Written by AbangNara | August 6th, 2009

shazlin shariff

Kitoarang curi gambar nie dari OHBULAN. Hehehe. Jangan marah ek. Memang agak panas gambar Shazlin Sharif, isteri Radhi OAG. Patutlah nak mintak cerai. Mesti sebab Radhi taknak teman dia gi kelab. Hehehe.

Lagi gambar terlampau Shazlin Sharif selepas ini. Haa..ni kami dah update dah…layannnnn

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

269 responses to (GAMBAR)Panas Shazlin Sharif, Isteri Radhi OAG

  1. hajar says:

    mak aih

  2. hajar says:

    apa kes lor smpai pakai cm ni

  3. chaiyo says:

    tula pasal….

  4. hajar says:

    aik mana g org lain ni …tk nk komen ke

  5. chaiyo says:

    memg ptot pon radhi ceraikan dia….

    • hajar says:

      tui tu…bju dh tk cukup kain…hai apa nk jadi la ngn ppuan skrg…bkn yg remaja je teruk yg dewasa dah jd mak org pun teruk…yg dh jd nenek org pun teruk,hmmm memalukan bangsa sungguh

    • jerneh says:

      radhi x mao ceraikan..
      sbb mantap lagi shazlin ni.. wakaka

      • rosh says:

        ms tgk melodi ari ahad br nie kan…
        tak sangka lak radhi ckp yg shazlin tido ngan lelaki lain…
        pastu shazlin lak siap bsumpah yg dia tido ngan lelaki lain sbb nak radhi cerai kan dia…
        aku rasa dia kurang cerdik lah buat camtuh…sbb sumpah nie bukan leh buat main²….
        mesti ada sebab nape radhi tak nak ceraikan dia..
        dan mesti ada sbb nape shazlin minta cerai…
        wallahualam….hanya dorang jer tau sebab musabab…

        • Penari Poco2 says:

          no komen…

        • puteriaquarius81 says:

          komen no…

        • jane says:

          mungkin betul la shazlin sumpah tak tido ngan lelaki lain…dia tido ngan pompuan lain….

        • mm.. says:

          x la jane.. mmg si shazlin sumpah dia tdo ngan lelaki lain.. la ni, dia wat hal lak mcm ni.. adakah dia wat semua ni saje je nak radhi ceraikan dia.. yg si radhi pun, klu setakat pertahankan perkahwinan, tapi xberjaya didik isteri, lepaskan je la dari tanggung dosa bini… lepas ni cari bini yg betul2 baik dan soleha..

          klu aku jadi mak bapak shazlin ni, mmg aku malu.. harap2 mak bapak shazlin ni bacala.. PAK CIK N MAK CIK.. TEGUR2 LA ANAK PAK CIK N MAK CIK NI.. DOSA BESAR NIH.. INGATLAH, AJAL DAN MAUT AKAN DATANG BILA2 MASA.. KELAK, KLU PAK CIK N MAK CIK MENGADAP ILAHI, TAK TERJAWAB.. PAK N MAK CIK GAGAL DIDIK DIA JADI ANAK SOLEHAH SBLM KAWIN, JADI ISTERI SOLEHAH SELEPAS KAHWIN.. SBLM KAWIN PUN PAKAI MERAPU.. BILA KAHWIN, ANAK MENANTU GADUH, PAK N MAK CIK BUAT DERK JER.. MCM LAGI SUKA DEPA BERCERAI BERAI.. XNASIHAT SAMA AGAR TOLAK ANSUR DLM RUMAH TANGGA.. SO, NI LAH JADINYA.. XKESIAN KE KAT CUCU.. ANAK MCM NI LA YG LAGI HERET MAK CIK N PAK CIK GI DUDUK SERUMAH NGAN FIRAUN DI NERAKA JAHANAM KELAK.. BERINGATLA PAK CIK N MAK CIK.. dan kengkawan semua..

  6. jerneh says:

    kasi lagi gambor panas nara weh..

  7. chaiyo says:

    diorang tga cncentrate keje kot…
    kte bdua ajela…

  8. A4 paper says:

    ni gamba baru ke??

  9. naf says:

    oh bulan…enggan melayan diriku lagi…

    lalallalaa…

    tapi, radzi tu tak macam ni ke…sebelum kawin mungkinkah depa sama2 pegi clubbing??
    tah2 dua-dua kali clubbing….

    ups spekulasi

  10. tOmEii says:

    aww gosip pnss skenye…
    jom gosip scra berhemh…kui3x

  11. kira-kira says:

    ya allah…….
    makruh pose aku….

