Written by AbangNara | June 24th, 2009

ramlah ram

Seram la plak tengok gambar terbaru Ramlah Ram nie. Rasanya dia pergi klinik kecantikan yang sama dengan Sharifah Aini kot. Bak kata anda semua, artis sekarang semua muka dah sepesen dah.

Lagi gambar terkini Ramlah Ram dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

ramlah ram

ramlah ram

ramlah ram

ramlah ram

ramlah ram

ramlah ram

90 responses to (GAMBAR)Ramlah Ram Yang Makin Gebu Di Muka

  1. naurah says:

    salam semua…

    • xyanniax says:

      artis kite makin tua makin lupe kubur

      • DelimaSaraa says:

        sedangkan itu lah tpt terakhir kita….

        kalaulah cucuk sana cucuk sini boleh jadikan malaikatmaut dtg dgn senyuman, aku pun nak cucuk…

        cucuk, jangan tak cucuk,
        cucuk kasi semua tegang dn tegak,
        bila cucuk konpem muda
        cucuk lagi dua, lagi tiga, lagi empat,
        lama2 muka jadi kacuk….
        la la la la la…

      • aku cun says:

        betul betul betul…
        dh tua mkn xsdr dr…
        aku tgk bkn makin lawa tp mcm &%$#@* je..
        mcm robot pn ada muka tuu….
        pelik tul lah org zaman skrg ni…sume nk cucuk2….
        seram aku tgk muka k.melah ni…

        • nany_sweet says:

          muke dah xnampk ori…

        • tyrabanks says:

          heran aku dah dengan dia org semua ni..

        • rosh says:

          btul tuh..aku tgk seram jer…baik lah duit yg blambak2 tuh guna ke arah kebaikan…gi mekah ke..sedekah ke..
          ramai lg hamba2 Allah yg hidup mereka ibarat kais pagi mkn pagi..kais ptg mkn ptg….

      • saggitarius says:

        yalah..dah tahu dah veteran buat2 lah pakai tudung kah

    • rieza says:

      korang klu nk mengata org tu agak2 la ckit..sape yg xsedar diri..ko ke dia..aku bkn nk bela k.ramlah tp ko yg mngutuk tu di ketegorikan sedar diri ke???ingt la tuhan je yg bleh mghukum manusia bkn kita..itu antara dia n tuhan..ko yg mngata tu lg la bnyak dosa..ko yg mngutuk ingt bagus sngt ke..aurat pun x tutup.mcmne?dari ko guna kan FB ni utk mngata lebih baik ko gunakan AL-QURAN utk tmbahkan pahala n bdoa utk umat muhammad supaya lebih aman n bertaubat…

  2. badboy says:

    semua nak cucuk
    apa yg best sangt cucuk ni

    • DelimaSaraa says:

      muka dia tegang tapi tang tangan tuu berkedut….

      tak cucuk ker??lupa atau dh hbs PULUS….

      • damia zahra says:

        da habes kot..tu yg nk saman s. atan tuh…
        rasanyer leher dia pun berkedut tuh…
        sib baek x nampak leher dier…
        ker tak de leher tuh?…
        injek2 neh..ader side epek la…bleh menyebabkn leher ghaib…
        da tajuk pun ‘misteriiii’ kan?…
        misteri kehilangan leher kak pah…d manakah ia bersembunyi?…
        hokhokhok

        • damia zahra says:

          huishh…bleh copy paste ker?
          nak copy paste kat page kak pah ar komen aku neh…huwarghhh…tulun…tulunn…

        • DelimaSaraa says:

          weh cik damia anggun…salah room ni…salah masuk bilik ker???

          ni bab kak ram lorr..bukan kakak kesyangan ko, kak pah..

          ekekekke….(guling2 sampai juling aku geli hati ngan ko)
          kua kua kua….

        • DelimaSaraa says:

          malu ler tuuuuu…baru perasan masuk bilik teman sebelah….hik hik hik…(aku senyum jer, tak guling2 dah)

        • damia zahra says:

          tu la pasal tu…
          semalam gelakkan kak su…pasal silap page…
          kan da kene da?…huhuhu…
          mencinyer…huwarrggghhh…
          tgh cover neh saraa…control2….

        • DelimaSaraa says:

          alaa, ko kan memang takleh ngan kakpah…cinta giler….memang peminat no.1 dari awal sampai akhir…yabedabedooooo

        • damia zahra says:

          humang aihhh…
          tanak aku kat kak pah tuuuu…
          nah amek kak pah neh cepat sara…adehs..berat tul kak pah neh…
          aku pas kat ko la sara…nah…
          hokhokhok..

