Written by AbangNara | January 11th, 2010

betty benafe seksi

Baru tadi kami update gambar red carpet AJL 24, tetiba dah terjumpa gambar Betty Benafe dengan fesyen menggoda seksi tak hingat time red carpet tue. Sekali tengok terasa nak tengok lagi. Memang seksi dan sungguh menggoda Betty Benafe nie. Patut la Abang Nash jatuh cinta.

Kepada Abang Nash, sila masuk meminang secepat mungkin sebelum para-para Dato’ yang melihat gambar-gambar ranum Betty Benafe ini mengeluarkan taring mereka.

Lagi gambar Betty Benafe dengan fesyen seksinya semasa red carpet AJL24 dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Budiey.

betty benafe seksi

betty benafe seksi

152 responses to (GAMBAR)Betty Benafe Seksi Di Red Carpet AJL 24

  1. atanahmad says:

    Perghhhh meleleh air liuq nash…….

  2. miss annur says:

    die dah tua x laku.. tu yg pakai camtu..

  3. Roslan Nazri says:

    haha nakal ko punyer dialog..kah3..

  4. anonymous.. says:

    weyhhhh…malu la ckit wahai betty…adoii…jg arr mahkota tuh…senang2 je nk bg org lain tgk..adoii…ingt tuhan la…speechless dowhhh…

  5. Sayang Memey says:

    Gile leleh tengok minah niie…

  6. Tiffany says:

    Ya Rabbi…sikitttt lagi je nak nampak segala.
    So, Nash yang kunun Islamic giler, apa cer ngan awek baru kau nih Pakcik Nash oi???

  7. Puteri salju says:

    Tak de ke rasa malu pada diri diaorang ni?Dedah aurat cam tak takut dosa je.. :{

  8. DirikuXsempurna says:

    MasyaALLAH,nape pakaian camni tak d haramkan bagi orang islam memakai nya kat malaysia?islam ke dia ni?sikit je lagi nak nampak semua aset tu..ish2.

  9. Artisbangang says:

    Bangang!!sekelip mata je ALLAH nk bagi balasan kat ko..harap cepat berubah sebelum d laknat

  10. punai says:

    tek jatuh dah tuh

  11. erm says:

    yg ni mmg patut kena ban la.

  12. BlackBerry00 says:

    ompuan arab mmg cmni la..
    nak2 lagi ompuan dah tua cm betty nih
    nak me’laku’kan diri yg dah tak laku2
    tu la dye pakai camtu
    member2 lain smua dah laku
    dye ni….cheap sale CNY..!!!!!

  13. pEnArI pOcO2 says:

    perasan lawa…
    nak bawak budaya barat kat Malaysia…
    X SESUAI AAAR…

  14. pEnArI pOcO2 says:

    Siti dapat beg LV RM40,000

    Oleh FERIDE HIKMET ATAK
    [email protected]

    SITI NURHALIZA memotong kek hari jadi ke-31 sambil ditemani oleh Khalid dan rakan baiknya, Kris Dayanti di Kuala Lumpur malam tadi.

    KUALA LUMPUR – Teka-teki hadiah hari jadi ke-31 penyanyi tersohor, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin terungkai malam tadi apabila suaminya, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa atau Datuk K menghadiahkan tas tangan jenama Louis Vuitton (LV) berharga lebih RM40,000.

    Penyanyi kelahiran Kuala Lipis, Pahang yang juga penggemar barangan berjenama LV sudah mendapat ‘hadiah pendahuluan’ apabila dibawa bercuti oleh Khalid ke Barcelona, Dublin dan London pada bulan lalu.

    Pada tahun 2008, Siti Nurhaliza mendapat hadiah kereta Mercedes Benz hitam bernilai RM800,000 diikuti dengan jam tangan Richard Mille berharga RM200,000 tahun lalu.

    “Hadiah itu cukup menggembirakan Siti kerana memang Siti berkenan dengan beg tangan edisi terhad itu.

    “Namun apa yang lebih penting kepada rumah tangga kami adalah kasih sayang daripada suami,” katanya pada majlis sambutan hari jadinya itu yang diadakan serentak dengan majlis pelancaran Album CTKD di Hotel JW Marriot di sini malam tadi.

