minnie2comey says:

          lemak die da tepu..bikan keras poco..hehe..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • BudaKGeniUs says:

          WAHHHhhh..
          Gile betul azharina nie..
          Bak sini no tepon dia,
          Bak aku kol..
          hahahahaha…

          p/s:1st komen setelah 3 mggu aku sepi..hahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          rindu la kat ko…
          lame xgaduh…
          kikiki…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • Penari Poco2 says:

          ooo…da tepu ke minnie?
          tumbuk ngan tukul bole bkecai lemak tu…
          tak tepu lg ler…
          bole ler sedut kuar…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          KO MMG MUSUH TRADISI SEJAK ZAMAN ULTRAMAN lagi..

          hahahaha…
          hahahaha….
          bile nak belanja mkn?
          ain sejak dapat hadiah,
          senyap je..
          xnak belanja kite?
          saving betul dia!!
          hahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • welcome back budak genius :):).ramai rindu kat budak genius

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          hahaha…AKULAH ORG PERTAMA YANG MERINDUI
          BUDAK GENIUS…PASAL LAMA DAH TAK GADUH
          NGAN DIA…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHA….

          Ko dulu tak penah agree ape yg aku cakap,
          Bab pepatah melayu mengatakan;

          Bagai enau dgn belukar,
          Melepaskan pucuk masing2..

          hehehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          dulu aku saje jer nak uji ko…
          TERNYATA…
          ko ibarat MENARIK RAMBUT DARI TEPUNG…
          berselerak pun tak…
          hahaha dan kikiki…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          APE PLAK MENARI RAMBUT DARI TEPUNG,

          BAK KATA PEPATAH,

          Kentut senyap ditengah org ramai,
          Ketut bau busuk pekat bedengkung,
          Tapi punca lubangnye,
          undefined..hahahahahahha…

          p/s:
          TEKA-TEKI:
          Bila Sorang2, dah tentu tahu..
          Bila 2 org, tahu..
          Bila 3 orang, tak tau..
          Ape dia?

          JAWAPAN:
          ketot..hahahahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          aku mmg ler nak jawab kentot…
          ko dah jawab dulu…
          xde surprise lgsung ler ko ni…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          KO RINDU KAT AKU POCO-POCO?

          hahahaha…
          Ko Hilang akal ke? hahahaha..

          Setahu aku,
          Ko antara mulut laser yg selalu hentam aku!
          hahahaha…

          Ini adalah ayat AJAIB dari ko!
          hahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHA….kak nara pun rindu kat aku ke?haha..

          Kak, bile nak belanje kitorg makan mlm nie?
          Aku dah lapar nie kak,
          Tengah2 mlm nie perut main bunyi2 plak..
          Nak pegi kedai mamak,
          Takut anjing gigit aku kang..hahahaha..

          p/s: Aku pon rindu kat korunk semua..hehehe..mcm dah jd adik beradik ar pulak..hahahah..

          (apasal tiba2 aku bg mood sedih plak nie..huhuhuh)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          aku dah ketawa mengilai pasal chat ngan ko…
          tetiba aku menangis plak tgok ko cdey…
          isk…isk…isk…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          KO NI SENTIMENTAL BETUL LA…

          Adoiyai si penari POCO-POCO…
          Ko nangis kenapa plak?
          hahaha…

          Leceh betul la..hehehehe..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          aku nangis sb ko cdey…hahahahah

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHAHA…

          Mmg ko nie senti-MENTAL la poco-poco..
          Hehehe..
          Kalu ain tau,
          Sure dia gelak kat ko!
          hahahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          wah3…aku senti-MENTAL…
          ko plak instru-MENTAL…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          senti + instru = SENTRU

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          WAH..
          DAH MCM BUNYI POLISENTRI JE…

          hehehe….
          Ko sihat ke poco-poco?
          Dah makan?
          Ulat mulong sedap x?
          hehehehehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          aku br jer lepas makan…
          ko nak ker ulat mulong???
          nanti aku bagi kat ko 3 kilo…
          aku xnak dan xpenah makan ulat mulong…
          GELI AKU tgk diorg makan hidup2…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • BudaKGeniUs says:

          EEEEeee….

          gELIK kamek tok..
          sik mauk kamek..busk..uUWEKEKkk

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          musuh tradisi…mmg ler…
          aku kalu xgaduh ngan ko x dpt tido malam aku…
          kikiki…
          ain ade…dia bg komen siang jer…
          lepas dpt hadiah dia jarang bagi komen…
          agaknya tgh honeymoon ngan nekounam kot ngan
          duit yg kak nara bagi tu…
          kikiki…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          CEH…
          Kita yg bagi support kat dia..
          Nie nak jadi cam tomok ar ain nie..

          hehe..
          Ko ape cer sejak aku x masuk web nie?
          Kawen lain ke?
          hahahaha..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          hahaha…lawak beruk ler ko nih..
          ade ke kawin lain..
          edah pun x, cuma ditinggal mcm…
          LAYANG-LAYANG TERPUTUS TALINYA…hahaha!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          SAPE PLAK YG TINGGALKAN KO NIE?

