Written by AbangNara | February 1st, 2009

Cigarette is not for anyone health, especially if you are a female. Being around a smoker is quite dangerous even if you are not smoking cigarette.

A female smoker can badly not only her health but also her child is she is pregnant. In a long term, a female smoker like Fasha Sandha is going to ruin not only her life, but also her future children.

What do you think of gambar merokok Fasha Sandha above? For us, it give fans a realy bad impression towards Malaysia celebrities.

119 responses to I’m A Smoker, Look At My Picture Smoking – Fasha Sandha

  1. kami says:

    nih laki sekor perampas laki org.. play girl malaysia.. isap racun operyer.. patutlah…

  2. yap ah loi says:

    harap muka je lawa, tapi perangai,MASYAALLAH..

  3. ANDRY says:

    WAT UP GURL…BIORLAH DIA NAK ISAP APE PUN DAH MCM TU DIA DI AJOR…KORANG KENA PAHAM..BUDAK ASL DR KG TOW YG TEKEJUT SIKIT..HAHAAHA..NTAHLAH..NANTI KAT AKHIRAT KITA TENGOK LAH DIA NI BETUL JAHAT KE X…HAHAHAH PEACE

  4. Aisya Humaira says:

    Sekarang ni bila namanya dah artis, kita dah dapat teka macam mana orangnya.
    Cantik atau tak ianya tak menjadi persoalan kerana kecantikan itu hanya sementara.

  5. puteri salju says:

    merokok membahayakan kesihatan

  6. flower says:

    mmg dia isap rokok pon..
    x hairan lngsung..
    dh thu dah..

  7. ni says:

    hairan hairan huh~

  8. iffa says:

    alahai abg gersang…wat lawak plak…klu ia pun jgn ar fasha sanda..ramai lagi wanita yg baik kat luar tu leh wat bini yg sah…haha

  9. anne says:

    bia lh dy nk isap rkok pn..jnji x gne wet u all

  10. flower says:

    abg ni nk tgok ker..
    x lawa pon..

  11. republic says:

    celaka fasha sandha ni …

  12. lancau says:

    fasha shanda baik i love you

  13. princess says:

    bukan setakat rokok kan fasha?
    pernah terserempak time kuar club mabuk2…

  14. fasha (bukan nama sebenar) says:

    cemana nak buka bang.. dah longgar dah… mmg fasha ni suke rampas laki org yg besar anu*** abg punye tu besar ke…

  15. bunga says:

    kalau nak jadi celebrity ke..artis ke..atau yg seumpama dengannya kena hidup bersosial atau liar ke? kalau tak…org tak pandang ke?..macam tu ke?hemmm…dasyat sungguh hidup di dalam lingkungan orang yg mcm ni ye?

  16. jann says:

    dia ni kena culture shock la dulu kat kg ok la…aku tau la satu kampung dgn aku….masa sidai kain pentie dia banyak kaler hitam…aku selalu tengok.

  17. kakak baik says:

    korang macam bek sgt je…..

  18. mohamad says:

    memeng tidak ada nas yg menyatakan haram kepada wanita yg merokok,tetapi budaya kita sebagai org MELAYU.Ianya agak jangal dan tidak manis anak dara menunjukan sikap dan contoh yang tidak baik.kerana Cik Fasa Sandha adalah seorang artis MELAYU.Sepatutnya Cik Fasa Sandha tunjukan contoh yang baik-baik kepada peminat..

    • mohamad says:

      Wahai CIK Fasha Sandha mudah-mudahan kamu mendapat Rahmat dan Hidayah dari Allah..dan kita wajib ingat bahawa kehidupan d dunia ni hanyalah sementara sahaja dan akhirnya kita akan mati ..untuk bertemu Allah dan yang kita bawa hanyalah Amalan baik ataupun sebaliknya..Marilah kita sama-sama fikir dan renungkan.Adakah sudah cukup persediaan kita untuk menghadap ALLAH.

