Written by AbangNara | December 1st, 2008

Kalau dulu kami ada cerita tentang Faeza Elai dengan gambar posing mengancamnya, kini setelah sedikit kaji selidik dilakukan terhadap artis ini, rupa-rupanya banyak lagi gambar-gambar aksi posing menarik Faeza Elai telah lakukan untuk tatapan para peminatnya.

Sesungguhnya memang Faeza Elai ini sangat cantik, muka seperti orang Eropah kacukan tetapi sayangnya setakat ini hanya kecantikannya sahaja yang jadi bahan bualan. Masih tak dengar cerita tentang bakat lakonannya diwar-warkan di majalah-majalah dan suratkhabar.

Jom layan lagi gambar-gambar menarik Faeza Elai seperti model dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 responses to Gambar Faeza Elai Pakai Baju Macam Model

  1. DEBAB! says:

    artis malaysia skrg mmg xda kualiti lakonan harapkan muker jerw..

    0
    0
  2. tembam says:

    comelnyaaa dak nie…

    0
    0
  3. mamalieza says:

    dia mmg asal model la.dulu dgr cite pernah kuar ngan xhusband nora danish semasa mereka masih sah suami isteri.oppsss!!!!

    0
    0
  4. yap ah loi says:

    no comment…

    0
    0
  5. manbelon says:

    suara x best

    0
    0
  6. Anonymous says:

    muka melayu jer, kat mana eropah nya… org eropah pon blom tentu cantik, artis hollywood mmg la ditambah dgn sexy tu tertipu skit. kalo nk ikutkan, julia robert bukannya lawa pon

    0
    0
  7. flower says:

    x comel pon..

    0
    0
  8. ni says:

    seksi jugak dia ni ehh

    0
    0
  9. pim says:

    skit lg nak npk p….g

    0
    0
  10. irwan says:

    faeza elai is beutifull in my eyes. she looks wonderfull, joyfull, frriendly

    0
    0
  11. adala says:

    laa. dah dia ni memang model.. ok la tuuuuuuuuu.. apekehenya..

    0
    0
  12. simple gurlz says:

    wat ever jelah…artis jaman skang mmang hipokrit blaka…..

    0
    0
  13. jed hijau says:

    dia belakon jadi apa pun aku suka..jadi baik ke, jahat ke, tomboy, bebudak manja, garang…sume aku suka..

    tv3 tayang cite dolce Amira sekarang ni pun aku suka….lantaklah situ perangai dia…janji belakon tak memboringkan…

    0
    0
  14. ulat bulu says:

    kalau diajak kuar tentu dia lagi suka kan kan kan

    0
    0
  15. mmg hotla die ni….

    0
    0
  16. IRA says:

    ALA APE NAK HERAN MMG LUMRAH ARTIS PAKAI TERDEDAH SANA SINI…SO ITU PON NAK JDK ISU KER????

    0
    0
  17. aku gadis says:

    comel memang comel,pndai berlakon plak tue,tpi sayang,dh xnmpk islam ke x,aurat xjga,,xbestla artis mlysia sumer dah ok,tpi attitude,aurat, dh mlmpaui btas islam,ngara islam ke cmni…:(

    0
    0