Written by AbangNara | December 1st, 2009

salima af afif

Takleh nak cakap banyak sebab Salima AF nie pun artis suam-suam kuku je. Kuku pun lagi panas dari dia kot. Katanya gambar-gambar nie diambil dari Facebook Salima. So memang tak tahu apa status hubungan mereka berdua. Mungkin pakwe makwe atau mungkin sekadar kawan biasa.

Lagi gambar Salima AF dengan Afif dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber dari Cari Forum.

salima af afif

salima af afif

salima af afif

salima af afif

salima af afif

salima af afif

238 responses to (GAMBAR)Salima AF Dengan Afif, Kekasih Hati Ke?

  1. [email protected] says:

    1

    0
    0
    • EclipsE says:

      2

      0
      0
    • [email protected] says:

      pakai tudung tp ambik pic melekat je gan laki…

      0
      0
      • EclipsE says:

        itu trend…
        fesyen tdung zmn skrg bkn sbb nak ttp aurat…
        tp nak ikt trends…

        0
        0
        • [email protected] says:

          ader gak mcm 2 ek…..

          nant jadi lala tok ti le ni

          0
          0
      • BumbleBee says:

        ntahnyer…aku lak yg segan tngok bertudung tp melekat ngan bukan muhrim… laki dier len cter…

        0
        0
  2. EclipsE says:

    xleh blah dialog abg nara…huhuhu

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhu tau xper… ayat suam2 kuku jugak dia buat

      0
      0
  3. EclipsE says:

    yg antu 3ekor tue sp lak??

    0
    0
    • [email protected] says:

      x tau le BB nant p tanya bang nara

      0
      0
    • hantupensil says:

      hantu ke -4 tu aku la..
      hahaha

      0
      0
      • [email protected] says:

        ko ke 5 le antu… dah ader orang kat bawa no 4

        0
        0
  4. aquagirlz says:

    AKU YG KE 4
    HAHAHA

    0
    0
    • [email protected] says:

      nak jugak ambik ler… kak nara n abng nara x marah pun

      0
      0
  5. aquagirlz says:

    afif tu sape?

    0
    0
    • [email protected] says:

      tak baca ker ape abg nara tulis kat atas…baca dulu kat ats

      0
      0
  6. lalalalala says:

    tu memang bf die. penah masuk paper die bgtau tu bf die. kalau x silap da tunang kot. cmtu2 la. tp konfom tu bf die.

    0
    0
    • [email protected] says:

      biar ler dia,,, tp kalo dah jadi tunang pun x yah le nak melekat mcm 2

      0
      0
  7. Ayuhara says:

    Emm… aku pun rasa diaorg dh tunang tp x ingat baca tang mana..

    0
    0
  8. irma says:

    Ala..pakai baju pun sedondon2 lagi..mesti ada pape tu..hikss

    0
    0
    • [email protected] says:

      nant p tanyer….dia….

      0
      0
      • weiya says:

        salam….semua

        0
        0
        • [email protected] says:

          slam…. rindu kat ore kampong aku nih….

          aku nak sampai kan pesan aries…dia cakap kalo ko masuk dia suruh ko msg dai…. kat ner pet x tau

          0
          0
        • weiya says:

          yer ker pet…

          0
          0
        • [email protected] says:

          yelah dia cakap tme kat umah sebelah tadi

          0
          0
  9. aquagirlz says:

    pet, mane de abg nara tulis kat ats afif tu sape….
    hang tu yg kene bace bebtl…
    heeee….

    0
    0
    • [email protected] says:

      nie ayat bang nara
      Mungkin pakwe makwe atau mungkin sekadar kawan biasa.

      jadi kener le faham sendiri hehehehe

      0
      0
      • aquagirlz says:

        bkn tu la yg aku nak tau…
        nak tau dia tu org seni atau org bese2 je…
        muka cam artis jek!

        0
        0
        • [email protected] says:

          ko bekenan ker….. nant aku suruh kak nara pinangkan tuk ko… hehehehe

          0
          0
        • aquagirlz says:

          tu la ko xphm aku nyer soklan..
          aku ni bkn artis nak kenan2 ngan dia..
          artis bley ar glemer2…
          haaa…..

