Written by AbangNara | January 26th, 2011

nd jejai

Sweet gila ah gambar Nora Danish dan Jejai bercuti di Jepun. Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada OhBulan.

P.S: Anda meminati bidang Kecantikan? Bagi pendapatan keluarga RM2000 kebawah Akademi Redglow menawarkan kursus Jurukecantikan tanpa yuran (percuma) untuk yang betul2 berminat dalam jurusan atau bidang kecantikan..pelajar lepasan SPM yang tidak dapat menyambung pelajaran dan ibu tunggal sangat dialukan.

nd jejai

nd jejai

nd jejai

nd jejai

nd jejai

nd jejai

nd jejai

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

430 responses to (GAMBAR)Nora Danish Dan Jejai Bercuti Di Jepun

  1. zullwell says:

    thinks positive

    cam nak berujuk balik je…

    0
    0
    • KAK RATU says:

      WAH……romentiik nya..
      jantung berdarah FASHA tgk nie!!!..

      hahahahahahahhaha

      0
      0
      • misskenyalang says:

        kompom jeles minah tu. pic ni memang terbaekk

        0
        0
      • Kasih says:

        ni contoh terbaik… keluarga mertua ttp baik dgn nora… kalo nk rujuk balik pun xder mslh demi kebaikan anak drg…

        hancur berderai berdebu hati fasha tgk gambar2 yg jelas terpancar kemesraan di antara jejai dan nora nie….

        mmg jelas jeles lah tu … fasha oo fasha…

        0
        0
        • minah murai says:

          da mcm jejaka rebutan lak jejai ni..
          sana sini..

          0
          0
        • Kak Limah Jual Kain says:

          rebut…jangan tak rebut. Makin hati berulam jantung jew LAH siap jadi interi dia. Tengok lah berapae lama si mamat Jejai nie boleh setia..

          ONCE A CHEATER…ALWAYS A CHEATER. :(

          0
          0
        • LuSelipar says:

          agree with kak limah jual kain…
          btw…kaya nya mereka kan kan kan… :((
          tumpang tgk, tumpang gumbira :(((
          obefiend, ur komen please??

          0
          0
        • sweet says:

          wahh!! suka tgk jejai bila bersama rayqal n nora danish… swett…tapi bila ngan FS rase cam ape jek…

          happy famili.. like like likeee!!

          0
          0
        • http://kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html says:

          esok fasha nak reveal statment baru kita tunggu…..

          0
          0
        • bro_ferdinand says:

          eleh kasih.jgn tnjuk baek sgt.ko kutuk fasha tak pe, org kate ko, tau plak marah.rilek jer la.poyo jer mcm taiko.

          0
          0
        • org lain sume komen nora danish..so aku nak komen tan sri ramli ngah talib

          steady je die…nak2 yg gambar last tu

          0
          0
        • Fasha Sendat says:

          Ke Jepun ye,,,balik2 ke ceruk dapur jugak nanti. I Top 5 Bintang Terfofuler!..ke ceruk red-carpet. Famous ke Nora tu?

          *Selamat Bersara* ;)

          0
          0
        • Perempaun, Isteri & pill kurus says:

          Kau nie Kasih..kalu pasal bergossip..memang cepat kan? Kalah Joyah kat kampung seberang. Macam kau tak pernah buat dosa yek.

          Buat malu minah pakai tudung je lah. Tak kerje ke hari nie? Poyo!

          0
          0
        • pisau cukur says:

          hang sakit hti ka haa perempaun aaiiiiihhh… tmpt ni utk kmen jd spa2 pon bleh kmen termsk kasih…lau hang rjin hri2 24 jam pon hang bleh ja kmen lau hang nk aaiihhh tkdak spa dok halang aaiihhh…

          0
          0
        • cik ton says:

          weh betina,bini & pil gemuk..kalo xnk gosip,p berambus r.xpyh msuk website ni..kecoh plakkk..ape kes nk cter tudung2 ni..sker ati r nk ckp ape pn.bebal!

          0
          0
        • slumbercool says:

          cam bodo je gado kat sini, weii, site nih sape2 ponn leh komen arr, yg ko nk aim kt pmpn pki tudung pahal ? da la eja pon tak betol ‘PEREMPAUN’. bodoh betoll ! bahalol, bengap!

          0
          0
        • Kasih says:

          poyo lebih & whatever.. suka korang baca, xsuka xyah baca xder sapa pun yg paksa….

          nk karang pnjang mana pun biar lah kt i, xder salah kt mana pun… btw nk ucap tq lah kn sbb korang nk gak baca komen2 aku yg kata nya panjang tu kn…

          whatever, nk tunjuk baik xyah konsep yer…. pelik aku pd org yg xsuka pd kebaikan ni.. korang ada mslh yer…

          poyo, cuba ko letak gambar ko sbg avatar, aku nk tgk mana lah tau kot2 rupa ko yg mcm keling ke.. sbb tu ko xbrani nk tunjuk muka kn… berani lah skit beb ;)

          0
          0
        • Perempaun, Isteri & pill kurus:Jeles ka??rileks sudah le der…biar kn la KASIH tu nk taip panjang2 pn..bkn pakai laptop ko ke…Abg NARA pn tarak kisah…ko lak yg kesah??huhuhu… tak suke KASIH..ko DISLIKE je…huhuh…bkn susah pn kn..dia nk komen pape bior je..bkn pasal ko pn..huhu..Selama Kasih komen sini xde pe pn..xde gdh2 pn tau…ok kwn..b cool ok~

          0
          0
        • Kasih says:

          riri dear.. btl tu.. selami kita dok komen2 ni xda lah plak kita gaduh2 kn.. smp bleh wt kwn lg….

          bro nara pun xkisah selagi kita pandai komen cara berhemah kn dear…. xder dok hina sesapa pun…

          suka baca lah, xsuka dislike jer… bkn nya pape pun… dh nama ny ablog tuk bg komen… enjoy ler…

          0
          0
        • pisau cukur says:

          betui tu riri,aku tgk kasih dgn hangpa2 dok komen slma ni tkdak dok gduh2 pon srnk2 sj aku bca, tp aku plik hawat ada pla yg dok cari psl dkt sni aaiihhhh…

          0
          0
        • lelaki melayu says:

          assalammualaikum semua, maaf andai menggangu. saya dah lama membaca blog BN ni tapi kali ni saya betul2 terpanggil untuk memberikan komen dan komen saya ini bukan lah untuk menyebelahi sesiapa. lama saya mengikut BN dan selalu juga baca komen2 dari Belacan Hangus, Kasih, Riri, Miss Poco, Aries, Nick, Kurus dan kawan2 dimana yang ini adalah antara pengomen2 tetap disini rasa saya dan komen2 mereka2 ni sangat bagus sebab tak pernah menggunakan ayat2 yang memaki hamun org lain. dan secara jujur nya saya suka baca komen2 dari Kasih yang dilabelkan sebagai karangan itu sebab walau pun panjang tapi ada isi patinya, dan dari segi gaya penulisan Kasih saya boleh agak apa kerjaya beliau. betul kata Riri,selama ni mereka2 bersama2 disini tanpa masalah, kalau ada yang rasa tak suka baca apa yang Kasih atau kawan2 nya tulis abaikan saja kerana kita masing2 ada hak untuk memberikan komen selagi tak melanggar hak asasi manusia lain. buat Kasih, Riri, Belacan Hangus, Kurus, Nick, Miss Poco, Aries dan kawan2 teruskan dengan komen2 bernas dari anda semua. terima kasih.

          0
          0
        • diehot says:

          ntah, mcm tk pnah wat silap.asek nk mengata jer.pmpuan becok.skurang2 nya si fasha tu lg lawa dri ngko

          0
          0
        • Makan Cili Pedas says:

          Kau kutok orang tak pe…bila orang kutuk2 kau baru kau nak mengelabah..meroyan kan?

          Demokrasi…hmnnn..Kasih…meludah kan jatuh ke muka sendiri.

          Naik bas..naik lori…sekarang..kau rasalah sendiri..ye kasih sayang ku..

          0
          0
        • kaylakenzo says:

          pantang tol r sebut sal tudung ni. pe ko ingat yg pakai tudung tu sume baik ke? law cam tu, yg tak pakai tudung tu sume tak payah buat baik. sengal tol la. kite sume same k,. aku sokong statement kasih, aku suke kuarge jejai sebab tak sisihkan nora even dah bcerai pn. kalau rujuk balik pn ok. demi anak dorg. tak de la rase pelik bile dah kenal dunia t. org len mak ayah dok serumah, die tak.

          0
          0
        • Fasha Sendat says:

          Perempaun, Isteri & pill kurus..ada kelas!

          0
          0
        • Kasih says:

          makan cili pedas… mada ada i gelabah, meroyan pun x.. biasa jer.. rasa yer yg gelabah dan meroyan tu sbb tk boleh trima fasha kena kata kn…

          nk kata apa atau tulis apa ttg i, i xkisah.. tp xperlu lah nk babitkan org2 yg pakai tudung nie…. rasanya masing2 ada hak tuk bg komen disini.. suka baca xsuka just dislike sj, bkn kena bayar pun ;)

          0
          0
        • minah jambu says:

          pehal lah korang kecoh2 ni weiiii,aku tgk komen dr kasih tu biasa2 ja xde pun dok cucuk sapa2 di sini,biar sj lah.aku rasa korang2 yg dok kutuk dan hina cerca kasih tu lg teruk weeiii.tul ada gak komen kasih bg tu aku pun xsetuju tp bl pikir2 kan balik ada gak btl nya apa yg kasih komen selama ni.aku bukan nk belah sapa2 tp korang jangan lah main isu tudung atau hina kejadiaan allah weii.aku ni pun girl mgm korang gak lau xpakai tudung tp kasih tu brani lah letak gambar dia dr korang2 yg dok hina org lain weii,insaf lah korang semua.

          0
          0
        • minah jambu says:

          @diehot : fasha lawa tp x berakhlak cam tu ke maksud yg nk disampaikan weii.dh2 la mengata kasih tu sbb aku tgk xda pun dia cucuk korang weii dan komen2 dia pun xda memalukan sesiapa.apa yg kasih komen tu aku setuju sbb bg aku komen2 kasih tu lebih telus dr korang yg dok mengata org lain weii.

          0
          0
        • Rayy says:

          oi2.. apa sbut2 psl tdung nie..?

          0
          0
        • Kasih says:

          Perempuan, u ada mslh ke kalo ari2 i komen kt BN ni?? kalo i bergossip kt sini u rasa sedih ya sbb xbole nk join i??

          btw, cuba u bc sumer komen2 i, xprnh lak i tlis yg i xprnh wt dosa sbb i ni bkn nya malaikat….i ni hnya manusia biasa yg sama cam u…

          apa nk malu nya gan isu pakai tudung tu?? bkn i tgh mencarut disini pun… bkn i menggunakan ayat2 lucah pun…. at least i berani tunjuk muka i dr u yg just guna avatar cam tu kn… so ada mslh ke??

          ari2 i ada keje, keje i ari2 mengadap pc… keje i ari2 menaip… u bkn nya tau i keje apa kn… so jgn lah memandai nk wt andaian..

          btw, u yg xder keje kot, sbb tu dtg komen disini gak kn darl ;)

          0
          0
        • Poyo Lebih says:

          macam keling lah kau Kasih…

          0
          0
        • whatever says:

          aku pon tak pernah baca karangan2 SPM Kasih tu. Dah le panjang berjela-jela..entah apa 2. Nak tunjuk baik lak..salah konsep la dik hoi…nak berdakwah tapi salah tempat & konsep. Buat lah blog sendiri berdakwah..bersama Kasih..awwww!

          0
          0
        • bongek says:

          hahahahaha entahlah kasih. aku rasa kau ni mcm merapu-rapu banyak sgt … bingit pulak! aku nak ckp lebih2 karang kecik ati. ini negara demokrasi kau tulislah apa kau suka!

          0
          0
        • Saya says:

          Saya sokong kasih!!! psssttt..kasih dorg tuh pro-fasha..sentap tuh psl lihat kebahagiaan nora-jejai.biar je kasih!redha jerr.. kena paham statement tuh dorg bg time hati tgh gundah gulana..mode sedih tuh..abaikn suara2 busuk bau bikini tak basuh tuh ye kasih!

          Teka Teki : Mana lagi buruk pakai tudung dan bergossip @ pakai bikini dan rampas laki org??

          0
          0
        • Kasih says:

          bongek, aku merapu?? ke ko yg merapu?? cuba ko tgk blk komen2 ko tu darl…

          ko rasa bingit ke panas?? aku xder rasa pape pun bila org lain komen panjang2 berjela ni sbb tu hak drg kn..

          btw, aku ni bkn lah jenis sentap xbertempat, apa brg kecik2 ati ni darl… nama pun blog hiburan, komen dan enjoy sdh ;)

          0
          0
        • poyo lebih….hahahaha u think what i think b4 hahahah

          0
          0
        • minah murai says:

          suka ati korang laa..tanak masuk campur..lalala~

          0
          0
        • Publisiti Murahan says:

          Kasih..yang gila glamer…adik beradik Fasha Sandha juga kot…

          0
          0
        • [email protected] says:

          KASIH= JOYAH !

          Kah kah kah

          0
          0
        • METALZ says:

          tu la psl.mengutk org tk pdn dgn muke yg mcm keling.nape?sentap?pdn muke lu.

          0
          0
        • Hadoiyai says:

          Aku pun nyampah kalau org duk sebut dosa org tpi diri sendiri pun x betul mcm Kasih ni.. Cuba korang baca entry pasal Fasha putus tu.. Dan komen2 artis lain. Mcm ustazah x habis2 ckap pasal dosa org, bekalan akhirat pejadah.. Mcm karangan… Bukan aku anti ceramah agama, tpi si Kasih ni berbelit2… Bgi syarahan pasal dosa org pastu komen lain dia plak ngutuk ngumpat mcm dpt pahala… Nak bwk ke akhirat ke tu?? Ingtkan baik sgt lah ckp pasal dosa orang… Nak bagi nasihat biarlah tunjuk teladan yg baik dulu…

          0
          0
        • Fasha Sendat says:

          Kasih…cantek ke? Popular ke..dari I nie yang Top 5 !!!

