Written by AbangNara | February 4th, 2009

Rita Rudaini nampak ayu dan comel dengan baju kurung coklat semasa bergambar dengan peminat. Mungkinkah ini yang menyebabkan Aidil Zafuan tewas di tangan janda panas ini?

Apa komen anda tentang Rita Rudaini? Anda suka atau benci kerana dia mengahwini lelaki yang 10 tahun lebih muda dari nya?

67 responses to Gambar Rita Rudaini Pakai Baju Kurung Dengan Peminat

  1. ela says:

    po taik mu paka baju kurung.dah la x tahu malu

    0
    0
    • boxer hugo bosss says:

      aik..bkn men emo lg ko ela…hahha..ilex la…nti esok luse org kutuk ko lak..tggu je giliran mu…kite nie pndg org sume nye nyampah..cube org pndang kite lg triple nyampah kat kite tau…so sedang2kan la emosi anda…hehee

      0
      0
    • shark says:

      oi ela kalau ko brani may jumpa sm hang rogol ko br tau e ko ni hodoh kali eee busuk hati tak tau malu ckp ikut sedap ko ja kn tendang ko br tau

      0
      0
  2. betty says:

    bukan benci atau xsuka dia kahwin dgn lelaki muda…kesian kt mak lelaki lah…mengandung 9 bln, sanggup dia ketepikan perasaan seorg ibu hanya utk mengejar seorg janda, anak apa namanya tu…tentu panas perut mak aidil mengandungkan dia dulu, dan sia2 dia bertarung meneran utk mengeluarkan aidil dulu, anak derhaka…

    0
    0
    • kila87 says:

      btl tu btl!!ngee..=)

      0
      0
    • nia says:

      btol2!! semata2 sbb pmpuan sorg nie,makx dihiraukan..

      0
      0
    • aries_aquaries says:

      da jdoh dyer cm 2 biar lorh…..

      0
      0
      • faisal says:

        apa yang belaku pun jangan kita mendahului allah s.w.t ,
        dia lebih mengetahui semua itu dari kita.

        0
        0
      • boxer hugo bosss says:

        aah la…jodoh kalo kate jodo ttp jodo even pun care kite dptkan nye cam lahanat….hheheee..xleh nk ckp skunk nie…nti bile tibe giliran kite cmne…if jd cam dorg cmne???so tafakur la yek..muhasabah dri..yg pnting skunk nie mkbpak dorg da boley time bile tgk ank n ccu yg comey yg xbersalah…mkbpak pun kne igt dorg tntukan idup anak2 nti dorg da mnggal spe yg akan truskan idup???ank jugak kan…so bior dorg pilig sndri…buruk baik bior dorg tnggung sndri..nie nti plhan makbpak bile susah pasti slhkan makbpak..sme je pegi nye…

        0
        0
    • dyana says:

      mmg salah anak dya ponk..tp jgn salahkan rita..pape laki yg bertnggjung jwb..kte xtau..ntah2 anak dya yg tkot nk bgtau parents dya sbb tuh ajak kawen kt siam..pmpuan plak hati lmbut..dh kna pujuk2..ikotkan jelah..asal kawen..lg plak dya dh lama solo..~

      0
      0
    • shark says:

      kenapa c aidil tak kahwin ko ka marah2 haha.knapa mak bapa dia ka yg mau kahwin n mau tidur dgn c rita ko ni bodoh jg ah hahaha

      0
      0
  3. aku sokong ko rita.. bagussss… yang bebudak pempuan lain tu tak pandai nak tackle aidil… chooppp.. ko takel pakai ape….

    >> konfom … ko bagi aidil makan jamu perapat eeekkk….. patut la bila lawan bola dah tak pandai nak score gol…

    0
    0
  4. Anonymous says:

    awk cantik sangat…sy suka sangat muka awk..ape yang berlaku dalam hidup awk sekarang tabahkan hati awk

    0
    0
  5. bunga says:

    aku sokong ko betty!!

    0
    0
  6. ayie says:

    cinta tanpa mengenal usia & status seseorang..org kata cinta itu buta,(adakh anda stju?) tp memang ada benar nyer kata ppatah… mula2 kita buta krna cinta, krana ia mmblehkan kta xmempedulikan faktor usia, status djadikan sbgai ukran..ia jga mmblehkn seorang ank, mmbantah kata2 ibu yg amt ksihi.. krna bagi org yg b’cinta sgala nya indah..itu yg mnybabkn yg mustahil mjdi xmstahil… kalau la anda sndri yg mengalami keadaan sprti mrka… apakh anda ingin org rmai mnghkimi anda??? sbgai umat islam, anda sdah tntu tahu yg jodoh smua di tngan Yg Maha B’kuasa…kta spatutnya bsma2 memdoakn yg tbaik kpd kdua psgan ini.. dan xsja kpd mrka tp jga kpd smua makluk ciptaan tuhan d muka bumi yg indah ini… (-i’m nonmuslim girl-…)

    0
    0
  7. jelita says:

    u cantik sangat..tbah kan ati erk

    0
    0
  8. Anonymous says:

    Jodoh biar ke akhir hayat,…amin.