        • DelimaSaraa says:

          tyra dah amik dhhh..tyra kata, tima kasih…dia memang minat giler ke kak pah nii….nanti muka tyra pun nak cucuk ikut spek dan acuan kakpah….

          kih kih kih…

        • damia zahra says:

          lorrr yeke? laju jer c tyra tu amek kak pah tu yer?…
          muahahaha

  3. delimajelita says:

    gebunyaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

  4. badboy says:

    masalahnya dia ni..sume gebu..atas bawah kiri kanan depan belakang..
    ha amik ko..

  5. adiq_amy says:

    Makin tue makin menggebu plak…..kalah anak dara……

  6. jed hijau says:

    aku tak berapa minat dia..tapi aku suka lagu2 dia…mmg best..

  7. Joko-sembung says:

    DPT MAIN BEST NI…. CUME AIR DH KURANG LA….

  8. kentut busuk says:

    suara dia power..

  9. mcD_Kfc says:

    HEHEHHE KORG NI LAWAK LA
    KPD RAMLAH RAM…I TETAP MINAT U…MAINTAIN CUTE…..

  10. damia zahra says:

    ketatnyer muka dier…
    time dier menang bintang rtm thun 87 dolu2..punyer panjg rmbut dier..ok jer muka dier time tu…
    lorr…skrg neh plak?…pelik semacam jer…
    klu mcm neh kak ramlah…maleh da den konci cinta ekau d dlm hati den…huhuhu…

    • eclipse says:

      dh mekap mcm tue…mmg la…cube xmekap?
      sbiji cam jerangkung dlm almari..muahahaha…

      • damia zahra says:

        dier injet kot?…
        aiyakkk…klu cam jerangkung dlm almari…takut den…
        meh aku masukkn jerangkung tu dlm almari ko eclipse…hokhokhok..

        • eclipse says:

          bdk2 kn suke men nyorok2…dlm almari la tmpt myorok..
          skali ternmpk hantu rambuba rambu ramba(full name ramlah ram b4 jd artis)

        • damia zahra says:

          biler ko type rambuba rambu ramba eclipse…ingt plak kat norsheila amin…
          pa crita da dier tuh?…huhuhu

    • damia zahra says:

      silap ar…dier mng bintg rtm pd thun 1985…kecik lgi ar time tuh…no wonder x ingt sgt…huhuhu

  11. aries_april says:

    dh tua2x pn cam ni ya?

    pe2x pn, cam kak jed ckap…
    suara dia mmmg power hbis…

    • yula says:

      tebih ngaga nyayi bole tkoyak muke tu tgang sngat
      agaknye jj pun leh tegang dok sblah nek melah ni.hu..hu..

  12. trAnsFormeRs says:

    hmm aku x minat minah ni…..

  13. delimajelita says:

    gebu-gebu cam roti ban…huhuhu….agak nya kak melah ni dah sebaya mak aku kot ?? yer tak eh ..brapa dah umur dia?

  14. Lovelyvic says:

    dia cucuk tang sana….
    dia cucuk tang sini

  15. aries_april says:

    ah la jelita…
    dia sbya ngan mak aries dh…

  16. jojio says:

    Apa nak buat dah masuk kategori nenek…

  17. aries_april says:

    gang nek jah tu…
    nnek bkan sbrng nenek…

  18. kira-kira says:

    kau kunci,cintaku
    heheh…teringat aku ac mizal nyanyi lagu 2 dalam cite buli…………..
    bezz giler

  19. aries_april says:

    ada ker?
    xprsan pn….

  20. jojio says:

    Nanti muka jadi kilat-kilat…macam tu….

    • DelimaSaraa says:

      muka berkilat2 takper..jgn cam kilat…POOOMMMM, petir..semua takut….muka kuat sgt ubahsuai..kasi TURBO sikit….

  21. ~ Lulu Don ~ says:

    ~ kenape muke dia cam abby abadi ek dlm poster?? ~

  22. aries_april says:

    dh adjust…
    that y jdi cam abby…
    klau x adjust jdi cam ramlah ram ja.

  23. BUNGA says:

    MUKE FAKE…tak pelah yang penting bahagia :)

  24. huda hashim says:

    bila pndng org bt botox, mcm muka cacat je

    • Kak Su says:

      Tu tu HH..menakutkan…cam makmertua erra dlm mertua vs menantu tu..sapa nama?..

      Klu dah berusia tu wat la cara dah berusia…org blh terima ape….