          0
          0
        • BumbleBee says:

          ala aqua…he’s nobody ler tu. kalo he’s somebody aka model ke, pelakon tambahan ke…tentu bang/kak nara inform…

          0
          0
        • aquagirlz says:

          mr.bumble, heh.. may b kot…

          0
          0
  10. aquagirlz says:

    salam kembali weiya….

    0
    0
    • weiya says:

      dr td weiya baca jer komen korang..tak sempat nak online…weiya tgh design tempat sembahyang orang cina…altar…

      0
      0
      • [email protected] says:

        huhuhu,,,,,,,, cina manar lak yang alim p tempah benda 2

        0
        0
        • weiya says:

          cina kan pet…makin kaya makin tak lupa tuhan..tak mcm org kite org islam…senang kit jer..lupa tuhan lupa sedare…

          0
          0
        • [email protected] says:

          betui2….. tp cina 2 mintak diskaun x nak beli umah tuhan dia

          0
          0
  11. Choqs says:

    pet ko org klantan ek?aku dgr fasha sanda ada pi klntn smlm..dgr2 p majlis tengku temengong sama2..hg xdak dgq ka?

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhu… xtau le lak cter p…. fasha mana jer ader orang kaya dia p ler…..
      janji dapat duit tuk byar swa bulanan keter dia

      0
      0
      • weiya says:

        yer ker ni……..tak suka la tt ngan fasha…fasha tu kan leh kira sgt…

        0
        0
        • [email protected] says:

          abaikan dia,,,, biar je dia gan idup dia…

          0
          0
  12. ARIES_APRIL says:

    ALIF MN LAK NI?

    0
    0
    • [email protected] says:

      bukan alif satar bukan alif aziz….
      xtau le sapa….

      0
      0
      • [email protected] says:

        aries weiya ader kat ats

        0
        0
      • aquagirlz says:

        td aku tanyer dia ni sape ko soh aku tgk kat tulisan abg nara..
        ko pun xtau dia ni sape kan…

        0
        0
    • weiya says:

      aries betul ke pet kata ade pesanan utk weiya

      0
      0
    • anNeDeSiLva says:

      tak kenal..

      0
      0
      • [email protected] says:

        semua orang xkenal jadi xpopuler le dia

        salima pun aku dah lupe…..

        salima 2 boleh dikira artis lagi ker……

        mcm x layak jer nak panggil artis kat dia

        0
        0
  13. anNeDeSiLva says:

    sape afif tue??
    artis?peguam?lawyer???
    APA!!!!!
    AHLI MUZIKKK??????????

    0
    0
    • [email protected] says:

      annee nampak sangt ko mata RUPIAH… heheheh
      sebut yang kaya lak 2……

      0
      0
      • ARIES_APRIL says:

        KO PN SMA…

        0
        0
        • [email protected] says:

          pesal lak aku… heheheh

          0
          0
      • weiya says:

        ok guys….weiya out jap…nak kuar g jusco..jln2 dr td ngadap komputer..kang rabun mcm pet… lak bye..

        0
        0
        • [email protected] says:

          rabun ni dah nak jadi nak buat mcm maner… aku tener jer,,, hehehhe

          0
          0
      • anNeDeSiLva says:

        biasallaa..
        apa??rupiahh???
        tak mainlaaaaa…hahahahha

        0
        0
        • [email protected] says:

          ko duner doler ek…..

          0
          0
    • Choqs says:

      ahli fikir..

      0
      0
  14. ARIES_APRIL says:

    NI EMAIL ADD MIRA…
    YM SKLI..
    ADD ARIES…
    DA HAL SKIT…

    0
    0
  15. [email protected] says:

    mana p semua orang ni

    0
    0
    • aquagirlz says:

      aku masih setia di sini pet…

      0
      0
      • [email protected] says:

        aquagirlz ko kat ner… xbz ker….
        ko lak teman kan aku….orang lain semua dah bla le

        0
        0
        • aquagirlz says:

          aku kat ofis la…
          ngah ngadap komp…
          aku de je ni…
          kiter kan kawan…

          0
          0
        • [email protected] says:

          2 le pasal… dorang mask jap2 jer…
          kita jelah yang jadi penunggu kat BN ni

          0
          0
  16. anNeDeSiLva says:

    iii semua…hahahhaa

    0
    0
    • aquagirlz says:

      aiiiiii anne!!!
      how are u 2day…

      0
      0
      • [email protected] says:

        anne cakap ok jer

        0
        0
        • aquagirlz says:

          ish.. bagi pihak plak…
          aku tanyer anne ar..