          0
          0
        • kaylakenzo says:

          bongoks skelian… kite kan manusia. saling mengingati, buat baik salah, tak buat baik salah….pe r….

          0
          0
        • Dee says:

          Tak semestinya kalau rujuk balik kesejahteraan anak terjaga. Kalau rujuk balik tak bahagia pun tak guna, anak-anak tetap merasa tempiasnya. Jangan gunakan alasan demi kesejahteraan anak-anak. Kalau bercerai tapi hubungan baik dengan ex masih terjaga, dan ex melaksanakan tgjwb terhadap anak, anak tetap tak rugi apa-apa. Contoh terbaik ialah kes Tiara Jacquelina-Hani Mohsin.

          Harap ND fikir masak2 kalau betul nak rujuk dengan jantan macam Jejai ni, once bitten twice shy.

          0
          0
        • bongek says:

          haa mcm ni ok la dari si Kasih tu merapu

          0
          0
        • pisau cukur says:

          aku rsa bongek ni ada mslh lah dgn kasih kot, mslh jeles dgn cara kasih bg fakta dr hang yg dok auta ni bongek aaiihhhh…selama depa2 ni termsk kasih dok bg kmen kt sni tkdak dok cri psl dgn spa2 pun melainkn aku tgk hngpa2 sj dok sbuk cr psl dgn depa aaiihhh….

          0
          0
        • maya says:

          suke ati drang la.dh yg anti si fasha asek memaki jer.baru kenakn budak pkai tdung kuat mngata tu, dia dh sentap!slame ni mmg nmpk minah tu asek komen mngata org.cuma dislike jer.ni bg pngajaran sket.klu dia plak dikate.fakta ape dia bg, zero.ngumpat jer lebih.

          0
          0
        • Makan Cili Pedas says:

          Kasih..dah jadi kesut…tak teringin pun baca dia punya komen..macam dialah yang paling tak berdosa dalam ini dunia…

          Whatever lah..dunia blog yang penuh asam garam.. :(

          0
          0
        • blacktie says:

          jejai takde.. abe tali leher itam sedia nunggu..kakakka

          0
          0
        • mamarazi says:

          kasih yg x berape nk KASIHAN! poyo hbs! pki tudung tp mulot mcm fundik!

          0
          0
        • Mariah Curry says:

          Kaseh, bila pulak kau nak tunjuk telanda yang baik? Asyik gossip je…kain dijemuran dah angkat belom?

          0
          0
        • embunpagi says:

          Aku puasa 2 hari sebab bersyukur yang amat sangat2 fasha dan jejai putus SYUKURRRRRRRRRRRRRR
          aku bernazar puasa….. aku berdoa agar NORA ” N” JEJAI kembali bersatu semula ………padan muka fasha sanda yang tak tau malu……awak buat orang sekarang tuhan balaskan pada awak semula………sapa yang nak ke awak lagi kalau ada pun lelaki yang nak pastinya lelaki tu buta segala2nya….

          0
          0
        • nini says:

          puase tu prkare mulia.jgn sebut2 psl pose dgn mlihat kjatuhan org.tak kire kjatuhan nd atau fasha.mcm awk tau2 jer tuhan bls prbuatan dia ea..

          0
          0
        • noona says:

          bodo gle si embun pg nih..p0se nazar utk artis?? baek k0 p0se nazar t0k parents k0 ker? mangse dunia hiburan t0l

          0
          0
        • hani says:

          salam…tumpang lalu…hihihi nak komen gak….bagus gak lau jejai ni baik dgn nora danish…coz tuk ank…lebihx lagi ank lelaki…mereka berdua…rugi lau jejai..x rujuk…coz nora danish makin seksi skrg ni…cun melecun…yg fasha plk beyx la….carik jer balak lain yg kaya raya…x yah bikin pans …..

          0
          0
        • TiraChinno says:

          Bagus la jejai tu nk rujuk semula hrp2 dia berubah jd lbh baik utk bina blk family dia,cantik ND tu n glamour gak bkn mcm fasha tu udahlah mengaku dr tu “FASHA SENDAT” ptt le gelarkn nm sendr sendat sbb otak ko pun mmg sendat mmg la glamour dah byk berlakon,kuar TV ditambah lg dgn kontroversi yg buruk2 dr x glamour pun bole jd glamour..aku x rs punkasih tu punya komen over ada komen yg lbh teruk lg dr komen dia..

          0
          0
        • Cermin Ajaib says:

          KENAPA SEKARANG BARU SI JEJAI TU NAK TUNJUK BAIK…? COVER LINE KONON..

          8)

          0
          0
      • gilo says:

        kalo org tunjuk gambo budak kecik ni, sumpah aku tak dpt cam anak sapo..mcm takda tumpah kuah dorang..or ilusi aku aje kut..

        0
        0
        • bbplaza says:

          nora danish kan keturunan muka2 cina either myanmar ke, taiwan ke korea ke…x ingat le pulak…

          0
          0
        • huhu says:

          nora danish mix myanmar mlayu..

          tp kan, adik laki jejai 2 dlm gmbr ni mcm ensem ckit la x mcm jejai haha :P

          adik pmpuan jejai 2 twins..ade butik kat curve

          0
          0
      • http://kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html says:

        patut la putus mau membara jiwa fasha negok gambar nih….

        0
        0
      • anies hisham says:

        org byk $$ je yg leh g jepun ni..bese la matawang tggi..

        p/s pasha… jgn nangis ye dik tgk pic2 kt ats tu

        0
        0
      • moga diorang kembali jadi suami isteri balik :-)

        0
        0
      • Fasha Sendat says:

        Nora..cuci kerak I ye…..ambil lah buaya tembaga Jejai tu….cucilah seluar dalamnya.. :)

        0
        0
      • JaJa says:

        Jantung berdarah tuu….. Tak tahannnn….

        0
        0
      • minah senget says:

        family bahagia.harap jgn ada org 2 yg sakit hati yer.pasni jejai p ambik naik lori ais lak.coz helikopter nora plak yg naik

        0
        0
    • Pakcik says:

      No rujuk balik maybe.
      It was a Jejai’s family trip.
      Since Nora was still the mother of their grand son,
      so better bring Nora together, manalah tau
      takot2 merengek si Daniel tu.

      0
      0
    • natalisa says:

      wah!!!!…MENARIK tol 1st pic ni.. cam x pernah cerai jew.. suke aku tengok… tabik kat mama jejai sebab masih sayangkan bekas menantu… kita doa kan jugak jejai boleh berubah demi anak… manusoia mane yg x buat silap kan.. ape salah nye bagi peluang…
      pada FASHA… hidup tu sekali.. jadilah yg terbaik diantara terbaik lepas ni… biar kita terkenal dengan kebaikan jgn kita terkenal dengan keburukan… AMINNNNNN :)

      0
      0
    • fieyq says:

      ok apa kalau rujuk balik… :)

      0
      0
    • Lipstick Hijau says:

      dgn sikap jejai yg buaya tu, aku tak sokong dorg rujuk balik….tp kalau dah jodoh apa nak buat…

      0
      0
    • Aib says:

      x lawa anak Nora cam China

      0
      0
      • ishhh.... says:

        suka ko je kan nak cakap anak org x cantik. anak ko cantik ke? kalau ko belum kawen, nanti dah beranak anak ko pulak org kata x cantik ape ko rasa???

        0
        0
      • TiraChinno says:

        Kot2 lg hensem n cantik ank ND dr ank ko kot…

        0
        0
    • cik ciku says:

      fs dah mngamuk kat fan page dia…dia kata org tu berfikiran mcm kanak2…dia kata…ada bukti yg akan dia lampirkan esok?…sama je kot memikiran cam kanak2…

      0
      0
    • apo? says:

      amin..

      0
      0
    • mmmmm says:

      aku x leh blah la komen kt cni………..hahahahaha klu org laen sokmo komen kt cni marah klu bce komen tp x komen x best plak…….tp 1 bnde jew aku bleh ckp komen tu bpade2 la jgn smpai org x ske~~~aku pon dh kureng dh komen kt cni tkot org MARAH~~~

      0
      0
    • joyah says:

      aku rasa jejai dah jatuh syg kt ND balik..awwwwww

      0
      0
    • apa daaa says:

      harap tak rujuk balik…cian dekat nora… tak salah berbaik…demi anak..heheh.. heran aku…org benci nora pe hal ek?dia x kacau rumah tngga org lain.. pasha sendat tu dok kompang dia becinta hangit ngan jejai pn nora diam jer… skarang ni, pasha sendat tu pula nak ugut jejai…wah!!..hebat sgt pasha sendat ni yer…hebat dlm merosakkan org lain..hahha

      0
      0
      • TiraChinno says:

        Btl tu… Aku rs ND tu xde salah apa pun bkn dia yg p kacau rmhtngga org,org yg p kacau rmhtgga dia kalo dia kawin ngan jejai pun bkn salah dia dah jejai tu pun suka n p pinang dia kalo dia terima pun tu bkn salah dia bkn dia rampas kekasih atau suami org pun,lg satu normal tu setiap org yg nk berkahwin kalo bole mesti lah nk cr suami yg ada ms depan supaya hidup family lbh selesa n terjamin xkn ada org yg sggp nk tggl bwh jambatan lps kawin sbb xde duit so jgn lah asyik nk salahkn ND je..

        0
        0
    • tomyam says:

      mmg sweet..tapi aku tak paham la tgk jejai tu..muka mak dia comel..ayah dia ok ok lah…tapi dpt kat jejai cam org lombok pon ada…

      0
      0
      • mel says:

        eyhh xbaik lah tomyam. ciptaan Allah tu.

        sama jugak mcm kita makan limau raya cina ni, dalam banyak2 yang manis, mungkin ada jgk yg masam atau tak rasa pe. so kita takleh nak kata pe. terima n bsyukur sahaja. ciptaan Allah semua tu.

        0
        0
    • Jura-Juri says:

      Bagusla kalau diaorg rujuk balik…Demi kepentingan anak dia jugak.. Kepada Fasha Sandha, tak payah la nak adakan hubungan dgn mana2 lelaki org..banyak lagi lelaki bujang di luar sana…Kepada Jejai tu pulak, buat la perangai macam bapak org…

      0
      0
  2. fatihah says:

    1st! comeynye ND niiii

    0
    0
  3. kasut tumit tiggi says:

    hapy tgk nora…..

    0
    0
    • Jejai sendat says:

      awat hepi? hepi tgk dia bertumit tinggi kt jepun ke?

      0
      0
      • cik ciku says:

        errkkk…biarlah peminat dia nak tumpang hepi pun..apsal ko nak marah plak..puas aku belek gambar2 atas tu..x nmpak lak nd bertumit tinggi…

        0
        0
        • kasut tumit tiggi says:

          hepi ble tgk ada sinar kebahagiaan terpancar dari wajah nora danish……ske sgt2……nak p jln2 mana leh pki tumit tggi….t skt kaki..huhuhhuhu

          0
          0
        • Jejai sendat says:

          hahahahaaa………………………………..ada org marah…i taula sb u mmg suka p mana2 pakai kasut tumit tinggi..kalu x tumit tinggi jenis high cut kasut u pakai..ngeh2..ngèh…cik ciku ni menyibuk je..hahahhaaa

          0
          0
    • zafrul says:

      aku tak tak tahu la ape nak ckp pasal drama nora,jejai dan fasha…

      and i strongly believed that… nora ade hidden agenda tu..
      dia nak sakitkan hati fasha….

      well… kesian kan…

      takpe la…. tengok je la…

      0
      0
      • Rin says:

        saya harap lepas ni Fasha x perlu lah hadap si jejai tu lg..
        msti jntan tu bangga gile mjadi rebutan kononnya.
        fasha spatutnya bsama org yg lebih baik n lbih elok drpd jejai sbnarnya. biarlah si nora ni je yg TERKIAL2 dgn jejai tuw..

        0
        0
        • PaIChoW says:

          dah kawen ker belum? kalau dah kawen mudahan laki awak di rampas orang… ;) nanti akan tahu bagaimana rasanya… jgn mare k…..

          0
          0
        • noona says:

          busuknye ati k0 nk d0a laki 0wg kne rampas..jijik je..

          0
          0
        • TiraChinno says:

          Lelaki baik konon.. Dr sendr pun x baik nk lelaki lbh baik,oi rin kot2 ND tu xde apa2 pun ko je ckp lbh2 biar la dia dah jejai tu bp kpd anak dia mesti lah dia pyn nk ank dia rapat nfan bapa dia ko jgn ckp org kalo satu ari laki ko pun mcm jejai tu br tau..

          0
          0
  4. MisstauruS...MisspocO says:

    ok gakler…tahniah…

    tp apsal sume gambar jejai asyik pakai topi jerk…?

    0
    0
  5. wani says:

    aku geram klu tgk k’mesraan nora ngan bekas kluarga mtua tp aper pn padam muka FS…sape suruh ambik hak org…hahaha

    0
    0
    • Malaysian Lady says:

      Gotta agree with you..hubungan i dgn keluarga mentua pon tak smpai tahap tu…huhu…

      0
      0
  6. huder85 says:

    swett mcm gula si nora danish ni hehehehe…

    0
    0
  7. pen biru says:

    wow..so loving….

    0
    0
  8. anum says:

    erm… think positif

    0
    0
  9. mart says:

    Aku suke kal0 de0rg rujuk..ahahaha..
    Jgn cerai balik dah.. Ngeh3!