      • cik mah meletop says:

        huhuhu.. bagus.. akak pon akan doakan..
        tp jap.. rokok tu mmg haram pon..x kire la laki ke pompuan..same ajer akak rase.. x gitew??

    • syazni says:

      mmg betl,walaupun kita minat,tetapi mesti yg soleh…..prempuan mana bleh hsp rokk…………………….astaffiruallahalangazim………..
      huhuhu
      mmg saya suk tapi jgn lah truk sngat……….

  19. abgpower says:

    drpd ko isap rokok lebih baik hisap kote aku perasa strawberry lagi hahahhahahaha

  20. pinkpanther says:

    Ini smoking keciknye hal…last week hari Jumaat 7 ogos kul 3 ptg apa dia buat dalam kedai wain kat pavillion. Nampak sedap teguk air warna purple..takkan minum Ribena dalam kedai wain kut….

  21. tulips says:

    jgn suka2 dok gosip org,jaga tepi kain sendiri sudah… :)

  22. manja says:

    eleh minah ni mtk rokok kt aku time 2..x pandai isap pun..isap btg pandai la minah ni..

  23. Ha'ah says:

    Bukan dia sorang jer artis hisap rokok
    Berlambat2 artis yang lain hisap rokok
    Datuk CT pun hisap rokok Salem jugak
    Tak hairanlah
    Biasalah artis!

    • sajenyibuk says:

      a’a…bukan ke. byk je artis pempuan lain isap rokok. penah nampak fauziah nawi isap rokok kat oldtown white coffee ampang. dia tgh borak2 dgn sape tah, tak cam sgt. n penah dgr artis2 pempuan ni suka isap rokok sebab nak dapat suara rendah kalo nyanyi (nak bagi garau sket kot), n nak jaga badan, isap rokok bleh ilang rasa lapar. cube tanye perokok2 btul ke tak.

  24. German Man says:

    I think better to u(fasha sandha) to suck my dick because my “little saruman” is very powerful. My humpty dumpy can satisfy fasha sensuality and make his eyes brow never seen in face.

  25. Yuhuuuuuu says:

    Nenek aku pun hisap rokok gak
    Siap dengan gobek sireh sekali

  26. German Man says:

    If the public still know fasha sandha, memey and lisa is same birthday and horoskop. So beware and study their attitude and know their strenghtness and weakness!!!

  27. bunny says:

    isap konek aku lagi bagus

  28. so what?? says:

    adoyai korang nih……ape kate sebelum korang dok kutuk2 dia,dok kritik2 dia,cermin diri tu dulu.. mungkin dia dah di ajar dgn perkara2 cam tu,nak wat camne kan…tp kalaw korang rase korang tu dah tersangat cukup di ajar,tutup mulut je la…

  29. zzz says:

    english hang nih. nk kene sepak nye line.

  30. educated malay woman says:

    I smoke. My grand mother smoke. Takde masalah. Dengki.

  31. penjejak keamanan says:

    weh dye nie mmg hsp rokok ar.. dh ar selalu lepak kt ampang prima condo ngan jntan..
    bodow pny pmpuan! ~lol~

  32. Mat says:

    Rokok ngan arak tu biasa beb…. kalau jantan bertukar ganti takkan hisap rokok ngan arak perkara pelik plak… Sama je si Fasha ngan Rizal tu… Tak caya pi cari kat area Bukit Bintang.. Kalau kaki Clubbing mesti biasa jumpa mamat ngan minah ni…

  33. lulu says:

    Bagus la tu…fill both your lungs with tar…very cancerous tar!

  34. bigo says:

    Dia punya duit, lantak dia la…. dia nak buka ladang tembakau ka?, apa nak heran?

  35. kecoh says:

    siti norhaliza merokok tak pulak org bising.. apa2 pun kita pikirkan kejahatan kita dulu .. jgn sibuk tengok dan lepas tu komen tentang kejahatan orang..pendek kata cermin la diri dulu!

