Written by AbangNara | October 28th, 2010

fauziah gaus

Cun gila seh gambar Fauziah Gous di malam Festival Filem Malaysia 23. Cair hati kami melihatnya. Fauziah Gous ini dah la tinggi orangnya. Lepas itu pakai dress yang memang sesuai dengan bodynya. Confirm ramai yang terpikat dengan kecantikannya malam tersebut. Kalau kitorang pergi pun confirm cair gile beb. Tak gitu?

Oh ye baru-baru ini Fauziah Gous ada kata yang dia tak rela berkemban dalam filem. Katanya dia tak mahu menjaja tubuhnya. Kami suka dengan pendiriannya. Jangan diperkotak-katikkan oleh skrip filem sampai sanggup dedah tubuh badan sana sini. Badan kita kenalah kita yang jaga kan?

Lagi gambar Fauziah Gous di malam FFM23 dengan membaca artikel ini sepenuhnya.Kredit gambar kepada Budiey.

P.S: Kental dan pejal sungguh payudara wanita ini.

fauziah gaus

fauziah gaus

fauziah gaus

fauziah gaus

85 responses to (GAMBAR)Fauziah Gous Di Malam FFM23

  1. hothotheat says:

    yeah 1st..eheh

    • hothotheat says:

      heheh..bju pon ala2 bekemban..kui3

      • gilo says:

        ni hampir2 berkemban, belom lagi kemban..lebih kepada ‘kembang’…mungkin berkemban pada dia pakai kain sarong je kot…hehe..

      • ada aku kesah? says:

        huhuhu poyo sungguh statement x mo berkemban…. mb dia nk berkemban atas kehendak sendiri x mo yg di arahkan oleh producer kot… hurmmmm

      • shalee says:

        ABG NARA BG LA KITORG TGK ARTIS YG PAKAI BAJU PELIK2 ^^

      • kurus says:

        tetapi..bone structure dia..hampir perfect!!!
        kalo di mesia ni, yg dikurnia bone strcture mantap ni, dia, dynaz, rozita..fasha..maya..yg lain2 agak tk proportionate..tk balance..tk outstanding..mendek..kecik..ciput..kering.sagging..lyat..

        bone structure ni smmgnya pemberian..
        bukan semua memilikinya..

        kalo yg kureng..tk akan dapat mengayakan fesyen ini..
        asyik terlondeh jerk..ngeh ngeh..

        apa2 pun dorang tu pakai baju kurung pun…TETAP nampak kelebihan tersebut..

        ((((aku rasa pencipta dia ni TERUJA..krna kecantikan dia ni.. kan ker baik kalo dinaikkan sedikit ‘londehan’ di bahu tersebut..anyway..sbg wanitapun, aku sgt memuji kcantikan dia)))

    • Pisces says:

      dia ni x tau la mcm mane.. raut wajah dia mcm x de daya tarikan lgsg bg aku… huhu.. cuma badan je la cantik.. lain2 out.. tgk x tergoda or x jeles pun…

      kalau erra, siti, RCW.. perghhh rasa jeles giler tgk wajah dorg…. huh!

      • shalee says:

        @ PISCES

        yup2 aku pun rasa ape yg ko rasa.. muka anak gous ni nk ckp lawa xde la lawa mane pon.. mcm xde daya tarikan.. lakonan pon kaku smcm je tension aku tgk lakonan minah ni.. HAHA

        • ann says:

          suka rambut dia je…len2 x

        • shalee says:

          @ ANN

          ala rambut rebonding je HAHA

        • miss leo says:

          hurmm…betul..aku dok pk asal la bf aku kate dia neh CANTIK dri dynas. jatuh kerusi aku mase dia ckap tuh..hahhahaha…x ley trime kenyataan..sebb bagi aku teramat jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh la dynas tu cantik nye..aku asyik igat buah ciku jek kalu tgok muke dia neh…hurmmm…..tu la..subjektif ek..cantik dmate kita x dmate org len…

        • shalee says:

          @ MISS LEO

          buta ape bf ko hehe.. dynas lawa gile kulit putih melepak cmne bf ko leh ckp minah ni lg lawa? erm xpe la lain mata lain la pdpt :)

        • mys abby says:

          sume manusia lawa2…jgn la banding2 kan…
          nk comment pasal tak nk berkemban bila b’lakon..tp gmbr kat atas mcm serupa je ngn b’kemban…cuma kain labuh…huhu..yela,tp dye kata cuma dlm filem kan..klu kt majlis2 ni tu yg dye tak kesah ala2 b’kemban…

        • shalee says:

          @ MYS AB

          yup2 semua lawa heh ehe

        • Pisces says:

          mmg la semua manusia lawa… tp dia ni x de daya tarikan kat wajah dia bg pandangan aku.. huhu.

          yg pasti Dato siti tercantek!

        • ni says:

          @miss leo, bf ko tu buruknya taste dia. aku harap bf ko xanggap ko cantik kang aku imagine ko xcantik lak. hahaha

  2. a.k.u says:

    dia ni kadang tgk cun kadang2 tak brapa cun.. tp yg ni diakui mmg cun

  3. Gegeh says:

    muke bosan.. aku rase rambut dia tuh kne tukar bgi beralun ckit.. baru ok.. der sape2 cni terer make over.. pahtu upload pic yg dimakeover muke2 artis nih tgk mane fesyen rmbut yg sesuwai utk diorg

    • ni says:

      betul3, rambutnya tu betul2 membosankan. elok bagi beralun ikal mayang mengurai ringan dilambai dek angin barula marveles. ni berat menepek di kepala dan terlalu lurus. rambut beralun akan buat muka nampak lebih ayu dan lembut

  4. luklu says:

    baju mcm neh bukan bekemban ke???…ke bekemban tuh lain?? confuse lak…

  5. wati says:

    haha.dulu rambot kerinting

  6. situt says:

    haiya…. takmo berkemban dlm pilem. kt FFM ni dh mcm berkemban dh apa. haiya…..

  7. B.A.W.E says:

    aik..kata tak berkembang..ni pakai berkemban ni ape kebenda????

  8. karalalala says:

    x suka berkemban la sgt..ni aku tgk dh mcm berkemban je..kot….beza pakai kain batik dgn dress ni je…huhuhu…susah sgt ke nak pakai elok2 sket…

  9. suhaisweet says:

    P.S: Kental dan pejal sungguh payudara wanita ini.
    *
    *
    Wah bahaya sungguh ayat di atas nih!

  10. Reena says:

    Kemban-kemban manja gitu..

  11. hola... says:

    tak nak berkemban dlm filem je.. luar filem die nak berkemban.. jd ni la hasil yer… ish ish ish… mcm2 la artis2 ni.. statement memalukan diri sendiri…

  12. Bom aTOM says:

    Mungkin yang dia blajar – kemban bermaksud kain dipakai lalu celah ketiak.
    Jadi, pada dia ini bukan kemban sebab kain berada atas lengan walaupun pada paras bawah ketiak.

  13. miow says:

    dia berkemban x pe ..pasal dia maseh ank dara .Sejuk sikit mata aku tengok .Kalau bini org atau janda .. dah tua pulak .. tersiksa batin aku ..Nak bergaya seksi pon kena lah ikut status kita .. kang x pasal2 kena kutuk ..

  14. Miss pocO says:

    pergghhh!!!

    kata xnak berkemban…yg ni bkn bkemban ker…

    pesen ape tah…

    papon x penah minat kat dia ni…

  15. peminat erra says:

    nak gmbr erra please..

  16. ABC says:

    “Menurut Kamus Dewan Bahasa (2005) edisi ke-4,
    Berkemban 2. memakai kain sarung hingga ke paras dada (tidak berbaju)”

    So kalau mengikut definisi ni, betul lah dia TAK berkemban sebab dia pakai sarung hingga ke paras pinggang sahaja. So kita nak panggil fesyen apa ni hah?

