Written by AbangNara | October 24th, 2011

Lama rasanya tak bercerita tentang si comel Nur Aisyah Humairah ini. Berita terbaru yang Abang Nara terima, Aisyah baru-baru ini sudah keluar dalam majalah Bintang Kecil. Serius sangat comel.

nur aisyah humairah

Ada beberapa keping lagi gambar comel Nur Aisyah Humairah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Sila LIKE Facebook Nur Aisyah Humairah untuk mendapatkan maklumat lanjut si comel ini.

nur aisyah humairah

nur aisyah humairah

nur aisyah humairah

nur aisyah humairah

nur aisyah humairah

nur aisyah humairah

nur aisyah humairah

nur aisyah humairah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 responses to (GAMBAR)Nur Aisyah Humairah Dalam Bintang Kecil, Serius Comel

  1. mata biru says:

    cantiknya ciptaan Tuhan… eh..adakah aku 1st? hehehe
    first time..

    0

    0
  2. kimi says:

    serius weh cute gile budak kecik nih.. nak cop dulu la mcm ni.. geram rase nak cubit2 je pipi tu.. mia sara dah ada pesaing.. hehe

    0

    0
  3. MAK RISAU says:

    TOKSAH LE DIAJAR BUDK2 KECIK NI MASUK DUNIA HIBURAN YG MELALAIKAN..ESPECIALLY BUDAK2 PEREMPUAN..NNT MULE LA XJAGA AURAT..P SEKOLAH BLAJAQ TINGGI2 LAGI BAIK..

    0

    0
    • sha says:

      mu gi layan hiburan melalaikan masuk sini pasai pa

      0

      0
      • Kuntum says:

        Jgn kata gitu… Di akhir zaman ini, menjaga anak2 perempuan byk dugaan/cubaan/godaan yang besar. Sbg i/bapa kena mainkan peranan yg besar dlm mendidiknya. Jika dididik dgn SEMPURNA, anak2 perempuan ini akan akan jd perisai i/bapa di akhirat kelak.

        0

        0
      • langkah mayatnya dulu!!! says:

        saling tegur menegur untuk kebaikan tak salah.

        0

        0
      • nora clara says:

        hahahaha..

        0

        0
    • yg ade mulut says:

      adat org malaysia..bangge sgt lah tu kot..nti yg menjunjung dosa si anak,bknnye org lain jgk..hnti2kanlah ..memg btul tu..bnde2 mcm ni melalaikan..da bsar skit krng,mule la jdi mcm artis knak2 yg smkin meningkat dewasa skrng ni..akhlak rosak,maruah terabai..

      0

      0
  4. smile :) says:

    nak tanya ckit bley x?sape adik ni snanye ek?cm xpernah kenal jer..pape pn die sangat comel orang nya..

    0

    0
  5. oney says:

    subhanallah….comellnyeww budak neh…sapo lor mak ayh dia neh…:)

    0

    0
  6. toblerone says:

    chomel..

    0

    0
  7. Kacang Soya says:

    biase jer…..

    0

    0
  8. memiaw says:

    rambut adik ni mmg asli perang ke? atau diblonde kan or pakai wig? dik aunty doakan nnti dh bsar adik jadi ank yg solehah…ank yg bijak..klu leh tknak laa join2 sgt dunia hiburan nie….papepun adk sgt chomel n adorable..

    0

    0
  9. MUFC says:

    wah sungguh cantik si aisyah ni. mmg dia top sebab jadi model tudung kanak-kanak untuk pearl haya. semoga menjadi insan yg berjaya dan tidak mengabaikan tanggungjawab sbg insan solehah. abg doakan adik aisyah berjaya dalam apa jua bidang yg diceburi.

    0

    0
  10. aku says:

    actually sapa adik aisyah ni?

    0

    0
  11. zana says:

    cantik,cute n comey macam saya….hehehe

    0

    0
  12. bat says:

    alalalalala tomeynyaaaaaaaaaaaaaaaaaa mcm nk cubit jer

    0

    0
  13. Pencinta Wanita says:

    Aisyah secantik namanya. Sejuk pandang muka Aisyah ni yg manis. Kecik2 dah jadi model tudung. Tengok dlm fb Aisyah ni nampak famili Aisyah ni orang baik2. Mak dia bertudung. Semoga Aisyah menjadi ikon di masa akan datang.

    0

    0
  14. lynda says:

    Hurmmm… budak nih mmg comel. Tapi tulah, kecik2 lagi dh didedahkan dgn benda2 mcm nih.. tkt jugak suatu hari nnt tk tau perangai mcm mana, harap2 tidak terpesong .. Parents dia harap boleh pantau sbb bila dah diterapkan dgn dunia hiburan, nnt nk p sekolah lagi, nk buat keje sekolah lagi .. kesian kat anak sbb penat .. Mmg sumtimes bila anak2 minat kena ikut tp biarlah berpada sebab taknak nanti makan diri sendiri …

    Depends pada kemahuan .. Mcm Lisa Surihani, minat dlm lakonan tapi belajar tetap no.1 .. Abis belajar, dia sambung balik berlakon .. sebab dia percaya rezeki tk kemana…

    Apepun, doa yg terbaik tuk adik nih, semoga tk lupa jasa ibu bapa dan org2 yg membantu dia …

    0

    0
  15. marion caunter pertanyaan says:

    kecik2 dh keje. aku start keje umur 21.

    0

    0
  16. sukasukijew says:

    kesian. budak kecik lg dah di ajar benda yg dilarang ALLAH. Kesiannya DUNIA kita skrg ni. KESIAN SANGAT. KESIAN KAT NABI MUHAMMAD YG SYGKAN UMATNYA TP UMATNYA BUAT DEK JE. T_T. Cuba didik ngaji QURAN ke. WALLAHUALAM. kita baca bukan sebab suka, sebab kasihan.

    0

    0
  17. Miss Debab says:

    awak ni mmg comei la… O_o

    0

    0
  18. rasanya x salah,bukan sebab dia kecik lagi tpi insyaALLAH parent dia tau camner nak pantau n didik dia.mana tau besar sok jadi penyanyi nasyid n pendakwah ke.amin!all d best to this little cute girls :-)

    0

    0
  19. Suko says:

    Muka budak nie muka matured..cpt matured la dia nie nnt..

    0

    0
  20. Mamimomomumu says:

    Comel..harap dah besar tak jd cm mira liyana ye…

    0

    0
  21. Ulam says:

    Ada jugak muka lain selain Mia dlm tv nanti. x le asyik tgk muka mia je dlm tv. buat yg terbaik adik kecil.

    0

    0