Written by AbangNara | November 17th, 2008

Filem Budak Kelantan sememangnya hangat di wayang semenjak dua ini. Dengan peratus rakyat negeri Kelantan yang ramai di Kuala Lumpur, sambutan hangat untuk filem ini sememangnya sudah dijangkakan.

Tambah menarik apabila babak rogol dalam filem Budak Kelantan ini berjaya dilakonkan dengan mantap sekali. Memang susah kalau nak berlakon jadi orang jahat tetapi nampaknya pelakon-pelakon filem ini berjaya melakukan aksi tersebut tanpa sebarang masalah. Mungkin ada pengalaman?

Jom tengok gambar-gambar aksi rogol dalam filem Budak Kelantan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 responses to Gambar Babak Rogol Filem Budak Kelantan

  1. adam says:

    ..alamak…tilam tu cam kt umah aku jerr…

  2. anti kelantan! says:

    bodoh punye bdak kelantan!

  3. bUDakgEnIus says:

    Relaxs ar antikelantan…
    Siapa pon kite,kat mane pon kite,kite tetap satu negara,serumpun yg same…
    Aku tau org kelantan nie kauminsme skit tapi dorg tetap ok dlm bab2 tertentu especially bab agama (excuse me,x sume org kelantan tau agama)…tapi ape pon,silaturrahim tetap dijaga okey…q=)

    ~BoODuCKGeNiUs~

  4. chantek says:

    aku tak tgk lagi citer ni, tapi aku akan tgk jugak la nanti…

  5. aku says:

    aku xtgk lagik cte nie….so xlehla komen lelebih

  6. ni says:

    same arr x tgk lagik…
    tp mmg x blh la nk tgk klu org pompuan kene mcm tuh….

  7. flower says:

    aku sokong ko dak genius..
    ko jgn nk sesuka hati jer ckap org kelantan mcm tuh..kalau terkena batang hidung ko nanti baru ko thu..

  8. ABG KACAK says:

    KELANTAN=BODO

  9. 1234 says:

    tak real

  10. budak kelantan says:

    molek skit duk ngutuk tu…

  11. Peacee.. says:

    Wei nak kutuk agak2 sket… Ko cakap orang bodo, ntah2 ko lagi bodo… nilai diri sendiri dulu baru cakap kat orang lain..

  12. klate says:

    bodoh kutuk budak klate …
    ape barangg…jgn duk nilai org tgok luaran..
    terutama mu abe kacak..jubo dia kacak..
    seko lg hop anti klate…setan jugakk

  13. budak kedah says:

    ingat 1 malaysia semua negeri baik

  14. kelantan_budu says:

    nate beruk demo..satgi kawe deng pung mung di nung maran prapu kepunde paran sekeper( pekat giler slang kelantan wa)

  15. kelantan babi says:

    kelantan=bodoh=poyo=budget best

  16. mawar says:

    mek kelantan kt opis aku cam sial..senang ckit lupa diri..

  17. athira says:

    entahlah…
    kelantan ni bkn jahat atau bodoh…..
    tapi cuma kasar skit…
    msti ada sbb…
    dan sbb nyer sgt menyedihkan bila dicerita…..
    itulah punca kelantan jadi cm ni…
    hina dan maki kelantan pun x de guna….
    kene ingat….kelantan tu dlm malaysia….
    dan…
    kebanyakan org kaya ialah org kelantan….
    jgn lupa tu!!
    hihihihihhi….
    sorry lah….
    kalau saya terlebih…
    jgn maki saya…

  18. sebo says:

    eleh yg hina org klantan tu mesti diorang xdpt kawen atau tackle mek klantan.. ayah aku org Jb kawen ngn Org Klantan..ke3 pakcik aku pon kawen ngn org klantan..

    kalau Budak Klantan BODOH..Kenapa kat IPTA org Kelantan yg paling Ramai???…neway kita ni 1Malaysia k!!.. I luv Malaysia!!!

  19. pluzychels.. says:

    yg dok mgata sdak tuh..acu ingat skit..spe yg pling rmai kat ipta..spe yg pling rmai kat mtrik kdah..n also mtrik len gak..???cba g chek kat overc..spe pling rmai..trbnyk pnrima anugrah spm pmr pljr trbek spe??pkir pkai otakk laa…sep mu tu yg bodo..xmkan budu,mkan kaki..tu yg sdak sngat dok ngto..bodoh!!

  20. kelet says:

    bdk kelantan mmg byk kat matrik,ipta,ipts.. tp aku tgk xde la pandai mana pun result diorang nie..aku rasa semua pakai kabel jer msk ipt..yalakan,org kelantan nie jns perkauman kuat..ada srg dlm jabatan tu korang tgkla,mst dia tarik masuk lg byk bdk 2kelantan.. ada org kelantan yg baik gak 50-50..tp yg suka buat jahat kt tmpt org pun ada byk gak..yg buat clip 3gp,gangbang,rogol ,gaduh2..bdk kelantan gak..ermm..terlebih make budu kok…hahaha

  21. sape2 je says:

    ramai yg da tau..org kelantan (esp. lelaki pemalas)..yg pompuan pengotor…bukan bermakna negeri lain bagus…tapi kebanyakannyer org kelantan mcm tue..bak kata pepatah..sebab nila setitik rosak susu sebelanga…bile dok bandar ckit da mula lupe diri..sape kate org kelantan kuat agama??diorg la byk tepesong sebb kejutan budaya bila dok bandr2 beso..jdk..ape yg pentg org2 kelantan jdk la teguran sebagai perkara yg positif..juga negeri lain…pk-2 kan la ape yg terbaik utk diri sendiri, bangsa dan agama…sekian

    • Qiqi says:

      mcm baik la sgt ko ni..nk mgutuk org,kne kat keturunan ko,baru ko rasa…negeri mane2 pun same jela bahlul..yg penting,hati masing2…mcm mak bapak ko x ajar jer!!!!!

