Written by AbangNara | November 5th, 2008

Malaysia artist pictures are easily to be find in the Internet but only if you know some good websites or blog that talk about them. SyokKahwin, Budiey and SkyCrewz are only 3 of good blog that I know who blog a lot about Malaysia artist.

For now, BorakArtis is aiming to be one of the top blog to talk about Malaysia artis. We will post regularly especially if there is hot new and pictures of Malaysia artis. You can be sure to have the first look of gambar-gambar seksi/terbaru/comel artis Malaysia in this blog.

For today, I’ll let you guys have a sneak preview of pictures from Lisa Surihani, Sharifah Sofea(Spanar Jaya actress) and Mawi with Ekin who both went to kursus kahwin together. Gambar Mawi dan Eki pergi kursus kahwin is sure to be one of the hot topic for this lovely soon to be wed couple.

Enjoy the pictures below:-

GAMBAR MAWI DAN EKIN KURSUS KAWIN

GAMBAR SHARIFAH SOFEA DAN PAKWENYA

GAMBAR COMEL LISA SURIHANI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 responses to Gambar Lisa Surihani, Sharifah Sofea,Mawi dan Ekin Ke Kursus Kahwin

  1. kak Ze says:

    Semoga berbahagia MAWI & EKIN….bgai pinang di belah dua

    • ika_96 says:

      btl kata kak ze MAWI&EKIN MEMANG padan…

      • apa je la says:

        padan la muka ko mawi. pilih sangat bini, terpilih bekas pelacur. aku kenal sangat ekin ni. test lelaki kaya. satu jb da tahu la. pakai tudung kerna mawi. tengok je baju ekin tu ketat tak sesuai penampilannya bertudung. muak org tgk. pakai baju pun tak betul. agaknya mak bapa ekin tak pandai nak ajar anak kot. tu yang anak jadi liar tu…..

        • rate says:

          ahaks…. betul3. bagi free ekin ni aku tak lalu… kwuahkakah. dah longgar bawahnya… kuek tuiii. perempuan murahan dasar pelacur. ada hati nak hidup bahgia tumpang kekayaan mawi…. pegi jahanamlah 7 keturunan ko ekin… puektiuhhh… puki busuk ekin….

    • birau says:

      mawi nampak macam adik ekin je. ekin nampak macam macik mawi… adoi, lucu benar pasangan ni.

  2. nurul says:

    ekin mcm nenek tua….

  3. DEBAB! says:

    mmg btul pn nurul..aku sokong..

  4. sukaatiakulaa... says:

    harap mawi leh menjadikan binik dia tu isteri solehah ler…aminn…

  5. ayuni says:

    ske gler tgk gmbr lisa..comel gler..hehehe

  6. ni says:

    ekin…semuge berbahagia di samping mawi
    sofea….no komen…kawin jek la
    lisa….comel….cute

  7. flower says:

    ntah ape2 la sofea 2..

  8. comot says:

    sharifah sofea nak kawin dah kan??

  9. eda says:

    knp korg semua suka mmp’brkkn org

    • birau says:

      dah memang yang diburukkan tu memang buruk. ekin tu memang da buruk da syukur mawi pungut perempuan murahan tu jadi bini dia… kawen ngan mawi yek2 ada dara…

  10. shah says:

    mawi nge ikin x spadn langsung…mawi ckp je sdp… nk bini pkai tdg konon last blh bini pakaian telanjang bogel… nasib bek ad gk orang pungut buat bini… pungut sampah masyarakat… hei!!!! lau pakai tdg pakaian telangjang bogel wakpeee!!!!! ikin bodo base senok nok mapuh derah. mmg ikin bodo la xreti base.. mcm mnelaaa mawi trpikat nge orang pakaiyang tlngjg bgl….. Hei!!!! ikin buang tudung to. pakai tudung pon dose gk .pakaian mcm nak tlnjg…. pakai bajudh la seksi mcm x nak pakai baju je.hei!!! mawi ajor la cikit bini mung tu bodoooooooooo!!!!!!!!

  11. ana sofea says:

    aku setuju ngan mung syah…………mmglah mawi xreti nak jaga bini….cis,pkai tdg knon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pkai tdg pon xelok.ekin plak xpandai nak jga prasaan ina lah aku rsa kan mawi mmg sbh dgn ina….base mawi xreti nak plh bini……..