  25. Joko-sembung says:

    Ya… yg pnting sedap dimain… tua2 getah pekat ni…

  26. jerneh says:

    nak merasa muka cantik kak melah ni.. hehe

  27. Joko-sembung says:

    yup… dpt pancut kt pipi gebu dia mmg feel…

  28. Akak Leen says:

    dia x cucuk kot (think +ve)….maybe makan ayam goreng byk sgt kot…(think +ve lg)..kekeke

  29. miss suka+suki says:

    huhu..
    ak pn nk thin +ve jgk r..
    mgkn muke jd cmtu sbb dy doa kot supaye npk lbh mude..
    mkn tue mkin mude..
    wuhuuuu…

    • trAnsFormeRs says:

      think positivenya jerk ke yg negative x nak…
      klau positivenya x prnah tnggl smbhyang….
      kalu negativenya mmg sah cucuk BOTOX…..

  30. deana says:

    nape sume artis yg da tue nk nmpk mude?
    cube anda tanye kat dia ni

    ape rahsia kak ram?
    mest jwpnnya
    saya ambil wudhuk hari-hari
    hbs aku amek wudhuk hari2 tak tegang pon kulit aku?

  31. yula says:

    ya allah muka dah mcm ikan duyung yg kak nara msk ari tu.buurok gila.kalah k.pah ni lawan ke msing2 ape nak jadi la.ni perasan mude la ni.bkn muka ja gebu body pun gebu gak.geli aku tngk.

  32. yula says:

    abis come la tu haaaikkkktuuuihhhh…..nyampah aku

  33. pening says:

    Ala…dorang ni cucuk sana, cucuk sini…sampai mase kedut gak…wajah yg d basahi wuduk tu lg berseri dr botox ni…

  34. bangiperdana says:

    Oklah RR sekarang nie….gebu…teringat aku waktu RR tergila2kan Rahim maarof suatu masa dulu….

  35. hoho says:

    knpa dia pegang perut?
    mengandung ke lepas kena cucuk?

  36. kiki says:

    jay jay pun cucuk gak ker..hahahah

  37. Rin says:

    nmpak mcm terserlah ke-katek-kan nya.. btk muka x seswai ngn saiz bdn.

  38. lily says:

    muka gebu pun tak guna kalau laki tak mau…..opsssssss

  39. vgghfdbvxcbfdhnt says:

    bawah gebu tak

  40. yanti says:

    kesiannya terimalah hakikat udah tua undurlah bagi laluan yang baru pulak…… buat idadat pintu kubur semakin hampir

  41. zielah says:

    sume artis x sedar kubur da panggil

  42. popiah says:

    dah ade rupa pian cecupak dah….

  43. misz whatever says:

    biar ar kat die dowh!dose die x yah kita dok kacau…sndri buat sndri tanggung a!kan2

  44. butikbotox_ibadah says:

    meh2 sume…..ari ni aku de wat promosi meh kita p wat botox kalu xmampu nk dtng…korang leh wat kt umah…senang je..first p ambik wuduk then g smayang.after that mintak kt allah bg muka berseri2 d dunia dn akhirt.kn senang…duit jimat,dose pown kurang….renung2knlah…

  45. saggitarius says:

    adelah tu yang dia pakai…jaga kecantikan takut suami lari nanti

  46. Ezai says:

    betul lah.sume muke sepesen dah..wat kate mak aku mn2 artis y cucuk2 ni sume muke cam kena tumbuk..ye r cb tgk btol2,cam bengkak jek

  47. haikel says:

    Kadang-kadang kita kena lihat dari sudut yang positive. Sebagai penghibur mesti kene kelihatan cantik. Mungkin itu alasan Ramlah Ram kenapa dia ingin berbuat demikian. Tidak berdosa kalau ingin mengubat diri bukan demi kebaikan sendiri. Cucuk sana sini kalau untuk kebaikan sendiri tidak salah. Kalau anda kata tak ingat nak mati, kubur kata mari, kenapa anda yang bersuara pergi ke klinik untuk ubati kesakitan yang ada pada diri anda? Tanya diri sendiri sebelum mengata yang lain. Apa yang anda lakukan, sudah berdosa. Kalau anda kata muka anda kotor, anda menggunakan FACIAL WASH. Kenapa harus berbuat demikian? Tidakkah anda bersyukur mendapat muka atau kulit sedemikian? Tanya diri sendiri SEKALI LAGI. Jangan asyik nak MENGUKUR BADAN orang kalau BADAN SENDIRI tidak tahu diukur.

  48. CuNnnn says:

    Kalau kita sakit tak berusaha utk berubat pergi ke klinik dinamakan putus iktiar takkan sama dgn botox kot

  49. Beautiful blog with nice informational content. This is a really interesting and informative post. Good job! keep it up, hope to read your other updates. Thanks for this nice sharing.

  50. Awesome post, hey I found this post while googling for lyrics. Thanks for sharing I’ll email my friends about this too.