Written by AbangNara | October 2nd, 2009

Kelmarin kami dah kongsikan sikit gambar majlis pertunangan Umie Aida dengan Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan. Mesti ramai yang masih tak puas nak melihat kecantikan Umie Aida masa majlis tunang tue. Lagi-lagi sebab Umie Aida nampak biru sangat-sangat. Memang kena dengan kaler BeautifulNara nie.

Dalam kami mengushar-ushar foto majlis bertunang Umie Aida nie, tercari-carik jugak kot-kot ada terselit Datuk Paduka Khairudin Abu Hassan nie. Tapi sayang takder gambar tunangan Umie Aida nie. Gambar mak dia ada la. Nampaknya memang sah Datuk Paduka ni memang pemalu, tapi bagus jugak kan sebab ikut adat , bakal suami  tak perlu datang majlis tunang..hantar wakil aja.

Korang layan dulu gambar-gambar sekitar majlis pertunangan Umie Aida dan Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Tak sabar nak tengok gambar perkahwinan ngan pernikahan Umie Aida pulak nanti. Rasa-rasanya dia nak pakai baju kaler apa ek?

236 responses to (LAGI GAMBAR)Majlis Pertunangan Umie Aida

  1. Dia ni memang cantik. Kalau matching dengan biru tu , lagi la cantik. Sayang aku tak cukup duit nak pinang dia……. :)

  2. whahaha says:

    huih best nye.. comei umie

    • bungahutan says:

      comel pa bende..mcm zahida da muka dia..dulu mcm erra..ala geng botox la…ngeri npk dorg ni yg suntik2,mula2 dulu sharifah aini, azharina, mas idayu,rohana jalil,alaa..ct kta pun p juga tang hidung tu..plakon2 drama..ramainyee…artis lelaki ada ka?

  3. Rifa'i says:

    Ist

  4. aquagirlz says:

    xpenah2 aku ni jd org memula…
    huhu

  5. aquagirlz says:

    rifa’i….
    manenyer ko yg fes…
    huhu

  6. aquagirlz says:

    xsangka ek!
    pilihan nye yg b’umur gak
    dah jodoh….
    moga kekal hingga ke akhir hayat

  7. violet says:

    emm

  8. insuraya says:

    rantai tu cm xsesuai je mmm…
    maybe kecik sgt kot..datin rantai kna beso..
    hahaha…

  9. chaiyo says:

    fes time aku tgk muka umie bseri2 sgt….
    slunye muka dia bese2 je…
    tp kali ni dia memg cntik….
    memg tga darah manis…

  10. Rifa'i says:

    Paper metro hari ni. “Saya masih anak dara”. Fasha Sandha. Apa komen anda?

  11. violet says:

    umie nmpk lurah
    ahak

  12. Jojio says:

    Tahniah dan moga kekal hingga ke akhir hayattt…

  13. EclipsE says:

    salam all…

  14. laracroft says:

    Orang baru kat sini. Dah lama jd pemerhati aje. Suka nengok Umie. Lagipun dia tak byk sgt gosip liar dan tak byk nampak gambar2 ‘eksklusif’ dia kat internet.. :) Semoga kekal bersama pasangan pilihannya hingga ke akhir hayat.

  15. hantupensil says:

    aiyaaa…
    gamba makcik ni lagi…
    xlarat da tgk muka dia..
    huhuhu…

  16. damia zahra says:

    lawa lak umie kat majlis nyer neh?..berseri2 gitew!~

  17. ammey says:

    emm…bez tgk diorg…
    tahniahh….

  18. pingkypanthers says:

    comey gitu…
    tahniah coz dpt kawin ngan org kaya…

  19. aries_april says:

    cntk la bju tu…
    mmg favo colour aries…
    :-)

  20. Penari Poco2 says:

    assalamualaikum sume…
    pagi yg ceria…

  21. Penari Poco2 says:

    japs jerk dah dpt title datin paduka…
    dunia…dunia…

  22. Penari Poco2 says:

    smg berkekalan…
    betul kata pepatah zaman purbakala…”kerana misai wanita mudah tergoda dan kerana misai lar jugak, lelaki mudah menjadi kaya…” kikiki…

  23. ANneDeSilva says:

    morning sume…
    huhuhu semalam anne baca dalam kosmo pasal abg nara..
    hambek ko satu page tu pasal dia jek..huhuhu..
    tp dia takde sebot nama dia la..
    yg penting dia bgtau income dia paling sikit sebulan RM3000….kayooo…
    leh la blanja kami sume ekk abg nara…hehehehe

  24. ANneDeSilva says:

    dia mang nampak cantik..
    dagu runcingg…..

  25. Penari Poco2 says:

    aries, antu…
    korang dah trima adiah pengkomen tbyk ker…
    aku x tau lg diorg dah bg ker blm…

  26. laracroft says:

    datuk ker, datin ker, apa ker, semua tu title dunia jer…takleh bawak ke akhirat pun. Jadi, biarlah takder title kat dunia ni pun xpe, janji idup bahagia, aman damai rukun tetangga..

  27. aries_april says:

    tmpt korang ujan x?

  28. reen says:

    nape x nampak erma fatima?

  29. CuNnnn says:

    Fasha sibuk nak bertunang Sept tapi Umi Aida yang bertunang huhuhu

  30. CuNnnn says:

    Aku nengok umi aida ni kat luar memang cantik dia nih

  31. CuNnnn says:

    Btg hidung umi kenapa npk cam bengkak ek?

  32. violet says:

    ehem

  33. Penari Poco2 says:

    esok2 kalo korang kawen ker tunang ker, blh lar bubuh pic korang kat BN nie…jgn asyik2 bg komen pasal artis jerk…

  34. EclipsE says:

    sume ckp ummi cantik…
    tp aku tgk biase jer…
    ape yg cantiknya??
    dh mekap tebal cmni pon aku tgk xde manisnya…
    klu xmekap xtaulah…
    muka dia ney besar…xcute…
    ney juz pendpt aku wpon aku pon xcantek…huhu…

  35. violet says:

    emmm

    sepi

  36. Datok Tempoyak says:

    Semua nya artis kemaruk sangat dengan Datok K.
    Aku pun jadi hairan dan sedikit risau….

    Dulu, Siti kebas suami Ku Yah – Datok K ( Khalid )
    Sekarang Umi pulak tackle Datok K juga (Khairudin).

    Nama K ni bawa tuah kot, aku rasa lah…
    Tapi nama aku Datok T (Tempoyak) ?
    Siapa lah yang sudi nak meminang aku nih ? Ceh…

  37. pingkypanthers says:

    apa citer paper arini erk…
    arini mls nk baca ar…

  38. ANneDeSilva says:

    cepatnya korg mengomen ekk..

  39. ANneDeSilva says:

    lalalala….

  40. violet says:

    next page pls

  41. peminat says:

    rugi fasha dah ushar datuk paduka K dulu…. dah ler orang penang jugak… melepassss…. hahaha

  42. lil says:

    wow… cantiknya..

  43. milkyway says:

    tak pasal2 pic aku ada sekali.. zzzzzzzzzzzzz

  44. LumiGlow says:

    lawanya dia ni….

  45. Hey check out my blog too. I hope i have some fun stuff too.

  46. What a waste of time. You’re poor english made this article hard to read. Learn to write.

  47. porno izle says:

    Terrific piece of content, this is very similar to a site that I have. Please check it out sometime and feel free to leave me a comenet on it and tell me what you think. Im always looking for feedback.