Written by AbangNara | December 1st, 2009

salima af afif

Takleh nak cakap banyak sebab Salima AF nie pun artis suam-suam kuku je. Kuku pun lagi panas dari dia kot. Katanya gambar-gambar nie diambil dari Facebook Salima. So memang tak tahu apa status hubungan mereka berdua. Mungkin pakwe makwe atau mungkin sekadar kawan biasa.

Lagi gambar Salima AF dengan Afif dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber dari Cari Forum.

salima af afif

salima af afif

salima af afif

salima af afif

salima af afif

salima af afif

238 responses to (GAMBAR)Salima AF Dengan Afif, Kekasih Hati Ke?

  1. petra@dubies says:

    1

    0

    0
  2. EclipsE says:

    xleh blah dialog abg nara…huhuhu

    0

    0
  3. EclipsE says:

    yg antu 3ekor tue sp lak??

    0

    0
  4. aquagirlz says:

    AKU YG KE 4
    HAHAHA

    0

    0
  5. aquagirlz says:

    afif tu sape?

    0

    0
  6. lalalalala says:

    tu memang bf die. penah masuk paper die bgtau tu bf die. kalau x silap da tunang kot. cmtu2 la. tp konfom tu bf die.

    0

    0
  7. Ayuhara says:

    Emm… aku pun rasa diaorg dh tunang tp x ingat baca tang mana..

    0

    0
  8. irma says:

    Ala..pakai baju pun sedondon2 lagi..mesti ada pape tu..hikss

    0

    0
  9. aquagirlz says:

    pet, mane de abg nara tulis kat ats afif tu sape….
    hang tu yg kene bace bebtl…
    heeee….

    0

    0
  10. aquagirlz says:

    salam kembali weiya….

    0

    0
  11. Choqs says:

    pet ko org klantan ek?aku dgr fasha sanda ada pi klntn smlm..dgr2 p majlis tengku temengong sama2..hg xdak dgq ka?

    0

    0
  12. ARIES_APRIL says:

    ALIF MN LAK NI?

    0

    0
  13. anNeDeSiLva says:

    sape afif tue??
    artis?peguam?lawyer???
    APA!!!!!
    AHLI MUZIKKK??????????

    0

    0
  14. ARIES_APRIL says:

    NI EMAIL ADD MIRA…
    YM SKLI..
    ADD ARIES…
    DA HAL SKIT…

    0

    0
  15. petra@dubies says:

    mana p semua orang ni

    0

    0
  16. anNeDeSiLva says:

    iii semua…hahahhaa

    0

    0
  17. EclipsE says:

    hai all….
    bleh join??hehehe…
    sy bdk br….
    tlg bg tjk ajar…hehehee…

    0

    0
  18. anNeDeSiLva says:

    lalalalalla..

    0

    0
  19. anNeDeSiLva says:

    kawan..kawan..
    now anne can remember sape afif nie…
    kalau tak silap anne dia ni masuk MY STAR LG dulu…
    kalau tak tersilap la kan…
    tp tak menang pon..
    cube korunk recall balikk…

    To pet…
    jgn amek hati..
    amek jantung jek…

    0

    0
  20. petra@dubies says:

    pesal korang bekejesama nak kener kan aku ni….
    bagus tol korang ni

    0

    0
  21. aquagirlz says:

    aku baru ari ni chat ngan korg.. sblm ni aku bace je

    0

    0
  22. anNeDeSiLva says:

    dorg sume dh masuk dalam fan club anne..
    fan club LUNYAI PET habis habisan..hahhahaha
    tak caya tanya dorg..

    0

    0
  23. pEnArI pOcO2 says:

    hachuuuuuuuuuuummm…(eh, terbesin lak ptg2 nih…)

    0

    0
  24. anNeDeSiLva says:

    mana aries?

    0

    0
  25. pEnArI pOcO2 says:

    jom tukau topik…
    errrmmmm…ptg2 nih elok cakap pasal._______________????

    0

    0
  26. weiya says:

    haah..mana aries

    0

    0
  27. anNeDeSiLva says:

    perasan sungguh ko ni pet….