    Album CTKD adalah singkatan nama Siti Nurhaliza dan rakan baiknya yang merupakan penyanyi dari Indonesia, Kris Dayanti.

    Datuk K ketika ditanya mengenai hadiah tersebut sekadar berkata:

    “Banyak suami yang marahkan saya apabila hadiah yang diberikan kepada Siti diketahui umum kerana ia menyebabkan isteri-isteri di luar sana turut mahukan hadiah yang sama.”

    Hadiah perkara kedua bagi Siti Nurhaliza dan Datuk K kerana apa yang lebih penting ialah mereka terus bahagia dan ingin segera mendapat cahaya mata.

    (CAM RIAK JER AKU BACA…SAJA NAK TUNJUK2 KAT ORG…)

    • jane says:

      kalau org dah tau harga maknanya riak la tu…. mesti ke nak kasi tau harga…..

    • ctzen says:

      memang sah ler tu RIAK. tak ada yang tak riak melainkan riak2 belaka.
      terbayang2 aku program BERSAMAMU…
      nak makan pon susah. RM4 pon terkedu nk kuarkan buat belanja…
      ckp2 juga. sama2 le menghulurkan bantuan.

  15. aidalentik says:

    Ya allah ya tuhan ku, ko bukakkan lah hati mereka2 ni untuk berubah..amin..

  16. Miss_hujan says:

    Tayangan unggul di red carpet ..Ape nak di hairan kan ..

  17. mamak ajaib says:

    rantai kat leher tu pun trangkat beb…..tp betty ni x lawa..

  18. fikir says:

    dia lepas dendam la, pasni kot2 kalo jd kawen ngan nash.. takut kena bsungkup pulak. huh.. cemana nk tunjuk contoh yg baik kt anak2 neh.. nash tu da la anak pompuan nye ramai… tobat la cepat…

  19. aku bukan stacy says:

    mmg seksi giler….

  20. x-not-x says:

    laaaaa..nape dh jadik seksi gilaaaa ni..

  21. scorpioncat says:

    mcm nak ‘tumpah’ je menda tu….dah tua pakai camtu, x elok la, pakai la sopan sket….cmner la org tak kutuk awak…kalau yg muda boleh sopan, awak yg dah tua tu tunjuk le contoh yang baik..

  22. Kak Long says:

    Salam buat semua peminat setia BN. Ya Allah kau tunjukkan lah jalan yang benar bagi mereka yang sesat lagi menyesatkan. Dalam keadaan negara kita dok bergolak dengan isu2 yang sensitif kita sebagai umat islam (kalau betullah dia kata dia saorang umat yang menjalan kewajipan sebagai saorang islam) menunjukkan sesuatu yang tidak sepatutnya dilakukan oleh saorang wanita islam dan masih belum berkahwin. Bertaubatlah Betty sebelum malaikat maut datang menjemput didalam keadaan yang aib, malu dan memalukan, kerana ia datang tidak tahu bila masanya. Tiada cepat dan lambatnya.

  23. melancholy of life says:

    aaa speechless!!
    ak yg pompuan ni plak rs malu tgk gmbr nh! jatuh martabat pompuan…

  24. BumbleBee says:

    aduih…cup yg atas tu x sesuai ni….dier size C gi pakai cup size A…mcm nk ter’tumpah’ laa jawabnyer… konfirm x selesa ni…ade ke g tngok nyanyi2 yg xde kene mengena ngan dier leh dressing cengginih. kalo award utk actress and she’s one of the nomination logik jugakla…

    ni antara one of the worst dress on that day selain misha omar(time perform)…yaikss..

  25. apam balik says:

    nak apam.nak apammm

  26. cili api says:

    buah betik masak 2 sebiji.

  27. Penggoda Rakyat says:

    Nak tekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk…..

  28. awe says:

    dia tertukar kad jemputan tu.ingt ke ni oscar award,,tu psl dia pkai seksi x hingat..artis skrang dh prasan yg dia ni dh top thap hollywood dah..

  29. manislalu86 says:

    TERLEBIH SUDAH!
    tak ingat dosa la c pompuan ni…dari dia pakai cam tu lbh baik dia pakai bra je..artis skrg ni nak menjuallll je apa yg tak terjual!