    0
    0
  10. suarapeople says:

    london ke jepun ?

    0
    0
  11. Vanilla says:

    wah…happy family… <3

    0
    0
  12. syaznib says:

    comelnya nora..macam awek jepun dah ;)

    0
    0
  13. jaja says:

    i like gambo neh..nmpk sweet jek

    0
    0
  14. sw33tdarling says:

    percutian penyatuan… mmg dah dirancang dek keluarga mereka laa tu… so bibit2 tu semua bersemi kembali…

    0
    0
  15. cutebaby says:

    wow..sgt comel n nampak happening sgt family dorg ni… =) …sweet sgt…

    0
    0
  16. lisha... says:

    alhamdulillah…buang yg keruh ambil yg jernih…tiap manusia psti akan buat kesilapan…apa salahnye berbaik demi anak…maybe bile bercuti mcm ni cinta diorang akan bertaut kembali…just doakan yg terbaik utk mereka..amin…

    0
    0
  17. mambo says:

    first..cute couple tho

    0
    0
  18. onm says:

    Bang nara, typo ke sbb tulis london? hehe

    0
    0
  19. LadyLynn says:

    omg im so happy for both of them! jejai dah bukak mata!!!! :)

    0
    0
  20. qiela says:

    comeinya nora………..

    0
    0
  21. unggun api says:

    wah!!!!!!mcm n la bagus!!!!!!!!hbgn d antra mnantu n mntua kkal…yg tpisah hsbnd n wife jew….tp kalu bbaik cam dlm pic n d kira bagus!!!

    0
    0
  22. Oshin says:

    cutenyerr nora.. betul-betul happy family.. kalau tak kerana si minah sengkek tu dah lama depa ni bahagia..

    0
    0
  23. dun says:

    ntah kenapa bila aku tgk jejai muke die cam bersih je bile ngn ND…tp bile ngn FS tu, da mcm bohjan plak…

    ni pendapat aku la..

    0
    0
    • naruto shippuden says:

      aku bukan nampak dia bersih cuma bila dgn fasha muka jejai nampak dalam hati ada ribut. macam banyak masalh just fasha jer nampak over happy nak tunjuk bahagia

      0
      0
      • pasal akaun rugi mengalahkan akaun untung..

        0
        0
      • Kasih says:

        btl tu.. bila gan nora terserlah happy kt muka jejai.. tp kalo dgn fasha mmg nmpk cam serabut hbs lah…. papepun nora ni mmg sweet btl la…

        0
        0
        • cik ton says:

          sokong…dlu tgk bila jejai ngan pasha,muke jejai mcm serabai.

          0
          0
        • Kasih says:

          cik ton, btl kn dear.. mmg nmpk jelas sgt kt muka jejai tu serabut kalo gan fasha…. may be serabut dok pikir sara idup fasha ni terlampau tgg kot smp naik serabut hehehe…

          tp bila gan nora, muka jejai nmpk tenang dan happy saja serta bersih… xda pun serabut2 muka jejai… rasa nya dlm ati jejai msh ada saki baki cinta tuk nora yg membuat kan jejai rasa bahagia ;)

          0
          0
  24. dea says:

    moga2 terbukak la ati si jejai nih nak rujuk blik ngn ND..

    0
    0
  25. Saya says:

    Suka Suka Suka!! Suka bila tgk gmbr 1st tuh. cm lagu main kad time sek dolu2… “One Happy Family!!” Suka bila tgk gmbr 1st tuh..sure tuh yg anak dia diakn kalo anak dorg paham apa yg terjadi

    Bukan senang nk pikat hati kluarga mertua..pulak2 bila dh cerai..bila family jejai leh gi holiday lg dgn nora..kita ok lah tuh!!

    0
    0
  26. oren says:

    bangnara ni kat atas kata -poi bcuti kat jepang- kat tgh2 tu plak kate -poi bcuti kat london- ND-jejai poi 2 tmpt ke ape ke ni

    0
    0
  27. harap2 takda yang cuba telan pill tidur

    bila tengok gambo-gamboo ne..

    0
    0
    • dun says:

      setakat ni cubaan yg paling dahsyat pernah dilakukan adalah memakai bikini…kire masih boleh dikawal lagi la…

      0
      0
    • dadidu says:

      rasa2nya mcm ada yg x kuar rumah seminggu..berendam air mata katanya..gitu..hahah..sure memek kecut perut tu..takut giliran dia plak pasni…karma kan…

      0
      0
      • nana says:

        KAN MINAH TU DAH BGTAU X KECEWA…. HAHAHAHA…STUPID STATEMENT….PASNI MAU TERJUN BANGUNAN KOT….KESIAN….

        0
        0
        • cabai pedas says:

          tak kecewa ngko ckp….mau nya tak meraung 1minggu…kt pesbuk c pasha ni dh dok “ugut2” tuuuuee nak bg tjuk bukti kono..bkti apa pn tak tau la den..hahahahah..kita tunggu esok tgk apa plak kt harian metro kuar knyataan c pasha tu…

          0
          0
    • siti kelambai says:

      sal plo nak mkan pil tido weh. wehehe

      0
      0
  28. cik ning says:

    cinta berputik kembali?…bagus3 utk kebaikan anak jgakkan…kalu betul, mr jejai tlg jg hati seorg isteri..

    0
    0
  29. lin says:

    comeinya…anak dia..

    0
    0
  30. OMG says:

    Alahh2..so sweetnya…i like…seriusly ND u r so cute..Owg hati baik terserlah dekat wajah dia…teringin nak ank plak…hehehe

    0
    0
  31. effie says:

    mesra and bahagianya! aku suka!

    0
    0
  32. no name says:

    yeay!!! so sweet

    0
    0
  33. AbangNara says:

    Jepun jepun. typo. teringat kat London masa taip. haha

    0
    0
  34. wawa says:

    Semoga selamat la hendaknyer kehidupan nora danish, jejai dan fasha sandha…. kui3x.

    0
    0
  35. fiezaimi says:

    rasanya fs jeles tgk pic nie kot…….
    kalu nora dgn jejai rejuk pun ok gak kan……
    so sweet…….

    0
    0
  36. nana says:

    COMELNYA ANAK NORA….MCM ANAK JEPUN…MESTI BERBULU JEK FS TGK GAMBAR2 NI…PASNI MAKIN PANJANGLAH BULU KETIAK FS TU…HAHA

    0
    0
  37. 100% says:

    Kalau cm ni . Rujuk blk jek lah ..
    utk anak .. cubalah cari kebahagiaan tuh semula ..:)

    0
    0
  38. akusuka says:

    Kenapa ye bila aku tengok Jejai ngan FS muka jejai macam org jahat jer, tp bila ngan ND macam ada ketulusan kat muka dia… ermmmm…..

    0
    0
  39. fasha sandha says:

    sedih la abang nara, tolong jangan sebarkan gambar ini. saya malu kerana tak bisa memiliki abang jejai..

    so sad T__T

    0
    0
  40. fifi says:

    muke ank die cam cine la. tak ikt muke jejai lgsg. hrp2 prngai yang kaki pmpn tu pn tak ikt jgk lah.
    nora nmpk comel sgt! hot mama!

    0
    0
  41. Sengal says:

    HARAP DIORG RUJUK BALIK….ANAK DIA TOMEY NYER….

    0
    0
  42. naruto shippuden says:

    sronotnya anak diorang. xrujuk pun xper cuma kalu aku jadi nora, hepi tgk anak hepi. kalu ikutkan xnak jejai tp sebab kehadiran jejai menambah kebahagiaan anak, tu jer sebab nak jejai ikut cuti bersama. demi anak yg kita tgk tiap2 hari. anak sentiasa rindu ibu dan bapa dia…

    0
    0
  43. tadekeje says:

    OMgeee suwitttt gyler ND. hope diorank rujuk balek !!!!

    0
    0
  44. miss_pinky says:

    Elok la drg berbaik utk kebaikkan ank drg kan kan.
    FS leh cr lain yg lg better.
    I LUV ND.
    :)

    0
    0
  45. lizz says:

    comel gila anak dia…~

    0
    0
  46. jejai says:

    tolonglah jgn disebarkan benda sahih ni kpd umum ..takot fasha sedih pulak ! hahha

    0
    0
  47. zf says:

    bahagienyee.. suke sgt2

    0
    0
  48. mamarazi says:

    eiiiii FULL OF HIPOKRITO!! ngiii

    0
    0
    • dun says:

      sape? ND ke jejai ke FS??
      sbb kami2 disini tidak perasan akan kehipokritan tersebut…cepat2 bitaw pix yg mane nampak hipokrit tu??ke mmg tak suke tgk org bahagia…hurm…

      0
      0
    • Kasih says:

      mamarazi, aku rasa kn ko ni lah manusia yg paling xsuka pd kebahagiaan kn… bgs pe kalo nora dan jejai rujuk sbb drg kn prnh hidup bersama sblm ni…

      apa yg hipokrit nya?? ohh ya aku ada nmpk hipokrit dlm gambar2 fasha bersama jejai sj, tp kalo gan nora aku nmpk gambar jejai tennag dan happy….

      ko jeles kan sbb fasha di reject jejai…

      0
      0
      • mamarazi says:

        jeles kejadah ko! apesal plk aku nk jeles diorg x dpt b’sama?? ni lg sekor, nama je pakai tudung (lau btul pakaila), tp otak sempit mcm CIK TON LAHABAU ni jgk!

        0
        0
        • Kasih says:

          apa mslh org pakai tudung gan ko ni mamarazi?? ko ada mslh ke??

          otak sapa yg sempit kalo dinilai dr komen2 ko yg suka membahan org gan ayat2 ko yg ala2 ……

          ggoosshshhhhh…

          0
          0
        • lelaki melayu says:

          betul tu, kenapa Mamarazi nak gunakan ayat2 sebegitu. kan tak elok dan manis bunyi nya.

          0
          0
        • cik ton says:

          hahahahahaa..mamarazi lahanat tgh mngamukk!!!!!larikkkk..kahkahkah..weh mamarazi sundal,kalo ko dh tbako tu tbako jgk r..ko ni bole digelar pasha sundal 2 kan..crite psl pasha sundal.tetibe ko cter psl org pkai tudung.gelabah glerrrr..klakooooo..enth ceruk kampung mn la ko kluar kan..otk beku.xreti tgk topik.enth2 dlu skolah pondok.enth2 mak bpak pn enth2 xskolah kan.blah la lu..hahaha..ni bkn tmpt ko la nk meroyan kepoh nk ngate ND..terang lg b’suluh ND hepi dgn fmly jejai..berambus la weii.g meraung jauh2.kopochii..haktuiii..kah3

          0
          0
        • mamarazi says:

          btul what aku ckp, nama je pki tudung tp mulot komen mcm harem! ko pn same la CIKT ON ! dasar betina xtau malu~! org skrg citer psl si nd-jejai-fs, tp ko plk meleweh bkn2. lau xsuka komen aku, xyh baca loh! seng. x sakitkn hati ko & mak bpk ko! bodoh punye cik ton!

          0
          0
        • pisau cukur says:

          hang ni dh sasau ke mamarazi aaiihhh…aku tgk komen2 org hat pakai tdung ni tak lah krang ajar mcm ap ahat hang tulih ni,siap maki org lg aaiiihhhh..aku rsa apa hat hang tulih tu mencrmnkn dri hang sndr mamarazi aaiiiihhh..

          0
          0
        • cik ton says:

          suker ati aku ler..mulot aku.bak kate ko..hahahaha..g berambus r mamarazi @ pasha sundal 2..mmg aku xingin nk bace.lgpn ni bkn page ko.ko kan snjung2 sgt pasha sundal tu kan..g berambus r..kt sni ktorg nk komen hepy2 utk ND ngan fmly jejai..bukan nk kata ND tu hipokrit.ko xpyh r nk jd sampah haram kt sni.xtau malu fasha sendat dh kn tinggall..hahaha..mamarazi otk kosong.haktuii!!

          0
          0
        • al-bukhari says:

          Tak baik menggelar org dgn perkataan yg tak elok…sundal..

          “Dari segi syarak, barang siapa menggelar seseorang dengan panggilan yang tidak disukai oleh individu terbabit, maka mereka termasuk dalam kalangan golongan fasik dan mendapat dosa,”

          0
          0
        • tan tin tun says:

          mamarazi, komen kasih ditujukn utk FS..per kaitan dgn bertudung? ko anti minah btudung ker? or ko ni mcm pasha yg suke berbikini..tu psl ada mslh dgn pompuan mnutup aurat?LOL..

          Kalo kasih nak komen negatif bout pasha mmg patut pun..stakat ni aku tak jumpe sesape lagi yg kesiankan FS..sume kata padan muke dia sbb slame ni bangga rampas kbhgiaan org dan tayang gamba berpeluk tanpa rase malu..skrg phm lar sendiri maksud habis madu sepah dibuang. mamarazi dan pminat pasha pun ramai yg dah ikut meroyan jugak nmpknye. KESIAAAAAAAAAAAAAAAANNNNN…

          0
          0
        • minah jambu says:

          aku pun xtau nk kata apa lg weii tp mmg patut la fasha dpt spt apa yg dia dpt di blog2 hiburan, kena hentam dan di maki atas perangai dia sndr weii.lau dia bek pesal dia buat nora cam ni kan.lg 1 aku pelik pasal yg korang nak marah2 gan komen kasih tu sbb aku baca ok ja weii xda pun kasih dok hina atau cerca cam na korang hina cerca dia.betul la apa kasih tulis tu,korang jgn lah main kan isu tudung atau tuduh si kasih tu macam2 pula weii sbb aku yg dh lama kat bn ni pun belum baca lg ada komen2 dr kasih yg memaki atau pakai ayat mencarut di sini weeiii.

