Written by AbangNara | August 17th, 2010

arni nazira dan keluarga

Alhamdulillah. Nampaknya Arni Nazira sangat-sangat bahagia di samping suami dan anak-anaknya. Nampak makin berseri wajah. Nampak makin diberi ketenangan. Semoga kebahagiaan ini akan terus berkekalan.

Lagi gambar Arni Nazira dan keluarga dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Salleh Gregor yang hina agam sendiri. Memang

arni nazira dan keluarga

arni nazira dan keluarga

85 responses to (GAMBAR)Arni Nazira Yang Sangat Bahagia Di Samping Keluarga Tercinta

  1. lalat cun says:

    aku firstt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yihaaaa

    0
    0
  2. azza says:

    Semoga kekal bahagia hendaknya… amin.

    0
    0
  3. natts says:

    baguslah camtu..perkahwinan kedua lebih baik.. belajar dari kesilapan lalu..

    0
    0
  4. lalat huduh!! says:

    1st!!!! yeahhaaa…….
    hahhaa…padahal da keberapa da ni..

    0
    0
  5. atherton says:

    aku 9th… yahooooooo

    0
    0
  6. sis says:

    comeinya bby laki tu smoga bbhgia hndknya..

    0
    0
  7. puteriaquarius81 says:

    syukur alhmdllh.. smoga berbahagia hingga ke akhir hayat.. amin . insyaAllah

    0
    0
  8. aku hanya serangga says:

    eloklah yg anak due org tu arni yg jaga. heheehehe. kalau duk dgn bapaknya mungkin jd cite lain plak nanti

    0
    0
    • pizza says:

      Sangat setuju…. semoga suaminya x keberatan sama2 mendidik anak2 Arni dgn Awie. Aku mmg x konfiden langsung kalau bebudak perempuan tu duduk ngan bapak kandung depa. Jaga2, anak perempuan berupaya mengheret bapanya masuk neraka jika salah didikan.

      0
      0
  9. nama saya says:

    salam wbt

    alhamdulillah, seronoknya melihat kehidupan arni sekarang. saya juga berharap semoga anne dipertemukan jodoh yang kedua, yang baik seperti ini.

    mudah-mudahan allah melindungi kita semua dengan rahmat dan maghfirahNya, amen..

    0
    0
  10. fifie says:

    comelnye anak beranak ni…………….
    suke tgk die skg…bseri2 n bhagia dsmping suami n anak2 tercinta…. :)

    0
    0
  11. pj says:

    comel anak dia le

    0
    0
  12. tralalla says:

    klu bdk2 2 org 2 ekot awie
    mmg laen le jd nye
    jhnm
    ekot mummy nye elok je
    terjage
    xrosak

    0
    0
    • hem says:

      setuju..ada gambar dalam majalah URTV, macam tak hepi jer,senyum pun tak, macam takut2 jer…harap2 takder la macam bawang putih bawang merah or sindarela..

      0
      0
  13. aries_april says:

    alhamdulullah…hope dia bhgia smpia akhr hyt

    0
    0
  14. DeeDee says:

    baguslah kekal mcm ni.
    cantik arni pakai tudung..

    0
    0
  15. rokma says:

    alhamdullillah…bahagia jugak akhirnya.

    0
    0
  16. sya says:

    owh..mmg bahagia…i ada jpa arni satu family kat masjid negara…ahad lepas ..tarawih…so cute anak dia…
    time ktorg tarawih..baby dia meragam sikit…gulz dua org tu jage jap time ktorg tarawih…n lastly…time balik…ada makcik tu g sound arni…ckp..anak nangis n wat org lain terganggu solat..berdosa dia bilang…makcik tu agak emo…tpi arni cool giler…senyum jer….=) owh..sgt kagum!!!

    0
    0
    • futuremg says:

      aku rase mak cik tuh tak emo…aku pun muhsan biler solat org bawak baby…kanker tarawih tuh sunat…dan kalo yer nak buat pon sbb dia ader anak kecik, dia bleh solat kat ghumah…mmg lar tak dapat pahala solat jemaah, tp tak menganggu org len kan…so, tabik spring pada makcik yg menegur tuh..kalo aku, aku tak tego, aku kutuk dlm hati jer

      0
      0
      • makcik Cleaner says:

        yahhh..aku setuju ngan ko.. pling mnyampah klu terawaih ada budak menagis ler, main kejar2 laaa…haihhhh..time2 ni laa sgala jenis aksi depa buat buat…sabor jellaaaaa… rsa nk g karate jek sekor2..hehehe…

        0
        0
      • hem says:

        kutuk dalam hati pun dosa la…aku yang bukan muslim pun tau..

