Written by serenity | November 11th, 2012

Terima kasih kepada pembaca kami, Miss Diane yang mengongsikan gambar tunang Anne Ngasri, Mohd Sumali Reduan. Mohd Sumali (kiri sekali dalam gambar di bawah) ialah Setiausaha Kerja Pemuda UMNO Malaysia.

Majlis pertunangan mereka berlangsung di Taman Permai Jaya, Ampang hari ini. Anggun dengan busana pertunangan rona hijau gelap yang direka Ezuwan Ismail, Anne baru-baru ini juga diketahui telah putus percintaan dengan penyanyi Aliff Aziz.

Semoga semua urusan dipermudahkan sehingga mereka dinikahkan sekitar Disember nanti Kredit gambar Ezuwan Ismail.

anne ngasri bertunang

Memang sempoi sungguh apabila tunang sendiri yang menyarungkan cincin. Legend!!!

 

Baca Yang Ini Pulak:-

102 responses to (GAMBAR)Pertunangan Anne Ngasri Dengan Mohd Sumali Reduan, Ahli Politik UMNO

  1. raudhah says:

    pandai anne cari pengganti

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 62 Thumb down 5
    • jamil.khir.baharun says:

      tolak alif aziz…pilih umno…terbaeklah boleh jadi puteri umno nanti ;)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 104 Thumb down 18
      • miza says:

        bukan puteri lah. tp wanita haha :)

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 75 Thumb down 3
      • i'm not a monster says:

        dpt org UMNO tu, smoga bahagia ke jinjang pelamin lah

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 7
      • laba says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 36
      • Anonymous says:

        apesal tak tunjuk gambar masa sarung cincin tu?
        lelaki tu sarung sendiri cincin kat anne… tunang apekah? dh macam sarung cincin nikah je…

        alahai..ahli politik nyer punnn..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 118 Thumb down 23
      • tahniah dari saya.

        jandamu,
        wafi

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 7
      • bajet nama nara, comel. says:

        nara ni kuat pembangkang.
        pasal tu banyak kali dia mention UMNO tu..
        nak bagi komentar2 berperang kt komen ni.
        batu api sungguh. perangantkan dgn menggunakan politik.

        Hot debate. What do you think? Thumb up 50 Thumb down 57
      • Bro 10 Inci says:

        Grats. Aku dh ckp, rupa paras xpenting zmn skrg ni huhu..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
      • saya suka gosip says:

        boleh plak tunang sarungkn cincin..ape gune nye nk buat acare btal air smyg(srung cincin) time nikah nnti..mcm xde function

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 53 Thumb down 0
      • Selena Gemas says:

        Memula masa tgk pic 1st tu ingatkan pakcik kt taman yg tolong2 kenduri-kendara duk sebok nk bgambar… rupanya tunangan org..tahniah la yee !

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 1
    • binbin says:

      Pihak lelaki wakilkan seorang perempusn untuk ssrung cjncin …gambar ada jumpa dalam blog lain…mentali nak cari salah orabg lajn…paking kurabg ada nak ambil dia buat bini.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 6
      • peminat says:

        2 la name nya org y sengal(anonymous) sesuke mengata,mengutok & mengfitna dengan ape y dia lihat saje, lain kali jgn sedap mulut jer.. dia tak la bodoh macam fikiran ko, tak kan la dia sendiri y sarongkan cincin, dia pun boleh pK la.

        Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 7
      • bidin says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 32
      • saya suka gosip says:

        kalo org laen sung kn..bleh ke die pgg tu walaupun buat2 sarung??boleh?boleh?

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 1
      • typo says:

        punyala kelam kabut nk mengata org sampai x sempat edit komen.typo hahahahahhhhh

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • jeybeebanjir says:

      Rasa mcm mak/makcik laki tu yg tolong sarungkan….ada gambar dalam blog lain….kira nak cari silsp orang jer kau ni….

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 8
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      minah jambu tengok tunang si anne ni satu macam punya lemas lah !!!

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      Memang sempoi sungguh apabila tunang sendiri yang menyarungkan cincin. Legend!!!???—> Abg nara, sungguh pown kagum xkn smpi menolak syariat..blom sah lg dh pegang tgn sarung cincin tu legend kew?? mcm klaka jeww… epic fail!~

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. cik kak says:

    untung le

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
    • raudhah says:

      bila jd janda hot, baik yg muda mahupun berusia sume terkejar2. haih

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 1
    • MEW TWO EX says:

      Kesian Anne , ashik2 dapat laki warok , cian cangat ke mung Anne Nagseri !!

