Written by AbangNara | April 16th, 2010

erra fazira bertudung

Ala comelnya gambar Erra Fazira pakai tudung nak pergi umrah. Macam pengawas sekolah menengah. Terus nampak muda 15 tahun. Kan best kalau Erra kekalkan terus pakai tudung nie. Mesti ramai yang akan ikut. Kami suka sungguh keayuan muka Erra kat gambar atas tue.

Khabarnya gambar tersebut diambil masa Erra dan suaminya nak pergi umrah. Baguslah tue. Kalau ada duit tue pergilah buat umrah atau haji terus. Orang lain nak pergi haji simpan duit berpuluh-puluh tahun. Artis-artis yang berkemampuan patut contohi Erra dan Engku Emran. Masa muda dah pergi ke Mekah. At least masih penuh dengan tenaga lagi masa tue.

Semoga Erra dibukakan pintu hati untuk memakai tudung selepas balik dari umrah. Lagi gambar Erra Fazira bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


.

erra fazira bertudung

erra fazira bertudung

erra fazira bertudung

43 responses to (GAMBAR)Erra Fazira Bertudung Pergi Umrah, Ayu Dan Menawannya ~~

  1. arieiza says:

    ayu je pakai tudung..

    0
    0
  2. nike says:

    lawa.

    0
    0
  3. cancer says:

    kan bagus terus pakai tudung..baru jd mama vogue!!!

    0
    0
  4. cancer says:

    ka elok pakai tudung terus……baru sedap mata memandang..

    0
    0
  5. Mira says:

    minta2 la lepas nie pakai sentiasa…..jangan bukak2 dah…

    0
    0
  6. pu3 viva says:

    eh…bia tol nie….
    sama macam muka aku je bila erra dah pkai tudung…hak3..!!

    0
    0
  7. pim says:

    sayang erra….pim doakan erra bahagia hgga akhir hayat..

    0
    0
  8. saya i says:

    comel!

    0
    0
  9. knowNo says:

    tantekk!! aleesya pon itot mom ngan dad die g umrah skli.. boley ngok kt fb erra… ciap mngmuk lg alessya xckp tito…

    0
    0
  10. manjalara says:

    comey nya mumy aleesya……semoga diberkati

    0
    0
  11. cili says:

    manis…..semoga mendapat keberkatan.

    0
    0
  12. gee says:

    comeynyer…kak erra pakai tudung…
    lepas gi umrah ni bole la kak erra buat haji pulak….

    0
    0
  13. Dean says:

    Sgn ayu, btl seperit wanita melayu, sejuk mata memandang.

    0
    0
  14. missy says:

    pergi umrah mmg la kena bertudung litup !!! rasanya ini kali 2 0r 3 erra pergi mekah …kalau erra kekal bertudung mcm ni bagus, tapi tak mungkin kut ..mungkin erra start pakai tudung bila umur 45 ??? mmmmmm……

    0
    0
  15. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    cute…klau kekal mcm ni..lg cute…

    0
    0
  16. megahertz says:

    syukur Alhamdulillah… rezki b’tambah, buat umrah…

    ayuuu sgt2 Erra b’tudung. Rasenye, if Erra trus b’tudung pn, blh ‘buat duit’ lg dlm lakonan. mcm aida radzwil yg dh b’tudung rapat (leher pn x nmpk. tabik spring…) tp maintain laku..

    0
    0
  17. ayu tak ayu..!
    harap lepas umrah terus bertudung…
    jangan sekejap-sekejap je..
    itu berpura namanya..

    0
    0
  18. Zana norden says:

    Popular ke lagi erra fazira ni?

    0
    0
  19. umi bn says:

    erra mmg cantek,bertuah krna dkurniakan kecantikan + kesenangan duniawi=bnyk kn amal.. pakai tudung krna tuntutan syariat,bkn setakat nak pegi mekah jer..klau dh ttup kpala tu klau bleh ttup habis,jgn nmpk leher & jambul d dpn yer..smuga erra d buka kn hati nya tuk ttup terus aurat dia..tak rugi,klau dh cantk & brbakat,smua org appreciate..