  36. miey says:

    biarlah dia isap rokok cepat sikit mati maka selamatlah rumahtangga artis yg lain

  37. syasya says:

    Trend pompuan skang.. Hisap rokok! sbb tu pompuan skang asyik kena main ngan lelaki je… tgklah perangai diaorg? mcm tak srupa org…

  38. aleesya qistina says:

    no komen

  39. coco says:

    alamak…!!!! inilah dia FASHA SANDHA!!! perampas laki orang..kaki mabuk..kaki rokok.. and. dialah wanita paling digeruni di malaysia…….coz boleh jadi 100 fasha palsu….anytime boleh tukar style..jap baik jap teruk jap alim jap sundal jap malaikat jap syaitan…apapun….i hate fasha sandha the sundal so muchhhhhhhhh!!!!!!

  40. ain says:

    x malu ke eak fasha sandha ke dinding ny!!!haha,,baek jd fasha sundal agy baek!!!!!!!!da ar gurl,,x rety nk mlu lgs0ng,,,,,mMalukan,,,,law ar parents dy taw pangay dy……ish3 xtaw da nk ckap cne…

  41. isha says:

    hrp kan muka je lawa tp perangai lbh teruk dr segalanyerrrr…huhuhu

  42. REEN says:

    WAJAH INDAH CIPTAAN TUHAN
    TANDA KASIH PADA HAMBANYA
    KENAPA DICELA DENGAN PERLAKUAN
    TERCACAT MORAL TERTEMPANG MARUAHNYA

  43. cabai says:

    best per isap rokok

  44. ganyang says:

    ahak ahak isap kote lg best…

  45. gemini gurl says:

    harap kan muke jer cntik…… tpi, perangai x ubah cam laki2

  46. tora desu says:

    ala..ak dh taw lame dh psl prangai si fasha sandha nie…mmg teruk pn..yg peliknye mak die leh biar die wat prangai cm tu..isk..isk..

  47. aloya says:

    muka cantik tapi perangai cam itik.

  48. ameza says:

    hisap ler agak-agak setakat mane yang terdayer…

  49. Miss says:

    Alaaa…dea since skolah dh cmtuh…sdgkan ms skolah dea make up…then mak dea kene pnggil ngan pngetua psl anak dea make up..tetibe…pengetua kene marah balek ngan mak dea..alasan…anak dea lawa..then org2 kat skolah tuh jealous…bley cmtuh??? biar larh dea…rmai dh taw dea cmner kan…biar larh dea…

  50. antifasah says:

    dah memang kena la tu..dengan perangai dia….

  51. lantaliban says:

    aku x kesah lah dia nk wat pe pe pon! aku tunggu gileran eku je huhuhu

  52. ramadan says:

    napa la orang da cantik2,,macam tu plak jadinya,,,kalo kawin x reti nak berubah,nanya laki tangung dosa..kan kwn2…

  53. Julie Anne says:

    itik lagi bersopan kot drpd dia nie..

  54. pape je lah says:

    setakat hisap rokok tu rilex la.. ramai kot perempuan skrg merokok. bnyk faktor pun diorg merokok. tak semestinya perempuan merokok tu jahat, yg tak merokok tu baik…
    hmm.. hak masing2 lah.

  55. NADIA says:

    eee,aku betol2 benci kt fasha.dah la prsan cun,x sdaq dri lak tu.pmpn ni memang tak dak harga dri langsung.dah tuhan bagi muka hang chantek jaga la maruah tu sikit.ek eleiyh,bla la pmpn gedix

  56. NADIA says:

    eee,aku betol2 benci kt fasha.dah la prsan cun,x sdaq dri lak tu.pmpn ni memang tak dak harga dri langsung.dah tuhan bagi muka hang chantek jaga la maruah tu sikit.ek eleiyh,bla la pmpn gedix!