          0
          0
        • ratu says:

          tumpang lalu….mtk mf dlu ea….
          kalu kte x puas hti dgn komen2,juz mrh dgn die (pengkomen)dah la…xyah la mlalut smpai mak bapak..
          mak bapak dowang x bslh…
          kebiadapan ssorg tu bkn bpnca dr parents..msing2 dah bsr,bleh fkr baik n bruk…mf skali lg..

          0
          0
    • cik ton says:

      mamarazi ni dh frust menonggeng sbb jejai reject pasha yg sendat tu..pastu pasha sendat plak skrg tgh bengkak mata nangis.hahaha.dh xde bahan dh nk ckp la tu.dok ckp hipokrit3.xabes2..xde bukti pn ckp ND tu hipokrit.kesiann3..lebih ckp tp juz ckp kosong.sama la otak pn kosong..klakooo.hahahahaha

      0
      0
      • mamarazi says:

        ko jiran fs ke smpi ko tau dy ngh nagis?? ape daa! nmpk sgt mental ko sempit kn?? bodoh pny cik ton! ko pn otak kosong sbb x pnh nk t’pk ape mksd disebalik gmbr nd cuti2 ni. obviously nk tunjuk pd fs kn?? ni la namanya busuk hati! lau mmg hati si nd ni baik, xde nye dy soh blog2 cmni expose gmbr cuti diorg.. jz keep it as ur personal dhla. ni nk tayang utk sktkn hati [ihak sana! ko pn sendat jgk la cik ton..! xyh nk ckp org.. booooo!

        0
        0
        • cik ton says:

          a’aa..mmg jiran dia pn..knpe??hahaha..mental aku sempit tp xsesempit n sebebal ko ler..eh,bgus ape tunjuk pix2 cuti ni smua..aiiii,xkan la sekadar pix2 ni pn ko dgn pasha sendat bole meraung menonggeng2 kot.lwk gler.bnda small matter ni ni pn nk kepoh.xbole trime kenyataan ke???hahahaha.amboi,tau plak nk kata busuk ati..dulu si pasha sendat merampas laki org yg tgh preggy tu ape cherr??bkn busuk ati lg.tu betina lahanat tau x..ko pn same la mcm betina lahanat tu..keje nk porak porandakn fmly org..sikit2 hipokrit..abis2 kan..ape pnye betina daaa…mik balik boo ko.booooooooooooooooooooooooooo.nangis lewww..padan muke pasha sendat kn tinggal ngan jejaiii..wekkkkk.get lostttt.blah!.hahaha

          0
          0
        • mamarazi says:

          tula. agknye nama ko btul pn mmg CIK TON kn?? lau ko bljr smpi “U” msti xde sape nk kwn ngn ko kn sbb mulot ko mcm PUAKA!! ciannye! mcm laki ko plk yg kena cantas ye CIK TON LAHABAU!! mcm la si fs ni ppuan p’tama yg duk rampas laki org!! cittt!! nmpk sgt mata & kepala HOTAK ko tu buta sbb aku rs rmi lg artis or org biase yg jd PERAMPAS!!! aku rs ko pn slh sorg kot! sbb tu ko royan semcm kn!!! DASAR BETINA OVER DOSE!!! ting tong ar lu betina!

          0
          0
        • cik ton says:

          rmai je kwn..xde plak dok ngate aku puaka..ade aku kesahh??hahahahaha.mmg r rmai artis perampas.tp kt sini cter psl pasha sundal..ko ni bute xreti bace eh mamarazi lahanat??kok ye pn abc pn xreti bace,g la tnye mmbr.suroh diorg bacekn.hahahaha..tu hal idop aku.ape ko kesahhhh la lahanat…nmpknye ko ngan pasha sundal dh tbako nmpk..slamat meraung yeee..fakop la lu mamarazi .kuang3

          0
          0
        • Saya says:

          Loiiike cik ton & kasih so deeply!!! haha, sbnrnye mamarazi nih yg meroyan..musti razi xnk ngaku dia nih mama dia psl malu ada mama cm nih!! haha..apakah bukti mamarazi meroyan??! yes, im come out with facts~~~

          ** ..ko pn otak kosong sbb x pnh nk t’pk ape mksd disebalik gmbr nd cuti2 ni. obviously nk tunjuk pd fs kn?? ni la namanya busuk hati! lau ..

          derrr, org yg meroyan busuk ati jer yg rasa pic tuh nganjing kat si sendat! yg baik ati , murah ati, wangi ati cm kami2 nih tgk gmbr tuh disebarkn utk kongsi their happiness!

          ** letak tgn kat idung psl xsanggup nk bau hati mamarazi yg busuk! eiiiyakkksss..

          0
          0
        • nina says:

          amboi…amboi…mcm laki hang plak kena rampas.mengutuk bkn main.ngko yg sepatutnya btaubat cik ton oiiiii…pggl org sundal, betine lahanat.ko ni islam ke ape?ko bnci sgt kat fasha ni nape?bf ko minat kat fasha ke?sabar..sabar..tau plak ko marah yer klu org mngata ko.ko mengutuk org takpe.mcm ngko plak ketua kat thread ni.

          ABG NARA, TLGLA JGN SIARKN KOMEN2 YG ADE MENCARUT, MENGUTUK MCM NI.ARTIS JUGAK ADA MARUAH.NNT VADE JER MINAH2 YG BUKAN MENEGUR, TP MENGUTUK MCM CNFRM DIRI TU MASUK SYURGA!

          0
          0
      • abarage says:

        cik ton,u cakap otak org kosong tp u tgk tak komen2 u tu???i rasa otak u tu lagi la kosong.u pun apa kurang komen guna emosi bkn otak.shame on u cik ton.even org lain pun benci dgn fasha tp xdala nak bagi komen beremosi seperti laki u pulak yg kena rampas.kalo laki u yg kena rampas kalo u nak mengamuk sekampung pun xda sapa heran.mst laki u xtahan dgn pmpuan emosi n mulut jahat mcm u.cermin la diri sebelum nak mengata org otak kosong.cakap ayat pun xbetul ada hati nak ckp org otak kosong.kot2 u ni blaja smpai darjah 6 kot.

        0
        0
        • cik ton says:

          a’aa,mmg ko otk kosong pn.t’lebih kosong..keje nk runtuhkn umh tngga org.dok le ngate hipokrit..tunjuk pix ND g oliday pn dok kate busuk ati.mmg ko jiwe lahanat kan..elehh,poyo r nk kata busuk ati..dlu dok buat ND xpk plak..dasar mmg otk lembu..eh bila mase ko tau aku blaja smpai drjh 6??ko knl aku ke??ko lg otk bebal nk mampus..xknl tetibe nk buat assumption kt org..sgt t’serlah la kebodohan ko ni..apesal?dh tbako ngan pix2 ND ke??xkan gelabah kottt.kesiannnn..hahaha..meraung la ko ngan pasha sendat tu tgk pix2 ND.hepi fmly gitu..banjir r m’sia ni.booooooo..hahahaha

          0
          0
        • pak mail says:

          wahai mamarazi: nora xde blog la..die xde pn sebar gmbr ni..dh memang dorg ni org terkenal mana2 pn leh dapat sumberrr bongokkk!! fikir la sndri….
          dan stu g..xbek ngte org mulut puaka…ngate org mulut busuk..Yg ko smpai hati ngate org cmtu..APA BEZANYA???

          0
          0
        • mamarazi says:

          simpati aku dgn ko CIK TON LAHABAU!! mesti rupe ko mmg cm CIK TON YG KEPOCI thp neraka jahanam kn?? hahahaha..

          0
          0
        • Saya says:

          cik ton : booooo sama dorg gak!!!!
          mak mail : i lurve u pak mail!!!

          ** Tutup idung lg psl xtahan bau busuk hati abarage plak!!!! uweekkss..

          0
          0
        • wow says:

          ;hidop cik ton….mamarazi memg lol…peminat fasha ni memg ngah meroyan macam FS gak.>>

          0
          0
        • noona says:

          cik t0n abarage ckp cik t0n blaja smpai darjah 6 bkn sbb die kenal cik t0n..tp sbb perangai & bahase cik t0n mcm 0wg xabes sk0la..mencarut bagai..eeeuuwww…s0 n0t civilize

          0
          0
      • so what says:

        biarla mamarazi tu..sbg pminat pasha, dia sbnrnye tumpang malu sbb idola dia dah kene reject dan 1 msia sdg ketawakan idola dia tuh..maka sesape yg kutuk sendat jdik la mangsa kmarahan pminat dia.
        Tu lar..lain kali crik la artis yg bermaruah utk diminati..bkn minah rejek ni..gatal lagi padan muka!!

        0
        0
  49. fasha sandha says:

    abang jejai. kembalilah kepadaku~~~

    0
    0
  50. jejai says:

    tak inginlah dgn kau ni gurl.

    0
    0
  51. kak ina kl says:

    alhamdulliah suka tenguk bila ex hb dan fil berbaik-baik camni..semuga ada jodoh diantara mereka berdua

    0
    0
  52. hunny nia says:

    wlpon dh divorce ttp msre n sweett…=0

    0
    0
  53. sy fasha yg betul says:

    dorg bahagia semula pon xpe..
    i dah nk insaf..
    i dah nk dekat dgn Allah..
    doakan yg terbaik utk sy..
    amin..

    0
    0
  54. Peminat Nora Danish says:

    Sesiapa pon boleh berubah jika kehendakNya. Allah itu maha adil

    0
    0
  55. lolyat gang says:

    ketatnye suar skinny yg ND pakai
    i like !!!!

    0
    0
    • mulberi says:

      ke dorang tu pakai legging je?
      xsejuk ke?
      atas sket nyer tebal
      patutnya legging tu pakai kat dalam seluar lain
      patutnyalah

      0
      0
      • lolyat gang says:

        betul la ckp ko
        dorg pakai legging

        aduhai sexynya la kaki dorg ni

        buat aku teringat sebelum nk tdo ni ha

        0
        0
  56. husna says:

    npe mbr diana johor xde sekali???ke die xjoin fmily husband die g holiday…nmpk adik jejai je yg ade…

    0
    0
  57. husna says:

    npe gmbr diana johor xde sekali???ke die xjoin fmily husband die g holiday…nmpk adik jejai je yg ade…

    0
    0
  58. redcarpet says:

    mcm sjer si nora expose gmbr bcuti sme x husband…ape2 jelh asl kn korg bahagia n then menteri2 kt mlysia ni bnyk duit g mlancong ingt2 skit duit rkyat gk tu yg di perhabis…..x berkat idup..

    0
    0
    • dun says:

      hehehee…dasat betol si redcarpet ni die taw menteri tu tgh pakai duit rakyat…mungkin si redcarpet ni yg jaga kuar masuk menteri-menteri tersebut…aku arap statement yg ko bagi ni bukan berdasarkan nafsu dan logik akal je…bukti kena ada skali yop…

      0
      0
      • redcarpet says:

        ish x bnafsu tul ak bce ayt ko ni..xkn nk bkti plk tgk pn dh tau ad ker menteri nek beskal g meeting msti nek kete besau2 rkyt jer yg tertindas…bengong tul mu ni…

        0
        0
        • saya says:

          tah..tu pun xtau ke hahaha..korang sebok2 dok ngomen pasal pic2 g jepun ny..padahal korang jugak (pembayar cukai secara tak langsung) ni “sponsar ” percutian depa ni..hahaha lawak2 lawak…dok gado2 upenye korang lak diperbodohkan…

          0
          0
        • dun says:

          hahaha…nek beskal ye bang..org keje gred 17 pun tak nek beskal pun bang..ade gak pakai kete..tak kene kondem lak an..owh..pasal die bukan menteri..wakakaka..rakyat tertindas ek..aku tgk kat kolumpo ni ramai je yg pakai kete besau2..keje gomen je pun..pegawai je..tak yah tunggu jadik menteri pun..hehehe..biasala..bila depa tak mampu dan tak tercapai sesuatu impian contohnya untuk berkereta besau seperti org lain…depa akan mula dengki dan menabur fitnah dan merasakan diri mereka ditindas padahal depa sendiri yg tak reti nak bekerja keras dan mencari rezeki extra sebaliknya boros dan beli benda tak tentu hala dan sebagainya…hehehe..ampa igt senang ka jadik menteri…baru nampak sekali dua pi bercuti bersama keluarga…da kata macam2…biasala..org gaji kecik cam kite ni mmg akan sentiasa dengki ngn depa yg berusaha untuk mencapai apa yg diimpikan..

          ni pendapat aku jela…tak tuju kat sapa2 pun…

          0
          0
        • saya says:

          wahai dun…aku keje dengan diorang aku tahu…

          0
          0
        • noona says:

          dun 0pen up ur mind a bit k..tgk la kadar inflasi negara kte skang..petr0nas untung berbilion2 a year tp hrge mnyak naik gak..hrge brg asasi p0n naik..service tax p0n naek.. l0an rate p0n naek..mne g dana2 negare?? lu pk lah sndri

          0
          0
    • abarage says:

      betul apa ckap red carpet tu.bnyk bukti depan mata.xkn kita nk buta kan mata je.menteri sibuk pegi mlancong overseas,bli brg branded.rakyat menderita apa dia tau.janji dia hepi dpt mlancong n barang mahal2.mkn duit rakyat je.

      0
      0
      • cik ton says:

        part ni aku stuju dgn ko..haha

        0
        0
        • mamarazi says:

          poyo r ko org tua. nama pn tua (CIK TON). ntah2 muka hodoh mcm hantu kak limah! hahaha. kena la tu ngn mulot puaka ko tu!

          0
          0
        • cik ton says:

          eh..mengamuk plak mamarazi sundal ni..xpuas ati nmpk..hahahaha..p berambus la pasha sundal 2..blah2.elehh,hantu kak limah tu ok wat.boxofis kt wayang tuu..ko pn tgk gak kan..bodoh nk mampos ko ni kan.hahaha.kalo puake pn mulot aku.bkn mulot ko mcm cibai tu.p berambus r.tau r ko frust menonggeng pasha sundal dh kn tinggal..padan mukeeee!!!!rasekan..bwahahahaha..