  17. miss wat ever says:

    si abg nara nak menyindir la tu….umphhh

    • Pink_Lady77 says:

      aku pon rase abg nara menyindir..hahahhaha..patotlah dia puji dulu si pojiah ni..pastu dia cter plak minah ni taknak berkemban..hahahahhaahaha

  18. mamamia says:

    tak nak berkemban dalam filem???
    baju yg dia pakai ni kemban lerrr…..
    cakap tak serupa bikin.
    bikin malu diri sendiri daaaaaa

  19. atan ahmad says:

    body terbaikkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!

    • kurus says:

      sokong….
      dia pakai baju kurung pun…tetap jelas cantik body..

      wajahnya unik..
      sekali imbas mcm anak mami, tapi tak
      sebab mata dia sepet..
      so..very unik

  20. own says:

    takde bezanya klu dia berkemban pun

  21. aries_april says:

    biasa ja…

    x rsa malu ke pkai cam ni?

  22. anieamer says:

    bg die..berkemban tu..sejenis pakaian yg xde lengan…hehehe…yg die ni….ad lengan….
    adessss…!!!!!
    pape je r…ckp mcm parpan r astis nih….
    10 ckp……1 pn xbtol….;[

  23. mia says:

    tak mau berkemban penye..yang tu bkn berkemban ker…..heran2..statement artis!!!!

  24. abg rambut segak says:

    nice backdrop

  25. abell says:

    baru balek umrah?

  26. hmm nk wak statement tu biar le konsisten…

  27. cilipadi says:

    cam dah nak terlondeh jerk baju dia tuh..muka dia sebiji budak opis aku…tp cun sket budak opis aku ni..

  28. so what says:

    ckp artis mmg xleh pakai..mcm bace skrip..dengar boleh pecaye jgn..

    mungkin dia ingat berkemban tu berbogel…tu psl dia xnak..

  29. emalin says:

    cantik..hm, ni ke yg dia katakannya dia tak suka berlakun berkemban?ada je aku pernah tgk dia berlakon berkemban

  30. terrarossa says:

    tanak berkemban ker??~!! aku tgk baju pon dh mcm berkemban jer…bezanya….dia bkn pakai sarung….hmm..

  31. ee says:

    dia berkemban cantik .. lain le nek jah ..

  32. asumi assaki says:

    ciannn….mangsa fesyen…konon…
    ahaksss….

  33. joyah sport says:

    apa beza berkemban dgn dress yg dia pakai mlm tu weh? haih ckp tak serupa bikin, podah!

  34. lol says:

    designer silap potong kot..hohoho!!

  35. sape2 aje says:

    MUKE FAUZIAH GAOS DLM NI AKU TGK MCM MUKE FIZO OMAR LA PLAK

  36. mama uti says:

    fauzuah gous memang cantiklah kau bising apa hal…..

  37. cili says:

    nak kena pakai kain batik kot bru dikatakan berkemban. gaknyalaa…..

  38. akoo says:

    aaa bagussslaa masih ada yg dok sokong artis2 betina kita nii pakai cam org kapirr.. sokongan cenggini laa yg buat derank makin hanyut jadi kafir laknatullah!
    Harap artis2 semacam jgn sibuk nk jual maruah, filem cam sampah, lakonan lagii tapi belagak cam artis hollywood! Leteyy arr …

  39. Kitaro says:

    dah mekap sekati xkan x lawa lagi kot!!!!!!!!! cakap pun poyo x nk berkemban konon.. abis ni apa?

  40. cantek? .a,ah just cantek je
    tapi tak menarik…

    x nak berkemban ?
    cuba producer tawar bayaran
    mahal2 ..sure dia jilat balik
    kata2nya…pergghh!!!

  41. minah senget says:

    ni fesyen pun berkemban le ni..ckp tak serupa bikin tol le..tak yah ckp la…

  42. nurien sofea says:

    xpnh minat pn ngn die nie… klu brlakon ske wt suare gedix..

  43. manjalara says:

    tak lawa pun, memang tak minat dgn lakonan dia

  44. […] Panas, (GAMBAR)Fauziah Gous Di Malam FFM23 Submitted by selebriti on October 28, 2010 […]