        0
        0
        • futuremg says:

          kutuk dlm hati yakni bersabar…kalo tak sabar, jadik cam mak cik emo tuh lar…kalo bukan muslim, belaja byk2 lagi baru tego org muslim yerk…

          sekian

          0
          0
  17. matjoe says:

    awie pun bahagia jugak aku tengok

    0
    0
  18. manggis says:

    alhamdulillah..semoga kekal hingga akhir hayat

    0
    0
  19. love says:

    so pasni kalau sesape bcerai tak pyah la nak meraung sakan,jodoh yg lbih mgkin akan tiba…

    0
    0
  20. ad says:

    alhamdulillah….moga bahagia itu berkekalan….amin…..

    0
    0
  21. pening says:

    Kdg2 Allah Allah nak duga kesabaran kita…ditemukan dgn org yg salah sebelum bertemu org yg baik…itulah namanya jodoh ketentuanNya….moga jodoh berkekalan…

    0
    0
  22. TOK WAN says:

    Gambar akhir tu (yang pakai baju hitam) bukan Arni. Tapi kakak ipar dia da…

    0
    0
  23. sebokmama says:

    alamak dah jauh tertinggal lah….tp nak coment gak..org kata klau hidup kita bertambah baik dari segi dunia n akhirat selepas sesuatu peristiwa…maksudnya Allah menggantikan yg lebih baik…..

    0
    0
  24. aku ler says:

    salam…tahniah tuk arni n family. gmbr last, woman in da grey tudung tu adalah bekas lecturer sy. she’s so sweet and kind hear-ted.

    0
    0
  25. ecah says:

    Alhamdulillah..tenang aku tgk keluarga baru Arni sekarang..T’pancar kebahagiaan n ketenangan pada wajah Arni..Sem0ga suami Arni ni dapat membimbing Arni n anak-anak dgn baek..Sekirenye kite berubah menjadi sese0rg y lebih baek,makenye Allah juge akan menggantikan sese0rg y lebih juge sm ada suami sendiri y akan melalui fasa perubahan yang sama seperti kite atau 0rang laen y lebih baik..Pe2 jua yang ditentukan Allah ada hikmahnye.. :)

    0
    0
  26. jimmy says:

    … teringat zaman lagu Cinta Antara Benua berkumandang dulu…

    0
    0
  27. Canterburian says:

    semoga bhgia hingga ke anak cucu. amin ~

    0
    0
  28. so what says:

    jodoh ke2 yg lebih membahagiakan dan menjurus kpd agama..bertuah arni dpt suami yg mampu membimbing..

    0
    0
  29. Sha2 says:

    Syabas Arni walaupun ada baby tetap pi masjid.Pedulikan apa org nak kata. Kalau baca riwayat nabi kita akan tahu macamana Nabi layan cucuandanya semasa beliau sedang solat tak da pun dia nak pi karate…’makcik cleaner’ kat atas tu je yg emo sgt.

    0
    0
    • pizza says:

      Lebih afdal wanita yang beranak kecil atau yang ada anak2 belum mumayyiz duduk dirumah dan cari waktu lain utk bersolat terawih bersendirian. Masjid bukan playground atau satu tempat escapism utk para ibu bapa berehat dgn alasan nak bersolat terawih. Disini, ibu juga mendapat pahala jihad jika berkorban menjaga anak kecil. Ini tidak, solat terawih aku banyak kali terganggu dengan jerit pekik budak2 main kejar sampai ada yang langgar jemaah tengah solat. Apa yang makcik cleaner tu cakap mmg betul. Imam masjid tempat aku byk kali tegur dlm tazkirah tapi masih byk yang buat2 buta perut. Menjaga ketenteraman ummah di dlm masjid itu lebih wajib. Berapa ramai jemaah yang sakit hati dan bengkak dgn senario ini, cuma malas nak bertekak, takut berselisih faham dgn mak bapak bebudak “hero” tu.

      0
      0
      • fina says:

        betul 2..jgn gune alasan kununnye nk biasakan anak dgn msjd, biasakan ape? biasakan main lari2 dlm msjd? kalo anak2 2 sme terawih xpe gk..

        bukannye nabi yg bwk cucu2 die..tp sbb uma nabi mmg sebelah msjd so mmg cucu2 die leh dtg sndiri..