          Hahaha..tetiba plak menjiwang..hahaha.
          DAH tue,pegi cari pengganti ar..
          Jadi mcm azharina nie ke,
          hehehe..

          bleh pancing vvip..hehehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          hahahaha…
          aku xnak ikut mcm azharina tu…
          seksa aku…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          KALU KO XNAK JADI CAM AZHARINA..

          Ko jadi ar mcm kak jah..hahahahaha..

          Seksi gitu..hahahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. julu says:

    ape2 ntah dia ni.ari 2 dgr citer sdut lemak tp aku tgk cm2 jgk lah.prt ttp mbuncit;))

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. onizuka says:

    artis kita dah xde ciri2 ketimuran. dah tak syiok….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. wendy says:

    eww..selulit..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. iu says:

    kate janda mestilah kene seksi2..nntkan tak de sape lak yg nak..huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. lulu says:

    dia ni tak sedar diri ke apa..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Lovelyvic says:

    Gersang la tu..
    patutnya dulu dh kawen skali ngan VIP
    dh tahu camna sakit kna tipu…
    jadi bini no.2…. kena kutuk… diabaikan…
    ingatkan dah insaf…
    rupanya… “mak tak kisah… janji laki mak yang baru VIP jugak… senang mak di dunia ni…”

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • rozy says:

      dia kata still sayang datuk tu..
      emmm..cinta yang susah nak lupa

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      dia belum sampai title mak lagi…
      ko ibarat dia ada anak kucing ler…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. miekuci says:

    bdan dia sngt bsar ek

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. rozy says:

    kenapa pakai baju kecik..
    emm..rasa mcm sendat kot awak..
    baik awak pakai baju yang ok sikit…barula orang tak pandang rendah kat janda..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. onizuka says:

    nntahnye! pakai je lah baju kurung. sejuk mata ibu mertua mmandang…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. arabell says:

    peha die ade parot tapi nak tayang.eyekkkkkkkkkkkkk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • rozy says:

      mana sih parut…
      tak nampak pun….
      takyah tengok peha le..
      tengok kat muka ke tangan ke

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. nazz says:

    gemuk…sbb tuh xda orng nk…skng semu org mahu awek bertudung dh….lg lawa n cun…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • rozy says:

      yer..
      sekarang org layan awek tudung..
      angkat martabat awek tudung!!..
      huhuh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        jgn angkat tudung sudah ler…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • minnie comey says:

          opssss…terlebih suda..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          ko ingat ape???
          angkat tudung dari jemuran ler…
          “aini…angkat tudung dari jemuran…
          hujan dah turun…”
          kikiki…hahaha!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. minnie comey says:

    bajet cun..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • awOkk says:

      btol tu minnie..bajet cun je….bdan cubby nk pakai bj cmtu…xckup kain ke….p la jln TAR..byk kdai kain…ahaks…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
      • rozy says:

        jalan tar dia tak boleh pergi…nanto orang kerumun dia..
        artis ni pergi je indonesia…boleh pergi jalan2 tanah abang ke mangga dua ke beli kain2…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • minnie comey says:

        org nak seksi die pon nk seksi…awookkk gak besh..hehe..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          dia ni geng ngan penyanyi dyg nurfaizah…
          mmg padan…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. BudaKGeniUs says:

    GILE AR..

    Kalu aku jadi laki dia,
    Sure ar takkan lepas nye ar..
    Confirm 24 hours dlm bilik,
    hehehe…
    Nasi lemak dah ade, RM3.50 siap ade sambal kerang lagi..

    hahahaha..

    p/s:Kalu nak jadi jahat,biar jahat betul2..ohohoh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • minnie comey says:

      bukan campur kerang je tuh..sambal hati pon ade..telur siap telur dadar lg..cincailah kire..dlm 4.78 sen sekati..haha

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        wah…ada gerai nasi lemak plak kat sini…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          Ha’a..

