Written by AbangNara | May 6th, 2009

gambar seksi dynaz

Nasib baik Dynaz tak lupa nak cukur bulu ketiak. Hehe.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

57 responses to (GAMBAR LAMA)Fesyen Baju Terkoyak Dynaz

  1. BudaKGeniUs says:

    AKU FIRST….!!

    YES..YES..

    Bulu ketiak denias masuk dlm kuah sup..patot rase pelik..

    0
    0
  2. lilies says:

    cm tipu jew..cuz lilies de tgk dis pic b4..

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      baju sponser larrr…tak sempat nak ukur ngam-ngam ngan badan…so, ketat lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..ish ish ish

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        ketiak dier mmg xsesuai pakai bju tu…
        asal pakai jer teruih koyak…

        0
        0
        • mien.. says:

          hahaha…btul3…bju 2pn x sudi dpkai oleh dynas 2…bju cm 2 klu pkai tuk prtndingan tari-mari pn ok gak…hehe

          0
          0
  3. BudaKGeniUs says:

    TU BUKAN KOYAK LA…

    Tu fesyen baju terkini…
    Menunjukkan bulu ketiak,
    Mane ade baju mcm nie..heheheh

    0
    0
  4. Gorgong says:

    Nasib baik tang ketiak…
    klu tang kangkang ngam-ngam dia gi kencing takyah bukak seluar atau kain… huhu

    0
    0
  5. iu says:

    ayoyo camne bole koyak ek

    0
    0
  6. BudaKGeniUs says:

    MINGGU NIE & MINGGU DEPAN AKU ADA HAL..
    So u all guys..

    Selamat menggosip..

    so,mulai mlm nie..
    No comments from me..
    q=)

    da~

    0
    0
  7. akutakpaham says:

    cian dia…len kali kemut ar ketiak tu ckit. x trasa angin ker?

    0
    0
  8. baju pesta says:

    wakaka keliatan keteknya, di cukur ga tuh

    0
    0
  9. boxer hugo bosss says:

    koyak ler tue..
    xkan fashion lopong tang ketiak..
    buang tebiat ke ape..hahahaa…
    ape pun wat dun noe jew la dynaz nti malu xsudah…:D

    0
    0
  10. yann says:

    ooooooooppppppppppssssssssssss…………….

    0
    0
  11. anak patung says:

    pppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeee niiiiiiiiiiii????????????????????????? lucah betul korang nieeeeeeeeeeeeeee……………geli dennnnnnnnn

    0
    0
  12. elaine says:

    dynas kenapa baju terkoyak tu tak malu ke ternampak ketiak tu.

    0
    0
  13. sani says:

    kau pandai kemut maneey

    0
    0
  14. roy says:

    btol ker ni…rse cam x cayer jer…nasib baek dynas cukur… klau x …erm…thuthu jer lh

    0
    0
  15. gee_poziah says:

    dia tak perasanla tu..kalau tak,takkanla dia nak pakai..apala korang ni…

    0
    0