  12. Lady-Not-Gaga says:

    Ha… Da der pon gossip nih kat sini.. Aku da tgk awal2 pagi tadik.. Betol tuh Tomeii….. Laki Bini 2×5 = 25, bak kata Poco2, hihi… Mmg elok lah tu..

    –> Betolla.. Org baik, hanya untok org baik jer..

  13. kira-kira says:

    eh mne eclipse ngan aries 2 ehk??
    xkn outstesen kot?

  14. aries_april says:

    ya allah…
    truk nya…
    ptt la mnta cerai….

  15. jed hijau says:

    dah jadi isteri orang …tak sesuai pakai cam tu…..

    aku pakai camtu untuk goda husband aku jelah….jangan mare yee….

    • Lady-Not-Gaga says:

      Xmarah.. Senyum jek dgr… Bagos lah tuh camtuh.. Nih yg d salah gunakan tu la yg lady n da geng kat BN nih naik hangin n hangit… Melampau mengalahkan org non muslim yg masok muslim.. Muaallaf sumer jaoh lagik baik pada dorg, mlainkan yg masok atas reason nak kawen jerla… Bukan masok atas sbb nk mendalami islam.. hihi…

  16. A4 paper says:

    jodo tu ktentuan Tuhan…..ade gak pmpuan baik yg jodohnye x baik…camtu gak sbaliknya..tu ujian Allah…kita x berhak hukum radhi atau shazlin…

    • tOmEii says:

      huhu spe y hukum die…adoyai knp ngn ko ni tbe2 lpas ke c2 pulok…adehh…

      • Lady-Not-Gaga says:

        tulah…. People r never stop to talk.. So, lau Xnak org judge, jgn la wat prangai.. Jaga la diri baik2… Bila dah jadik cenggini, X boleh nk marag org sibuk sal hal umah tangga dorunk… Ni mmg da sifat normal manusia wat… ;o) Kan Aries??

      • jed hijau says:

        dah tertulis bahawasanya yang baik akan dapat yang baik…begitu juga yang tak baik jodohnya tak baik….

        kekadang perangai manusia sukar nak dijangka….2 ke 3 tahun kawen mmg boleh sorok perangai buruk tu….tapi kalau dah itu mmg sifat dia lambat laun akan terkeluar gak…segala muntah hijau….masa tu baru tahu…rupa2nya dia tu sape…..

    • kira-kira says:

      ntah a4 nie..kte og bkn hkum mereka…kte org gosip scara brhemah jew……..

  17. Akak Leen says:

    astargfirlullahalazim…… aku baru jer ceramah kt page sblh, dh kluar gambar panass…huhuhu….

  18. gosipgurlfea says:

    erk..lawanya bini dia

  19. gosipgurlfea says:

    erk—————————shrung maksud aku xlawa, xlawa haha

  20. jed hijau says:

    can cin cau..

  21. refelsia says:

    masa single tak nak pakai bila dah gelar janda barulah nak pakai btol2…..macam perempuan nyasau hehehehehehe……….

  22. pening says:

    Alahai..ape nak jd dgn pasangan artis2 kite ni…yg da jd bini org pun nak wat pangai lg…saje nk test market tu ke, ish3…..

  23. jojio says:

    Kalu dah mak camni…anak esok cam na yer….???

  24. kurus says:

    naper? bese jerk.. nati balik umah dier smbayang gak tu.. sok2 dier kai yang ok ler wei.. adoi

  25. pening says:

    Mmg pening tgk pangai artis2 skrg ni..ssh nk cr yg baik pangai…ade2 je skandal dorang ni…yg siannye anak yg msh kck tu…jgn ikut pangai mak ayah dia, dah la ye…

  26. Lovelyvic says:

    tak paham tul aku ngan si Radhi ni. Masa tgk melodi minggu lepas aku sket nyer kutuk Radhi tu. Bini dah tak nak, terhegeh2 plak. Pastu ada hati buruk2kan isteri tapi takmo ceraikan. Kalau betul isteri ko tu buruk sgt… tidur ngan lelaki lain segala… ceraikan je la…

    Arini aku tgk gambo shazlin camni plak. Jadi aku kompius ni… kalo betul shazlin tu seburuk dan sehina ni… apa pasal radhi OAG tu takmo lepaskan bini dia? Mau simpan apa? Taik basah takkan nak simpan sampai jadi taik kering. Taik tetap taik. Lain la kalau ikan kering… masih leh makan. huhuhuhuh