          0
          0
        • [email protected] says:

          annne x nak jawap… aku tolong ler

          0
          0
  17. EclipsE says:

    hai all….
    bleh join??hehehe…
    sy bdk br….
    tlg bg tjk ajar…hehehee…

    0
    0
    • anNeDeSiLva says:

      yeke…
      awk taw tak mcmana nk komen??
      opss kenalkan org paling hensem hancing kat BN..petra..hahhahahahahahha
      panggil jek PET..
      jenama kotex..hahahah

      0
      0
      • hantupensil says:

        pangil jek pampers PETPET>..
        hahaha

        0
        0
        • [email protected] says:

          antu mulut jager cket…… Pampers 2 MAZLAN PET PET dah ambik awal2

          0
          0
        • hantupensil says:

          aku xde mulut mate jek ada..
          hahhaa

          0
          0
        • [email protected] says:

          mcm 2 ek… huhuhu….
          …………………

          0
          0
        • aquagirlz says:

          hantu, mate ko biru ar..
          ko slalu lyn blue je ae…
          heeeeee…..

          0
          0
      • aquagirlz says:

        aku setuju ngan anne…
        akukunci lirik ko anne…
        hahahaha

        0
        0
    • [email protected] says:

      korang ni jap masuk, pastu tbe2 ilang,,, xkecian kat aku ker sorang2 kat cni…. annne gan le ilang jer

      0
      0
      • [email protected] says:

        anne mulut ko laser le skarang ni

        0
        0
        • anNeDeSiLva says:

          hahahhaha,……
          laser eh??
          opss soryyy…..hahahaha

          0
          0
        • [email protected] says:

          aku xkesah ler koran nak cakap aper….
          sebab aku tau semua orang kat cni suka gurau…

          0
          0
        • hantupensil says:

          bukan begura..
          tapi merapu…
          hahaha

          0
          0
        • [email protected] says:

          antu lebh kurang le 2….

          0
          0
      • anNeDeSiLva says:

        hahahha….
        keje la…
        kalau keje dok adap internet lainla citer…

        0
        0
        • anNeDeSiLva says:

          merapu ke menyapu??hahaha
          paper jekla..

          0
          0
        • aquagirlz says:

          menggaru ar….
          kakakakak tua…..

          0
          0
        • [email protected] says:

          papejer p ak…. xder lak dia….

          0
          0
  18. anNeDeSiLva says:

    lalalalalla..

    0
    0
  19. anNeDeSiLva says:

    kawan..kawan..
    now anne can remember sape afif nie…
    kalau tak silap anne dia ni masuk MY STAR LG dulu…
    kalau tak tersilap la kan…
    tp tak menang pon..
    cube korunk recall balikk…

    To pet…
    jgn amek hati..
    amek jantung jek…

    0
    0
    • aquagirlz says:

      harap muke je…
      bakat xde…

      0
      0
    • [email protected] says:

      aku memang xpenah ambik ati….

      pasal alif 2 xingt le anne…dia xpopuler…

      0
      0
      • aquagirlz says:

        buang masa kite je ingat2 kan sape dia tu…
        kite layan sesame kite je ar…

        0
        0
        • [email protected] says:

          tadi ko jugak nak tau sangat kan….

          0
          0
        • aquagirlz says:

          td aku tanyer ko xtaw..
          dah ni aku mls ar nak amek taw da….

          0
          0
        • [email protected] says:

          mcm 2 lak….heheheheh

          0
          0
  20. [email protected] says:

    pesal korang bekejesama nak kener kan aku ni….
    bagus tol korang ni

    0
    0
  21. aquagirlz says:

    aku baru ari ni chat ngan korg.. sblm ni aku bace je

    0
    0
    • [email protected] says:

      2 ler mcm x kenal ko sangt.. heheeheh…..

      mesti ko dah tau aku mcm maner kan….

      jangan terasa tau kalo aku gurau2

      0
      0
    • hantupensil says:

      ooo…welkam to the kelab…
      hehehe..