          0
          0
        • K says:

          si pasha kene buang dek jejai tp mamarazi lak mengamuk kat sini..u nak i carikan u pakar sakit jiwe tak? kesian u..i takot u telan pil tidur mcm idola u buat dulu..baik u solat cpt2 yer..jiwe u kacau tu! or u nak i sponsor u bukak salon? or u nak i bwk u gi pakai bikini kat bali naik heli?

          0
          0
        • pak mail says:

          K. g la carikn mamarazi …cian die duk meroyan kt sini…alololololo….

          0
          0
  59. what the? says:

    saya rasa, ibubapa jejai tak restu dia berpasangan dengan fasha, nanti jadi susah pula, mereka lebih suka dengan nora, jadi fasha kena angkat kaki dan biarkan mereka bahagia sama-sama. restu ibubapa penting dalam mengukuhkan hubungan suami isteri sampai bila-bila.

    0
    0
  60. kakchubby says:

    akak suka tengok mertua & ipar2 ND. obviously dorang care about ND & anak dia. walaupun bukan lagi isteri kepada Jejai, dorang still layan ND dengan baik & happy jer. to ND & Jejai, semoga pintu cinta kasih sayang antara kalian berdua masih terbuka & kembali bersatu demi kebaikan si comel….

    0
    0
    • saya says:

      aku pun suke gak tengok diorang perabih duit rakyat,joli sane sini…hahaha…rakyat hidup tersepit lg menyempit…hiburan hiburan dan hiburan…

      0
      0
  61. mak minah says:

    mak minah respect pada family mertua ND.
    selalunya kalau dah bercerai, bekas menantu dah jadi seteru. tp bekas mertua ND tetap terima dia sebagai anak.
    jodoh Allah yg tentukan, doalah yg terbaik utk mereka berdua.

    0
    0
    • ZAI says:

      HA’AH.AKU PUN RESPEK.SBB DH TUA2 RAMBUT MASIH KARAT.SAME GAK NGAN ANAK MENANTU DIA.MENTERI MMG SUKE MLANCONG LUAR NGARA.KITE YG RKYAT NI, YG TRKONTANG KANTING.DH LA HARGA BRG MAKIN NAIK!

      0
      0
  62. marissaluv says:

    waa..stylo nye ND..!!suke..!!sgt2 comel…!!!;)
    kepada sesiape saje yg berkenaan..jgnla kutuk2 die lg ..biarlah die bahagia dgn idop die..lgpon slama ni die dah puas bersedih…:) ND..we lun v..!!

    0
    0
    • abarage says:

      bersedih? depan wartawan je dia bersedih.tp blakang hepi je.siap leh g clubbing lagi.sedih ke tu?

      0
      0
  63. ghadisk says:

    ND msti kembang hdung…
    1st battle dia kalah…
    at last dia yg menang…
    huhuhhuu…

    0
    0
  64. gadis melayu says:

    alolololo..comelnyee..

    0
    0
  65. sayangselasih says:

    sweetnyer lah tgk nd ngan bkas mertua dia..jeles akak..pttlah pun knpa fs pts dgn jejai ……hidup nie umpama karma..pusing2 kna kat kita bilek…so kira nie pengajaran buat fs…….mmg untung dpt mertua mcm nd nie….mmg jeles sgt lah…kan lb bk kalo nd dn jejai bebaik menjadi suami istri..kita doa2kanlah…

    0
    0
  66. korangtaksukatakdeakukesah! says:

    salam.. terbukti perkahwinan yang direstui ibu bapa dan disenangi saudara mara sangat membahagiakan.. walaupun dah bercerai, ND tetap di hati diorg..

    boleh saja kalau nak bawak rayqal saja pergi ngan daddynya.. tapi diorg tetap jemput mummnya jugak..

    all these proved that ND is a good lady.
    yes, she might be ‘something else’ only if there’s someone hurting her.
    we all do that!!

    *peace*

    0
    0
  67. eeza says:

    syukur alhamdullilah……tu saje yg dapat d ucapkan atas pasangan ni andai nya d takdir kan rujuk kembali…….buat fasha kena lah musahabah kan diri atas apa yang terjadi……jadikan lah ia satu iktibar kenapa ia berlaku ke atas diri anda…..doa kan lah dengan hati yang ikhlas untuk kebahagian mereka……pasti nya satu hari nanti akan terbalas dengan kebaikan kalau apa yang fasha lakukan tidak melukakan hati insan lain…….

    0
    0
  68. limejuice says:

    hahahahha FS bkn takat hati berdarah luka jerk bernanah bkudis dah tau pun ko sakit ati time wat org dulu ko tak fikir ati org!seriously mesti nak rujuk nie coz pada family jejai drpd FS lbh 10000% bgs ND siap pakej bg keturunan ok!jejai pon mcm dah DPT jerk FS + bosan dgn plastik n talam dia asik party lak tue

    0
    0
  69. t says:

    jejai plz la jgn mainkan hati WANITA!! u are the one yg slah! cz u dnt knw wht u wnt dan x setia.. kalau sayang sgt dua2 MADU je la.. u should take this responsible man! come on!

    0
    0
  70. oncet says:

    blah la kau fasha!! semak jek..

    to nora… we LOVE u. jejai mmg nak kat kau. kalau tak.. takkan dia kawen dgn kau kan. ahaks!

    kami doakan jodoh korang berdua hingga ujung nyawa. aminnnnnn…….

    0
    0
  71. hikhok says:

    cantiknya nora danish. happy family

    0
    0
  72. bese jer says:

    x minat laa kalo nd rujuk dgn jejai..dia kan sedang mengenali seseorg..

    0
    0
  73. Perlisnews says:

    Hahahaha…. rupanya ni sambungan cerita dari gambar fasha di bali? Trik n tips tukar couple

    0
    0
  74. akulahpompuanittew says:

    moga family ni bersatu semula….aminnnnnnnnnnnnnnn!!

    0
    0
  75. suka says:

    To fasha…usah tertunduk dengan sebarang cacian, makian dan hinaan. Be the best ..ingat tiap yang dibahi allah adalah pinjaman jadi usah nak bersedih andai perpisahan yang dialami insyaallah allah lebih mengetahui dan mungki nanti you dapat yang lebih baik dapat membimbing you arah kebaikan. I tak sokong fasha atau nora masing masing ada lebih dan kurang dah nama pun manusia cuma nilailah keperibadian tu melalui mata hati dna akal bukan sifat hipokroit semata…to nora dan fasha ……good luck.

    0
    0
  76. kunakuni says:

    damn it. sukenyerrrrr.
    kalau dah jodoh tak kemana.

    0
    0
  77. wi mary says:

    nora naturally gorgeous. very laaaiiikkeee

    0
    0
  78. non says:

    rujuklah balik, bak kater org..bile time ader bersama x tau nak hargai, bile dah xde bersama, baru raser ape tu menghargai..

    0
    0
  79. bb says:

    actually dh bosan.asek cite umah tgga dipaparkan, bukan karier.famous pn, psl kntroversi.ni bukan dunia hiburan dah, dunia kontroversi rumahtgga!

    0
    0
  80. Honey Sweet says:

    Tambah ler lagi pic percutian ND n Jejai kat Jepun tuh…tak puas tengok ….comel ler tengok pic2 diaorg….muka jejai pun mcm sorang lelaki yg baik jer…tapi klau pic dia dgn FS mcm muka lelaki kaki pompuan jer…klau FS tengok ada yg g Bali B***L lak kot ari tuh pakai bikini jer….skrg nih tgh tunggu kesudahan kisah perosak rumahtangga org yg sorang lagi tuh jer….MEMEY.

    0
    0
  81. si cantek says:

    SANGAT SUKA TGK NORA DANISH… CUTE N HOT SEHH..

    0
    0
  82. Reena says:

    1st pix tu..suweet ajer…tak nampak memasing tu dah cerai..2nd pix…sajaaakkk ajer…ada hikmah nape nd tu comel & kenit…sesuai lah bila berposing ngan adik2 pompuan jejai yg lain..nampak cute & sama tinggi jer…ce bygkan tetiba sendat ada kat dlm 2nd pix tu cam ala2 hantu tumpang bergambar..tak ke pelik..wat spoil gambo jer..(takpe..nanti kita bakor jer ler).. gambo2 seterusnya..terserlah kebahagiaan & kegembiraan sebuah keluarga..gambo nd & rayqal berdua tu so cute..cantek dowh but nd yg kaler pink tu. Mmg patut jejai dumped si sendat tu..tak seswai langsung jadi menantu ramli ngah. Bukan setakat banjir jer, mau mereng sendat kalo tgk gambo2 ni lelama..padan muka!

    0
    0
  83. mia edora says:

    hope jejai dapat rujuk balik dengan nd demi anak2..apa pun best giler tengok gmbr2 percutian diaorg happy family..:-)dan fs memang ko patut terima balasan diatas kehancuran rumahtangga diaorg..padan muka !!

    0
    0
  84. anon says:

    sudah-sudah la korang duk kutuk fasha, die same je cam kite lebih2 lg die perempuan, korang nak dengki benci sangat kenapa?die penah rampas laki korang ke?sakit mate tengok die?kalo tak suke tak yah tengok,ni tak,aku tengok sibuk nak padankan muke fasha,padahal die da elok ckp nak fokus dkt rezeki,aku bukan peminat fasha ke, nora ke, jejai ke ape,dalam hal ni aku salahkan jejai..aku meluat tengok korang kutuk sebelah pihak je,sedangkan sebelah pihak tak pulak korang nampak salah,kalo jejai tak layan,tak jadi

    0
    0
  85. hahaha..benanah mata fasha panda tengok gambaq nih..kompem punya

    belogapasajajadi.blogspot.com new entry : sejarah social networking..salah satu laman sosial malaysia ada disitu.

    0
    0
  86. kutu kepala says:

    Copy dari twitter fasha sandha ( @FashaSandha1 said:

    Ditindas selalu, bukan bererti akan ditindas buat selama lamanya. Hari ni kau memalukan orang lain tanpa mengunakan akal fikiran kanak2 kau. Esok tuhan menjadikan balasan berkali ganda. Sekiranya kau di pihak benar, kau tak perlu melatah, tindakan kau kurang bijak. Syukur alhamdulillah, segala bukti bersama aku, aku akan lampirkan semua.

    P/S:Die marah sapa ek????Nora ke???

    0
    0
    • pisau cukur says:

      fasha ni tk bleh trma knytaan yg jejai tk nk dia dh aaiihhh….dr dulu dok canang ada bukti ada bukti,smp lah putuih apa bukti pun tk tnjk2 lg aaiihhh..la ni nk main ugut2 lah pla kn aaaiihhhh…

      0
      0
    • cik ton says:

      syukur le sgt..tp dlm ati berapi mcm gunung merapi yg kt indon tu.meletus kluar larva..kekeke

      0
      0
      • nano says:

        keluarkanlah bukti……tak sabar ni

        0
        0
      • mamarazi says:

        bkn xleh trima kenyatan tp dia tu nk menegakkn keadilan. org pandai & g skola je phm ape mksd tersirat diseblk ayat2 dia. org bodoh mcm korang ni, mmg la x phm. tp xpela, kite tggu & lihat je ape yg fs nk ckp! aku pecaya dia jd mangsa k’daan. byway tuhan akan sentiasa b’sama org yg TERANIAYA!. so tggu jela nsb jejai tu ek! fs ade bukti ape yg dia kata tu sumer x benar.. buwek!!!!

        0
        0
        • pisau cukur says:

          mmg sah lah hang ni kipas susah mati si fasha…byk betui bkti fasha dr dl smp la ni tp apa hbuk pon tkdak aaiihhh..tk malu ka dh jejai tk nk lg dok terhegeh2 lg kranya mmg tk bleh trima knytaan lah tu aaaiiihhhh…

          0
          0
        • mamarazi says:

          eh sengal, dia bkn xleh trima kenyataan but its unfair lau kite dgr citer sebelah pihak kn?? cuba lau ko, ko nk ke biarkn org duk ckp psl ko non-stop?? xnk kn??plg x pn ko nk wt statement SIKIT psl ko kn?? tp xtau la aku lau ko jenis makhluk yg xde p’saan !! semlm kite dh dgr jejai nye confession and arini si PENDEK ND tu plk, so turn fs la plk wt confession! yg ko nk bising2 ape hal?? ko tggu & lihat jela.. ko sape nk judge dia hah setan??? duk diam2 sudeh! jalang la ko ni!

          0
          0
        • cik ton says:

          pisau cukur,jgn lyn mamarazi ni..bior dia meroyan sengsorang.dia tu pasha sundal 2..kter kt sni hepi gler tgk pix2 ND ngan fmly jejai.so dia dh pns ati btl tu..mklum le pasha sundal kan dh kn tinggal bulat2..kesiannyerrrrrrrr..hahahahaa

          0
          0
    • Cantik says:

      siap simpan bukti. marah jejai ker? huahaha. tunjukla bukti tu, jgn bukti tu memalukan diri sendiri sudah, ko tu timun, saper yg ko nak lenyek tu, habis tinggi pun stakat malu2 sikit jer tu pun kalo malu, duit xkurang pun. ko tu fasha yg memang sedia dibenci orang jer kot makin parah kang

      0
      0
    • Malaysian Lady says:

      obviously nora la..nak tnggu tgk ..mana tau ada catfight ala2 julia perez dgn dewi persik…hehe

      0
      0
    • tumpanglalu says:

      fasha sendat ni pandai plak ckp ‘memalukan org’,ayat nak tnjk dia baik n teraniaya jer!persoalannyer,pakai bikini sampai nampak ‘benda’yg memalukan(bagi prmpuan yg betul2 mnjaga kehormatan) tu bukan memalukan ker??layak ker dia nak brckp soal malu??selama ni perangai dia melambangkan dia seorg wanita yg menjaga kehormatan dan maruah dia sbgi seorg wanita ker??nmpk sgt ayt skdr meraih simpati dan propaa….cukup2lah bermain wayang…PERBUATAN melambangkan KEPERIBADIAN anda..