    0
    0
  9. ni says:

    cantik la dia….
    sopan sgt

    0
    0
  10. mawar says:

    jodoh..rezeki..ajal dan maut dan tanah perkuburan semuanya ditangan ALLAH..doakanlah kebahagiannya.amin..

    0
    0
  11. i say, allow says:

    aku rasa komen betty ni tak masuk akal la.. komen yg menandakan awak tu tak bertamadun langsung. Yang kawin tu rita & aidil, yg ko sibuk pasal dorang ni nape?

    Cakap je la yg ko jeles sebab mak janda dapat anak muda..awak plak yg tak puas hati kan? kan? kan ?…..

    Saya setuju ngan mawar… Jodoh maut di tangan Tuhan..Orang seperti ini la yg mempunyai kepercayaan dalam hidup…..

    0
    0
  12. Marjan says:

    Aku sokong Betty..i say,allow ko tlampau btamdun sgt kew?
    Patutnye dahulukn ibubapa lah daripada orang lain..
    Pe ko rase kalo ank ko bt sama mcm aidil zafuan bt??
    Aku rse Ko sbgai makhluk y dikategorikn manusia tlampau tamadun di dunia msti heppy gila babas smpai guling2 atas lantai kan..kan..kan.

    0
    0
    • kila87 says:

      Btl tu Marjan, aku sokong ko ngeee..i say,allow ang tu bajet ang bagus sgt la smpai da tatau mn btl,mn yg slh.akai tadak ka huh

      0
      0
      • nyampahnye.. says:

        AKU RASA MAK AIDIL NI TERLALU MEMILIH.ZMN SKRG NI PEREMPUAN YG BELUM KAHWIN BELUM TENTU ADA DARA LAGI.ZMN DH X MCM DULU…IBU TUNGGAL LG BERGETAH DR ANAK DARA..KALU MEMILIH SGT MCM NILAH JD..ANAK BT KEPUTUSAN TANPA MINTAK IZIN IBUBAPA SB IBUBAPA YG CEREWET..SKRG NI STATUS DH X PENTING YG PENTING HATI BUDI….

        0
        0
  13. flower says:

    ayu ler..

    0
    0
  14. pocongcomei says:

    mcm2 laaa manusia skg nie…

    0
    0
  15. pocongcomei says:

    bkn salah mak kalo ank x dengar kate kan.. mak dh jln kan tgg jawab, skg nie giliran anak laa plak balas jasa mak.. ketahui laa wahai makhluk alam “SETITIS AIR MATA IBU MENITIK KE DUNIA KERANA KITE Y MELUKAKAN PERASAAN NYE…. pandai2 laa korg sambung sendirik ye…..
    aku dh rse dh balasan bile wat mak aku nangeh dlu….

    0
    0
  16. zack says:

    Besala.. mak janda vogue.. tackle mesti yg pucuk muda..

    0
    0
  17. putri hati says:

    aku sokong ko rita….alaaaaa…. ko cantik xder salahnya ko kawin nga lelaki muda 10 thun….alaaaaa…tabahkan ati ya rita….ko cantik aku suka kan ko>>>>>

    0
    0
  18. oshie says:

    memanglah tindakan aidil tu di anggap derhaka, tp sebagai manusia biasa kita kena belajar utk memberi dan menerima.pasti ada sebab kenapa semua itu berlakukan.beri mereka peluang untuk meneruskan hidup .kita tak perlu menuding jari pada sesiapa dalam hal ini. bila lahir anak adam itu sudah tertulis 3 perkara. ajal,rezeki dan jodoh ketentuan ilahi..hanya kita yg tahu bagai mana kita bahagiakan…wassalam

    0
    0
  19. LaRa says:

    btoi tue oshie apa yg ko ktakn….aku sokong..
    hik3

    0
    0
  20. SHA BUDAK BAIK says:

    sob seb sob seb…sedih citer ni….tiba tiba teringat cinta zaman muda mudi dlu….cintaku terhalang oleh org tua,,,,,sama lah mcm rita rudaini ni…..

