Written by AbangNara | August 23rd, 2012

Akhirnya Abang Nara berjaya menjumpai sekeping gambar majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan isterinya, Husna. Kedua-dua pengantin nampak sangat cantik dan berseri-seri di persalinan baju pengantin berwarna putih. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pengantin baru ini.

gambar kahwin ustaz don

Semoga Ustaz Don dan Husna cepat-cepat dikurniakan cahaya mata dan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Tahniah sekali lagi.

gambar kahwin ustaz don

Satu lagi gambar perkahwinan Ustaz Don untuk tatapan anda. Terima kasih. Kredit gambar kepada ArtmospherePhotography.

34 responses to (GAMBAR)Majlis Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna

  1. missglamour says:

    alhamdulillah….tahniah ustaz…

    anyway, 1st ke?don’t think so???

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 7
  2. Boom Shaka Laka says:

    so sweet.. tahniah ustaz n isteri… xyah tunggu majlis sponser2 nih n meriah bagai.. wasatiah dlm kehidupan yg di amalkan..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  3. Cikmimi says:

    Simple but nice :)

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  4. Melepas says:

    Tahniah ustaz Don, dan selamat melayari bahtera perkahwinan…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  5. lis says:

    gambar gelap la..nampak gigi je…apapun tahniah.

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  6. Gelap jea ya … Apa-apa pun Tahniah !!!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  7. Melepas says:

    Tahniahhhhh

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  8. Izzara says:

    Tahniah ustaz don n husna…semoga kekal hingga jannah….berutung dpt suami mcm ustaz don…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  9. Mia says:

    barakallahu lakuma wa jama’a bainakuma fi khair…smoga berkekalan hingga ke syurga :)

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  10. mialia says:

    Tahniah ustaz! Alhamdulillah, tak dedah2 mcm nangka, hehe

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  11. nyah joget says:

    ada sorang bapok jual sayur kat tempat aq sebijik muka dia mcm ust don
    anyway congrats ust don muahh

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 12
    • Anonymous says:

      Sampai hati kau ckp mcm tu kat ustaz favrite aku. Aku berani mati mempertahan my beloved ustaz

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
      • nyah joget says:

        kot ye pon ko nak pertahankan ust kecintaan ko takkan sampai nk mati
        sedey la ko ni anon
        ust don mesti terharu ada peminat mcm ko

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer saya pileh mengundi anda bagaimana ? says:

      jangan2 memang betol tk ustaz don menyamar sebagai penjual sayor pasal dia nk tau ada sape2 cakap tentang dia ke tk…ha !! sekarang dh terbukti yg si nyah joget ni nampak bapok yg muka dia macm muka ustaz don ! nanti kau nyah joget mulot kau akan di sumbat ngan buah playko di atas kesalahan kau menfitnah nanti kau !!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • nyah joget says:

        amboi ko minah sedap je nak menyumbat mulot aku ye sebelom ko sumbat aku dgn buah tah hape tu aku sumbat mulot ko dgn jantung pisang btg lemang terong dgn nasi impit sekali yg jantung pisang tu aku beli kat bapok muka mcm ust don tu siap ko minah

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. [...] Akhirnya Abang Nara berjaya menjumpai sekeping gambar majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan isterinya, Husna. Kedua-dua pengantin nampak sangat cantik dan berseri-seri di persalinan baju pengantin berwarna putih. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pengantin baru ini. Semoga Ustaz Don … Continue reading → [...]

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  13. Nak tengok lebih gambar sepanjang majlis perkahwinan Ustaz Don & Husna, nantikan di blog kami thehouseofredgincu.blogspot.com ( wedding planner majlis nikah & sanding Ustaz Don & Dr.Husna )

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • hampeh says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 25
      • amboi…cakap tak tengok kiri kanan ..apapun terima kasih atas komen anda…Thanks

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
      • ayamgoreng says:

        bodohlah hampeh ni. memang hampeh betul. dah tentu ust don dah sign agreement bagai. biarlah mereka nak cari rezeki. ada dia kacau hidup kau? GILA!

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
      • wawa says:

        Apsal bodoh sgt ni. Ni mstu lom kawen lg so x prnh guna pfotographer. Ada perjanjianla sumer gmbr milik photographer n dorang leh guna utk tujuan promosi. Kalo ustz don x agree xderla dia amik khidmat dorang. ngok ngek + otak udang ko ni.

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  14. sofhiaJ says:

    Alhamdulillah. bersyukur ke hadrat Ilahi. semoga kekal hingga ke syurga. tahniah dan selmat pengantin baru Ustaz Don dan isteri Husna

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  15. Kita hanya manusia biasa... says:

    Akhiiiiirnyaa…..termasuk juga gambar perkahwinan mereke ni ya….jangan gambar mereka masuk sini tanpa izin sudah…boleh jadi sedih mereka pulak dihari mereka sedang berbahagia kini…maklumlah ustaz tu..jangan main2 oiii..banyak pantang larangnya..tapi kalau mereka ada sikit berfikiran terbuka oklah juga..apapun alhamdulillah dapat juga tengok gambar mereka walaupun nampak bersederhana dan tak terang sangatkan…bolehlah…….dan jadilah….asalkan dapat tengok gambar perkahwinan mereka yang macam tu pun dah kira bersyukurkan….terimakasihlah juga pada si nara yang bersusah payah nak dapatkat gambar mereka dengan apa carapun….apapun juga,Ucapan Tahniah kepada ustaz Don Daniyal dan Husna semoga berbahgia didunia dan akhirat…Amin….

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  16. Selamat Pengantin baru semoga kekal hingga ke akhir hayat drp kami : http://akuanakpahang.blogspot.com/

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  17. Kita hanya manusia biasa... says:

    Ah ada juga ya gambar terang…kan terang menerang macam ni baru puas tengok…sesuai sangat mereka berdua macam merpati dua sejoli..sama2 sepadan..manis dan ceria sakan…seronok tengok mereka ceria,semasa perkahwinan mereka ni…mesti ustaz seorang yang ceria dan penyabar sangat2kan…ilmu agama yang beliau dalami pun mencerminkan sifat2 beliau yang terbaik……untung husna dapat ustaz don daniyal..jaga ustaz don daniyal baik2 ya husna…husna pun apa kurangnya wanita solehakan mesti ada sifat2 terbaik dan dah tentu manis lagi………

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  18. nana says:

    tolong credit kepada yang empunya gambar ya.artmosphere photograpy

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  19. Tahniah says:

    Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat …amin.
    Khas untuk ustaz muda.. Like ……

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  20. ebizon9 says:

    mari kita semua ucapkan ‘baraka Allahu lakuma wabaroka ‘alaykuma wajama’a bainakuma filkhayr….’ ameen

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0