Written by AbangNara | May 4th, 2009

azharina janda

Serius kami rasa nak lempang si Azharina bila melihat gambar-gambar perasan seksi dia nie. Seolah-olah macam nak beritahu kepada semua orang(terutama Dato’-Dato’) betapa sepinya hidup dia sebagai seorang janda. Betapa dia rindukan belaian seorang lelaki.

Rasa-rasa apa motif si Azharina sanggup berposing begini? Nak femeskan diri? Nak bagitau orang yang dia sepi? Nak tunjukkan bodynya tak berapa seksi?

Pening kepala kami lihat gaya-gaya artis Malaysia bergambar sekarang ini. Lagi gambar seksi si janda Azharina dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

azharina janda

azharina janda

azharina janda

131 responses to (GAMBAR)Si Janda Azharina Yang Kesepian?

  1. lilies says:

    hurmm..pelik ar die niy..dlu xde pon cmni..sejak da bergelar MISS J niyh..makin kurang lak kain die pkai..xcukup duit kew?? huhuhu..

    0
    0
    • azfa says:

      mmg la tak cukup wit, datuk dah takde nak kasi wit… hihihi

      0
      0
      • BudaKGeniUs says:

        AZHARINA ni JANDA meletop ke?
        Ke Janda Berhias?

        Sekali tengok mcm janda meletop,
        Cume perut je tak meletop..hahahaha..

        p/s:SIlap jumpa vip,confirm meletop..:))

        0
        0
        • Penari Poco2 says:

          Oh BUDAKGENIUS…
          akhirnya ko kembali jua…
          seksanya aku menunggu namamu muncul…
          oh…aku benar2 terharu…
          kikiki…sajak kantoi!!!

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          POYO LA KO POCO-POCO..
          hahahaha..

          nekounam mane?
          lame aku x nampak dia?
          Ain ape cer?
          hahaha..

          korunk sure rindu kat aku kan?kan?kan?
          hahaha…

          p/s:org yg paling aku rindu mak abah aku..lama x balik kampung sioz..huuhuhu

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          diorg pun bz mcm ko jgk…
          esok2 ade le kot…
          kalu rindu kat makbapk call aje ler…
          kitorg sume mmg rindu kat ko…
          selalu jer sebut2…
          kikiki…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHA….
          Korunk rindu kat aku?
          Selalu sebut2 pasal aku?

          CEH….patot ar aku mkn x kenyang2,
          Baru nak mkn asyik tersedak je,
          korunk sebut2 name aku!hhuhuh…

          member lain hilang je..
          Ain mane?pakwe dia nekounam mane?
          dah lari kat sempadan thailand ke?
          kawen kat sempadan?
          hahaha..
          Gosip baru nie..hehehe..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          esok2 ade ler muka pasangan ain ngan nekounam terpampang kat beautifulnara, baru kawin.
          kita bg komen yerk???

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          OK..AKU ON AJEK..HAHAHA..

          Ko nye gosip ape cite plak?
          HEhehehehe…

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          tepulang pd ko…
          ko nak gosip camna pasal aku nie???

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          AIK POCO-POCO…

          Sejak bila plak ko menyerah kalah ngan aku nie?
          hahahaha..
          Sejak bile plak ko bagi aku menggosipkan ko dgn sewenang2nya?

          hahaha..

          Ko nak tau,
          mlm tadi budak2 umah aku blajar menari poco-poco,
          Mcm siot,
          badan sorg2 keras mcm kayu!
          hahahahah..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          kalau lelaki mmg ler bdn keras…
          masa dgr lagu tu ko mesti teringatkan aku yerk…
          kikiki…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHAH…..

          Aku ingat nak mntak tlg ko ajar aku menari POCO-POCO..hehee..

          Ntah mengarut je…hehehe…

          0
          0
    • xyanniax says:

      xsuke…xsuke…xsukee!!!!!

      0
      0
      • matador says:

        bagi lah komen yg menbina, bukan menghentam & buat tuduhan yg menyakitkan hati si Azharina nih,,, cian die!!
        Bukan smua org suka jadi JANDA… Tp ni lah Lumrah Kehidupan.. Apa2pn idup mesti di teruskan…
        Utk Azharina jadikan segala komen melalui ruangan ni sbg sahabat bahwa ada yg perihatan dgn kamu Dan kamu tdak KESEPIAN….