      0
      0
    • mamarazi says:

      aku rs utk jejai kot! kejadahnye dy nk mrh SI PENDEK tu?? hurm! pity her (FS). semoga tuhan sentiasa disisi dia.. i luv FS!! chaiyok2.. :)

      0
      0
      • hyperluc*h.. says:

        gi mati la burit… memekak je dari tadi.. ni citer pasal jejai ngn nora.. tok sah nk bekup2 la si pasah sondol tu.. nnti bile NARA kuar citer pasal si pasah tu.. ko komen la ctu sampai mati..

        0
        0
        • bdk selatan says:

          aku pn meluat dgn mama ni.. ni kan gambar percutian ND dgn family jejai. Yg dok sibuk komen pasal FS kt sini wtpe. Nyemak je.

          0
          0
  87. nenek ku says:

    berbaik-baiklah….. tak ada ruginya…. anak pun akan lebih ceria

    0
    0
  88. mr riaz says:

    famili trip orang kaya, kepala mak mentua sama gondol ngan anak2 cucu menantu… hihi insafla mak datin, umor bukan muda lagi..

    0
    0
  89. nano says:

    wah memang gambar terhangat 2011……hangat sebab buat FS gerammmmm….hhehehhhe

    0
    0
  90. fasya sandha says:

    huaaaa…… i miss my bumblebeeee….bumblebeeee…..huaaaaa

    0
    0
    • Que Sera Sera says:

      pinggan tak retak nasi dingin, bumble bee tak nak , bumble bee langsung tak ingin…
      mama papa tolong….

      0
      0
  91. cicakgirl says:

    pasha sendat mengamok..lariiii!!!!!!!!!

    0
    0
  92. abarage says:

    nora busuk hati tu sengaja nak skt kn hati fasha.tgk muka pun tau muka pmpuan busuk hati.ksian….selepas beberapa lama gile talak..

    0
    0
    • gurlguide says:

      DENGKI PULAKK DAHH ! NIE MESTI PEMINAT FASHA SUNDAL TUHH!

      0
      0
      • cik ton says:

        btll2..mmg sundal pn..skrg sundal dh kn tinggalll..melepas weyyhhhh..hahaha..nk jd fan dgn fasha sundal.ape kelassssss..sbb tu dh xtau mn baik mn buruk..u give,now u get bck r..pdn muke!

        0
        0
        • jeng2 says:

          mmaki hamun org yg xknl ko sundal..kelako ko ni..sebenarnya plakuan n pwatkkn ko ni nmpknya ko lg SUNDAL.lps ni msti dislike coz butthurt

          0
          0
        • cik ton says:

          eh3..berasap nmpk bontot ko.dh pns ke kt blog ni..ko pn bkn shaje sundal tp kimak jugak..ni lg 1 fan si pasha sundal..ko ni bleh di cop pasha sundal 3..p berambus r weii…xgne r ko nk bck up sgt si pasha sundal tu kt sni..yg pnting ND hepi dgn fmly jejai..dh r kn tinggal dgn jejai.dlu kemain canang 1m’sia tunjuk cincin.last2 xjd kawinnn..klakoooo.hahhaa..ko g meraung jejaoh la jeng2 or knoe as si otk keldai..hahaha

          0
          0
        • jeng2 says:

          cik ton ni nmpknya mmg tahap GK erk..malangnya kalo sape beristerikan awak..coz mulut awak ni amat jahat..ala2 azwan ali gitukan..sape yg melenting maki2 org dia lah yg panas bontot..nak mgata org panas bontot tp bontot sdiri dah tbakar xperasaan..hehe..ksian.lbih malang kalo cik ton ni jd mak org..mulut busuk mcmni nak ajar anak..oh..ksian sgt kat anak tu.ko nak suruh org main jauh2 ko ngat ni blog ko punya ke..ni lah manusia yg xdpt terima knyataan dlm hidup ada pro n con..org mcmni kna hidup kat hutan..psl hidup nak org dgr pndapat dia je..so..dr pcakapan n perilaku boleh kot bayangkan mcmne taraf awak ni..how poor u r..msti kmbang kempis hidung xpuas hati n nak caci maki lg kn.

          0
          0
        • mamarazi says:

          ko lg sundal kot sbb duk ngata org sundal je. xpn aku gelar ko JALANG nk?? ppuan jalang mmg over even though hal org lain.. huhu! mcm ko la CIK TON MEROYAN!!

          0
          0
        • cik ton says:

          suke ati aku la mamarazi sundal..ko tu lg mulot cam cibai bau longkang..wekkkk!!!dh xde bhn dh kt blog ni..kecohh bebb!!!booooooooooooooooooo..haha

          0
          0
        • hyperluc*h.. says:

          gi mati la burit… memekak je dari tadi.. ni citer pasal jejai ngn nora.. tok sah nk bekup2 la si pasah sondol tu.. nnti bile NARA kuar citer pasal si pasah tu.. ko komen la ctu sampai mati..

          0
          0
        • mr riaz says:

          sesudahla tu wokme… jangan bebalah…

          0
          0
  93. hamba ALLAH says:

    padan muka fasha !!!
    suke aku tgk kebahagiaan jejai ngan nora danish !
    sweet giler !!
    HAHA

    0
    0
    • jeng2 says:

      smoga kalo ada jodoh berbahagialah FS dgn jodoh dia kelak..n kalo ND ada jodoh dgn jejai smoga dia bahagia.
      yg suka ejek n tertawakan org..semoga ko terima nasib yg sama kelak..sweet giler time tukan.

      0
      0
      • cik ton says:

        xpyh ler nk jd malaikat kt sni nk advice org jeng2 oiii..ko dh slh tempat.poyo glerrr..hahahahaa..

        0
        0
        • jeng2 says:

          bis tmpt ni dkhaskan utk mmaki org ke??ko slh tmpt cik ton oi..tmpt mcm ko ni kat hutan..ko bleh maki bnyak2..mgkin hobi ko dr dulu mmaki xpasal2..pistt..ke ko ada meroyan??tp xkn nk mgakukn..ko jgn ckp org poyo xtntu psl..tkut silap2 sbnrnya ko yg poyo….dr segi pcakapn ko ni..bahasa ko..aku dpt byangkn mcmne mulut..muka n hati ko..haha..

          0
          0
        • METALZ says:

          ton, mcm lu plak kene tggl laki.dri atas gua tgok komen lu mcm betine ape.pndi ckp org sundal.lu?asek nk mnang jer.skit ati pun, jgn mnyalak k.knal sgt betine yg suke bgaduh ni.ntah2, lu ni kaki clubbing jgk.

          0
          0
        • cik ton says:

          wahai jeng2 bengap..bygkn jela muke ati aku..ade aku kesahh???bodoh btl ko ni.hoho.suke ati aku ler nk ckp ape.ni website bapak ko ke??kalo xsker xpyh bace.ssh sgt jgn msuk website ni.p berambus r.hahaha.weh metalz,aku clubbing ke ade aku kesahh???lantok ler aku nk buat ape.yg ko ssh ati buat ape…bgus la kalo ko dh tau betine yg suke gduh..jantan mcm ko pn type mcm cibai je kan..blah3..

          0
          0
        • cik ton says:

          wahai jeng2 bengap..bygkn jela muke ati aku..ade aku kesahh???bodoh btl ko ni.hoho.suke ati aku ler nk ckp ape.ni website bapak ko ke??kalo xsker xpyh bace.ssh sgt jgn msuk website ni.p berambus r.hahaha.weh metalz,aku clubbing ke ade aku kesahh???lantok ler aku nk buat ape.yg ko ssh ati buat ape…bgus la kalo ko dh tau betine yg suke gduh..jantan mcm ko pn type mcm cibai je kan..blah3..

          0
          0
        • METALZ says:

          wahai jeng2 bengap..bygkn jela muke ati aku..ade aku kesahh???bodoh btl ko ni.hoho.suke ati aku ler nk ckp ape.ni website bapak ko ke??kalo xsker xpyh bace.ssh sgt jgn msuk website ni.p berambus r.hahaha.weh metalz,aku clubbing ke ade aku kesahh???lantok ler aku nk buat ape.yg ko ssh ati buat ape…bgus la kalo ko dh tau betine yg suke gduh..jantan mcm ko pn type mcm cibai je kan..blah3..

          ~SENTAP KE BETINE?MROYAN MCM LAKI DIA YG LARI.MULUT LU, STOKING BUSUK GUA JER BLEH MASUK.MULUT BETINE CIBAI.HAKKKKTUIH.
          ~

          0
          0
        • abarage says:

          jangan layan cik ton ni.ayat dia mmg xda adab.ckp org otak kosong tp tgk sendiri la ayat ko cik ton.memual kan.sgt low class pmikiran cik ton ni.ewwwwwwww..

          0
          0
        • noona says:

          uweekkkk cik t0n xde 0tak..mulut l0ngkang asyik nak maki 0wg jee… eeeee….jijik ngn cik t0n nih..cam najis..

          0
          0
  94. che lah says:

    hahahahahaha..dh tau dah

    nora pkai spek mata cap ape tu yer?

    0
    0
  95. nescafethreeinone says:

    FS cemburu buta tuli tgk pic nie..ala..jejai p sana pun bukan bertiga..ngn famili ramai tu..mgkin FS ingat jejai dh x sayang dia kot..tmbh lg tgk ND and jejai duk rapat2..angin bayu pun x leh mencelah…boleh pndng2..tp jgn pegang2 hahaha..tp ada den kisah hohoho

    0
    0
  96. abarage says:

    kalo sekalipun jejai balik semula kat nora tu semua sebab family dia n anak dia.tp i rasa perasaan cinta jejai kat nora mmg xda.stakat dalam gambar mmg la nmpk bahagia.tp dlm hati.sume org tau jejai mmg sayang kat fasha.kalo dia berpisah pun mst ada sebab nya.

    0
    0
    • gurlguide says:

      AGAIN ! fasha sundal fan

      0
      0
      • pak mail says:

        wahai abarage: ko ni mcam la pandai selam hati jejai. sukahati die la nak rujuk ke tak. yang ko backing sgt fasha buat apa? dah rosakkn rmh tgga org pn ko suke gak?? assshh..musykil gak aku. die nak bipsah ke..sebb apa ke lantak die la..hakikatnya die x ngn fasha dah skrg… cm ne ko tahu plak hati jejai ada fasha???

        pe pe pun…tabikkk la kat ko.. …patut buka bisnes selam hati manusiaa la ko….yehaaaaa….

        0
        0
        • nescafethreeinone says:

          baek bukak diving bisness haha..leh tgk batu krg cntik2

          0
          0
        • jeng2 says:

          utk pak mail aku cadangkan ko buat bisnes dgr gosip n terus buat ksimpulan tnpa tahu asal usul..ni lah banggkai dlm msyarakat..benci org xtentu psl tnpa tahu cite..haha..ksian..aku xkisah ND ke FS.

          0
          0
        • pak mail says:

          law ko x kisah..bek ko DIAM. hahahah…..kate x kesah..tp duk mnyibuk…pe kes??? aku x kate pun ko…

          0
          0
        • cik ton says:

          kepoh gler jeng2 ni..jeng ojeng ojeng ojeng..hahahaha..nyibuk je nk komen2.kate xkesah.per lg,p berambus r.

          0
          0
    • cik ton says:

      syg ke???sparepart ade r..kalo btl2 syg baek dh kawin.bkn xtau fasha sundal tu dh gatai mmg nk kawin..tp malangnye dh kn tinggalll..pitynyerrrrrrr..lol

      0
      0
      • pak mail says:

        cik ton..sya stuju sgt cik tonn…hahahha…dh bertahun tahun duk canang crta cinta kt dunia..xde gak org nak kawin die..hua3

        0
        0
      • bipbipbieha says:

        cik ton,bior lah geng fasha sendat tue meroyan kat page nie..yg PENTING! pic2 ni da membuktikan semuanyer…si fasha tue duk canang gile3 kat org yg die dpt jejai..last2 jejai hepy ngan ND….yeeehaaaaa…..

        0
        0
        • tumpanglalu says:

          nak bagi sdkit info yg blh dipercayai…’family jejai masih blh menerima ND wlupn kdg2 kuar jgk crite yg kurg enak psl ND (clubbing)..sbb ND xprnh berlagak,kurg ajar dan masih ada nilai2 seorg perempuan yg blh disayangi dan dikasihi…tp mereka mmg xleh terima FS sbb perangai dia mmg sgt2 memalukan dan menjelekkan ibarat P******!!(sila rujuk kmbali story2 panasss dia sblm ini…)

          0
          0
        • K says:

          betul tu tumpanglalu..citer2 fasha kbnyakannya meloyakan..lebih kontroversi dari prestasi!!
          Tengok gamba2 dia dlm bn ni pun dah cukup buat org tau pompuan jenis apa fasha ni…

          0
          0
        • Que Sera Sera says:

          org tua mana tak nak tengok kebahagiaan anak. Lebih lebih ibu yg tlh mengandungkan dan melahirkan.
          Baik atau jahat…Jjai tetap darah daging
          mana nak jumpa wanita melayu terakhir sekarang ni….

          0
          0
    • mamarazi says:

      u totally rite ABARAGE!!!
      i’m always be at ur side la ABARAGE!