        0
        0
        • DOYANMANGKOR says:

          POKOK PANGKAL DIRI SENDIRI.. MCM MANA NK DIDIK DIRI & ANAK2 MENGHORMATI MASJID.. WALAUPON BABY…. KLU BETUL LER PAK IMAM TU KHUSYUK, ISU BUDAK2 BISING DLM MASJID TK JD HAL… NTAH APE KOT PAK IMAM TU PK DLM SOLAT …
          BAPAK AKU TU CUKUP MARAH KLU AKU MARAH BUDAK2 KACO DIA TGH SOLAT…. DIA SURUH BIARKAN MEREKA… YG HERANNYE, BUDAK2 TU (TERMASUK LA BABY) TK PENAH SENTUH BAPAK AKU MASE TGH SOLAT… KLU ADE BABY, SIAP GELAK2 LG BABY TU…ABIS SOLAT JER BRU LE BEBUDAK WAT BISING… HERAN KAN?…. PENAH ADE ANTARA CUCU DIA CKP… MUKA ATUK ADE CAHAYA MASE ATUK SEMBAHYANG… ADIK NAMPAK ADE POMPUAN (ARWAH MAK AKU) KAT SEBELAH ATUK… BAPAK AKU SENYUM JE.. DIA CKP.. KLU KITA KHUSYUK MASE SOLAT, MUKA KITA CANTIK… YG KAT SEBELAH ATUK TU OPAH… ADIK KLU NK MUKA CANTIK KENE SOLAT TAU… TERHARU AKU … PASTU KLU BAPAK AKU SOLAT JE, SUME CUCU2 DIA SUKE DOK SEBELAH… TK KACO PON…

          0
          0
        • rasa says:

          imam tempat aku (dulula) dia xkisah bebudak bising luar masjid n main bunga api ker. tp jgn bising n lari2 sampai langgar jemaah jer. kalau stakat dok sok sek sok sek tu xapa. bg aku bebudak mmg patut digalakkan gi masjid sejak kecil esp budak lelaki. baby pun apa salahnya kalau ada anak yg besar skit tgkkan. duduk sekumpulan anak branak dia kat blakang. jaga anak kecil tak kira kat mana mmg dikira berkorban, kalau dpt terawih lagi bagus. stakat tangisan anak kecil tu apala sgt. bukannya slalu rasanya budak kecil menangis, kalau dah memang budak kecil tu jenis yg menangis jer kerjanya, konfem mak dia xdatang awal2 lagi.

          0
          0
        • rasa says:

          kagum tgk seorang ibu yg bawak semua anak dia gi jemaah kat masjid, dr kecil2 baby sampaila yg besar. jeles sbb aku xrajin wat cam dia. nk tunggu anak besar skit baru senang tp itulah aku takut nanti sampai masa anak besar, nk tunggu benda lain plak, nauzubillah.

          0
          0
        • sini says:

          stakat tangisan anak kecil tu biarla, nabi pun xpernah melarang jemaah wanita yg bawa anak kecil malah nabi cepatkan sikit solat masa nabi jadi imam bila dgr suara anak kecil menangis sbb dia takut ibu anak kecil tu susah hati. Allahua’lam

          0
          0
        • noname says:

          sedih aku bca ttg komen2 mcm ni. nmpk sgt takde ilmu. korang tau di masjidilharam di mekah tu, tu ramai sangat jemaah seluruh dunia bawa budak dan bayi. org2 arab sangat meraikan kanak2 dan bayi. pengawal2 masjid takde yg melarang bayi dibawa ke masjid. bila semasa solat bayi mrk menangis, siibu ambil dukung dan meneruskan solat. masa sujud dia letak sebelah, bila bangun dukung dukung semula. org sebelah menyebelah takde pun yg mmbebel fasal tu atau terganggu. sapa komplen nampak sgt jahilnya. even kalau anak2 org msia pun, org2 arab kat dlm masjid tu selalu meraikan, beri gula2, peluk cium dan sebagainya. takde sapa pun kena marah fasal anak menangis dan berlari2 di masjid. sedih dan malu aku baca komen2 mereka ni. aku harap kau orang esok bila dah ada anak akan bawa ke masijid juga dan korang akan faham juga suatu masa nanti kenapa org bawa anak ke masjid.

          0
          0
  30. suedeena nisha says:

    yer la yg pki tdg grey tu lecturer I dl still maintain cun cik wan….

    0
    0
  31. ayhs_17 says:

    wow! cantiknya arni nazira. happy family. semoga berbahagia n berkekalan hingga ke akhir hayat.

    0
    0
  32. cili says:

    Alhamdulillah..penghijrahan kepada yg baik dr penceraian pertama.

    0
    0
  33. me,myself n i says:

    seronok tgk fmly mcm nih.. moge kekal begini ke akhir hayat.

