Written by AbangNara | July 30th, 2009

fauziah latiff

Lama sungguh tak dengar khabar penyanyi Fauziah Latiff nie. Masa muda-muda dulu memang hebat dia nie. Lagu dia semua mantap-mantap. Teratai Layu Di Tasik Madu tue memang salah satu feveret kitoarang. Memang layuuu je mendengarnya. Kak Jee punya vokal memang terbaik!!!

Yang terbaru Kak Jee bakal muncul dalam pementasan teater Muzikal Tun Abdul Razak di Istana Budaya. Oh ya, Kak Jee kini dah menjanda selama 2 tahun. Sejak bercerai dengan Johan Indot, Kak Jee lebih banyak habiskan masa ngan aktiviti-aktiviti macam menyelam ngan naik moto. Mungkin nak buangkan boring kot.

So sesiapa yang rasa berminat kat Kak  Jee leh la cuba hantar resume. Masih maintain cun tue. Badan pun tak kurus sangat tak gemuk sangat. Sedang-sedang ajerlah. Cuma dah dua kali menjanda la. Kalau yang tak tahu Kak Jee sebenarnya bercerai 2 kali.

Apa-apa pun kami ucapkan selamat maju jaya kepada Kak Jee. Lagi gambar terbaru Fauziah Latiff dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

fauziah latiff

fauziah latiff

fauziah latiff

67 responses to (GAMBAR)Fauziah Latiff (Jee) Yang Terbaru

  1. pinkypanthers says:

    cantik diakn..

    0
    0
  2. kuntilanak says:

    jee memg cantk…

    0
    0
  3. pinkypanthers says:

    hmm tau gak pasal perceraian dia tu..
    yg 1st 2 dia kawin kjp jerkkn..
    xde ank pun..
    yg second 2 dpt 2 org..
    org cantik cam ni camne ar leh 2 x cerai erk…

    0
    0
  4. kisyi says:

    nk wat cmne..
    dh xde jodoh..
    lagu2 dia superb!!
    best la gmbr dia nih..
    nmpk klasik tuh..

    0
    0
  5. EclipsE says:

    aku suke jee…
    especially lgu2 dia…
    menusuk kalbu..

    0
    0
  6. Akak Leen says:

    dia pernah berlakon drama kan? ok x lakonan dia? cite ape yer dia pernah berlakon?

    0
    0
  7. glory...glory man utd says:

    memang tak dinafikan jee memang cantik…….
    penah jumpa dia face to face masa keje hotel dulu.
    memang lawa gilerrrrr.
    dia dtg bercuti ngan family dia.memang dia baik,suka senyum.

    0
    0
  8. jojio says:

    Cantek 3x….nak kata pa lagi…..

    0
    0
  9. EclipsE says:

    harap2 x ney klu dia btemu dgn someone…biarla bpanjangan..
    brp org anak dia ney ek?

    0
    0
  10. aries_april says:

    apa yg korang bncng tu ha?
    leh join?

    :-)
    pa2x pn…
    kak g mmg power ….
    mnt lgu2x dia…

    0
    0
  11. aries_april says:

    dh 2 pn…
    dh bsar2x…

    0
    0
  12. EclipsE says:

    kwn2 jom p page sblh..

    0
    0
  13. aries_april says:

    ok…
    gerak dlu…
    nnti aries follow blkang….
    :-)

    0
    0
  14. ninikebayan says:

    tapi kan gigi dia tak lawo!!!mcm biawak..haha..ape bende tu??alamak msti ada org marah ni…hot kan lagi ruangan ni…

    0
    0
  15. pening says:

    Cantik, hodoh sesorg tu..kurniaan Allah…bersyukurlah seadanye…

    0
    0
  16. pinkypanthers says:

    Tiada kuduga permulaan yg jerneh..
    menjadi keruh dgn tiba2..
    bisa rintangan antara ku dan dia..
    cinta terhalang oleh org tua..
    huhuhu touching…
    dulu cinta aku pun prnah trhalang..

    0
    0
  17. jed hijau says:

    aku suka dia berlakon dari menyanyi….belakon lagi ok…boleh kalahkan erra fazira jongot….

    0
    0
  18. id says:

    pegang ringan – ringan saja. lakonan semata – mata konon. kat dunia boleh la kau buat cam tu. kat akhirat esok …………..jawab la

    0
    0
  19. anne says:

    gigi dia tu salah satu daya penarik dia….kalau muka lawa gigi cantik tersusun ….tapi perangai cam antu raya pun x gune oiiii!!!!!

    0
    0
  20. porno izle says:

    I assumed it was likely being some unexciting old report, nevertheless it definitely compensated for my time. I most unquestionably will post a link to this article on my web page. I am convinced my visitors are planning to find that realistically helpful.

    0
    0
  21. really liked your blog comment, it really added a great point of view on the area. Thanks allot.

    0
    0
  22. Life is a bridge. Cross over it but build no house on it.

    0
    0
  23. This is very interesting, You are a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your website in my social networks!

    0
    0
  24. It is the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or tips. Perhaps you can write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    0
    0
  25. akademiki says:

    I’ve been exploring for a bit for any high quality articles or blog posts on this kind of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site. Reading this info So i’m happy to convey that I’ve a very good uncanny feeling I discovered just what I needed. I most certainly will make certain to do not forget this site and give it a glance regularly.

    0
    0
  26. visit x net says:

    Die beste Camgirls live amateur hot Chat im Wald !!!

    0
    0