      0
      0
      • Lovely says:

        Aku doakan semoga ada sinar bahagia
        Buat Fasha Sandha
        xpe bersabar je lah kalau diri anda di maki di hamun
        Allah itu ada
        Semoga Fasha akan bertemu seorang Jejaka yg baik

        0
        0
        • LONDON says:

          AKU PUN DOAKAN SEMOGA
          ADA SINAR KEBAHAGIAN
          BUAT FASHA
          BERSABAR
          YE PASTI ALLAH ITU ADA
          BERSAMA2 KITA
          BAIK YG DIPUJI ATAU DIHINA

          0
          0
        • Ahmad Danial says:

          Salam kepada semua di sini. Saya pattern orang yang suka memerhati, so after seeing all of your comments and the pictures and all, I can conclude some of the things.

          First , pernah dgr pepatah ‘ Lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik’ and vice versa? Ada yang sokong Fasha n ada yg sokong ND. But, pakai baju seksi, showing off her body, x pakai tudung, ckp kononya ‘ Saya bersyukur kepada Tuhan…’ semua tu just one of the HBL/ Helah Bela Diri. Antaranya penyagkalan, pbentukan reaksi, projeksi, penyaluran, rasionalisasi, introjeksi n others. I learn phsicology so I know who’s wrong and whose right, reading them like an open book.

          As a guy, sye x suke girlz/women yg x jage aurat. I mean, some of u says that

          ‘oh, i lov fasha ~~~’

          and all but x bosan ke? If i had to choose a wife, due2 x sesuai. Why?

          Fasha : Badan dah tyg satu malaysia, what can I keep to myself ? clubbing and all. Tp time majlis agama pandai pulak pakai bju kurung n tudung. Itu dah masuk kategori munafik. Solat ke tidak hye Tuhan je yg tau.

          N ND? Yes, she may seems sweet and all but nape x tutup aurat? Kalau ND pakai tudung, baru boleh jadi calon isteri.

          I mean, most of us guy maybe couple with sexy girls and stuff, but for marriage, kiteorg slalunye akn cari yg sememangnye bertudung. Tanyelah laki mane pon, ciri2 yang mesti ade comel, pandai msk, n most important, ‘ tutup aurat’

          To tell you the truth, I actually hate celebs. I dont trust those who hold the title actor or actress… Why? Sebab pembahagian emosi ni amat senang bagi mereka. N sory celeb ladies, I dont trust you at all. Kalo x silap, ade sebuah Hadis ade kate ‘ Senjata paling bahaya bagi wanita adalah tangisannya’ maaf kalau tersilap.So. I tend to not believe their story. Bukanke artis Malaysia dah setaraf hollywood ke? Name amatlah cantek mnis tp, pergh gye hidup, mlu nk tgk.

          umm.. tu je lah kot. but to cik ton and mamarazi. Please watch your mouth. sebagai kaum hawa, x malu ke? ckp ikut suke je. korg skp “Sundal’ sume tu tau x mksd die? Ya Allah, tolong la jg imej anda sbgi wanita muslim. Malu sye tgk. Mcm ni ke sikap wanita muslim yg sbnr? Sudah2 lah, Nak bergaduh sesama Islam, tak baik. X kesian kt bkl suami ke? Bertaubatlah… Sye pasti kamu ini hanye ingin mpthnkan pdpt kamu tp jgn sesekali menganggap mereka itu idola kamu. Hanya sorg je yg lyk. Nabi kita, Nabi Muhammad S.A.W. X yah lah fasha or ND or sape2 je lah yg bergelar artis tu cukuplah!!!

          Sekian sje pndpt saye. mohon ampun sekirenye mengguris mne2 pihak. Salam.

          0
          0
  97. sunglass says:

    aku mmg setuju sgtt lah kalau diorang nih rujuk balik. serious, tak tipu.

    to fasha sundal, PADAN MUKA

    0
    0
    • jeng2 says:

      fasha xknl ko..n xmaki ko..tp ko xkenal dia..xpsl2 mghina n mgluarkan pkataan keji kat org..ni dah terbukti sape yg lebih SUNDAL..haha..

      0
      0
      • anti fasha says:

        “actions speak louder than words”..kita tak perlu kenal dgn pasha utk tau pompuan jenis camner dia ni ok!! gambar2 dia dah besepah mnunjukkan dia jnis yg camner. yg merokok ada..gamba dgn botol arak ada..berpeluk dgn jejai jgn citer..manjang dedah aurat..gamba halloween ada..gamba pakai bikini ada..tats why shes hated by many!!

        A PICTURE WORTH A THOUSAND WORDS.

        0
        0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      kalau tk suka pn jangan lah kau maki si fasha ni sundal tk baik tau ! leh jadi dia putus ngan jejei ni ada hikmah nye……, untok fasha sabar je lah ye jangan sedih2 hepi2kan diri tu jangan pikirkn sangat apa yg dh jadi tu.ok….dn jangan stress be hepi

      0
      0
  98. littlesunshine says:

    raut muka jejai dan ND macam sama kan?

    0
    0
  99. eszol says:

    damn!

    nora danish patot buat blog

    kalah haniz zalika n red lover pasni

    0
    0
  100. petra_dubies says:

    Kehadiranmu
    Ziana Zain

    Kehadiranmu bagaikan

    Menghiasi keindahan malam ceria

    Berkelipan bintang di angkasa

    Menambah serinya gemilang suasana

    Ku gembira

    Kan ku serahkan kasihku padamu

    Agar terlerai segala hasrat di kalbu

    Takkan di mungkiri

    Salah kau dan janji

    Setiaku hanya untukmu ohhh…

    Resah

    Aku pasti gelisah

    Walau sedetik waktu tak rela berpisah

    Rindu

    Andai tidak bertemu

    Kaulah penyeri hati nurani

    Mutiara budi

    Korus

    Kau permata menyinarkan

    Suatu harapan

    Terlaksanalah impian

    Suatu ikatan

    Kedamaian yang ku cari

    Pastinya kan menyusuri

    Kemesraan kata bicara

    Membuat ku pasrah

    Pada ketulusan hati

    Kasih yang sejati

    Syukuri nikmat Yang Esa

    Restu segalanya

    0
    0
  101. comelnya gmbr mereka sekeluarga…..
    semoga diorg rujuk kembali n jadi happy family…..
    padan muka si fasha sendat…… huh menci

    0
    0
  102. slumbercool says:

    saper peminat FASHA SUNDAL boleh berambus drpd site nih oke. wat gaduh je.

    0
    0
    • jeng2 says:

      sesukat ati je mgata org sundal..mtk2 pkataan tu balik pada ko..xpun family ko..hehe..knp erk FS ni pakaian xsopan mane..ramps suami org..org maki dia mcm2..sundal lah ape lah..at lease dia xhpokrit mcm sorg artis muka baik..tikam blakang ramps suami org..sume still ckp dia baik..dan patut jd artis contoh..ko nak suruh org2 brambus dr sini ko sape erk??ni tmpt ko punya ke??ni mesti tlebih perasankan.to ND moga bahagia..kalo bsama jejai semula jdkan yg lepas2 pgajaran..yg suka maki hamun org..cermin diri dulu..satu jari tnjuk kat org ,yg lain tunjuk arah awak ngat tu..yang penting pastikan kain sdiri xterlondeh dulu baru leh mgata org..nak nasihatkan org kna betul.lps ni dislike banyak2 lah..sbb aku tahu punggung korang panaskan kalo ape yg dcakap tkena tempias.

      0
      0
  103. zettyhumaira says:

    rujuk lah balik jejai.. utk dpt full package.. anak dpt. maknye pun dpt.. x salah ape pun demi masa depan anak tu.. baru anak dpt membesar dgn lebih sempurna.. your family pun nmpk sayang sgt dgn nora.. terharu bila tengok gmbr2 ni… bila tgk muka anak dia rs cam nk nangis jer.. ooohhhhhh……. mcm tengok drama lah pulak… citer hindustan… terharu……..

    0
    0
  104. Tiong says:

    Muker anak ND ni mcm muker aunty dier yg pic last sekali pakai baju kulit warna coklat just mata jer sepet. Memang happy family dia org ni..

    0
    0
  105. aku rs ni plan family jejai nk rapat kn dorg semula..hihi..tu yg wat plan cuti2 ni…btw nmpk hepy je family ni..dorg mmg sygkn ND gamaknye..mesra gitu…

    0
    0
  106. sukasuki says:

    1 gambar boleh menceritakan 1001 kisah.. yang klakonye ramai plak y bergaduh nak tegakkan cerita masing2..

    0
    0
  107. LaraHati says:

    To Kutu Kepala…
    Mungkin dlm twiter pasha tu dia marh kat Jejai kot..
    Ialh dia kta dia dmalukn…mungkin dia malu Jejai buat statemnt dia dh putus tu kot..

    Apa bukti yg dia nak tnjuk a? Cfasha ni? Tk abis2 lh dia ni…
    klau bukti tuk condem Jejai blik tok sah lh fasha buat malu jeee
    Mungkin fasha ni blum dpt terima knyatan kot yg dia kena DUMPED leh Jejai

    Ahahaha papa aje lahhhh cik pasha oiiiiii
    Muka cantik..i lyke butttt sumting kureng lhh…

    0
    0
  108. bongek says:

    aku rasa jejai yg gila talak ni hahaha

    0
    0
  109. marcia says:

    boot dia sgt cantik..pengsan2

    0
    0
  110. Miss Independent says:

    Ade aku kesah?
    Terkesah pulak aku….

    0
    0
  111. ciklolalollipop says:

    Doa semoga ND sentiasa happy.. kalau ada jodoh lagi dgn Jejai pun apa salahnya.. dptlah Rayqal mbesar dgn dua2 mak ayah dpn mata.

    and cik FS, takyah la nak memalukan diri sendiri nak lampir segala bukti. lenkali jgn ambik laki org lagi, what goes around comes around. Kalu jumpa pengganti pun takyah la canang satu donia nak kawin sana sini.. suh jek masuk minang n kawin abih cerita. dulu dgn qabil ekau jugak yg berlebih, dgn jejai pong sama.. tak malu kaa?

    0
    0
  112. sweetgula says:

    comelnye dorang, mcm kluarga bahagia….sweet nyer….

    0
    0
  113. gyulee gyuri says:

    wow…i loike~!!anak dia dh mcm anak org jepun mata sepet…cute gila….nora..i like your style babe~!!!tgk semua gambar ni xde apa pn yg boleh di buat kontroversi..biasa je gambar2 cmni..lagi pn satu gambar je dia duk sebelah ex-husband dia..bukan duk berpeluk pn kan…ingat kan depa pergi satu family termasuk mak dia ja..rupanya ramai…tak salah pn kan…syok nya……

    0
    0
  114. Lynn Rahman says:

    Nora Danish comel sgt ni nape ni. hehe. Eh tak payah la cakap orang hipokrit ke ape ke, kan depa p celebrate birthday anak depa. Biarlah nampak bahagia pun, takkan nak gaduh depan anak pulak? Dah cerai pun jejai tu tetap ayah. masih ber BIN kan Jejai.

    Ceceh aku ni..

    Fasha Sandha tu, udah-udahlah. G berlakon dah la. Ramai lelaki lain lagi, nanti-nanti muka kau masuk BN lagi k?

    0
    0
  115. rima says:

    mcm tak caya je nd ni tahun ni umur dah masuk 29 tahun. siap ada anak lagi tu. kalah si fs yg jauh lg muda dr nd dan belum ber-anak lagi. rupa yg sgt sweet dan muda remaja =)

    0
    0
  116. all well end well.. says:

    may all the happiness be with u..

    0
    0
  117. insan biasa says:

    Biarlah asalkan mereka & keluarga mereka bahagia…kita hanyalah INSAN BIASA..xterlps dr salah & silap..Jejai, ND & FS pn manusia biasa, ttp melakukan kesalahan, jgnla melabelkan mereka ngn perkataan yg bukan2 sbb anda pn blm tentu sempurna…..;}

    Peace no war

    0
    0
  118. hanie says:

    ni time fs..camna pulak time ct yer….i tak suka rampas merampas..antiiiiiiiiiiiii sangat…..itulah sebab utama, HIDUP ATAS PENDERITAAN ORANG LAIN..

    0
    0
    • jeng2 says:

      kalo FS org marah..kalo ct xpe..coz pnampilan dia mulia..smpai xle tegur..kalo cop dia pramps pun xle..nnti terus pminat dia serang

      0
      0
      • hanie says:

        betul-betul..aku sapa yg berakhlak jahat semua aku tak suka..paling yg gila laki orang sbb nak puas serakah mereka…pasni aku nak tgk ct n memey pulak…hampeh la depa ni!!

        0
        0
  119. jed hijau says:

    tengok dari gambar2…..mereka semua happy…..

    0
    0
  120. sue says:

    aku syak jejai ni senget la..jap p kat nora..jap t p kat pmpuan lain plak~!!!

    jejai2..
    rupe xdak! arapkan arta je la..tu pon dari arta family..law nk arapkan jejai ntah ape la yang ada…

    jejai ni bile aku tgk muke die gan adek bradik die, hatta muke mak pak die sklipon idak la xcantik..sume cantik2 blaka..tapi jejai ni lain dari yang lain~!!! muke kurang ensem la..

    ntah ape la yang d rebut pade jejai ni?
    die gan nora tu pon pasal da terikat kerana anak..law x..xder hadapnyer nora nk kembali kat die…huh!!!

    n fasha plak..kesian kene main gan laki ni…kalau kerana perempuan jejai boleh cerai berai time nora ngandung..xmungkin tidak die akan buat lagi pekara yang sama~!!!

