Written by AbangNara | April 16th, 2009

gambar norman dan memey

Sudah terang lagi bersuluh, sudah ada gambar lagi nak kata tak ada apa-apa hubungan.

Ceria sungguh muka Norman Hakim dan Memey Suhaiza dalam gambar menyambut hari jadi di atas. Agak-agaknya hari jadi siapa la ye?

Buat Norman Hakim, jadilah lelaki gentleman dan mengaku hubungan anda. Lagi bagus kalau kawin terus. Tak payah susah-susah turun naik mahkamah.

Tengok gambar di bawah pulak, jelas nampak kebahagian Memey dan Norman Hakim. Kan bagus kalau tak main sorok-sorok lagi.

gambar norman dan memey

138 responses to (GAMBAR)Norman Hakim Dan Memey Sambut Hari Jadi

  1. ain says:

    wehhh apa ni???geramnya aku

  2. ain says:

    smlm aku dh tgk gmbaq ni kt ohbulan..hri ni nara plak tunjuk.nara x tau ka besdy sapa ni

  3. selipar jepun says:

    xpayah nak geram..
    diorng berdua ni muka xtau malu..
    pelakon sah2 pandai belakon..kikiki

  4. ain says:

    haha dh terkantoi gmbaq hmpa..

  5. garfield_82 says:

    kat kek tu ada tulis,selamat harijadi sayang..lagi mau tipu kaa??aiyaaa n olang aaa…

  6. Anonymous says:

    .: Tp ada lilin satu jer..ke dorg smbut anniversary dorg yg ke-1 thn…huhu :.

  7. Bunga says:

    .: Tp ada lilin satu jer..ke dorg smbut anniversary dorg yg ke-1 thn…huhu :.

  8. ko pehal????nyibokk says:

    hukum karma ngah menanti..esk2 jgn nak kesian kat drg ni

  9. Nurul says:

    hye semua…
    ala memey bla la ko,dlu aku sek ngn mangkok
    ni,xdlh bagus mane minah ni,perasan lawoo..

  10. selipar jepun says:

    kek pon beli kat bakery king..
    si jntan xmampu nak beli kek mahal2

  11. ain says:

    cpt la nara cr kesahihan gmbaq ni!

  12. mantikulaz says:

    bencilah aku tengok diorang 2 ni…
    depan cakap lain blakang cakap lain.
    Tengok muka pun memang dah tau yang diorang ni talam dua muka..
    nasib baik tak 10 muka…
    hehehe…

  13. Zaza Muhammad says:

    nikah le cepat2….jgn le nk turun naik mahkamah lai, diorg hakim, lawyer, tukang taip, makcik tukang wak air kat mahkamah n pejabat syariah tu byk kes penting lai nk handle, jgn le buang masa diorg

    • flower says:

      2 le pasal..
      nikah cepat2..
      jgn nk menyusah kan org..

      • Penari Poco2 says:

        ade ko susah kerna mereka?

        • Zaza Muhammad says:

          just suggestion what !!! At least terkuranglah satu kes yg tuan hakim tu nk pikir… leh pk kes2 yg kronik especially yg memerlukan pembelaan, kes syariah yg x selesai2 smpi bertahun2..cam baru ni cian akak tu, kes fasakh smpi 7 tahun, pesal le laki dia nk dera dia camtu skali..isk isk isk

        • Penari Poco2 says:

          aku pun tumpang sedih gak…isk…isk…

  14. tuit says:

    nyampah aku tgk… huhuhuhu

  15. ONCET says:

    bahagia nyer wajah diaorang….
    rasa nak bagi tapak kaki ler pulak…
    adoiii….

  16. nekounam says:

    sama padan, sama cantik!!

  17. singa ganaz says:

    ni pic lama kan…? xkan rambut norman kejap je tumbuh lepas botax….

  18. suki says:

    skit hati aku nengok si norma n memey ni.. kawin2 je la senang..

  19. singa ganaz says:

    diorg ni sebenarnya tgh nk celebrate besday abby… konon nk wat suprise… sekali terkantoi da…

  20. insan kerdil says:

    BUAT MEREKA BERDUA, ALLAH LEBIH MENGETAHUI APA YG ANDA BUAT SEBAGAI ORG ISLAM ANDA PASTI TAHU SETIAP PERBUATAN YG KITA BUAT PASTI ADA BALASANNYEEEEE..LEBIH BAIK MATI AWAL KRN ANADA TIDAK LAGI MEMBUAT DOSA, NAUZUBILLAH WAHAI ANAK ADAM SUDAM BERSEDIAKAH ANDA DIDALAM KUBUR…RENUNGKAN

  21. ghost says:

    la eppy plak..kt tb nngis..cnpius sme ad plastic @ kememeh..entah2 die prctice blakon kot..positive2.

  22. ghost says:

    eh cop2..cmne nk bsia dlm kbur insan kerdil klau insan kerdil suh mati cpat..jgn men2 ngn mati insan kerdil..xbek..ntah2 insan kerdil ni norman..haha!!

  23. kimia says:

    nape ngn si ghost ni??owg tu nk kc nasihat je kot..
    yg nk gelak2 tu nape??
    ni la manusia..
    xleh terime teguran

  24. industri says:

    xlele..snsitif sei kimia..tp insan kerdil 2 suh matila..bkn tgur.

  25. fatin says:

    hurrmm, after aku zoom in & rotate…

    nmpk dgn jelas tulisan atas cake tu berbunyi “Happy Anniversary Sayang”…

    klu x percaya, try lahh…mmg jelas..