        0
        0
  2. ieza says:

    tak minat dengan dia ni

    0
    0
  3. onizuka says:

    hahahaha… siap xknal pon sape dia ni. yg nyanyi langit ke-7 tu ke?

    0
    0
    • alya says:

      bukan lah………

      0
      0
    • alya says:

      dia sedut lemak kat dagu je………….heheehe

      0
      0
      • minnie comey says:

        kat dahi die pon xde lemak..

        0
        0
      • x-not-x says:

        mcm x caye je dia sedut lemak.selulit masih tebal..

        0
        0
        • Penari Poco2 says:

          lemak keras xdpt sedut keluar…

          0
          0
        • minnie2comey says:

          lemak die da tepu..bikan keras poco..hehe..

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          WAHHHhhh..
          Gile betul azharina nie..
          Bak sini no tepon dia,
          Bak aku kol..
          hahahahaha…

          p/s:1st komen setelah 3 mggu aku sepi..hahaha

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          rindu la kat ko…
          lame xgaduh…
          kikiki…

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          ooo…da tepu ke minnie?
          tumbuk ngan tukul bole bkecai lemak tu…
          tak tepu lg ler…
          bole ler sedut kuar…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          KO MMG MUSUH TRADISI SEJAK ZAMAN ULTRAMAN lagi..

          hahahaha…
          hahahaha….
          bile nak belanja mkn?
          ain sejak dapat hadiah,
          senyap je..
          xnak belanja kite?
          saving betul dia!!
          hahaha…

          0
          0
        • welcome back budak genius :):).ramai rindu kat budak genius

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          hahaha…AKULAH ORG PERTAMA YANG MERINDUI
          BUDAK GENIUS…PASAL LAMA DAH TAK GADUH
          NGAN DIA…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHA….

          Ko dulu tak penah agree ape yg aku cakap,
          Bab pepatah melayu mengatakan;

          Bagai enau dgn belukar,
          Melepaskan pucuk masing2..

          hehehe

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          dulu aku saje jer nak uji ko…
          TERNYATA…
          ko ibarat MENARIK RAMBUT DARI TEPUNG…
          berselerak pun tak…
          hahaha dan kikiki…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          APE PLAK MENARI RAMBUT DARI TEPUNG,

          BAK KATA PEPATAH,

          Kentut senyap ditengah org ramai,
          Ketut bau busuk pekat bedengkung,
          Tapi punca lubangnye,
          undefined..hahahahahahha…

          p/s:
          TEKA-TEKI:
          Bila Sorang2, dah tentu tahu..
          Bila 2 org, tahu..
          Bila 3 orang, tak tau..
          Ape dia?

          JAWAPAN:
          ketot..hahahahaha

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          aku mmg ler nak jawab kentot…
          ko dah jawab dulu…
          xde surprise lgsung ler ko ni…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          KO RINDU KAT AKU POCO-POCO?

          hahahaha…
          Ko Hilang akal ke? hahahaha..

          Setahu aku,
          Ko antara mulut laser yg selalu hentam aku!
          hahahaha…

          Ini adalah ayat AJAIB dari ko!
          hahaha…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHA….kak nara pun rindu kat aku ke?haha..

          Kak, bile nak belanje kitorg makan mlm nie?
          Aku dah lapar nie kak,
          Tengah2 mlm nie perut main bunyi2 plak..
          Nak pegi kedai mamak,
          Takut anjing gigit aku kang..hahahaha..

          p/s: Aku pon rindu kat korunk semua..hehehe..mcm dah jd adik beradik ar pulak..hahahah..

          (apasal tiba2 aku bg mood sedih plak nie..huhuhuh)

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          aku dah ketawa mengilai pasal chat ngan ko…
          tetiba aku menangis plak tgok ko cdey…
          isk…isk…isk…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          KO NI SENTIMENTAL BETUL LA…

          Adoiyai si penari POCO-POCO…
          Ko nangis kenapa plak?
          hahaha…

          Leceh betul la..hehehehe..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          aku nangis sb ko cdey…hahahahah

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          HAHAHAHAHA…

          Mmg ko nie senti-MENTAL la poco-poco..
          Hehehe..
          Kalu ain tau,
          Sure dia gelak kat ko!
          hahahaha…

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          wah3…aku senti-MENTAL…
          ko plak instru-MENTAL…

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          senti + instru = SENTRU