      0
      0
      • [email protected] says:

        laju jer antu kalo gan pepuan….
        gan aku dulu xcakap pun mcm 2

        0
        0
      • weiya says:

        salam…so ape cite….anne tak kenakan pet k ari ni

        0
        0
        • anNeDeSiLva says:

          mana bole tak kenakan..
          pasti terkena..
          kat atas td udah kena..
          bacala…

          0
          0
        • [email protected] says:

          weiya masuk2 tanya anne dah kener kan aku ke belum….sampai ati tol

          0
          0
        • weiya says:

          hehehehh.,..bkn pet…weiya ni nak tgk pet plak yg kena..tu yg tanya tu..semalam pet majuk erk

          0
          0
      • aquagirlz says:

        tq so much antu..
        blue eyesssss……

        0
        0
  22. anNeDeSiLva says:

    dorg sume dh masuk dalam fan club anne..
    fan club LUNYAI PET habis habisan..hahhahaha
    tak caya tanya dorg..

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhu…. korang memang ler…….siap buat mcm 2 lagi 2….
      heheheheh

      0
      0
  23. pEnArI pOcO2 says:

    hachuuuuuuuuuuummm…(eh, terbesin lak ptg2 nih…)

    0
    0
    • anNeDeSiLva says:

      resdung tu..

      0
      0
      • [email protected] says:

        masuk kek dalam idung ker poco

        0
        0
    • hantupensil says:

      ko kena influenza ke?
      ish2 bahaye…

      0
      0
  24. anNeDeSiLva says:

    mana aries?

    0
    0
    • hantupensil says:

      pegi fishing kot…
      hehehe….

      0
      0
    • weiya says:

      weiya pun cr aries….anne….ko tak kesian ker kat pet…

      0
      0
      • [email protected] says:

        huhu…. panggil ler semua join ko annne…

        aku ader club aku gak…..

        kelab peminat yang paling kak nara sayang

        0
        0
        • pEnArI pOcO2 says:

          hehehe…aku yg ko maksudkan tue…org yg paling kak nara sygi…

          0
          0
        • [email protected] says:

          kak nara sayang kat aku jer…
          heheheh

          pesal ko tukar pic ni oco….

          ko takut aku nampak idung ko yang leh masuk monorel 2 ek….

          letak ler pic lama ko

          0
          0
        • anNeDeSiLva says:

          PALING kak nara sayang??
          yukkyy….

          0
          0
        • [email protected] says:

          pesal ko xcaya ker,,, huhu….

          0
          0
        • [email protected] says:

          antu siap nak buat satey lagi 2…..
          ko dah kebulur sangat ker….
          xmakan lagi ek….

          td ko ckp ko xder mulut, nak makn mcm maner……

          0
          0
        • anNeDeSiLva says:

          semua org pon tk caya…

          0
          0
    • EclipsE says:

      mn eclipse??hehehe

      0
      0
      • [email protected] says:

        dah kener sedut kat idung poco2…. si BB terus ilang

        0
        0
  25. pEnArI pOcO2 says:

    jom tukau topik…
    errrmmmm…ptg2 nih elok cakap pasal._______________????

    0
    0
    • [email protected] says:

      poco jasmin hamid 2 anak hamid gurga ker

      0
      0
      • pEnArI pOcO2 says:

        ish, mane der ank hamid gurka…

        0
        0
        • [email protected] says:

          ader orang cakap mcm 2… 2 aku nak kepastian 2

          0
          0
    • Choqs says:

      hi all..xdok gosip br ko?puahhh wehhh

      0
      0
    • weiya says:

      petang2 ni..ujan renyai2 ni..topiknyer…pasal tido….hhehehe td yula ade kan..weiya nak tanya apa lagi borang kena isi nak kahwin ni..apa pun tak sedia lg

      0
      0
  26. weiya says:

    haah..mana aries

    0
    0
    • [email protected] says:

      ilang

      0
      0
  27. anNeDeSiLva says:

    perasan sungguh ko ni pet….

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhu… kenyataan ler anne…

      0
      0
      • anNeDeSiLva says:

        ish..ish…ish..
        insafla pet..
        kembali ke pangkal jalan…

        0
        0
        • [email protected] says:

          huhu,,,, saja jer nak buat kecoh kat cni…
          nantkan korang sunyi lak xder bahan nak cter

          0
          0
  28. [email protected] says:

    poco2 n antu dah ilang gak ker

    0
    0
    • hantupensil says:

      ade ni hah..
      pg pkena kopi aik cheong tadi…
      heheheh

      0
      0
      • [email protected] says:

        huhu…. ko minum kot mata ek antu….