    • Penari Poco2 says:

      nie apsal sebut2 pasal taik nie…rasa nk muntah plak dah…

      • ninikebayan says:

        radhi sengaja wat mcm tu kot?mungkin dia sakit hati isteri dia mintak cerai sebab dia nak jadi lesbo or ada lelaki lain..pdahal hal rumahtangga ni kalau di bawak berbincang ngan baik boley lgi di perbaiki…isteri dia ni mmg sosiel,pkai tudung kat mahkamah tu pon mcm tk ikhlas…

    • refelsia says:

      btolah kau cakap agaknya dia tak nak lepaskan bini dia ni sebab nak inform1 dunia yang wife dia ni jahat padahal dia pun sama 2x 5 kalau suami yang baik takan bini leh jadi macam ni…….ni suami pun taku tengok nyanyi terkinja-kinja macam beruk terlepas zooo…… hehehehehe

      • aries_april says:

        btul tu…
        sama2x p tmpt tu…
        xheren bini pn bt bnda xbaik.

        • nha says:

          teori ku dan ibuku, melalui pengalaman ibuku menghandle kes2 cerai ni.. MUNGKIN benar kata radhi bini dia ada jalin hubungan dgn laki lain. sejauh mana tu tak beranila nak ckp kan. so, bini dia mintaklah cerai, so dia leh kahwin dgn laki tersebut.

          tapi, as lelaki, takkan radhi nak ceraikan, pastu bini die terus kahwin dgn laki tu. mcm diceraikan untuk dia berkahwin dgn laki tu. soo bila dah masuk kes mhkmh, bini dia salah sbb nusyuz, ada hubungan dgn laki bukan mahram. bila bini dia still nak mintak cerai gak.. dah boleh masuk kes tebus talak.

          so.. pd firasat aku n ibukula.. si radhi ni nak tunggu line clear die nak wat tebus talak. dia dpt duit, dpt anak, bini die leh kawen dgn mana2 laki kesukaannya! lagi sekali ditegaskan, teori je…..

          moga2 dijauhkan la… inilah jadinya bila kahwin sbb nafsu, tp tak sedar tanggungjawab dipikul. sian kat anaknya..

        • mm.. says:

          mmmm.. munasabah gak teori kau ngan mak kau.. klu radhi baca, bagus gak.. biar dia buka mata.. pasni taubat n cari bini baik.. jaga anak ngan bini baru elok2.. biar si shazlin n famili dia terjun ngan labu2nya…

  27. puteriaquarius81 says:

    salam smua.. penatnya.. huhu

  28. puteriaquarius81 says:

    astaghfrllh.. napo la sjk akhir2 ni bnyk beno pendedahan gmbr cenggini… memang dedah sungguh .. seksi x hengat.. aduuuuuuuuuhhh

  29. lliizzaa says:

    ya allah….awat nya pmpuan tu cmtu…
    xtkt dosa ke?
    nk kte kt skolah dlu xbljr agama xkn la…
    makayah die pn msti xde nk ngajo g tmpt cmtuh…
    heeeeeee…apsal makin truk org kte skng ni eak…
    tkt lak aku nengok…

  30. abg jack says:

    byk tol gambar supa jalang……sesapa tlonglaaa…abg menahan diri..dah dekat ramadan nieehh…isk..isk..isk

  31. bangiperdana says:

    asal ke kedai membeli barang
    masa pulang tak ingat arah
    inilah contoh muda mudi sekarang
    kehidupan liar manjadi lumrah

  32. EclipsE says:

    minah ney tekanan psaan ape?sian…

  33. Rin says:

    zaman ptandingan gadis liar & juga bini2 liar…

  34. kumie says:

    serius ??????

  35. bangiperdana says:

    jawa kata makan itu mangan
    selesai makan je mata jadi berat
    minuman arak jadi kebanggaan
    konon nak ikut cara hidup barat

  36. hantupensil says:

    sebijik mcm beruk…
    hahahaha

  37. ANneDeSilva says:

    ahaaiii…
    ramainya orgg…

    • aries_april says:

      mmg rmai anne…

      • ANneDeSilva says:

        tu la pasal..
        anne masuk lambat baru balik dr jalan TAR…
        bli barang sket
        penat rasanya jalan jauh2 panas lg dgn pose nie…
        longlai rasanya..
        ape citer MAK JAN kat atas tu aries???huhuhu

  38. ANneDeSilva says:

    Y Allah…
    lg satu…
    kurang pahala tol tgok dia..
    mang patot pon jadi janda kalau mcm nie..
    kecian Radhi kan…