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
  3. lolulu says:

    didoakan berkekalan..amiiin

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 1
  4. raudhah says:

    bila jd janda hot, baik yg muda mahupun berusia, sume tkejar2. haih

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 7
  5. raudhah says:

    bile jd janda hot, baik yg muda mahupun berusia, sume terkejar2. haih

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
  6. Ketam says:

    Oh mak kau!!.. Torkojut den.. Huhu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 0
  7. lady N says:

    Tahniah ann… Td tgk twitter alif aziz..dia pn ucap tahniah kat anne.. Bgus la, xdek dendam dlm hati :)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 1
  8. cikgi says:

    mungkin ini jodoh dia… lagipun klu dengan aliff aziz…. erm… yelah, masa bercinta semua indah.. usia bukan penghalang walau kiri kanan org nasihat aliff… tapi aliff tetap stay dgn anne… tapi… nanti bila dah kawin, biasanya lelaki muda mcm aliff ni masa tu la baru mata dia terbukak luas…. masa tu la nak buat perangai… tengok je la rita dgn suami muda tu….

    sekurang2nya anne dah janda, biarlah dgn lelaki berusia…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 89 Thumb down 3
    • lady_jull says:

      sye umur 26 .. bf sebelum ni umur 20 .. mmg mse bercinta nmpk indah je semua tp bila fikir lama2 mmg susah nak bersatu .. baguslah anne buat pilihan yg lain..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  9. ita says:

    Kenapa nak berdendam. bukan nya bercinta pun si alif Dan Anne.Saje je buat gimik utk Promosi drama baru si alif kat astro..hehehe nama pun pelakon.

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 3
  10. Wanayu says:

    Tahniah..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  11. ila sabri says:

    hensem ahli politik ittew..badan sehat..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 2
  12. Raja minah jambu 24jam mengadap com says:

    Tak bekenan betol minah jambu tengok tunang si anne ni lah ! yg heran nye si anne ni bekenan pulak emmmmmmm peeeee la nasib …..buang yg hensem dia pileh pulak yg jongos heyyyyyyy ahli koporat nye pasal …heeeerano betol minah jambu lah….ape2 pon tahniah n selamat bertunang semoga bahgia ye anneeeeeeee……..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 44 Thumb down 38
    • Anonymous says:

      Ko ni cukup jujur.. Heh.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 0
    • ahkak puaka says:

      BAJET TUNANG ANNE BERKENAN KT KO LA?? DIA TGK KO PUN SBLH MATA. AT LEASE POKET DIE TEBAL MCM MUKA DIE JGK.. DRPD KO TU 24JAM NGADAP KOMPUTER SMPI NAIK ROSAK KOMPUTER TUUUUUUUUUUUU

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 2
      • peminat says:

        bukan rosak komputer jer, otak dia pun lebih terok rosaknye..hehe dah jodoh dia, sapa ko nak kate tunag dia mcm2..janji ati bahagia.. ada die kesah…. jgn satu ari nanti ko plak y dapat laki2 y lebih terok s’terok2nya, baru la ko akn perasan or nak t’sedar skejap sebab slame nie dok kutok paras rupe ssorg 2.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      biar lah dia..yang ko x bekenan kenapa ?bukan dia yang nk kawin ngn kau dia nak kawin ngn ann..sengal betul lah minah jambu ni..kalau kau dapat laki terlebih jongos padan muka kau…..tuiihh

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  13. qsera says:

    xpe lah anne asalkn u bahagia dan ade org yg leh terima u seadanya..kami ni hanya org luar yg xmengenali anda scra dekat dan xtau apa yg anda nak kn.semoga jdoh kali ni berekekalan hndaknya..amin….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  14. fahrinbelumkahwinlagi says:

    Ada orng tolong jaga….kira ok la

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  15. siti sibot sehat says:

    baguslah anne pilih lelaki yg stabil pendapatannye..sian kt die nak tanggung anak2 sndiri..ex die pon dh nak ada tanggungan sndiri,wlaupon ada bg nafkah tp x mencukupi..tahniah anne,pandai pilih jantan..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 3
    • siti sebot sehat gemuk says:

      wah ko tahu ker x dia bagi cukup atau tak…. sibok betu la kau…. x dia bagi berapa banyak pun duit kau ker…??? x dia pun tahu berapa nak bagi anak2 kot mesti lla x dia bagi cukup sibok gilaa si siti sehat ddan gemuk nie

      Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 9
      • xoxo says:

        ape kau ckp nie ?? nak marah org,tp cakap pon mcm hape entah

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
      • Anonymous says:

        kau meroyan ke pompuan gemok..?? yang kau nk marah kenapa betul apa si siti sibot sihat cakap..bengong

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
      • Anonymous says:

        kau meroyan ke pompuan gemok..?? yang kau nk marah kenapa betul apa si siti sibot sihat cakap..siti sibot sehat biar je si grmok ni tengah meroyan hahah

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  16. kagaya mad says:

    Semoga berbahagia hendaknya…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  17. jim says:

    Tahniah! Elok2 kahwin terus, tak payah nak bertunang2.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  18. hahaha says:

    mcm bapak dgn anak…hehe

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 3
    • Anonymous says:

      tak patut cakap camtu..suami saya 50 tahun n saya 27 tahun..ok je..yang muda pun belum tentu muda:)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 4
  19. Ustazah Rock says:

    Bila penghijrahan berhijab tidak membawa sekali penghijrahan akhlak dan batas pergaulan, beginilah jadinya. apapun, moga Anne Ngasri peroleh hidayah dari Allah.

    hidayah tu kena cari, bukan tunggu sampai mati. sekian.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 6
  20. dulu bertunang.. bakal tunang lelaki tu mana ada datang rumah pihak pmpuan.. tp skrg, bkt takat datang siap bergambar atas mini pelamin bila sah jadi tunang.. ni 1 lagi budaya baru di cipta artis.. dulu mak tunang sarung cincin.. skrg tunang lelaki sendiri sarung cincin. Tahniah mencipta adat baru.. isk.. isk…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 5
  21. bukan anne ngasri says:

    kenapa aku rasa dia ni mcm kalut sgt nak kawen.. adakah sebab bekas laki dia pun dah bertunang maka dia pun nak c
    epat jugak bertunang. kan elok kenal dulu lama² nnt tade perkataan menyesal kawen terburu² macam ana dahlia tu. apa pun aku doakan moga jodoh anne yang ini berpanjangan.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      Desperation leads to disillusionment….ini orang cakap marriage for convenience…tangkap muat

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
      • janda bergetah says:

        U tak pernah jadi janda beranak 3 yang di talak 3 tak usah komen..duduk diam-diam. Anak dia sakit, duit tak cukup ada U datang tolong?..tolong mengata adalah

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  22. Kepologi says:

    tahniah la anne..kalau y ni aku rasa baru sesuai ngan anne..x kira la dia duda ke..y penting dia brtanggung jawab…kalau kawin terus kan bagus..x yah la nk tunang2…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  23. bukan anne ngasri says:

    kenapa aku rasa dia ni mcm kalut sgt nak kawen.. adakah sebab bekas laki dia pun dah bertunang maka dia pun nak cepat jugak bertunang. kan elok kenal dulu lama² nnt tade perkataan menyesal kawen terburu² macam ana dahlia tu. apa pun aku doakan moga jodoh anne yang ini berpanjangan.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 5
    • akulahpompuanittew says:

      dah brp lama anne janda yg kor kata dia kalut tuh?????lelaki stabil mcm ni kena cepat sambar wehhhhh…karang artis lain carassss!!! dah kalo anne tak kawen, kor nak tlg sama tanggung anak2 dia yg tiga org tu??atau kor suka dia kawen dgn alif aziz yg mcm budak sekolah kaki clubbing tuh????pfffttttt…..!!!semua nya salah!!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 3
  24. jemah says:

    belum kawen dah sarung cincin sndiri dah,,
    BUKAN MAHRAM LA WOII!
    wtf ?
    jgn pgg-2 duk renggang-2 la !
    mau ka kawen keja cerai ja,
    sbelum kawen pon mcm dah kawen

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3
  25. dah tak makan nona roguy says:

    Sakit mata tgk tunang anne. Mmg tkde laki laki lain ke anne

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 1
  26. Anonymous says:

    LEGEND sgt sarung Lelaki sarung cincin kat Perempuan masa bertunang. Akhir zaman sudah. LEGEND

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 2
  27. Anon says:

    bangnara,
    x seswai la statement u yg berbunyi “Memang sempoi sungguh apabila tunang sendiri yang menyarungkan cincin. Legend!!!”
    baru tunang dah nak sentuh2…HARAM.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 2
  28. Oh my english says:

    Adoi nara, legend pebenda nya…
    Haram weh jantan sarung cincin kat pompuan bukan mahram…
    Amenda yg gedik sgt nih..
    Mak bapak mana?derang tau adat agama tak?