        0
        0
        • pEnArI pOcO2 says:

          hehehehe…pandai pon tcarik2 kan aku…
          ko ckp jelar ko windu kat aku, senang kan…

          0
          0
        • [email protected] says:

          sajer jer… cari ko…..
          xleh ker… ko kan geng aku tuk melepak kat BN ni

          0
          0
  29. EclipsE says:

    aduh…byk bangat keje…bikin pusing kepala gue…huhuhu…

    0
    0
    • [email protected] says:

      kecian nyer… jom chat kat BN

      0
      0
  30. [email protected] says:

    WIEYA n aquagirlz lak ialng mana lak p ni

    0
    0
    • pEnArI pOcO2 says:

      taik lembu ko tak carik gak ker…
      hbs sume org ko carik…

      0
      0
    • weiya says:

      weiya ade lak…

      0
      0
      • [email protected] says:

        poco memng minat taik…
        weiya………..bz ker

        0
        0
    • weiya says:

      weiya ade la…

      0
      0
      • [email protected] says:

        weiya ayat ko lebh kurang sama je gan kat atas 2

        0
        0
    • aquagirlz says:

      ai peeeettttttt..
      im back!!!

      0
      0
  31. eclipse says:

    pet nti gathering ko ade ker?
    ekceli aku malu la nak pg…
    jmpe korg sume…

    0
    0
    • pEnArI pOcO2 says:

      aku masa berada di puncak gunung santubong…

      0
      0
      • [email protected] says:

        sempat ke ko smpai puncak

        0
        0
    • [email protected] says:

      aku pun malu gak…. rasa nya aku p kot….

      0
      0
      • EclipsE says:

        asl ko lak nak malu…
        cam ppuan la ko ney pet…huhu…

        0
        0
        • [email protected] says:

          malu ler…. aku lao depan2 malu ler,,,,
          kalo orang sakat2 aku pun muka dah merah,,, hehhehe

          0
          0
      • pEnArI pOcO2 says:

        aku semmg nyer x malu, tp nak wat camna…
        time tue x mengizinkan…

        0
        0
      • weiya says:

        ntah..knapa nak malu..pet takder idung erk..ataupun lubang idung ngadap kat atas…

        0
        0
        • [email protected] says:

          idung gan sebut poco mara…. lubang idung dia besar

          0
          0
        • EclipsE says:

          lbg idung poco bsr ker?
          ko pnh tgk ker pet??

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhuhu….. selalu tengk…. diakan suka kat taik….
          asyk korek idung 2 lubang idung dia besar

          0
          0
  32. pEnArI pOcO2 says:

    oiiiittttt…ceta pasal antu lak…
    saper pnh tsmpak ngan antu idop2…?
    jom kongsi ckit…

    0
    0
    • EclipsE says:

      aku penah…
      dpn umah aku…
      xtau la antu ker org mnyk…
      bdn dia hitam…sebesar pintu…
      tp tgi sgt…
      ms aku nmpk tue…xtau nak ckp pe…
      tp lps tue aku dmm 2 mgu…
      then org dpn umah aku tue meninggal…

      0
      0
      • pEnArI pOcO2 says:

        oooooo nasib ko baik masa tue bab org myk nie keje dier nak merogok anak dara jerk…

        0
        0
      • [email protected] says:

        BB andalusia… 2 orng minyak 2 xnak… dah liat

        0
        0
    • hantupensil says:

      erkkk…
      antuuuu…
      hehehe,,,,,
      sape la yg pernah trserempak ngan aku tuh..
      hehehe

      0
      0
      • [email protected] says:

        huhu aku selalu jupe antu n pocong kat BN….

        0
        0
      • pEnArI pOcO2 says:

        tgk mata ko jerk aku x takot…

        0
        0
    • weiya says:

      weiya ni lagi seram…umah weiya sewa sekarang…sekli tu weiya balik dr keje…3 bln lps la…dgr adik lelaki weiya mengaji(dia ni alim kit)..bilik dia paling dkat dgn pintu…weiya tak bw kunci..ketuk punya ketuk…tak buka..so weiya pk dia tgh solat kut…tunggu2..dlm 4 minit…tetiba adik weiya dtg dr lif..weiya rasa mcm nak terjun dr tgkat 10..tkutnyer….