  39. ANneDeSilva says:

    amboiii bkn main ramai lg yg berfalsafah ekk arini..huhuhuh

    makin ramai ustazah..hahahhaa

  40. saodah says:

    mcm jalang jer!! ingat2 la mati oii…

  41. pening says:

    yg peliknye..selalu bile ade gambar2 camni..msti ade adegan bersilat lidah…cam da jd trademark la plak…huhu sedihnye tgkkan…aduhhh..bak meh panadolllll……

  42. mati2 aq ingat dia kene aniaya ngan si radhi 2…rupenye dia prngai dh mcm mak lampir aq tgk……

  43. konnecc says:

    tu bukan dialah..bodoh..skali tgk dah tahu bukan dia

  44. lyana says:

    mandai je ckp org bdh…ko yg bdh aku tgk dh th itu mmg dia.semmg pun dia mmg ligat mcm gasing pijak semut pun xmati,itulah diri dia sebnarnya kalu korang nk tahu.

  45. haha says:

    bodo nya . dpn hakim sumpah tdo dgn laki lain . kt dpn camera ta ngaku pula .

  46. timm_myfriend says:

    ni pic bile ni?cam lame je……

  47. ryosetsuna says:

    hehehe…yare…alkisah tayyib..maka tersebut lh kisah…

    nau’zubillah min zalik…

    radhi…cerai jelh…jelas terang nyata lg bersuluh…
    klu masih boleh tahan..try ubh dai ke arah kebaikan…

  48. Kak Su says:

    masyaAllah..ingat kata2 ustzh dlm HM tadi
    Islam pada kulit….

  49. singaganaz says:

    dalam melodi mmg betul la shazlin kata dia isteri yg xbaik… tu lah.. dulu aku masuk meminang ko xnk…

  50. jed hijau says:

    kalau nampak artis2 pompuan kat luar tu…jangan lak terhegeh-hegeh sengih kat diaorang…takde maknenya diaorang kat mukabumi ni kalau perangai cam sun_ _ _.

    siapa sebenarnya diaorang…..

    kalau aku ada kuasa sakti….aku bawa mak bapak diaorang ni kat kelab tu….saja nak tunjukkan perangai anaknya….pastu tangkap naikkan lori dewan bandaraya keliling bandar…..pastu adakan kaunseling setiap bulan……panggil ustaz bagi ceramah azabnya seksa kubur dan menderhaka ibubapa……

    caya ke tak caya….confirm diaorg boleh jadi baik…paling tidak takut nak buat lagi perangai buruk tu….

    • mm.. says:

      betul tu jed.. masa sekolah dulu, klu kne rotan masa assembly, mmg malu.. lepastu, mesti budak tu tak berani wat lagi.. cuma yg mmg budak sgt2 jahat, dia xmakan saman.. klu budak yg masih leh di bentuk, depa akan insaf…

  51. bebygaox says:

    bek2 ada somi… mintak di terminatekan dari bersomi.
    adooyai~
    peh tu jadik camtowk(cenggini)

  52. bunge wangi says:

    ni gamba bile ni weh ?…yg pakai bju belang tu bkn raja farah ke ?

  53. luk'lu says:

    lg 1..klo gi clubbing mst da adengan comolot ..
    sesama jantina…
    ngn ambik pic comolot ngn btol air setan..
    xcomolot botol air setan comolot sesama jenis…
    xcomolot sesama jenis comolot botol air setan…
    mmg wajib ke ambik pic cengitu…
    xpon trend ke neh..
    huhuhu….

  54. pinkypanthers says:

    fuh dasat tul bini dia..
    mngkin radhi mmg sengaja x nk ceraikan dia kot…
    coz nk bawa bini dia lek ke pngkal jln…

  55. miss suka + suki says:

    gile arh
    pe la nk jd
    xtkut azab kubur ke

  56. asparagus says:

    fuhhh…..ni kalo dapat….heheheh

  57. ricky says:

    kalu dh artis ni la dia..

  58. Hassan Deekun says:

    buat kempen boikot artis bangsat

  59. ko pehal????nyibokk says:

    eh bukan dalam court kena sumpah dgn quran ke kena cakap benar?

    betina jenis apa lah pempuan ni….patutlah mengaku dia bukan isteri y baik…memang betul dia bukan isteri yg baik rupanya…..