  30. apa2 saja says:

    apalah betty kata suka nash sebab ada pegangan agama yg tinggi…macam ni kan dah terbalik…dulu tak pernah nampak betty pakai macam ni. Tup2 kenal ngan nash pakai macam ni…buat malu kat nash jer…tak pikir ker? desperate keR!! umur dah 29 tahun pun tak sedar lagi….NASH……….carik org lain lah…

  31. ron says:

    Pada Syurga di Wajahmu Betty!!!

  32. Zaza Muhammad says:

    baju dia kena ‘pow’ dek ‘antu’ yg pakai baju labuh tuh
    tu psl x ckp kain… eeiii artis2

  33. Apin Opin says:

    Nash dulu ngan sosilawati suh pakai tudung…ni yang si betty kalau jadik kawin camna tu..??

  34. miminaim says:

    ish3..dsyatnye..x malu ke..trjojol mcm tu..aku yg prempuan pun tgk malu..astarfirullahalazim…

  35. pening says:

    Ala..ape nk jd dgn artis2 ni..kalau x pakai baju yg x cukup kain tu, mmg x sah…jd kebangaan lak nk menonjolkan ape2 aset dorang tu…tnggu da mati sok, barulah baju tu cukup sifat, huhu…

  36. jane says:

    pakai macam ni org dah boleh bayangkan macam mana besar t—k dia without the baju…. buat ape lah nak tunjuk tak segan ke ngan tuhan ke…jgn kita lak kena tempias bala disebabkan dia org punya perangai….

  37. oprah says:

    betty u should do more research about fesyen my dear….

  38. mummy says:

    bile diri dh tak laku,jadi andartu,sbb tu yg pki sampai nak tekeluar tetek tu…mane tau kot2 dpt sangkut laki tua n kaya cm kwn baik dia,zizie ezzete tu….betty,sedar2 la ko tu org islam,konon2 dulu dok nyanyi lagu arab….tp ko sendiri peel cam setan..betaubatla sblm ajal dtg menjemput..

  39. ozman says:

    fap!fap!fap!

  40. Kakitido says:

    Pada Syurga di Wajahmu Betty..nice;-).

    Apapun memang artis skrg kebanyakannya suka nak tunjuk aset masing2..sebab takde sape yg larang (selain Allah & rasul-Nya)..ntah2 Nash pun tak larang. Tapi laki2 kat sini ni..ngutuk, ngutuk jugak..ngusha pun ngusha jugak kat situ. Dosa memang dapat bila saja2 tengok..;-)

  41. shsharina says:

    berape umur dia ni sbnrnye? haritu kat suratkhabr 29….

  42. betik ijau says:

    hu2.over!!

  43. betik ijau says:

    35 ar..da tua bangka!!!xsedar dri..

  44. betty says:

    mana ade sexy… tak nampak pun lurah dendam i… kan i cover dengan rantai besar tu…

  45. gaga says:

    dia ni islam ke?

    • aku says:

      die ni berckp bab agama..bab islam..macam bagus..tp..tgk le….klu dah huduh xpayah nak huduhkan lagi diri kita tu

  46. naif says:

    macam sundal..

  47. fifa says:

    pakai tudung kan elok lagi

  48. fifa says:

    naif ko kat ner leh kenal

  49. fifa says:

    tapi nak buat camne ..dah dia punya aset.dia punya suke nak di tonjolkan

  50. WOW…THATS HOTTEST IN THIS YEAR A.J.L.

  51. fifa says:

    hottest in ajl not alam barzah

  52. pinkypanthers says:

    pergh…
    berpeluh dahi…

  53. intanizani says:

    sian die….
    dah murah sgt agaknye

  54. nanianne says:

    siap nmpk skali kaler dia….hehehe…jahat gak aku nih

  55. mamat kuat says:

    pada betty tu..kawe suka gewe gitu…..panas…….meletup letup tu……….

  56. KucikS says:

    sesetengah artis zaman skarang ni x ada prasaan malu..ape nk jd..bahana dunia

  57. hati gersang says:

    kalau kawan kawan nak menipu tu…agak agaklah…itu baru hantu namanya….

  58. aries_april says:

    juling mata den tngk..huhuhu…cam ni ker nash nk bt bini…tkut jd cam x-wife dia lak…

  59. bukan zam says:

    macam nak jatuh dah..haha..

