Written by AbangNara | January 22nd, 2009

Korea is a beautiful country for couples to go and have their honeymoon. Recently wed Malaysia celebrities, Mawi and Ekin has choosen Korea as their honeymoon place.

Right now it is winter in Korea and it’s the weather is very cold. Mawi and Ekin has choosen the right place and right time to have their honeymoon in Korea. When it’s cold you know what happens between couples.

More pictures of Mawi and Ekin in Korea for their honeymoon by reading the full article.

25 responses to Korea Honeymoon Pictures Of Mawi And Ekin

  1. kastor says:

    bro rasanya nie bukan gambar diorang honeymoon kat korea.nie masa diorang dapat package tajaan.buat kat msia nie.pakai je cam kat korea

    0
    0
  2. rohaizad says:

    Betul tu.
    Aku tak faham kenapa ada blogger yang suka menipu pembaca. Kalau tak tahu, baik jangan letak cerita tu.

    0
    0
  3. baby cute says:

    so cute couples walaupun bkan kt korea….

    0
    0
  4. Kuaci says:

    diaorg ni senang idop.. sponsor memanjang

    0
    0
  5. alang says:

    jgnla nk tpu pminat…..
    bknyer kt korea

    0
    0
  6. ct says:

    tol ker pic ni kt korea???????…………….

    0
    0
  7. wow!die orang nie mmg psngn yg srasi……….tp btl ke kt korea????????

    0
    0
  8. betul3 ak skong ko kuaci……mmg dorang ni snang tol hdup coz bnyk sponsor…………..kan kuaci kan???hohoho

    0
    0
  9. kucing says:

    semoga brbhgia hgga k ank cucu

    0
    0
  10. kekwa says:

    tipu la..
    ni bkan gambar diorang kt korea.

    0
    0
  11. kekwa says:

    semoga kekal hingga akhir hayat..
    amin…
    dan di kurniakan anak yg comel2.

    0
    0
  12. […] dahulu kami ada menulis dan memaparkan gambar-gambar berbulan madu @ honeymoon Mawi dan Ekin di Korea, setelah mendapat maklum balas dari pembaca blog ini, kami menyedari yang gambar tersebut hanyalah […]

    0
    0
  13. matahari says:

    boleh laaaa.

    layannnn…..

    0
    0
  14. syanazila says:

    tipu..ni bkn kt korea

    0
    0
  15. flower says:

    semoga berbahagia..amin..

    0
    0
  16. ni says:

    poyolah korg dua org nih

    0
    0
  17. azi'nas says:

    ye lar..moga bahagia lar……..mawi ekin yer……..

    0
    0
  18. leezchumel says:

    2-2 poyossss]
    huhuh
    klako ngok

    0
    0
  19. oldman kopitiam says:

    minah ngan mat dok membajet

    0
    0
  20. cici says:

    klakornye ikin….

    0
    0
  21. lala says:

    poyo….

    0
    0
  22. mia says:

    berjalan jer c ekin 2..
    ner la xgugur..
    dok jela umah..

    0
    0
  23. saliha says:

    alah… korea konon, cuba korang tengok minah kat sebelah mawi tu… bukan main suka lagi dia… bangga gile la tu dapat gi korea, sbb tu sibuk nak kawin ngan mawi.. RM.. RM…

    0
    0
  24. syasya says:

    Ni yg ekin suka ni… klu dpt org biasa.. dpt ke benda2 ni semua? entah2 kena kerja bantu suami… :-)

    0
    0