Written by AbangNara | May 5th, 2009

gambar sosial nabila

Nampaknya Nabila memang betul-betul menghayati watak bohsia dalam filem lakonannya Bohsia: Jangan Pilih Jalan Hitam. Dari gambar-gambar sosial Nabila dan Siti Elizad yang kami jumpa, berkemungkinan besar Nabila sedang berusaha untuk mendalami karekter seorang bohsia agar lebih feel semasa berlakon.

Dengan gaya hisap rokoknya, spek mata besar dan teknik memuncungkan bibir semasa bergincu, sememangnya kami tabik spring kepada Nabila kerana berusaha keras menjiwai kehidupan seorang bohsia.

Lagi gambar sosial Nabila dan Siti Elizad(Ejad) dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Siapa ek Siti Elizad nie? Tak kenal la pulak.

gambar sosial nabila

gambar sosial nabila

gambar sosial nabila

gambar sosial nabila

73 responses to (GAMBAR)Nabila dan Siti Elizad Bersosial Sakan

  1. airbatu says:

    hahaha..aku la yg pertama comment kt sini.
    huhuhuhu

    0
    0
  2. budakmanentah says:

    cantek lidah nabila..amboiiiii

    0
    0
  3. ifasyura S'pore says:

    Oh No!
    So havoc..

    0
    0
  4. azma says:

    dah kawin pun cam nie gak

    0
    0
    • BudaKGeniUs says:

      KAWEN TU BLOM MENJANJIKAN APE2 PERUBAHAN LAGI..

      Kalau stakat kawen,
      Tapi tak menghayati ape itu erti perkahwinan,
      Mean mcm kawen KOBOI la…
      Kawen hanya 1 SEBAB..
      utk memuaskan sesuatu..
      Kalu gaduh,
      pakat cerai ramai2..
      Hhhh…
      Bak kata org,
      “Tiada penghayatan dalam Islam”

      p/s: Biar kita jahat,tapi kalau org nak buat baik,kita x bleh halang..(dialog filem budak kelantan)..hehehe

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        haa,aaa…sblm kawen kena fikir masak2 dulu…
        baik buruknya…

        0
        0
        • BudaKGeniUs says:

          BETUL TUE..!!

          Kalau stakat kawen utk suka2,
          Juz kawen utk dpt publisiti,
          BODOH LA..
          Tak payah kawen la ko..!!!

          Sia2 ada title “agama islam”,
          Open minded x bermakna sume benda ko kene open badigol so’ot!

          0
          0
        • rozy says:

          aku setuju sangat ngn kata2 ko ni

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          AKU HERAN SEBENARNYA…

          bangga sangat wat benda2 mcm ni..
          Korunk dah tgk cite QUEEN OF LANGKASUKA ke blom?

          Kenapa org Thai mengangkat martabat zaman kesultanan melayu sedangkan org melayu bodoh bangga wat filem bodh mcm nie..

          BUKAN nak sedarkan remaja sekarang,
          Tapi menambahkan lagi minat dorunk…

          BODOH…BODOH..BODOH…

          Tu la,kalu org kurang ilmu menunjukkan kepandaiannya..Yg si BODOH ikut..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          pening aku pikir ayat ko ni…

          0
          0
    • minnie comey says:

      xmane punye pegangan dorg ni ikot ntah..

      0
      0
  5. emma says:

    no komen..bab xleh jdik y pertama…
    aduyaiii…jdik silent reader jelaa..

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      nampak sgt ko ni berputus asa!!!

      0
      0
      • emma says:

        0oo..ek?
        tp sy nmpk gk awk..nmpk sgt cm sng judge org g2 je..ekeke..
        bdw..sy tukang bc jek..xnk kutuk2 o sokong2 artis..kira cam 4 pleasure reading jek..n tgu peluang jdik 1st..heh3
        poco2..sy kt sabah ni..blaja nari poco2..besss

        0
        0
        • Penari Poco2 says:

          ooo yeke ko kat sabah?
          ko org sabah ker?

          bg komen boleh asal jgn kutuk kuat sgt…
          komen membina…itulah yg sebaik2nya!!!

          0
          0
  6. lilies says:

    hurrmm..her hubby pon lebey kurang jer..so cmne xbersosial cmni..huhuhu..eddie n nabila..couple serasi huhuhu..