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  29. Kak Nam Terjunam says:

    Korang ni dah bertahun baca entry Nara pun masih tak faham-faham gaya tulisan dia. Nara being sarcastic la cakap LEGEND tu, bukan dia maksudkan betul-betul. Aiseymann

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 1
  30. kak bedah says:

    ala kot ye pun ada wakil yg sarungkan cincin, ingat2 la sikit batas. adab dan adat sebagai Melayu Muslim. baru tunang je kot. aksi macam majlis nikah pulak. plus, anne kan muslimah bertudung. hormat la sikit anne. yang lelaki pulak, kan orang kuat United Malays National Organisation..patut tau la adab dan adat Melayu Muslim. okbai

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
    • ahkak gile glam says:

      YUP SETUJU, HORMAT LA SIKIT KITA KAN ISLAM…BLOM APA2 DA H PEGANG TANGAN BAGAI…AHKAK MMG TK BERKENAN MASA DGN ALIFF AZIZ DULU PON GBR BERPELUK SAKAN….ALAHAI AWK TU DAH BERTUDUNG BAGAI, JAGALH SIKIT MARUAH SBG POMPUAN AND JANDA……………ANYWAY CONGRATS HINGGA SAMPAI KE JINJANG PELAMIN…SORYLA AGK SARCASM:)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  31. ninananana says:

    alhamdulilah..apa barang muka hensem tapi hasil pun tada..baik muka biasak tp bole tanggung kita.paras rupa leh adjust + tk kekal lama..tp kalau nak mkn pun tara duit..apapuntakbole..

    tahniah anne..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  32. Anonymous says:

    he elehhh die ni..main sdap mulut jer ktuk2 orng..dri 2 perfeck sangt ker..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. Anonymous says:

    Anne ni taste dia yg tak hensem…hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  34. zalia says:

    amboii..kelas tunang anne….cari bakal bini kecik molek dan lawa2 ajer..
    high taste betul..pilih artis..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  35. Hanya Hamba Allah says:

    apenye sempoi ko ni bangnara?…

    tunang sarung cincin sendiri? Astaghfirullah… tanye budak lepas upsr pun tau ape hukumnye, bertudung elok dah.. dah non-muhrim lak perpegang tangan, dah tentu haram.. Allah apa nak jadi artis Malaysia sekarang? makin mnjadi2 kebiadabannya? biadap pada manusia satu hal, biadap pada Allah tu wajib kite tegur. bukan makin mnyokong.. tak kesah laa nak kawin moyang umor 100 thn pun, tapi kalu pndai jaga adab2 agama insyaAllah hubungan bahagia smai akhir hayat, malah boleh smpai ke syurga..

    dari satu…. satu…. buat malu negara Islam…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 5
  36. Shukri says:

    apa legend ??? hukum tunang sarungkan cincin pada bakal tunang , HARAM !!! itulah nak jadi wartawan , hukum agama tak nak titikberatkan…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      dh lah tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu biar lahhhhhhhhhhhhhhhh dia sarong cincin kt jari tunang dia sendiri kate cinta kannnnnnnnnnnnnnn….si anne ni minah jambu tengok muka dia macm senyum paksa je tol ke anne ? suka cakap suka ok tk suka cakap tk sukaaaaaa jangan paksa diri untok suka ngan se2orang tu kalau kite tk suka ok…jangan hepi kn orang sedang kn diri sendiri tk hepi……

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • Oxy 10 says:

      Ahaha….adeii..Nara perli je lah….cuba faham betul2

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  37. grrrr says:

    apa kejadahnya kawin dgn org mcm ni.. dah la penipu. habis la engkoo anne

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  38. sore sore says:

    ANNE!! KO LAWA, TP KNAPA KO PILIH LAKI YG GITEW?? CARIK LAA YG SESUAI SKET DGN KO. TP DA JODOH KAN, NK WAT CAMNE. ANYWAY, CONGRATES!!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  39. Alaaaa anne..nanti dah tutup lampu tak nampak apa dah..kejam mata je bayangkan muka pakcik tu mcm brad pitt..hehehehe..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      Ape pulak nk kena bayang kn muka si brad pitt !!!! kan bagos kalau bayang kn muka si alif aziz !! eh bini brad pitt kau agak2 kn si tunang anne ni ganas tk kt atas katil ??? minah jambu takot si anne lemas je kt atas katil…mari kita bayang kn bersama..