  26. akussss says:

    malas dah dngr kisah dua org nie…publisiti murah…kalo leh, tak yah lah ambik 2 org nie berlakon lg…bengang sangat ngan 2 org nie…apalah susah sgt mengaku yg korang ada hbgn yer…maybe norman jadikan memey sekadar tempat pengelepas nafsu..kan masa tu abby mengandung and then beranak…x tahan tunggu lah kot si norman tu…jumpa pulak ngan memey, terus lepas kat si memey..kesian lah ko memey…lepas ko siapa lah lagi tempat norman mengelepaskan @#@%$* jantan dier tu..

  27. ki3r4 says:

    kalau la memey bace ape aku tulis ni……………. memey tue mat abby mcm ni kan,kowang tgk la nanti,bile die da kahwin gan norman pasti dgn izin allah,die akan rasa ape yg abby rase…buaye tetap buaye..harimau tetap harimau..aku setuju gan ape yg akussss cakap tue..aku boleh lebel kan ko nie memey pompuan murahan!!!!!!!!!!!!!!!!!!one day aku doa kan ko rase ape yang abby rase.

  28. ki3r4 says:

    memey…antare pelacur gan memey…memey lg hine tau x!!!!!

  29. maria says:

    memey,semoga awk bahagia slps awk meruntuhkan rmhtngga org!x musthil norman akan curang lagi slps ni,org laki ni kalu dah biase ‘mkn luar’ mcm2 mn pun akan ‘mkn luar’ gak.dia dh sedap ratah daging haram,msk la sedap mcmmn pn daging halal,dia tetap cr yg haram!tgu la giliran ko plak kn cret!!!wah!wah!wah!

  30. maria says:

    eei!norman!ko x pk ke ank bini ko ha???bini dlm pntg ko dh wat hal!mcm celaka!mmg la bini ms tu kn pntg xleh nk ‘bg’ kn,xkn xleh thn kot smpai kn cr kat ‘luar’dasar jntan x sdr diri!!!ko igt pompuan tu muda lg,ko tu smkn hr smkn tua tau.ko nk bg nafkah ank2 ngn bekas bn lg.ko igt ko tu mampu ke nk tgg semua tu smpai ko kiok?elok2 dh ade family cr lg penyakit.kesian ank2 tmbh2 baby br nk knl papa dia dh cerai.

  31. em says:

    entah la

  32. em says:

    entah la dorg ni

  33. hantu says:

    biarla diaorang..da jodoh,nk buat mcmne.

  34. kathleen says:

    ini bru tak sedar diri…………….sama2 gatal…………….tak mgaku…………1 malaysia da meluat tgk kau org berdua…………………………………….

  35. onda onda says:

    ek..nampak mcm norman yang pegang kek…tangan memey pegang apa ek? x nampak pun?

  36. kak anne says:

    rasa nak baling je muka diorg nih ngan selipar jepun…poyo je…meluat aku tengok…ishk!

  37. bosan citer betina n jantan!!!! says:

    dua2 bodo sgt!…sorang x malu sorang xde harga diri langsung……good luck k,abby cute…

    • shuk says:

      kan sudah dapat dosa kutuk norman dan memey……………
      semoga norman dan memey bahagia hingga ke akhir hayat….

  38. FASYARINDA says:

    TOI GAK PE KORANG CKP.KITE NIE KENA TIPU JE!!!!!!!!!

  39. jed hijau says:

    anak nangis2 rindu kat bapak…bapak suka2 sambut b’day ngan awek…..meluat aku………

  40. hotts says:

    tak sedar diri c betina ni.

  41. aku says:

    meluat la weh

  42. rin says:

    suke tengok memey

  43. MIA WISH says:

    SEMOGA ALLAH MEMBERI BALASAN PADA ORANG YANG TERGAMAK MERUNTUHKAN RUMAH TGGA ORG LAIN

  44. memey says:

    lantak la dorang…korang ckp mcm nie dorang pun x tau….pegi je jumpa maki depan depan baru gentle….

  45. mawar says:

    menyampah tgk muka memey… mcm x de org lain nk jadi laki.. geli aku tgk dia..

  46. mawar says:

    menyampah………

  47. CT says:

    AKU PALING BENCI GLER C MEMEY YANG PERASAN CNTIK 2..
    AGKNYER MMG KETURUNAN DIER KOT RAMPAS LAKI ORG..
    DLU X MENGAKU..SKUNK CKP KAT MEDIA YANG DIER SYG NORMAN PLK..
    MEMEY..NPER LA KO JNS PMPN YANG SKE KAT NORMAN YANG DAH ADER ANAK BINI 2!!!!

    • shuk says:

      memey cantik ko0t….
      mungkin ct ni jelz kot tengok memey yang cantik…
      bukan memey nak rampas, tapi nak buat macam mana, takdir telah menentukan…

  48. anti perempuan gatal says:

    Ala…..biarlah…Kesian dia,dia kan x pernah dpt jntn. Tu yg kemaruk sgt tu…Laki org pun kebas,Janji dpt!!! jgn la korang risau x lama tu. kalau kawin pun x dpt anak punya..

  49. ARE-U says:

    mkin lma aq tgok mka dia owg nie mkin meluat aq!!!!!

  50. eluv says:

    mcm anak ngan bapa lak aq tgk……hehehe………dunia2

  51. minah jambu says:

    manis nye memey n norman bila nak kawin? jangan tunggu lama2 ya minah jambu tk sabar nk tengok memey n norman bersanding pasti jambu mcm minah jambu jugak he he he …..

  52. shuk says:

    CUKUP…CUKUP…SEBENARNYA, KAMU SEMUA YANG JELEZ..KALAU TAK JELEZ MESTI TAK KUTUK NORMAN DAN MEMEY… kepada mereka yang kutuk norman dan memey, moga-moga ALLAH memberi pertunjuk kepada mereka semua…