Written by AbangNara | April 20th, 2009

fazley dan keluarga

Bahagia sungguh nampaknya Fazley dan keluarga. Tengok gambar Fazley dan keluarga di atas dan tentu anda boleh perasan kebahagiaan yang terpancar di wajah mereka.

Bertuah Fazley ada isteri yang cantik dan anak yang comel. Harap-harap rumah tangga yang dibina berkekalan sampai bila-bila.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 responses to (GAMBAR)Dr.Fazley Dan Keluarga

  1. pocongcomei says:

    aku yang pertamaaaaaaaaaaaaaaaaa

    0
    0
  2. lilies says:

    payish yg comei cm mommy + daddy die..

    0
    0
  3. garfield_82 says:

    hensem fazli ne,bini pn cun..anak pn comei…tahniah..

    0
    0
  4. mantikulaz says:

    bahagianya rupa diorang..
    semoga kekal hgga ke akhir hayat..

    0
    0
  5. eton(bknnamasebenar) says:

    helo..
    eton in d house!!

    0
    0
  6. lyanne says:

    semoga happy sokmo

    0
    0
  7. now_tea_boy says:

    huhuhk huk hk hk

    0
    0
  8. skeptik! says:

    mana de baby dia comel??? rabun ke?? kalau ye pon nak puji.. biar lah berpada2.. dah terang lagi bersuluh.. lagipon memuji sesama manusia ni harus..

    0
    0
  9. chantek says:

    alaaa….satu je ke gambar??? tak puas la nak tgk…

    0
    0
  10. Zaza Muhammad says:

    so sweet…. moga bahagia sokmo !!

    0
    0
  11. minnie2comey says:

    asmara ini yang hanyutkan kitaaa..

    0
    0
  12. pening says:

    Hrp2 Fazley & family dia kekal bahgia 4 ever…

    0
    0