    0
    0
  21. melinda says:

    ala…if kawen ngn org tua..rmai yg marah n mengamok(ct)
    kwen ngn org mude ok ape…jnji bkn laki org suda…

    0
    0
  22. soft says:

    biarlaa..dah jodoh diaorang..tua ke muda ke, kite sbg umat islam doakan untk yang terbaik, bukan doakan yang menjahanamkan..apalah korang ni..wat malu org islam je..tau nak mengutukje..yang dpt dosa kite, org yang korang kutuk 2 pahala dah tentu dpt…renung2kan dan selamat beramal

    0
    0
  23. bulat says:

    Wokey apa,janda dapat kwin ngan anak teruna… Sebab, ramai artis n personaliti yg berstatus janda da tergila2 cari Dato’..tak terkecuali juga dgn ank dara…semua nak cari Dato.. hga sgup merosakkan rmh tga org..Rita ni kira ok lah.. tak rampas laki org.
    Walaupun rita da dituduh merosakkan hubgn aidil n family, tp bulat rasa kputusn yg diambil oleh mreka adalh yg tbaik drpd mreka buat bnda2 xsnonoh yg kelaknya akn memalukn fmly msing2. Buat kerabat aidil, terimalah mreka..walaubgaimanapun…aidil tetap darah daging korg… e2 la ktentuan Allah…
    Buat rita n aidil, bulat tetap sokong korg.. be the best parents as you can…buat rayyan..be the best son for you beloved parents!!!!!!

    0
    0
  24. adas says:

    br nk usha rita..sdp dol tgk lengan die..

    0
    0
  25. gua says:

    alah..biarlah mereka khawin..dh bhgia pun..x semestinya pompuan lebih muda atau sebaya tu baik atau sesuai dijadikan isteri.yg penting diaorg dah suka dan menyayangi..ini rumahtangga diaorg ..wat pe kita nak interup..wlupun rita tu lebih tua dan janda tapi dia masih cun..dan x semestinya title anak dara tu masih dara.setiap jodoh yang Allah aturkan adalah yang terbaik untuk diri kita..kenapa nak persoalkan qada dan qadar.kalau keluarga aidil sanggup pulaukan anak dan menantu kerana berkahwin tanpa restu ini adalah satu kesilapan kerana gagal lah kita menjadi ibu bapa sekiranya tidak menyudahkan perkahwinan anak kita.aku bukanlah peminat mereka berdua tapi aku masih ada fikiran utk fikir.bila sebut pasal janda mudah sgt objection.kalau family aidil tu kuat agamanya kenapa persoalkan jodoh yang Allah s.w.t tetapkan utk anaknya.atau lebih pentingkan adat dari tuntutan agama..jangan terikut sgt pada pepatah melayu kuno yang berbunyi ”biar mati anak jangan mati adat” kalau mati anak siapa nak doakan kita bila di alam barzakh nanti?RENUNGKANLAH. arios amigos

    0
    0
    • iris says:

      ITS TRUE.HOPE GOD BLESS THEM..LGI PULAK DIEORG DH DE BABY.SO CUTE,X PYH NK JUDGE PE YG DIEORG NK WAT.DH BESO.DH JD PARENTS.XKN NK KNA GTAU PE YG SALAH N PE YG BETUL.ANYWAY.SEMOGA BOTH OF THEM HEPI FOREVER AND EVER….AMIN…

      0
      0
  26. anonymous says:

    aku pon sokong ko marjan.
    uwekkk! cantik taik ko mcm tu! biase je..
    cantik ag nenek aku kihkihkih

    0
    0
  27. ham_spears says:

    aku suke la dorang ni kawen…sweet jek…tapi yg tak bape best tu kawen lari…untuk mak abah aidil zafuan restui la mereka…ape kite dapat kalo benci dorang pun…takkan kite nk runtuh masjid yg dah dibina..dose…well syg got to go…chow bedah!!

    0
    0
  28. ziana says:

    kawen lari lg elok dr trus buat maksiat psl dh mmg kluar lelaki tk trima janda. salah rita ke dpt title janda??? atau sapa2 yg kutuk janda2 kt sini tkde sedara yg menjadi janda?? rita, cerita kite sama jer, tk diterima kerana janda, kawen lari kerana menghalalkn yg haram, alhamdulillah

    0
    0
  29. syikin says:

    xpe kak rita yg pntg bahagia n anak pun cute mcm aidil…..sy ske lakonan k.rita..jgn smbong2 k..akum

    0
    0
  30. ezzan says:

    Sesungguhnya apa yang berlaku itu adalah ketentuan dari Allah s.w.t, yang terbaik itu datang daripada-Nya dan yang buruk itu dari kita hambanya yang lemah….

    0
    0
  31. syasya says:

    Aku suka dia kawin ngan aidil tu. Sbb dua2 single.. tp yg tak syok tu, kawin senyap2.. kesian ibu bapa mereka… dahlah susah nak membesarkan diaorg, bila dah besar.. mereka lupakan ibu bapa mereka… kenapalah diaorg macam tu?