    0
    0
    • BudaKGeniUs says:

      TU AR..DUA2 KURANG ILMU…

      nanti laki dia teruk,
      Kena tanggung DOSA bini dia..
      Hhhmm..
      Kalu aku dah kawen,
      Bini aku dok simpan kat umah,
      jaga baik2,
      Biar aku gi keje,
      Bini jg anak2 & umah,
      Kalu dia nak keje juga,
      Aku suh dia buat bisness kat umah,
      Wat bisness kek ke,
      Bisness2 yg x perlu terlalu bersoSIAL tahap gaban..
      ehehe..

      p/s: Lebih baik menghayati jadi ustazah dari menghayati jadi BOHSIA..

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        ko cam tetau jer aku minat buat kek…
        swak kaya dgn kek lapis…
        impian aku nak bukak kedai kek lapis dan biskut…

        0
        0
        • BudaKGeniUs says:

          WAH…..!!
          Tu secara kebetulan je tu!
          hehehe..

          Plz jgn perasaan ye POCO-POCO…

          hahahah

          p/s: Aku suke kek serawak, even mahal & lama gile nk buat, tapi puas hati kalau mkn!

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          bkn soal perasan x…
          aku promosi jer yg negeri aku kaya dgn kek lapis…
          bile time nak raya, mcam2 corak kek lapis yg ada…
          ko bole ler rasa kek lapis sarawak…

          0
          0
        • rozy says:

          aku suka kek lapis serawak…
          jiran aku dulu dok serawak…
          dia jual kat taiping ni, laku gila!!

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          sedap per!!!

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          ooo…ko org taiping ker rozy?
          tahun lepas adik aku fyp kat sekolah menengah
          kat taiping…ntah, lupe plak nama skolah tu…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          POCO-POCO..

          Kalau ko rajin,
          SAYANG kat budakgenius,
          tolong ar bUAtkan..hahahah..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          pasal ko aku boleh buatkan…kek lapis bertingkat2.

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          HAMBOI…

          Berape tingkat tu?
          hehehe..

          Bagus ada niat & usaha..
          hehehe..

          p/s: tiba2 plak hati aku nie berbunga..ceh..TIDAKKKKK….hahahahaha

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          sebenarnya hati ko telah berbelah bagi…
          antara Malaysia ngan oversea sane…
          hahahahahahahah

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          WAA……….

          Ko nie mcm tau2 aje..
          Tapi x kisah..
          Kalu dah jodoh,org serawak pun,serawak la..hehehehe

          0
          0
  7. BudaKGeniUs says:

    KAK NARA..

    sape muka yg tak nampak tue?
    Laki dia ke?
    ke BOHJAN pinjam?
    Ala kak,
    Dia x dedah ape2,
    Tak nampak pun 18SX..
    tunjuk la kak..hehehehe

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      sian aku kat laki dier…
      dah byk kali tegur nabila, xmasuk2 gak…

      0
      0
      • BudaKGeniUs says:

        HATI DIA DH GELAP..

        Biarla kan dia poco-poco,
        Yg penting dia x ganggu hidup kita…

        0
        0
        • Penari Poco2 says:

          ewah…hidup kita?
          kita dah hidup bersama ker?
          hahahahah…
          nanti aku bagi ko kek lapis sarawak…
          ko nak???

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          nak..nak..nak..

          Tapi kalu lepas mkn,sure habis..
          Kalu ko bagi tuan dia,
          lain kali blh mkn kek lapis serawak lagi..
          hehehehehe

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          ko nak tuan dia ker…
          hahahahahah…x payah tuan, ko dtg aje ke swak ni…
          ko cari aku…meh aku buat kek lapis tuk ko…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          Ish…nak cari ko satu hal..

          POS KAN AJE..hahahaha

          ko pandai ke buat kek sawak?
          hehehehe

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          dah nama asal org swak…
          xsusah mane pun…
          bile time nak sambut raye, sungguh meriah
          bile buat kek lapis…
          aku suka yg jenis kukus, bakar dlm oven pun
          ok jgk ler…

          0
          0
        • BudaKGeniUs says:

          OOOooo….

          Aku suka kek yg dah masak..
          Aku melantak je..
          hehehehe

          0
          0
  8. sipot sedot says:

    ketaik nabila itam..
    kui3..
    x berus ape?