  22. orang_pantai says:

    sepanjang tempoh aku berkawan dgn orang kelantan kat UM dulu…aku tau orang kelantan mempunyai semangat setiakawan yg kuat…tapi pantang dikhianati..tahu la akibatnya..apa pon aku kawan ngan org kelantan..satu kaum yg memang unik..

  23. cha says:

    npe korang ske sgt dk kutuk klntn?? korang igt korang tu bgus sgt r?? cermin la dri tu ckit.. sume sme je.. makhluk Allah.. slalunye org dk benci sgt tu sbb dengki.. insaf r wey..

  24. api says:

    kalo benda yagn orak kata tu x betul, apasal plak orang kelantan marah? ni mesti betul punya bila orang kata orang kelantan bodoh, pemalas dan pengotor.

  25. budak kedah (the best) kelantan barua says:

    aku benci kelantan babi…..mek kelantan semuanya pengotor….kentut busuk sama dengan mulut……ckp sikit gan diorg kata kita nak mengorat,,,,,,celaka kelantan

  26. wan muzaman says:

    diorg ni suka kutuk org klate..tapi hakikatnya memg org klate ni unik.itu sbb bnyk yg iri hati.betul tak

  27. wan muzaman says:

    bnyak ulamak2 lahir di klate.dan banyak juga ulamak2 dari negeri lain dtg blajar agama kat klate pd masa dulu.krna sejarah ada trcatit.oleh itu jika tuan-puan nak menghina pun terpulng.tpi jaga2.kalau niat baik maka baik jadinya.tapi jika niat jahat maka jahat jadinya.oleh itu alangkah baik kita bersatu krna hdpan hari memerlukn kita semua bersatu.

  28. emmy says:

    i like budak kelantan…. =)

  29. nik anuar says:

    kelate best…la..wlopon kwe ni ore perak….tp sain kwe kelate belako..meme xdak mslh….slma kwe kenal bdk kelate ni….sume baik n caring kt kwe…btol…xtpu..

    • Adie says:

      Da ngko pn same… Dri loghat perak trus bertkar… Cubela gne bhasa Melayu. Bgi sistematik… Camne nak harapkan bangsa cina india nak gne bhasa kita yg 1 lamaysia sedangkan kiter x wat dlu… Ni adalah slah satu sebabnye bhasa malaysia x dpt disemadikan ke dlm jiwa rakyatnya… Melayu2x… Ssh bep… Kiter da besar matang la… Lau camni bullshit la sumer pelembagaan yang dicanag org tua Melayu kiter dlu2x…

      • Anon says:

        walaweh.. ko ni skolah ke tak? Dialek Kelantan pon bahasa Melayu jugak.. Dialek Perak ke, Kedah ke, Sabah ke, masih lagi bahasa Melayu.. loghat je lain.. Dok bising2 kutuk Kelantan, macam la negeri lain baik sangat. sama je mana-mana pon.. biasanya, orang bodoh yang akan kata orang lain bodoh. jadi, korang pikirlah, korang ni cerdik ke bodoh…

  30. hantujalanraya says:

    kau cakap melayu pun tak betol , sistematik konon

  31. Anon says:

    pelakon budak kelantan tu encik asrul. pegawai kebudayaan kat UM.. lakonan dia memang mantap.. walaupon tu filem pertama dia, tapi dia dah lama berlakon dalam teater dan selalu mendapat tawaran berlakon teater dari istana budaya. Ko jangan memandai buat fitnah kata dia ni ada pengalaman buat benda tak senonoh tu kerana aku kenal dengan beliau dan orangnya sangat baik.. orang tak senonoh macam ko je yang main fitnah je kata orang lain buat benda tak senonoh..

    walaupon aku bukan orang kelantan, tapi aku suka berkawan dengan orang kelantan. Semangat setiakawan diorang sangat tinggi dan selalu rasa selamat kalu bersama diorang.

  32. ore klate says:

    ore klate meme bodoh lake.. demo ingt bgus sgt? pundek lu laa.. kelantan bangang..

  33. Insafla says:

    Kebaikan dan kejahatan yang dilakukan walau sebesar zarah, sumenya tidak akan terlepas sikit pun dan semua akan dinilai..fikirlah sebelum bercakap..dosa paling ringan di akhirat ialah dengan menerima hukuman berdiri atas batu yang panas smpai mendidih otak manusia..fikir2 kan lah..

  34. I didn’t believe anybody shared my views in this region. Thank you for writing this in an article. This details is written in an intriguing manner with numerous fresh tips.