          Nasi lemak paling murah is nasi lemak antarabangsa..

          Sedap lagi lazat..hahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          nasi lemak buatan mak aku…
          LAGI BEST…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BudaKGeniUs says:

          NASI LEMAK KO best x poco-poco?

          hahahahahaha..

          p/s: Org yg gatal adalah org yg lepak kat atas rumput selepas main bole..hahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          sb pemain bola tu terduduk taik kucing…
          hahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • rozy says:

          hahah..ko la duduk kat rumput pas main bola

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. aida says:

    knp manusia msti mbenci manusia yang lain..kite xde hak pn nk bnci org..sapelah kite nie..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      bkn benci tp komen mbina dgn xmbina…
      ambil yg baik jdkan tauladan…
      buruk jdkan sempadan…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Gorgong says:

    memang gersang janda ni….
    tengok dia baring pun mcm nak jer….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • minnie comey says:

      mcam da bese je…hu2.lalala..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Gorgong says:

        Hui… byk pengalaman Oooo…..
        Ttg janda menjanda nie…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • minnie2comey says:

          oic..ko mmg suke jande je la ae..byk pgalaman mak kate ko..bagos2..toskan usahe..mesti ko byk bini kan..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. zelL says:

    memlm msh aktif org2 dlm ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. rudy_yulio. says:

    kesepian yah…………….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. ONCET says:

    hmm…rasa nak tampa laju2 ler pulak si azharina nih….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. opah says:

    mana le xgersang minah ni…….ms lom jd janxx lg dia dh gersang…laki dia dah xdaya na dah….tu yg minah tu geletis je tuh….kekekekekekekekeke…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. miebahau says:

    wah wah wah mentang2 kau dah jd janda bkn main seksi lg kau yeeeeeeee…… terseksa jiwa dan batin gua tgk lu pakai mcm tu…….. perghhhhhhhhhhhhhhh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. akutakpaham says:

    dia rasa mantap ker?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. yann says:

    aku minat suara dia jerk minah ni…tpi ngapalah minah ni x pndai nk dressup suka sngt pakai bju ala kakak2…umur bru 24 thun jerk k.ziana yg dh 41 pun pndai dressup ala2 remaja gitu…….x sabar nk tgu anak kmbar k.ziana lhir………harap2 k.nara dpt kuarkn gmbar ank kmbar k.ziana nnti erk………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. math says:

    ada2 je

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. gila says:

    TETEK BESAR KALAU DAPAT TERUS AKU JILAT

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  28. ica says:

    aku bukan nak lempang lagi nih… aku nak caras pakai mesen rumput bio ilang separuh badan.. ambik gambo pon miang cam ulat nangka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Pakcik says:

    ni barang 2nd hand.. xleh pakai.. xde warranty ok..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. JJ says:

    Hi there… pedulikan kata2 nista dia org, they dunno how is d life u r goin thru actually.

    Rgrds, JJ

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. […] Azharina – matanya yang kuyu seolah-olah cuba memanggil para-para Dato’ menghampirinya sejak bergelar janda. Malah Azharina tanpa segan silu mempamerkan pehanya sebagai usaha untuk tampil […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. adi says:

    jadi spypart

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. zr8 says:

    saje lah tu nak tarik perhatian VIP

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. test test says:

    liked yur site, will be back. bookmark saved.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. It’s a pity you don’t have a donate button! I’d without a doubt donate to this superb blog! I suppose for now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this site with my Facebook group. Chat soon!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. I determination immediately snatch your rss nourish to mainstay abreast of any updates. Good work and much star in your issue efforts!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. The awesome intreguing posts keep me coming here time and time again. thanks again so much.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. comot says:

    gambar tunjuk betis buat apa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. A cat may look at a king

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. learn to dj says:

    Hello. I needed to ask some thing…is the following a wordpress site as we are thinking about going over to WP. Also did you make this design by yourself? Thanks a lot.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. DerĂ¼lo is at this moment describing his experience creating the album, Future History through a series of webisodes that will be published on his official web-site every Friday

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. Now, increasing recognition also as customers with your ?nternet site will become a great deal straightforward with this service. It’s also possible to motivate the viewers that are reading your blogging site to join inside of a dialogue and go away responses. The qualitative responses give lots of advantages to you personally for long time period of time although bulk of remarks may well be gone scrap even in limited phrase. So, retain the services of this services from blurbpoint which offer you Search engine optimisation assistance at cost effective fee.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0