  57. fiction says:

    permpn ni ptt dpggl binatang…bodoh…

  58. pe ko ksah says:

    takde komen buruk sal minah nih yang aku tak stuju.. korang cakap je p pe.. selagi yang buruk tentang si sundal nih.. aku stuju.. hidup sundal( fasha ).. oi takyah berangan nak kelua tv lg la oi.. menyampah.. benci.. maksiat..

    ikhlas ditujukan kpd [email protected]@rokok takde brand

  59. adireza says:

    may allah s.w.t bless him

  60. errrrgyyy says:

    fasha…xasing ag name permpuan jalang xsdar dre….

  61. NUR says:

    LALALALAAAAAAAAAAAAAAAAA

  62. Sonia Cerros says:

    Wow, this was a really quality post. In theory I’d like to write like this too – taking time and real effort to make a good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get something done.

  63. I thought it was going to be some boring old post, but it really compensated for my time. I will post a link to this page on my blog. I am sure my visitors will find that very useful.

  64. porno izle says:

    Thanks for sharing, please keep an update about this info. love to read it more. i like this site too much. Good theme ;).

  65. ish3 says:

    ye ke fasha amek laki owg???ce pk..jdoh d tgn tuhan..fasha cume jd penyebab nora bcrai…mcm mati ar..malaikat x amek nyawe g2 jew..mlaikat cr PENYEBAB utk amek nyawe,,like accident…jgn la tduh perampas..lau nk kutuk pasal seksi..i agree

  66. DearBee says:

    Fasha isap rokok?? emmm dh biasa tgk,,

  67. KOBOI says:

    fasha ni smua pn bt,mcm dlm cite CHINTA..Fasha n Jejai mmng spadan coz dua2 pn cm PELESIT.

  68. gurly says:

    pompuan merokok dpt anak x sehat atau cacat…paling kesian anak mati dlm perut….patotla dia nk amek anak angkat….kesiannnn….kalu ade anak sndiri pun perangai cm hampeh nak watpe…

  69. wczasy egipt says:

    Hello! I’d just like to say! what a interesting post!! i’m just doing a bit of research for my website but i had issues reading this post due to the text sticking out on to the side menu:):)

  70. I truly enjoy examining on this web site , it holds wonderful posts .

  71. It is actually the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I’ve look at this post and if I could I want to suggest you some interesting points or suggestions. Perhaps you could write next articles referring to this post. I want to read more things about it!

  72. “The person who says something is impossible should not interrupt the person who is doing it.”

  73. One thing I’d prefer to say is car insurance cancellations is a feared experience and if you’re doing the right things as a driver you simply will not get one. A lot of people do are sent the notice that they’ve been officially dropped by their particular insurance company they have to struggle to get added insurance after the cancellation. Cheap auto insurance rates tend to be hard to get after having a cancellation. Having the main reasons for auto insurance canceling can help motorists prevent getting rid of in one of the most vital privileges readily available. Thanks for the concepts shared by means of your blog.

  74. This web site is mostly a walk-by means of for all of the information you wished about this and didn’t know who to ask. Glimpse right here, and also you’ll definitely discover it.

  75. I truly appreciate this post. I have been looking all over for this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thank you again

  76. hey there and thank you for your info – I’ve certainly picked up something new from right here. I did however expertise some technical issues using this site, since I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web host is OK? Not that I’m complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your quality score if ads and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my email and could look out for much more of your respective interesting content. Ensure that you update this again very soon..

  77. Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you Nonetheless I’m experiencing subject with ur rss . Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anybody getting an identical rss problem? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

  78. Globe Load says:

    Only that day dawns, to which we are awake. -Henry David Thoreau

  79. Alegro.pl says:

    you will have a great weblog here! would you prefer to make some invite posts on my blog?

  80. If Apple company didn’t help to make personal computers and also A coffee house didn’t make java, how arrive acquired they will become so flourishing? Your way to offer the state-of-the-art and a lot appealing products, despite the fact that intoxicating, is often a fairly crowded location. Ideally, Apple as well as A coffee house created their particular market.

  81. May your daughters’ hair grow thick, black, and abundant — all over their faces.

  82. Amazing blog! Do you have any suggestions for aspiring writers? I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything. Would you suggest starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally overwhelmed .. Any tips? Thanks!