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          WAH..
          DAH MCM BUNYI POLISENTRI JE…

          hehehe….
          Ko sihat ke poco-poco?
          Dah makan?
          Ulat mulong sedap x?
          hehehehehe

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          aku br jer lepas makan…
          ko nak ker ulat mulong???
          nanti aku bagi kat ko 3 kilo…
          aku xnak dan xpenah makan ulat mulong…
          GELI AKU tgk diorg makan hidup2…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          EEEEeee….

          gELIK kamek tok..
          sik mauk kamek..busk..uUWEKEKkk

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          musuh tradisi…mmg ler…
          aku kalu xgaduh ngan ko x dpt tido malam aku…
          kikiki…
          ain ade…dia bg komen siang jer…
          lepas dpt hadiah dia jarang bagi komen…
          agaknya tgh honeymoon ngan nekounam kot ngan
          duit yg kak nara bagi tu…
          kikiki…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          CEH…
          Kita yg bagi support kat dia..
          Nie nak jadi cam tomok ar ain nie..

          hehe..
          Ko ape cer sejak aku x masuk web nie?
          Kawen lain ke?
          hahahaha..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          hahaha…lawak beruk ler ko nih..
          ade ke kawin lain..
          edah pun x, cuma ditinggal mcm…
          LAYANG-LAYANG TERPUTUS TALINYA…hahaha!!!!

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          SAPE PLAK YG TINGGALKAN KO NIE?

          Hahaha..tetiba plak menjiwang..hahaha.
          DAH tue,pegi cari pengganti ar..
          Jadi mcm azharina nie ke,
          hehehe..

          bleh pancing vvip..hehehe

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          hahahaha…
          aku xnak ikut mcm azharina tu…
          seksa aku…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          KALU KO XNAK JADI CAM AZHARINA..

          Ko jadi ar mcm kak jah..hahahahaha..

          Seksi gitu..hahahaha

          0
          0
  4. julu says:

    ape2 ntah dia ni.ari 2 dgr citer sdut lemak tp aku tgk cm2 jgk lah.prt ttp mbuncit;))

    0
    0
  5. onizuka says:

    artis kita dah xde ciri2 ketimuran. dah tak syiok….

    0
    0
  6. wendy says:

    eww..selulit..

    0
    0
  7. iu says:

    kate janda mestilah kene seksi2..nntkan tak de sape lak yg nak..huhu

    0
    0
  8. lulu says:

    dia ni tak sedar diri ke apa..

    0
    0
  9. Lovelyvic says:

    Gersang la tu..
    patutnya dulu dh kawen skali ngan VIP
    dh tahu camna sakit kna tipu…
    jadi bini no.2…. kena kutuk… diabaikan…
    ingatkan dah insaf…
    rupanya… “mak tak kisah… janji laki mak yang baru VIP jugak… senang mak di dunia ni…”

    0
    0
  10. miekuci says:

    bdan dia sngt bsar ek

    0
    0
  11. rozy says:

    kenapa pakai baju kecik..
    emm..rasa mcm sendat kot awak..
    baik awak pakai baju yang ok sikit…barula orang tak pandang rendah kat janda..

    0
    0
  12. onizuka says:

    nntahnye! pakai je lah baju kurung. sejuk mata ibu mertua mmandang…

    0
    0
  13. arabell says:

    peha die ade parot tapi nak tayang.eyekkkkkkkkkkkkk

    0
    0
  14. nazz says:

    gemuk…sbb tuh xda orng nk…skng semu org mahu awek bertudung dh….lg lawa n cun…

    0
    0
  15. minnie comey says:

    bajet cun..

    0
    0
    • awOkk says:

      btol tu minnie..bajet cun je….bdan cubby nk pakai bj cmtu…xckup kain ke….p la jln TAR..byk kdai kain…ahaks…

      0
      0
      • rozy says:

        jalan tar dia tak boleh pergi…nanto orang kerumun dia..
        artis ni pergi je indonesia…boleh pergi jalan2 tanah abang ke mangga dua ke beli kain2…

        0
        0
      • minnie comey says:

        org nak seksi die pon nk seksi…awookkk gak besh..hehe..

        0
        0
  16. BudaKGeniUs says:

    GILE AR..