    0
    0
  121. miss jingga says:

    sokong dgn sue

    0
    0
  122. miss oren says:

    btw…. kononnya hanya jejai dan saya sahaja yang tau…
    ntah pape je si pasha tu… klu dah putus ngaku jelah…. ni main putar belit lg…. hohohoho

    0
    0
  123. wateva says:

    On Wednesday 26th January 2011, @FashaSandha1 said:

    Kesian kau… Apa lagi yang kau nak sebenarnya. Move on la, mind our own business la. Byk bercakap perkara yg kau tak pasti kebenaran, menampakkan kau ni kurang bijak. Kau nak cuba malukan aku? Utk apa? Kau dah dapat apa yg kau nak dan harapkan, so just diam n bersyukur. Kau lupa, Aku ada bukti. (nampaknya fasha sungguh tidak berpuas hati dengan kenyataan ND dlm metro hari ini..dan dia sudah pun berikan bukti,kite tngk knyataan balas dia bsk..huhuhu)

    0
    0
    • K says:

      pasha mmg kuat ngamuk..
      tiz konon nak mengorat jejai dia dah kecoh ngamuk..
      jejai nak gi jepun dia ngamuk..
      now dah terang2 kene reject ingatkan tau malu dan senyap..rupenye makin teruk dia meroyan..kecoh punye pompuan! buat dosa kecoh, dimalukan pun kecoh!! jiwe kacau tul!

      0
      0
    • 2-2 x sokong says:

      lerrr…..dari apa yg aku baca…FS ni suka sangat nak ugut org dengan bukti2 dier tu….dari awal sampai la dier ni ditinggalkan c jejai tu…x habis2 dia nak ugut org….yg dok canang 1 dunia da ada tarikh kawin tu apesal?FS engko x patut nak kesiankan org lain……ko patut kesiankan diri engko la….nampak sangat engko ni desperate…easy to get and easy to forget (ehh…touch and go)…

      0
      0
    • 2-2 x sokong says:

      1 lg…pacat ni giler ke apa???time nora prgnant dan diceraikan x pula nora nak meroyan tweet yg bkn2….baru pasangan kekasih dah nk giler tahap dewa…..

      pada nora, engko pun 1…x yah lah nak buat statment lg..baik engko diam jaga anak tu elok2

      0
      0
  124. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    minah jambu suka nora bergmbr ramai2 ngan mertua sekali tu manja nye kau nora…..anak nye pn comel …..kalau nora rujok balek ngan bekas suami pn kira ok la….kalau tk mau pn ok jugak jangan terburu2 relek n steady ok ……n cool…

    0
    0
    • jeng2 says:

      btol..nora kalo jejai ajak rujuk harap pikir 2,3 kali..jgn tgesa2..pikir panjang n tggu dulu..pastikn jejai tu brubah..takut pisang brbuah 2x je.

      0
      0
  125. bluarrrgh says:

    Nora – ko nak lagi ke sisa ni?? ewwww. mcam tk ada lelaki lain dlm dunia ni. meluat aku tgok mamat ni.

    0
    0
  126. lutot says:

    kompem hanguihhh FS tgk pic ney..huahua

    0
    0
  127. lovetoseesweetcouple says:

    alhamdulillah, nora danish diterima dan bergaul baik dgn keluarga jejai, masih mesra dengan inlaw walaupun dah bercerai, syukur, suka sgt2 tgk, dkt twitter pun nd mmg baik dengan sis in law dia ;)

    0
    0
  128. SK says:

    xdelah panas mana pun gambo.. xde pun aksi panas2 dr nora n jejai… nora pn tgk mcm xbyk bergambo aje gn jejai.. byk gn family pompuan.. gudjob nora..

    0
    0
  129. Ragai gani says:

    rujuk lah wei..cian kat anak tu..anak tu nakkn kseh sayang dr mak n bpak dia..bkn dr nenek dia..

    0
    0
  130. jatuhtergolek says:

    cmner c jejai nk pilih prmpuan soleh.mak die pn x tutup rmbut.rambut siap kaler lg.moral of d story, famly die ni mmg westernized gitu

    0
    0
  131. Lol boy says:

    Pdn mke Fasha .. I really hate her !

    0
    0
  132. ANTI FUCKSHA SUNDAH says:

    AQ GELI BTOL TGK PEMINAT FASHA YG SUKE MENGAGUNG2 FUCKSHA SUNDAH! LG2 BLE BCE COMMENT KT PAGE FUCKSHA 2.. AGUNGKN LA ARTIS NERAKE KORG 2.

    0
    0
  133. kiera says:

    no komen pasal issue FS vs ND
    tp dress up cun tu dorg ni
    especially boot ND kaler pink
    haha

    0
    0
  134. juice says:

    mesra jgk nora danish ngan bekas adik2 ipar dia..mmg ssh agaknya diorg nk terima fasha..maybe famili jejai x restu..kat sini pun leh tgk mcm nora tu still ahli keluarga diorg je kan…

    0
    0
  135. mokcik joyah says:

    happy family…
    suka nengok…
    mokcik harap nora akn menemui kebahagian yg dicari2 selama ini….

    0
    0
  136. cik wiwin says:

    dah lame kami x komen kt sini. hihi. xpe lah . kami doakan yang terbaik semuanya buat nora, jejai n fasha .

    0
    0
  137. 100% says:

    knp gaduh2 nih ..??

    0
    0
  138. LaraHati says:

    kutu kepala…..
    :) rjin2 hntr comnt yee ehehe…

    Tk sabor nak tngu wat nexttt ceta fasha vs Nora n Jejai ni ahahaha….

    apa lg yg fasha nak kepoh sngat bgi bukti ni…
    Dh putus putus lh…kau jugak yg kata kau redha “kami sudah tak ada jodohhh” buat kecoh satu malaya ja minah ni…tak habis2 dgn konterverSIAL minah ni ehehe…

    ada harapn nak kena “booooo…” dianugerah bintang popular ni..

    Btw dlu aku minat sngat dgn fasha ni tpi dok sllu ada sja cerita yg tak elok trus ilang minat…da worst ting pkai bikin beb…apa ayat dlm filem aku msh dara ISLAM PADA IC Sja…ehe

    0
    0
  139. Tumpang Lalu says:

    Hmm…..sedar atau tidak yg UNTUNGNYA adalah LELAKI jugak….yg PEREMPUAN…dua2 BERANTAKAN/PERANG n …..SI LELAKI just sengih2…..UNTUNG BEB!! Lepas ni boleh cari yg lain lagi hehehhehe,,,,,NASIB LEA SI NORA & FASHA!.

    0
    0
  140. hot laser says:

    knpe nd n fs bergduh krna lelaki yg hanya kaya harta tpi miskin dri segi agma mcm jejai 2??
    lupkn je ah lelaki mcm 2…
    ape2 pon x sbar n dngr rhsia yg fs nk cite esok….
    mesti jdi berita pling hot…..GO FS GO….HUHUHUHU

    0
    0
  141. hantu kum kum says:

    erm.. tak pe fasha tabahkan hati. jejai bukan utk kamo..
    jejai tu sebab menang ada duit aje kalo idak takde makna …

    0
    0
  142. aunty says:

    alaa..fasha , ko lari jauh2 dari semua ni ler. membawak buruk je (pada diri mu). tk yah lah jawab2, kasi satisfaction lagi. the guy is not worth it. let go n move on to better things.

    0
    0
  143. munut says:

    AKU NAK LARIK TAJUK CKIT.. AKU PUJI FAMILY JEJAI NI. ANAK CERAI BINI, TP EX MENANTU DIORG X BUAN CAM SAMPAH. MENTUA ADALAH PEMBELA TERBAIK KPD EX2 BINI YG JG MANGSA SUAMI2 XLEH BLAH CAM JEJAI… SELALUNYE, BILE BINI KENE CERAI DEK LAKI CAM GINI, SIAP SKALI BERBEKALKAN MAKI HAMUN FAMILY MENTUA DIA SKALI, 1 PAKEJ! NASIB BAIK ND TAK KENA…….. BRAVO NGAH TALIB! ERKKK! TETIBE!

    0
    0
  144. munut says:

    EH…NGAH TAIB KE NGAH TALIB? AKU BODO BAB NAMA2 MENTERI KAT MALAYSIA.MUAHAHAH

    0
    0
  145. lolyat gang says:

    apesal menteri2 kt mesia semua kaya gile babas ??
    songlap duit rakyat ke ?
    hahaha

    0
    0
  146. elfy [email protected] says:

    as salam…

    harap sgt2….komen pe pon xslh..e2 hak masing2..

    tp tlg jgn libatkan benda yang berkaitan ngan agama….
    coz benda tu sensitif..n nanti apa pandangan org len
    psl agama kita yg suci tu..
    so fikir dulu [email protected] sesuatu sblum komen..

    terima kasih..

    0
    0
  147. puteri ayu says:

    mana bini ramelle ( diana Johor) tu? x nmpk pn!

    0
    0
  148. che'nin says:

    diana johor tu kan menantu family ni gaks! x nmpak plak kelibat dia? x follow ker??
    katanyer ni percutian family..klu btol x follow, nampak bebenor pilih kasih..sajer n bg my FS hot bwk ND dgn agenda…oooppppsss!!
    niwei..i luv FS!!

    0
    0
  149. dkhai says:

    mcm nie la jejai… kan elok gitu.
    dr ko layan si sendat tuh…

    0
    0
  150. makcik says:

    i like the photos……..best ! sangat2x….all the best to u ND..
    luv u….ehem! kpd yg si itu tu…EAT UR HEART OUT!

    0
    0
  151. Mingkauchua says:

    Apa lah sngat nak gaduh2 pasa lelaki ni harus maklum sbagai org muslim haruslah percaya pda jodoh yg telah ditentukan oleh nya kalau ada adalah kalau tiada tiadalah……….bunga bkan sekuntum kumbang memang dah sedikit sekarang ni….he…he…he

    0
    0
  152. MakTom says:

    wah vas~

    0
    0
  153. kinQ says:

    nora sgt sweet mmg btol2 family jejai sgtlah suke kan nora sygnye jodoh x pnjang…tp myb next ade khabar yg best

    0
    0
  154. saje says:

    sweet ke?
    aku rasa cam bodo je sape ambex jejai 2…
    sah2 playboy but myb I should think postive sbb kwen dgn dia duit masyuk leh enjoy salu Yeaa!!!!:)

    0
    0
  155. hasnah says:

    terserlah di wajah nora dan jejai bile bersama..

    0
    0
  156. joyah_murai says:

    fasha meroyan. fans dia pon sama meroyan…over xcited tul la geng2 fasha sendat nie,… c fashya tu bermuka2 ja..

    0
    0
  157. atok says:

    atok suko nengok ea si nora danish..
    muko comel..

    0
    0
  158. kak bee says:

    well..jgn syok xketahuan. kak bee setuju sungguh dng statement nora. masa dok ngadung diceraikan. bila ank dah besaq dia nk tolong sara xpa laa…(hat ni statement kak bee)

    kak bee tabik pada nora. tabah sehingga melahirkan juga rayqal. muka x husband xlah hansome pun. nora cari yg lain laa

    0
    0
  159. sepatu pink says:

    kalu ND ngan jejai nak bebaik pown xde hal la…
    cz drg kan da pnah bsame…
    lagi pown kuarga jejai 2 xde masalah ngan ND 2…
    kita ni jgn la nak ngata kat org…
    takot kene kat batang hidung sdiri baru nak nyesal ksalahan yg dulu….

    0
    0
  160. Intrusa says:

    10x cun Nora Danish drpda Fasha Sandha.. Rujuk la balik jejai oi… comei jandamu tu..

    0
    0
  161. alang says:

    kena heart attack la si fasha sendat..bagus la dh putus dgn jejai.mak bapak jejai org terhormat, xkan nk bermenantukan pompuan rendah akhlak mcm si fasha tu..

    0
    0
  162. alang says:

    kalo korang nk tau, si fasha ni mmg dr time sekolah kt sbrg jaya, penang lg, mmg kaki clubbing pon.pegi bercuti kt bali, berbikini bagai.. pehal ???? mcm tu ke jejai nk amik wt bini ?? oh NO !!! aku sokong 200% kalo si jejai & si ND nk berbaik..raykal very cuteeeeeeeee….

    0
    0
  163. b0m b0m p0w says:

    haha…
    putus sdh c fasha..
    hahaha

    0
    0
  164. shark says:

    tak comel pn anak dorg ni mcm muka jejai n nora yg hodoh bueekkkk hodoh sesangat haha..,

    0
    0
  165. najihah says:

    tua2 pon tak brtudung lg…ada tokyo disneyland kot kat akhirat nnt…

    slmat mnjawab soklan le kome sume…

    slmt beramal

    0
    0
  166. haha says:

    jejai muka huduh.. tp dpt awek cun..pitih belaka

    0
    0
  167. vera loves sarawak says:

    bila dah baca komen, sick lah baca komen2 yg mengutuk pasal tak bertudung la, seksi la etc, kalau betul alim sangat baik budi pekerti buat pa kutuk org? sendiri2 baik dahla.kalau betul niat nak tolong pg bagitau sendiri,ajak pg ceramah smua. ni tak main kutuk2, buat org mcm aku salah faham org yg kutuk2 ni sbnanya memang alim n baik ke? adui.kalau baik, btudung etc apasal kutuk

    0
    0
  168. siti abidah says:

    Wahai umat islam smua…tidak beriman sesorang itu sehingga dia mngasihi saudaranya sprtimana dia mngasihi diri sndiri…apalah guna kita brdebat prkara yg tdk brfaedah…ssungguhnya dluar sana msh ramai yg mmrlukan prtolongan kita smua sbgai umat islam…brsatulah di atas nama Islam…ssnggungguhnya islam itu kesejahteraan bukan persengketaan…dan apabila kita lihat kmngkarn,ubahlah dgn tngan,jka tdk mmpu,mka dgn lisan,jka tdk mpu,mka dgn hati…dan itulah slmah2 iman…

    0
    0
  169. Pojiepooh says:

    Best tuh NOra Danish bercuit sampai ke jepun. Tapi bercuti tak bawa Flexiroam tak guna jugak. Tak dapat berjimat ;p

    0
    0