Written by AbangNara | August 23rd, 2012

Akhirnya Abang Nara berjaya menjumpai sekeping gambar majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan isterinya, Husna. Kedua-dua pengantin nampak sangat cantik dan berseri-seri di persalinan baju pengantin berwarna putih. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pengantin baru ini.

gambar kahwin ustaz don

Semoga Ustaz Don dan Husna cepat-cepat dikurniakan cahaya mata dan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Tahniah sekali lagi.

gambar kahwin ustaz don

Satu lagi gambar perkahwinan Ustaz Don untuk tatapan anda. Terima kasih. Kredit gambar kepada ArtmospherePhotography.

34 responses to (GAMBAR)Majlis Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna

  1. missglamour says:

    alhamdulillah….tahniah ustaz…

    anyway, 1st ke?don’t think so???

  2. Boom Shaka Laka says:

    so sweet.. tahniah ustaz n isteri… xyah tunggu majlis sponser2 nih n meriah bagai.. wasatiah dlm kehidupan yg di amalkan..

  3. Cikmimi says:

    Simple but nice :)

  4. Melepas says:

    Tahniah ustaz Don, dan selamat melayari bahtera perkahwinan…

  5. lis says:

    gambar gelap la..nampak gigi je…apapun tahniah.

  6. Izzara says:

    Tahniah ustaz don n husna…semoga kekal hingga jannah….berutung dpt suami mcm ustaz don…

  7. Mia says:

    barakallahu lakuma wa jama’a bainakuma fi khair…smoga berkekalan hingga ke syurga :)

  8. mialia says:

    Tahniah ustaz! Alhamdulillah, tak dedah2 mcm nangka, hehe

  9. nyah joget says:

    ada sorang bapok jual sayur kat tempat aq sebijik muka dia mcm ust don
    anyway congrats ust don muahh

    • Anonymous says:

      Sampai hati kau ckp mcm tu kat ustaz favrite aku. Aku berani mati mempertahan my beloved ustaz

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer saya pileh mengundi anda bagaimana ? says:

      jangan2 memang betol tk ustaz don menyamar sebagai penjual sayor pasal dia nk tau ada sape2 cakap tentang dia ke tk…ha !! sekarang dh terbukti yg si nyah joget ni nampak bapok yg muka dia macm muka ustaz don ! nanti kau nyah joget mulot kau akan di sumbat ngan buah playko di atas kesalahan kau menfitnah nanti kau !!!

      • nyah joget says:

        amboi ko minah sedap je nak menyumbat mulot aku ye sebelom ko sumbat aku dgn buah tah hape tu aku sumbat mulot ko dgn jantung pisang btg lemang terong dgn nasi impit sekali yg jantung pisang tu aku beli kat bapok muka mcm ust don tu siap ko minah

  10. […] Akhirnya Abang Nara berjaya menjumpai sekeping gambar majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan isterinya, Husna. Kedua-dua pengantin nampak sangat cantik dan berseri-seri di persalinan baju pengantin berwarna putih. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pengantin baru ini. Semoga Ustaz Don … Continue reading → […]

  11. Nak tengok lebih gambar sepanjang majlis perkahwinan Ustaz Don & Husna, nantikan di blog kami thehouseofredgincu.blogspot.com ( wedding planner majlis nikah & sanding Ustaz Don & Dr.Husna )

    • hampeh says:

      Oi tak payah la nak sebok2 promote bisnes ko kat sini. Ko nak upload gamba2 tu semua dapat izin tuan punya badan ke? Pikir periuk nasik sendiri je!

      • amboi…cakap tak tengok kiri kanan ..apapun terima kasih atas komen anda…Thanks

      • ayamgoreng says:

        bodohlah hampeh ni. memang hampeh betul. dah tentu ust don dah sign agreement bagai. biarlah mereka nak cari rezeki. ada dia kacau hidup kau? GILA!

      • wawa says:

        Apsal bodoh sgt ni. Ni mstu lom kawen lg so x prnh guna pfotographer. Ada perjanjianla sumer gmbr milik photographer n dorang leh guna utk tujuan promosi. Kalo ustz don x agree xderla dia amik khidmat dorang. ngok ngek + otak udang ko ni.

  12. sofhiaJ says:

    Alhamdulillah. bersyukur ke hadrat Ilahi. semoga kekal hingga ke syurga. tahniah dan selmat pengantin baru Ustaz Don dan isteri Husna

  13. Kita hanya manusia biasa... says:

    Akhiiiiirnyaa…..termasuk juga gambar perkahwinan mereke ni ya….jangan gambar mereka masuk sini tanpa izin sudah…boleh jadi sedih mereka pulak dihari mereka sedang berbahagia kini…maklumlah ustaz tu..jangan main2 oiii..banyak pantang larangnya..tapi kalau mereka ada sikit berfikiran terbuka oklah juga..apapun alhamdulillah dapat juga tengok gambar mereka walaupun nampak bersederhana dan tak terang sangatkan…bolehlah…….dan jadilah….asalkan dapat tengok gambar perkahwinan mereka yang macam tu pun dah kira bersyukurkan….terimakasihlah juga pada si nara yang bersusah payah nak dapatkat gambar mereka dengan apa carapun….apapun juga,Ucapan Tahniah kepada ustaz Don Daniyal dan Husna semoga berbahgia didunia dan akhirat…Amin….

  14. Selamat Pengantin baru semoga kekal hingga ke akhir hayat drp kami : http://akuanakpahang.blogspot.com/

  15. Kita hanya manusia biasa... says:

    Ah ada juga ya gambar terang…kan terang menerang macam ni baru puas tengok…sesuai sangat mereka berdua macam merpati dua sejoli..sama2 sepadan..manis dan ceria sakan…seronok tengok mereka ceria,semasa perkahwinan mereka ni…mesti ustaz seorang yang ceria dan penyabar sangat2kan…ilmu agama yang beliau dalami pun mencerminkan sifat2 beliau yang terbaik……untung husna dapat ustaz don daniyal..jaga ustaz don daniyal baik2 ya husna…husna pun apa kurangnya wanita solehakan mesti ada sifat2 terbaik dan dah tentu manis lagi………

  16. nana says:

    tolong credit kepada yang empunya gambar ya.artmosphere photograpy

  17. Tahniah says:

    Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat …amin.
    Khas untuk ustaz muda.. Like ……

  18. ebizon9 says:

    mari kita semua ucapkan ‘baraka Allahu lakuma wabaroka ‘alaykuma wajama’a bainakuma filkhayr….’ ameen