Written by AbangNara | May 9th, 2011

gambar persandingan zed zaidi

Cantik menarik tertarik kau memang da bom. Awesome. Tahniah kepada Zed Zaidi dan Nelly Natasya sekali lagi kerana telah sah bergelar suami isteri. Dengar ceritanya Zed Zaidi tak biasa tidur dengan isteri di sebelah. Hehehe. Lain macam jugak bunyinya kan? Yang penting bahagia hingga ke akhir hayat.

Layankan lagi 26 keping gambar majlis resepsi perkahwinan Zed Zaidi dan Nelly Natalia dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Whitesignature.

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

gambar persandingan zed zaidi

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

36 responses to (GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Zed Zaidi & Nelly Natalia

  1. awexz89 says:

    tahniah ler………….

    0

    0
  2. anak labuan says:

    sweettttttt

    0

    0
  3. anna says:

    congrats zed zaidi n nelly! sepadan :)

    0

    0
  4. mimi says:

    Lawaaaa·······.~

    0

    0
  5. ciqa_ says:

    i like…meriah & fun…
    congrate both of u….

    0

    0
  6. donut_cute says:

    cantik dan meriah. semoga bahagia hingga akhir hayat

    0

    0
  7. mannspider says:

    Napa gambo tak cantik…pakai direct flash..iskk …macam amateur je…..anyway..congrats to pasangan..lenkali hire photographer yg bagus sikit…

    0

    0
  8. aries_april says:

    muka cam zetty skit le…hhihihihi :-)

    0

    0
  9. baby_boo says:

    Pelamin gempak sgt smpai tenggelam pengantin..n every pic nmpk org len lg menyerlah dr pengantin..btw ok2 jerr

    0

    0
  10. reza says:

    kenapa ada ikram di situ….posing semacam je….

    0

    0
  11. MELISA says:

    tahniah..sweet.
    .muka wife zed zaidi mcm lizawaty hamdan..pelakon drama dolu2 tu…

    0

    0
  12. gadis cumil says:

    ikrAM dinzly yang tersgtla kacak……

    0

    0
  13. Aku ingat dia kawen ngan heety sarlene…muka macam sama…jom tengok sijil kelahiran barrack obama..klik Awan Fantasia ^_^

    0

    0
  14. laNt0K LeW says:

    wowwwwwwww….. meriah gitu….moge berkekalan hingga ke akhir hayat laa yer…

    0

    0
  15. awan-fantasia.blogspot.com/2011/05/sijil-kelahiran-barrack-obama.html says:

    wah!!grand siot..aku suka car tue..aku ingat zed kawen ngan hetty sarlene..muka macam sama ja ^_^

    0

    0
  16. yanie hakim says:

    mka sitri zed ada iras hetty sarlene dan lizawati hamdan.. dua2 psngan tmpan dn cntk sejoli.. kkal bhgia selmanya, amin..

    0

    0
  17. wahh..semua nmpk ceria2 jer..hehee zed zaidi nmpk bhgia st..alhamdulillh, tahniah yer..moga perkhwinan berkekalan hingga ke akhirat..aminnn!! ~ :)) barakallah…

    0

    0
  18. joe says:

    smart kerete die. kereta ape ek?

    0

    0
  19. saya says:

    gambar amik anta org 2 xcun.xnmpk pengantin pompuan.huhu

    0

    0
  20. naida says:

    aku seram nengok muka ikram pas baca cita pasal dia

    0

    0
  21. Chantek says:

    Pelik ar.. dari hari tu aku tengok gambar2 kawin dorg ni, kenapa isteri dia senyum tk pernah nmpk gigi? maksudnya senyum melebar.. asyik senyum kemik jek.. mcm senyum paksa.. gigi jongang ke atau cmna.. hehehe sapa blh jawab?

    0

    0
  22. gong says:

    let me guess… iqram pengapit/best man??

    0

    0
  23. intan says:

    alahai…prince kate william pun pakai tutup bahu…apa dah org islam pakaian macam nih. Kesian…Manalah nak ada keberkatan dalam rumahtangga…dah lah bersanding tu haram….pakaian lagilah haram……bertaubatlah wahai umat Muhammad….Nabi akan memberi syafaat kepada umatnya yang menuruti perintah Allah…..

    0

    0
  24. mama mimi mumu says:

    comeyll…tapi isteri dia jrg senyum nampak gigi…hihihi

    0

    0
  25. sha says:

    mcm dah jadi trend skrg….time nikah pakai tudung litup…..bila resepsi…seksi meksi…..aishhh….geleng kepala

    0

    0
  26. eiyana says:

    tahniah bro..semoga kekal hingga akhir hayat.. =)

    0

    0
  27. ai says:

    congrats!!!
    lawa wife dia.

    0

    0
  28. lulu lili says:

    hape la baju bini dia tu nk bukak jugak tang buah dada tu..klo ttup pnuh lg cntik

    0

    0