    0
    0
  34. manjalara says:

    sejuk mata memandang dgn keayuan arni bertudung, aku rasa hidup dia lebh bermakna dgn suami baru

    0
    0
  35. chiara says:

    baguslah..tgk anak2 pun da mula ikut jejak ibu dan ayah..

    0
    0
  36. wan says:

    makin lawa dia ni..tanpa mekap tebal2

    0
    0
  37. mak kerta says:

    hmm.kadang2 makcik2 kat masjid ni garang semacam.mcmana golongan muda nak biasakan diri dgn masjd kalau sikap mereka tak friendly.self righteous.kalau nak khusuk tak semestinya kena senyapsunyi.yang penting hati dan niat.

    0
    0
  38. so what says:

    Tahniah arni krn mendapat suami yg mampu membimbing…nmpk arni lebih tenang dan bahgia..

    0
    0
  39. anti awie dari dulu says:

    tuhan pengasih lagi penyayang …akhir nyer bahagia arni dgn pilihan suami yg tepat ……

    0
    0
  40. haha says:

    bgs la..suke je tgk family dorang..
    siapa sangka dulu perangai dye ade gaye fasha sandha,p skrg bgs sgt.. mintak2 satu hari nanti fasha sandha pon dpt jdik macam nie..mane taw kan..?

    0
    0
  41. sabarrrrrrrrr says:

    assalammualaikum….mmg bahgia npknye mereka sekeluarga….akak pun sokong..kadang2 bila kita di timpa musibah itu bukan bermaksud Allah tak sayang kita…Sejauh mane kita redha dengan ujian yang Allah berikan……..sebanyak itu lah Allah akan beri ganjarannya…Ganjaran yang Arni terima Allah anugerahkan sorang suami yang beriman..dan anak2 yang menyejukkan hati…..
    Biarlah kalau Arni nak bawa anaknya terawih…niatnya satu …mendidik dan memberi pelajaran dan pengajaran……menjadi idola pada anak-anak…
    Pada Arni…akak ucapkan syabas….jangan mudah mengalah dan kuatkan iman dan yakin kan diri…Semoga anak2 didikan mu suatu hari nanti menjadi ulamak atau ustazah yang dimuliakan rakyat Misia….Amin…….

    0
    0
  42. rio says:

    kalo dulu tersiksa hidup tak tentu arah skang lebih baik alhandulillah amin menuju ke arah syurga

    0
    0
  43. rio says:

    tahniah buat suami arni ni la baru suami yg betul

    0
    0
  44. semoga berkekalan…..sejuk mata memandang..

    0
    0
  45. This world we live in is but thickened light.

    0
    0
  46. Rocio Fusner says:

    Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work.

    0
    0
  47. porno izle says:

    Terrific piece of content, this is very similar to a site that I have. Please check it out sometime and feel free to leave me a comenet on it and tell me what you think. Im always looking for feedback.

    0
    0
  48. Thanks a lot for blogging this, it was quite handy and helped me very much

    0
    0
  49. Dude, please tell me that youre going to publish more. I notice you havent written another blog for a while (Im just catching up myself). Your blog is just as well important to be missed. Youve got so a lot to say, such knowledge about this topic it would be a shame to see this blog disappear. The internet needs you, man!

    0
    0
  50. Ross Baldree says:

    The author has published an informative submit. You’ve got created your stage and there may be not significantly to argue about. It is like a universal truth which you can not argue with. With thanks for the information.

    0
    0
  51. nazira says:

    arni nazira is the best ! aii kak anii nme kte same lhaa ………. cye tringin nk brjmpe kak anii ble kte lay jmpe ? urm k lhaa t cye txt kak ani agy ………..

    0
    0
  52. I suppose it depends on how you look at it. There’s usually another way.

    0
    0
  53. I really like looking through and I believe this website got some truly useful stuff on it! .

    0
    0
  54. Aw, this was a very nice post. In thought I would like to put in writing like this moreover – taking time and precise effort to make an excellent article… but what can I say… I procrastinate alot and in no way appear to get something done.

    0
    0
  55. Thank you for this blog publish, I loved its content and style. I came across this web site on the internet and now have additional it to my personal favourites list. I’ll be certain to arrive again quickly.

    0
    0
  56. That is such a awesome resource you are presenting and you give it away at no cost. I love viewing web sites which fully understand the value of presenting a good resource for free.

    0
    0
  57. This webpage does not render appropriately on my iphone 4 – you may wanna try and repair that

    0
    0
  58. I am just locating a small bit circumstance My partner and i can’t frequently turned out to be in a position to rss any give food to, I’m cooperating with bing subscriber mind you where by.

    0
    0