    0

    0
  28. petra@dubies says:

    poco2 n antu dah ilang gak ker

    0

    0
  29. EclipsE says:

    aduh…byk bangat keje…bikin pusing kepala gue…huhuhu…

    0

    0
  30. petra@dubies says:

    WIEYA n aquagirlz lak ialng mana lak p ni

    0

    0
  31. eclipse says:

    pet nti gathering ko ade ker?
    ekceli aku malu la nak pg…
    jmpe korg sume…

    0

    0
  32. pEnArI pOcO2 says:

    oiiiittttt…ceta pasal antu lak…
    saper pnh tsmpak ngan antu idop2…?
    jom kongsi ckit…

    0

    0
    • EclipsE says:

      aku penah…
      dpn umah aku…
      xtau la antu ker org mnyk…
      bdn dia hitam…sebesar pintu…
      tp tgi sgt…
      ms aku nmpk tue…xtau nak ckp pe…
      tp lps tue aku dmm 2 mgu…
      then org dpn umah aku tue meninggal…

      0

      0
    • hantupensil says:

      erkkk…
      antuuuu…
      hehehe,,,,,
      sape la yg pernah trserempak ngan aku tuh..
      hehehe

      0

      0
    • weiya says:

      weiya ni lagi seram…umah weiya sewa sekarang…sekli tu weiya balik dr keje…3 bln lps la…dgr adik lelaki weiya mengaji(dia ni alim kit)..bilik dia paling dkat dgn pintu…weiya tak bw kunci..ketuk punya ketuk…tak buka..so weiya pk dia tgh solat kut…tunggu2..dlm 4 minit…tetiba adik weiya dtg dr lif..weiya rasa mcm nak terjun dr tgkat 10..tkutnyer….

      0

      0
  33. Belly Button says:

    hahahaha…jaat gile gamba celup tepung tu! hahah

    0

    0
  34. ladybird says:

    x kenal langsung artis kat atas 2….

    0

    0
  35. petra@dubies says:

    POCO2 KALO KOREK IDUNG GUNA IBU JARI KAKI JANGAN KO X TAU BB….

    2 YANG LUBANG IDUNG DIA BESAR

    0

    0
  36. pEnArI pOcO2 says:

    pet, aku dlm proses tukau pic aku…
    ko tgk lar puas2…

    0

    0
  37. yula says:

    sapa 2 org tu xkenai pon

    0

    0
  38. EclipsE says:

    pet krg ajar ko ckp aku andalusia kan??
    ko xknl lg sp aku…
    nti gathering ko tgk aku…andalusia ker x…huhu

    0

    0
  39. pEnArI pOcO2 says:

    testing…

    0

    0
  40. ladybird says:

    wei korang tahu x? td aq ada tbaca gosip artis barat. Angelina Jolie ada abg kdung kat mlaysia. sayu giler die jmpe abg die.

    0

    0
  41. pEnArI pOcO2 says:

    ko tgk lar pet besau tak idung aku…
    tgk betul2…

    0

    0
  42. petra@dubies says:

    p umah baru

    0

    0
  43. salina..?? says:

    lagi gambar disini…!!!
    klik salina…

    0

    0
  44. lol says:

    x kenal

    0

    0
  45. mojoko says:

    EEEEEEEEEEE…………GEMUK NYER DIA…

    0

    0
  46. jane says:

    hmmmm tak tau nak komen pasal tak kenal dua2 pon…

    0

    0
  47. winkwink~ says:

    haha.
    dulu idung bliaw xsmancung iniiii….
    kukuikui~

    0

    0
  48. baem says:

    Gambar adik lagi geram saya tengok….dada saya banyak gak bulu…bulu aym

    0

    0
  49. Wallah says:

    semoga berbahagia

    0

    0
  50. gosipgurl_fea says:

    napa muka lelaki tu cam abng Nara??????????????? :P

    0

    0
  51. Pak Tam says:

    salima AF tu sape..x kenal la..huhu

    0

    0
  52. lulu says:

    mmgla pakwe dia. kan dulu dorang penah wat statement… tp salima nmpk da berisi la plak….pa da jadi tu? dulu slim jekk

    0

    0
  53. alin says:

    salima 2 ktrong pnggil burung,,ko tgok tol2 muka dia

    0

    0
  54. FaRiD N aLiN says:

    alip jgn marah erk alin gurau je..lma xdgar cite?

    0

    0