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  40. kepuk2 says:

    Tahniah Anne… semoga berbahagia. sama padan. :) eloklah memilih lelaki yg lebih matang semoga bakal suami dapat membimbing & melindungi Anne & anak2 hingga akhir hayat. Amin..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  41. biawak kiut says:

    Boleh join bung n zizie izeti….hhaha.

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  42. wafi_dafi says:

    weh anne..SU kerja mn ada byk duit ko ni..kot ye pon nk tgkp..cari la at least timb menteri ke..ko tu ada rupa

    vokal bkn sekadar rupa..

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  43. cute tapi x la cute sangat ngko says:

    Semoga inilah jodoh Anne yang terakhir dan terbaik..tak sedap hati pulak tengok Anne purak purak happy dlm majlis dia…hati dia menangis siapa tahu. Masa bercerai dulu pun Anne tersenyum aja walaupun matanya tak bercahaya.Tabah la Anne, kita perempuan mmg mentimun. Tua sikit, janda sikit org kata saham dah jatuh..walau cantik camana pun. Dapat yg muda ada pulak yang menghasut. Dapat yang tua dan gemok orang mengata juga..Kita perempuan ni mmg mentimun..tabahlah. Moga pernikahan ini aman bahagia, berkat dan kekal hingga ke Jannah kerana suami kita di Jannah nanti adalah suami yang terakhir di dunia asal saja dia masuk syurga bersama kita..Amin

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  44. Blur@yahoo.com says:

    Kadang aku rasa pembaca nie ada jugak yg sgt bodoh… X paham erti sindiran… Mangkuk ayung… Pgn tangan haram sgala bagai… Tp dgn awek/balak nahh pgn supa tue jugak

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  45. oldmanstyle says:

    Tahniah Anne & Sumali..semoga kekal hingga akhir hayat..

    BR,
    Setiausaha Kerja Ketua Pemuda PAS

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  46. FapFapFap says:

    “IT’S ALL ABOUT THE MONEY..MONEY..MONEY..”..if mamat tu poket tak berkepuk nak ke si anne kat mamat tu??..puiihh..HARI PON MALAM laa si anne nak wei….:D

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  47. ayat nara yg last ‘sempoi sguh tunag sendiri yg sarungkan cincin, legend’ hahaha, gile sarcastic..i like..sebab tu ler aku dr dlu giler dgn blog ko ni nara..ayat2 ko best..makan dalam… apepon tahniah anne. laku sungguh…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  48. melayu says:

    melayu semakin bodoh, semakin miskin, semakin ketinggalan, semakin lupa diri
    cina semakin pandai, semakin kaya, semakin maju..
    berubahlah wahai melayu=me-layu=layu=terkulai=lembik=letih=tak bermaya=malas

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  49. duniaohdunia says:

    ni bukan sempoi ni bangang namanyeee

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  50. putih says:

    hmm.. ok la tu… ini pengalaman kedua anne.. kalau bole, ciri2 suami biar lah benar2 taat pada peringatah Allah.. dan meninggalkan larangannya… insyaAllah, bahagia rumah tangga.. tp kalau dh berani & ketepikan rasa malu dgn menyarungkan cincin tu, wlupun belum ade ikatan sah, kt situ dh bole nmpk tingginya “ketaatannya” pada agama… wallahualam…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • ada aku kisah says:

      Alahai ngko ni, ngko dtg ke masa majlis dia aritu?..ngko dgr juga kata si Nara ni kan. X kan la lelaki tu bodoh sgt sampai sarung cincin sendiri..Ngko ingat si Anne x de sedara mara yang tau adat istiadat? Ngko ni, gambar sedetik x menunjukkan majlis berjam jam lama nya..hisss..Cuba ngko tanya kaum keluarga Anne baru ngko buat spekulasi okeh..jgn fitnah majlis org, majlis ngko belum tentu sempurna juga.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  51. wpon DUIT BERKEPOK DLM POKET…tp sesungguhnya..X SANGGUP AKU TIDO MALAM ARI2 PAKAI HELMET OR TELAN UBAT TIDO…waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. Anonymous says:

    ok la tu.janji bahagia…moga kekal hingga ke akhir hayat…amin

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  53. akuputerililin says:

    tahniah anne

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0