    0
    0
  32. chot says:

    ape la korang ni. dah tuhan tulis jodoh dorang terikat macam tu sekali.aku rasa dorang tak mintak untuk jadi macam ni.semua orang nakkan bahagia.tapi kalau parents yang terlalu memilih bakal menantu, korang nak ckp macam mana?kalau anak dah suka, terima je la..jgn la memilih sgt.rita ni baik aku ase.sekurang kurangnya dia kawen, then buat anak.drpd sesetengah org tu, dah la mak bpk x tau pon bercinta ngn sapa.tup tup bwk perut sarat. lagi haru kan?

    sudah2 la.jaga hal sendiri dan family,kang balik kt keluarga korang.tak ke haru nanti?

    0
    0
  33. farra says:

    lantaklah. aku x pedulik pun aper nak jd ngan dunia artis. yg penting aku jaga rumahtangga aku sendiri. lantak diorang la nak tunggang terbalik ker…….. nak melingkup ker………. LANTAK……………..

    0
    0
  34. tia says:

    biar r pn dye nk khwin ngan saper pn. yg korg sebok ktuk 2 pehal?? korg baik sgt ker? x prnah sdihkan org tua jgk ker? sibuk mcm korg x prnah buat dose… ntah ape2 ntah.

    0
    0
  35. zie says:

    i like beautifulnara!

    0
    0
  36. aniees says:

    geraaaaam btllahh!tak malu kawen dgn org lebh muda 10 thn!!!!!!!!!

    0
    0
  37. wennma says:

    issssssssshhh!menggatal tul lah!

    0
    0
  38. nadhirah_98 says:

    da jodoh ma>>

    0
    0
  39. Eden x paham says:

    Adeh….x paham sungguh eden ngan komen2 diatas….
    ajal maut, jodoh pertemuan termaktud dalam hukum karma…ketentuan…siapa lak kita yg hanya sebagai seorang HAMBA yg kerdil disisi ALLAH tuk mempertikaikannya…
    OK per…perkahwinan mereka terbukti sah…itu yang penting. *Statistik menunjukkan kelahiran anak luar nikah adalah 2org setiap 1jam diMalaysia. Eden raser perkara ni yg patut kita risaukan.*

    0
    0
  40. awek kb says:

    yg x kwen lg tu,sedap la dok komen.. rita kwen siam la… kawen org muda la.. dah jodoh dia kan..?? korg x kwen lg! kena kat atas muka korank, bru padan muka.. jap g,org plak gelak kat korg!semua ni kerja ALLAH SWT.. mmg la jodoh nie kita yg carik kan.. tp if kalo dah x de jodoh,tuhan xkan bg kita bsama org tu lah! terima lah hakikat ni seadanya.. dah jodoh depa. kita2 yg ade ni,doakan yg baik2 jer bt rita n suaminya…

    0
    0
  41. […] Gambar Rita Rudaini Pakai Baju Kurung Dengan Peminat (51) […]

    0
    0
  42. bla bla bla says:

    RR sentiasa comel,lawa,jelita walau ape pun dia pakai.

    0
    0
  43. sassygirl says:

    salam…kira ok laa diorg kawin jgk…klu diorg x kawin and berlakunya zina lg laa bnyk dosa….diorg dh bina masjid pun walau dari cara yg x btul tp sah kan??so, kita ney sbg insan yg kerdil tlg lah mendoakan agar masjid yg mereka bina tu tetap utuh dan teguh sampai akhir hayat…aminn…

    0
    0
  44. nurul syafiqah says:

    cantik kak rita pkai bju kurung patut laa abg zafuan suke n mint tnpe mengire umo..semoga bahagia sampai ke akhir hayat…<3

    0
    0
  45. ctniey says:

    comey sgt..sukee laa…………..xsalah kawin dgn lelaki muda jgn laki orang udah..kan..kan..kan……

    0
    0
  46. shark says:

    bodoh btl sapa ckp rita 2. oi kalau ko da cinta pla amcm bodoh mak bapa ko ka yg mau kahwin. kalau da kahwin dgn org yg ok baik jg dia tu takla jahat jd apa salahnya da ada anak pn yg xmau baik lg apasal.yg p komen2 bodoh tu apasal bahlol..

    0
    0
  47. Mr.kikie says:

    knp perlu ada entri mcm ni…..mengundang org memfitnah,mengutuk,mencaci,membenci hamba Allah…korg2 yg komen…jgn jd org yg xde agama..jdlah org yg pling berlembut sesama muslim..yg patut di pihak korg ni sbnarnye mendoakan kebaikan dorg..lagipun..”mereka” bkn ada slh ngan korg pun..ap slhnye tadah tgn berdoa..jgn duk hulur mancis lak ..tambah2..astgfirullah…sama2 la kita muhasabah diri kita..

    0
    0