  60. ~ Lulu Don ~ says:

    ~ dulu selalu jugak g tgk performance kat KL.. tp mmg bini radhi n radhi ni same je.. jd tak leh nak buat ape la.. berdoa saja.. ~

  61. siezan says:

    lucah tul dorang nih

  62. Najib Hassan says:

    WAHAHAHHAHA MMG PATUT LA RADHI CERAI!! PERANGAI TAK BOLEH BLAH !!

  63. jed hijau says:

    aku ada jiran yang bini ngan laki…2 x 5….

    bini dok kutuk laki perangai camgini lah..itulah..inilah…

    laki lak…dok kata bini…suka berhutang ambik itulah..ambik inilah….

    padahal dua2 sama perangai macam beruk…..kalau nak gaduh tak kira masa…2 3 pagi pun jadi….menyusahkan jiran betul….suruh duduk dalam hutan taknak lak tu……

    kalau sekali dua..takpelah jugak…ini 10 tahun sama gak….

    last2…dah 5 bulan gak aku tak dengar diaorg gaduh malam2….sbb aku baling tingkap cermin dia dengan batu……pegi mampus kau kat situ…..

    lain kali sape yang ada jiran macam kes aku ni….panggil polis atau buat sesuatu…macam baling batu ke…padan muka dia…..

  64. irarulez says:

    seksi….. wow

  65. adnin says:

    PODIO NIH???!!!

  66. miss lina says:

    truknya perangai mcm nie huuhuhu…insaflah….

  67. miss lina says:

    fikir2 lah pasal mati..banyak dosa nk kena tanggung nati huhuhu

  68. alex fadly says:

    dah terang dan nyata. tangkap la orang macam ni
    apa tindakan jabatan agama
    nak tunggu apa lagi
    saman jer

  69. aramaitiii says:

    org islam klu d tegah makin menjadi…sadis..
    tmpat umum pakai tudung….dlm club buka smua…ahuhuuhu

  70. Ladynoe says:

    Aku pantang betul kalau mengutuk, nak salah kan MAK BAPAK. Wattafak beb? Kau dah kutuk Shazlin ni, itu satu dosa. Lepas tu korang nak kutuk mak bapak dia pulak. Kamu semua kenal ke mak bapak dia siapa? Kenal apa yang diorang lalu? Gila macam sial kamu semua ni kenapa?

    Apa hak korang nak ajukan salah dekat mak bapak orang? Korang yang lantang dan lancang mengutuk ni, mak bapak korang ke yang ajar?

    Come on la.

    Gambar ni entah gambar lama ke gambar baru. Jangan la mengaitkan benda-benda bangang dengan sumber yang kamu semua tak tau.

    Siap nak persoalkan “anak diorang nanti jadi macam mana?”

    Ingat la wey, keburukan dan kebaikan mak bapak tu, tak boleh di warisi oleh anak-anak. Kamu semua pun akan ada anak atau ada yang dah ada anak. Kalau perangai mengutuk macam kamu semua ni, agaknya anak korang pun lagi kuat mencaci orang kot.

    Cakap tak guna akal.

  71. abah ko says:

    kalo korg nk tau,bg yg bxtaula,setan bergelak sakan ngn kaum kerabat dia tgk anak cucu Nabi Adam mcm ni.

  72. i really love to fuck that Bitch..is she still Radhi wife..well that donkey can’t let go his wife..what tha f??!!shame on u,donkey..that bitch is payback to be fuck..so when i can fuck that bitch??her son still chil so they not know what that bitch doing..haha..well that bitch is gorgeous also..really like that BITCH!!

  73. awookk says:

    ish…biar btol?den cm x cayo jo…..awt cium ngan pompuan…

  74. kamikaze guy says:

    bunuh jer dorg ni…!!!
    wt taikk jer..!!!
    wt malu nama islam..
    huh!!

  75. za83 says:

    terkejut aku tengok dia ni..sedih2x…lagi sedih kalau anak kecil dia tengok mak dia ni macam ni..sedih sgt

  76. purple says:

    disgusting!!!!!!!!!!!!! eeeeeeeeeeeeyakkkkkkkk

  77. noha says:

    ni gambar lama…dalam paper tadi,dia kata dah insaf..kita doakan…..insaflah saudaraku. satu lagi…ni perangai baru….dedahkan keaiban orang…berdosa jugak. jangan gunakan IT ni,untuk dedahkan keaiban orang !walaupun dengan cara berhemah???!!!

  78. pingkypanthers says:

    kalau x nak org mngata jgn amek gmbar camni…

  79. As a newcomer to the web, I’m continually searching on the internet for articles which can support me. This has been 1 that’s. Thanks!