      0
      0
      • [email protected] says:

        x tahan 2 wieya punyer cter,,,,, 4 minit,,,, kalo aku sebut jer 5 minit

        0
        0
        • hantupensil says:

          maknaya beliau xtipu la tuh..
          dia tahu 4 minit..
          heheh

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhu…setiap saat dia kira 2

          0
          0
  33. Belly Button says:

    hahahaha…jaat gile gamba celup tepung tu! hahah

    0
    0
  34. ladybird says:

    x kenal langsung artis kat atas 2….

    0
    0
    • [email protected] says:

      akak x kenal dia xper kak… janji akak kenal pet

      0
      0
      • ladybird says:

        hehe…

        0
        0
        • [email protected] says:

          akak bx ker sekarang ni

          0
          0
        • pEnArI pOcO2 says:

          tak bz….cume sibuk jerk…

          0
          0
        • ladybird says:

          bx? ape 2?

          0
          0
        • aquagirlz says:

          hahahaha.. bx..
          bx? pe tuh?

          0
          0
  35. [email protected] says:

    POCO2 KALO KOREK IDUNG GUNA IBU JARI KAKI JANGAN KO X TAU BB….

    2 YANG LUBANG IDUNG DIA BESAR

    0
    0
  36. pEnArI pOcO2 says:

    pet, aku dlm proses tukau pic aku…
    ko tgk lar puas2…

    0
    0
    • [email protected] says:

      ok nant aku tengk….
      ko nak tunjuk idung ko yang besar 2 ek

      0
      0
  37. yula says:

    sapa 2 org tu xkenai pon

    0
    0
  38. EclipsE says:

    pet krg ajar ko ckp aku andalusia kan??
    ko xknl lg sp aku…
    nti gathering ko tgk aku…andalusia ker x…huhu

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhuhu…..

      yeker nant aku tengk ko ek….

      tp kalo tbe2 aku suka kat ko mcm maner

      0
      0
    • yula says:

      pet ko tngok lips tuk aku skali
      aku mybe xdpt p
      huhuhuhu

      0
      0
  39. pEnArI pOcO2 says:

    testing…

    0
    0
  40. ladybird says:

    wei korang tahu x? td aq ada tbaca gosip artis barat. Angelina Jolie ada abg kdung kat mlaysia. sayu giler die jmpe abg die.

    0
    0
    • [email protected] says:

      yeker….

      0
      0
    • yula says:

      yo ka
      abg dia dok mn kat malaysia tu

      0
      0
      • [email protected] says:

        abg dia msti ensem kan… mcm aku…. sebab dia pun cantik gler

        0
        0
  41. pEnArI pOcO2 says:

    ko tgk lar pet besau tak idung aku…
    tgk betul2…

    0
    0
  42. [email protected] says:

    p umah baru

    0
    0
  43. salina..?? says:

    lagi gambar disini…!!!
    klik salina…

    0
    0
  44. lol says:

    x kenal

    0
    0
  45. mojoko says:

    EEEEEEEEEEE…………GEMUK NYER DIA…

    0
    0
  46. jane says:

    hmmmm tak tau nak komen pasal tak kenal dua2 pon…

    0
    0
  47. winkwink~ says:

    haha.
    dulu idung bliaw xsmancung iniiii….
    kukuikui~

    0
    0
  48. baem says:

    Gambar adik lagi geram saya tengok….dada saya banyak gak bulu…bulu aym

    0
    0
  49. Wallah says:

    semoga berbahagia

    0
    0
  50. gosipgurl_fea says:

    napa muka lelaki tu cam abng Nara??????????????? :P

    0
    0
  51. Pak Tam says:

    salima AF tu sape..x kenal la..huhu

    0
    0
  52. lulu says:

    mmgla pakwe dia. kan dulu dorang penah wat statement… tp salima nmpk da berisi la plak….pa da jadi tu? dulu slim jekk

    0
    0
  53. alin says:

    salima 2 ktrong pnggil burung,,ko tgok tol2 muka dia

    0
    0
  54. FaRiD N aLiN says:

    alip jgn marah erk alin gurau je..lma xdgar cite?

    0
    0