    0
    0
  20. noor aida says:

    Ternyata, bukan susah nak meletakkan sesuatu di atas kepala….alhamdulillah…

    0
    0
  21. otacon says:

    memang tak susah…time nk g umrah jerla..pastu tudung entah ke mana….hipokritttt………………

    0
    0
  22. Ryta says:

    Semoga Erra dibukakan pintu hatinya untuk terus bertudung litup. Kalau peminat ikut, maknanya anda dapat saham yg baik juga. Jangan takut kehilangan peminat, sbb peminat skrg sudah tahu menilai….

    0
    0
  23. LA says:

    Suka tengok Erra ni..anggun memanjang…bertudung tau tak yg penting ianya datang dr ht dia..bukan paksaan!!

    0
    0
  24. lily says:

    cakap serius ni..sebenarnye mane2 pompuan pun kalau tak pakai tudung lagi lawa, sebabnye rambut kan mahkota wanita. nak pakai tudung ni bukan untuk mencantikkan, tapi untuk menutup apa yg cantik (rambut). jadik kita pakai tudung ni bukan sebab lagi cantik, sebab sesungguhnye takla secantik kalau tunjuk rambut. tapi pakai tudung ni sebab dah tu suruhan Tuhan. kita ikut je la

    0
    0
  25. vios_vaio says:

    sabarlah..
    biarkan perasaan ikhlas, insaf, dan bertaubat itu datang dengan sendirinya
    aku pernah mengalaminya…
    Kita sudah tahu hukum tak bertudung, dosa yg ditanggung, tapi perjalanan setiap insan itu tidak sama..
    Janganlah menghukum, mendoakan itukan lebih baik.

    0
    0
  26. MYE says:

    I’ve always been a fan of Erra Fazira ever since I started watching Sembilu when I was probably five or six . i’ve always thought she has this natural beauty in her. Tapi Kak Erra, kalau betul satu hari nanti Kak Erra nak mule pakai tudung, janganlah jadi macam sesetengah artis yang pakai pada mulanya sahaja. lama-kelamaan, tudung itu macam hilang dari pandangan.

    0
    0
  27. yaya says:

    nk tgk era pkai tudung..tp gmbar xkelua pon..sedih..

    0
    0
  28. farisya says:

    biasa je…x le cantik mana pon.kalau dari azali pakai tudung baru cantik

    0
    0
  29. hanza says:

    alah kejap je tu….. x caya nengok lah…..

    0
    0
  30. rona says:

    comeeee……kalu suaminya jns membimbing bagusler…jgn kejap je …

    0
    0
  31. norathira bt mohd arshad says:

    ee eh…adik2 i pun ade dlm ni…yg pakai bju merah n bju melayu biru tu..mnyibuk je dua org tu…suka sgt bile jmpe ngn erra xabis2 crite psl bnde yg sme…haisshh

    0
    0
  32. aiysah says:

    sy mmg pmint erra dr dlu smpi skrng tau…

    0
    0
  33. […] (GAMBAR)Erra Fazira Bertudung Pergi Umrah, Ayu Dan Menawannya ~~ (39) […]

    0
    0
  34. diela says:

    comey nye kak era pk tdung qute tangat…….

    0
    0
  35. acne says:

    That is the fitting weblog for anyone who needs to find out about this topic. You understand a lot its virtually hard to argue with you (not that I truly would want?aHa). You undoubtedly put a new spin on a topic thats been written about for years. Nice stuff, simply great!

    0
    0
  36. Long time blog lurker, first time poster.I’ve had you in my bookmark folder for a while and I Just wanted to say I appreciate the awesome article. Looking forward to seeing some updates in the near future!

    0
    0