    Kalu aku jadi laki dia,
    Sure ar takkan lepas nye ar..
    Confirm 24 hours dlm bilik,
    hehehe…
    Nasi lemak dah ade, RM3.50 siap ade sambal kerang lagi..

    hahahaha..

    p/s:Kalu nak jadi jahat,biar jahat betul2..ohohoh

    0
    0
    • minnie comey says:

      bukan campur kerang je tuh..sambal hati pon ade..telur siap telur dadar lg..cincailah kire..dlm 4.78 sen sekati..haha

      0
      0
  17. aida says:

    knp manusia msti mbenci manusia yang lain..kite xde hak pn nk bnci org..sapelah kite nie..

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      bkn benci tp komen mbina dgn xmbina…
      ambil yg baik jdkan tauladan…
      buruk jdkan sempadan…

      0
      0
  18. Gorgong says:

    memang gersang janda ni….
    tengok dia baring pun mcm nak jer….

    0
    0
  19. zelL says:

    memlm msh aktif org2 dlm ni

    0
    0
  20. rudy_yulio. says:

    kesepian yah…………….

    0
    0
  21. ONCET says:

    hmm…rasa nak tampa laju2 ler pulak si azharina nih….

    0
    0
  22. opah says:

    mana le xgersang minah ni…….ms lom jd janxx lg dia dh gersang…laki dia dah xdaya na dah….tu yg minah tu geletis je tuh….kekekekekekekekeke…..

    0
    0
  23. miebahau says:

    wah wah wah mentang2 kau dah jd janda bkn main seksi lg kau yeeeeeeee…… terseksa jiwa dan batin gua tgk lu pakai mcm tu…….. perghhhhhhhhhhhhhhh

    0
    0
  24. akutakpaham says:

    dia rasa mantap ker?

    0
    0
  25. yann says:

    aku minat suara dia jerk minah ni…tpi ngapalah minah ni x pndai nk dressup suka sngt pakai bju ala kakak2…umur bru 24 thun jerk k.ziana yg dh 41 pun pndai dressup ala2 remaja gitu…….x sabar nk tgu anak kmbar k.ziana lhir………harap2 k.nara dpt kuarkn gmbar ank kmbar k.ziana nnti erk………..

    0
    0
  26. math says:

    ada2 je

    0
    0
  27. gila says:

    TETEK BESAR KALAU DAPAT TERUS AKU JILAT

    0
    0
  28. ica says:

    aku bukan nak lempang lagi nih… aku nak caras pakai mesen rumput bio ilang separuh badan.. ambik gambo pon miang cam ulat nangka

    0
    0
  29. Pakcik says:

    ni barang 2nd hand.. xleh pakai.. xde warranty ok..

    0
    0
  30. JJ says:

    Hi there… pedulikan kata2 nista dia org, they dunno how is d life u r goin thru actually.

    Rgrds, JJ

    0
    0
  31. […] Azharina – matanya yang kuyu seolah-olah cuba memanggil para-para Dato’ menghampirinya sejak bergelar janda. Malah Azharina tanpa segan silu mempamerkan pehanya sebagai usaha untuk tampil […]

    0
    0
  32. adi says:

    jadi spypart

    0
    0
  33. zr8 says:

    saje lah tu nak tarik perhatian VIP

    0
    0
  34. test test says:

    liked yur site, will be back. bookmark saved.

    0
    0
  35. It’s a pity you don’t have a donate button! I’d without a doubt donate to this superb blog! I suppose for now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this site with my Facebook group. Chat soon!

    0
    0
  36. I determination immediately snatch your rss nourish to mainstay abreast of any updates. Good work and much star in your issue efforts!

    0
    0
  37. The awesome intreguing posts keep me coming here time and time again. thanks again so much.

    0
    0
  38. comot says:

    gambar tunjuk betis buat apa

    0
    0
  39. A cat may look at a king

    0
    0
  40. learn to dj says:

    Hello. I needed to ask some thing…is the following a wordpress site as we are thinking about going over to WP. Also did you make this design by yourself? Thanks a lot.

    0
    0
  41. Derülo is at this moment describing his experience creating the album, Future History through a series of webisodes that will be published on his official web-site every Friday

    0
    0
  42. Now, increasing recognition also as customers with your ?nternet site will become a great deal straightforward with this service. It’s also possible to motivate the viewers that are reading your blogging site to join inside of a dialogue and go away responses. The qualitative responses give lots of advantages to you personally for long time period of time although bulk of remarks may well be gone scrap even in limited phrase. So, retain the services of this services from blurbpoint which offer you Search engine optimisation assistance at cost effective fee.

    0
    0