  60. minah bibir merah says:

    album selalu x laku…
    ni lar caranya nak ‘melakukan’ diri…
    bengong…!!!!!!

  61. Fikri Airil says:

    terjojol sangat…….but cantik gak bentuknya, jadi sumber inspirasi.

  62. marya says:

    nape la di biarkan tersembol meluyut ke bawah macam tu.. motif carik perhatian ker atau tersalah pilih baju?

  63. pedas_direct says:

    makin tua makin x sedar diri… lau cantik ghupernyer x per gak.. dhla ganyut…ramai sgt ker yg gantung kt situ…
    itula padahnya lau x pnh cermin diri sendiri… lau Allah turunkan bala kena kanser payu dara baru padan muka…

  64. pedas_direct says:

    fifa :- hottest gak kt alam barzakh n akhirat tu karang… tp sendiri mau igtla hottest yg mcmaner…(api neraka)

  65. aini says:

    hamboi mak oii..

  66. xoxo goossippp says:

    fuck u offfff

  67. yula says:

    seksis giler..

  68. nescafe3in1 says:

    umang aii..nak kato paneh kek dlm dewan..tak paneh..sengajo nak menunjuk la tu..sodar sodar la sikit

  69. kafuntin says:

    lemak berkrim. disukai ramai

  70. kopi jantan says:

    pe lg…ban je la…last time faizal tahir bukak bju kne ban..minah sekor nie pe cite???sedar la diri 2…isk..malu den klu jd nash…

  71. […] Betty Benafe yang menang Best Dress AJL 24. Apa sangat la baju Sherry nie nak dibandingkan dengan gambar Betty Benafe yang menggoda di Red Carpet AJL 24 tue. Kami vote Betty Benafe!!! Anda pula […]

  72. ko pehal????nyibokk says:

    mak ko bertudung litup!!!!!!!!!!!!! keturunan arab pariya ke ni???????????

    nak tunjuk brg kecuttttttttttttttt apa brg weeeehhhhhhhhhhhh

  73. iii says:

    dh tua tk laku…….contohi Zizie yg cnfirm gebu tp x pnh lak over mcmni….geli..geli

  74. ahzamo says:

    apasal ‘mende tu agak kebawah’ .?

  75. ctzen says:

    ALAHHH…korang ni…
    dia dh TERDESAK ler tu..
    xpaham2 lagik ker…

  76. Freshah says:

    Eh! Ape yg terlandut2 tu aaahhh…?? dulu takde sebesar itu…da dgn Nash jadi lain pulak. Tapi…saya cadangkan Betty supaya lambak kan aje la kat atas RED CARPET tu..Kemudian KEPAK-KEPAKKAN. Kain tu labuh sangat tu..Saya cadangkan lagi supaya Betty pakai Skirt yang paras pinggang je tu, baru sesuai dgn benda yang nak diKEPAK-KEPAKKAN tadi tu. nk lagi bagus, ikat tali rafia je kt pinggang keatas supaya dapat sokongan penuh kepada yang landut tu, Dalam erti kata lain,….MELUAT AKU TENGOK!!

  77. dak_mlayu says:

    goreng pon sodap 2….

  78. Hijau says:

    Style dress die!

  79. zura says:

    cantik sesgt..tapi seksi sesgt…2 yg x menang…

  80. Mama.blog says:

    Actually x bleh dipublishkan..

  81. Capri says:

    eee pompuan macam ni nash nak ke?

    ala, nash pun memang selalu salah pilah kan.. so xheran la..

  82. ms_ru says:

    dah jatuh ke bawah…..mcm dah xdara.hahahahaha.bukak ajelah baju,biar 1 dunia nampak.watpe nak sorok benda yg dah nak tanggal tue….

  83. rocco says:

    pergh…meleleh air aku tgk…
    sedapnye nenen ko betty…
    aku nk upah ko wat lap dance kt aku bleh?

  84. zila says:

    tak baik mengutuk orang, kita yang bertudung ni pun belum tentu ke syurga.kita pandang je lee.. jangan mengutuk- ngutuk takut satu hari nanti anak kita pulak jadi macam tu. Sapa nak jawab..

  85. eika says:

    istigfarlah banyak22………jangan kome benda22 camneh….nant tkut terkena kat anak cucu sendiri..