    0
    0
  9. sha says:

    hehehehe…kak nara….klakar laks..

    0
    0
  10. Bunga says:

    .: Air atas meja 2 air arak…botol nmpk ckit jer kat tepi 2..patut arr muka masing2 ting tong jer…:.

    0
    0
    • minnie2comey says:

      artis,kalo xmabok,xdela maknenye tu..wlupun xsume cmtu,tapi aku rase dowg ni melampau tau..meleby2 lak..cubela tunjuk teladan skit kat owg mude cam aku..ni x,mengabihkan bogheh yo..die g umrah tu tujuannye utuk ape?da xtau nk bazir wit g mane ke?main2 lak..poning palo aku..xroti den do..

      0
      0
  11. ONCET says:

    hurmm..si siti elizad tu yang berlakun citer filem CINTA YANG SATU tu kan, hero dia zul huzaimy tu kan…belakon tak de la bes mane.citer tu pun tak berapa melatup..toinggg je lebih….

    hurmmm..mcm2…

    0
    0
  12. iu says:

    ntah2 dlu anbila pun bohsai kot ahaha

    0
    0
  13. iu says:

    ntah2 dlu nabila pun bohsia kot ahaha

    0
    0
  14. puteriaquarius81 says:

    eeeewwww.. ketiak berdaki

    0
    0
  15. futurelawyer says:

    saper lark muke kena gam tuh?…anak menteri ker?

    0
    0
  16. futurelawyer says:

    pelik dia nie..bukan arituh g Umrah ker…bek bagi duit tuh kat aku …bior aku jerk yg g Umrah tuh…paper ar ko ni Nab oiiii…

    0
    0
    • minnie comey says:

      kat mekah pon die ley tangkap gambo xsnonoh..

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        tekinja2…

        0
        0
        • ONCET says:

          bapaknyer dah tak mcm dulu…mak tirinyer pun da pakai tudung…dia ni pulak tak berubah2….wat malu mak bapak jer….dah tak leh nak dilentur lagi dah….gi umrah pun cam makan hangen jer..mementang ler ada duit nak kesane…

          0
          0
  17. yang says:

    hatinya x kenal Islam lagi ye agaknya..my popo Chinese convert to Islam..sangat bagus…solatnya lgi penuh dr saya..alhamdulillah..tiba masa pasti akan sedar..cuma awal atau lewat lagi..InsyAllah…

    0
    0
  18. miebahau says:

    apa nak jadi la korg bedua ni nabila ngan siti elizad… kau tak takut balasan tuhan ke…. muka nmpk baik tp…………………………………………………………………………………………………………………………… hancurrrrrrrrrrrrrrrr

    0
    0
    • NerazzurriRossoneri says:

      Muka diorang ni nampak baik ke? Hmm…boleh dipertikaikan tuh.. Bagi aku dari dulu lagi muka budak2 tu dah memperlihatkan gaya hidup diorang, terutamanya si Nabila Huda. Kalau korang ingat, penampilan pertama si Nabila di khalayak ramai trus cetus kontrovesi sebab pakai gaun ‘see-thru’, nampak semua bra & spenda dia pakai kaler apa.
      Isu kawin bagi artis2 camni bagi aku sebagai satu jalan untuk mengelakkan kutukan kerana selalu bersekedudukan tanpa ikatan yg sah..jadi baik kawin so bley dok skali & kalau termengandung pun takdelah org nak cakap mengandung anak tak sah taraf… Tapi yg pastinya perkahwinan bagi diorang ni bukanlah utk berubah & memulakan hidup berkeluarga…semua tu pretext je.

      0
      0
  19. pening says:

    Yg peliknye artis2 ni..bile da kawin makin seksi lak dorang…cam dpt lesen besar je…ish3…

    0
    0
  20. Sites want to be able to work together in one single, universal space. – Tim Berners-Lee

    0
    0
  21. Allegro.pl says:

    Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I’ll probably be again to read much more, thanks for that info.

    0
    0
  22. You made some decent points there. I looked on the internet for the subject and found most persons will go along with with your website.

    0
    0
  23. Use cost free advance calculator to economize on your own home finance loan today. Has amoritization charts, bi-weekly savings, refinance data, and guidelines

    0
    0