  86. lady gaga says:

    hoi da mcm pompan NERAKA da q tgok kalo brani pakai spande jew or wat baju yg ala2 semi nude

  87. ciut ke says:

    fulamakkk…bleh pinjam baju tak

  88. Hak says:

    sje kot nak crk kontroversi..
    biar r die ngn dunia die..
    .:: THE FAME MONSTER ::.

  89. LamanKaseh says:

    Edited picture.!
    Zoom Here.!

  90. ami says:

    baik bogel ajer

  91. mat says:

    tak malu ke?

  92. mr x says:

    pergh……..!!!!

  93. misae says:

    boikot betty…hahaha..

  94. kecum says:

    patut le antu timbul masa AJL ari tu…sbb nak nengok betty yg panasssssszzzzzz tu

  95. choki2 says:

    asl dya pnya cam dah nak jatuh…
    haA da mkna la neh…….

  96. kema says:

    subhanallah…astaghfirullah!!!teruknye pakaian dia..agak2 la nk pakai baju pun kan.. betty benafe org Islam,kan…tolong la jgn jatuhkan maruah org Islam lain…

  97. yaya says:

    jga la sket maruah tu makcik oi!

  98. melda says:

    biaq p kat dia…
    org tua klu x laku mmg suka tunjuk ape yg dia ade..
    hehehehe..
    memalukan je

  99. ben says:

    nk nenen…weeee

  100. blabla says:

    perghhh . payung siott betty ni .
    cam kat hollywood .

  101. theluckyboy says:

    emm…tek dah jatuh laa..
    xpayah nk tunjuk2 xsior nye kome…
    dah mcm tek arwah nenek sdare sebelah laki tiri mak aku dahhhh…

  102. subhanallah..pe nak jd nie???……….ya allah………ampunkan dosanye…bg lah hidayah padanya 2k berubah..amin……

  103. jann says:

    …hmmm kalau dapat ramas pon sodap…

  104. toet........... says:

    terjojollllllll.mcm boah pelam masak nak tunggu buruk

  105. budakbucuk says:

    da lanjut da

  106. Sambal Kentang says:

    waahhhh… Indahnyer… nakkkk

  107. bantalBucuk says:

    hah sungguh x sopan pakaian dya…
    apa la nak jadi dgn artis malaysia skunk ni…
    pakaian xmenunjukkan ciri2 owg islam langsung…
    mengaku diri 2 islam…
    tp perangai xbleh pakai…

  108. apa2 ajer says:

    labuh jer… tajam cam buah betik arr.. tak tau la aper nk jadi.. artis camni tk kena gam lakk.. time superman bukak baju dulu heboh kemain.. kalau ikutkan gambar nie lagi laa melampau n terlampau…

  109. apa2 ajer says:

    asal la jadi camni.. sedih sugguh ngan artis malaysia beragama ISLAM skang nie..

  110. redbox says:

    islam akhir zaman nk wat cmne…yg hram jd halal..yg mude n tua wat dose…xkire bgsa skunk nie…nafsu mengalahkan amal…xigt allah xdktkan dri ngn allah cmnie la jd nye…wat dulu baru pk….ermmmm…dunia ohh duniaa..

  111. sesama makhluk says:

    Betty, bertaubatlah… insaflah… ALLAH masih menyayangi mu…. Jadilah seorang perempuan yg syg maruahnya…

  112. farah says:

    eeee , npew cmnie ? ish3 .

  113. Pak Din says:

    maaaaakkk aiiihh…

    terpelanting serban pak din nengok 2 bijik betik masak ranum, tunggu untuk dipetik tu.

    Ish, kat malaysia ni yang banyak alim ulama pun dia berani pakai cenggini? Kalau kat USA ke Europe ke, ok la jugak.

    Apa nak jadi la dengan dunia artis nih….

  114. ladyorange says:

    mak aih..malunyerrrrrrrrrrrrrrrr

  115. ladyorange says:

    duit tak cukup nak cover yg atas tu..huuhuhuhu..kain mahal bebenor..kih30

  116. nana says:

    taubat la….dunia dh nak dekat kiamat

  117. thanya says:

    ape fesyen 2 serabut jew..huh!! fesyen tertonjol kot ahahaha

  118. mikael says:

    dah nak keluar sangat dah tu..kalau tunduk gerenti terkeluar..hahaha..