Written by AbangNara | November 6th, 2008

Well, if you are rich, anything can happen. Money is the source to get you beautiful, fair and hot young woman in Malaysia nowadays.

Plus if you are a ministry son, it will get so much easier. Hot chicks will follow you wherever you go even though you are not so good looking.

Even though this gambar anak menteri dengan awek-awek is not an artis, I believe these pictures merit a place here. This is what money can do. Bring you everything you want, fame, women and whatever you wished for.

Please don’t follow this fellow action. You know you can do better than him if you have the same amount of money he’s having.




TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 responses to Gambar Anak Menteri Dengan Awek-Awek Hot

  1. ni says:

    hmm…x terkate den nengoknye

  2. flower says:

    duit x thu nk labur kat mane..
    labur kat pompuan je la..

  3. as says:

    betul betul betul

  4. shira says:

    x tau r ape ak nk ckp………….orng bnyk duit……………..

  5. jojo says:

    biasalah anak menteri sekular dr malaysia

  6. kiki says:

    adoi bergambar je tu… kengkawan tu… jgn buruk sangka/

  7. Budak Tamak says:

    Nampak awek dier tu !….macam muka bohsia jer..
    Heiii… geli geleman aku nengok nyer….
    Tak sesuwei langsung dibuat bini, buat pompuan
    simpanan okay gak tuhhh….

  8. dd says:

    x bek tu mengumpat org……
    biar kt dia org lah…..

  9. lanToK LeW says:

    eiiii……..budak botak…………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. PAI_TENKO says:

    duit bnyk nk wk cmne

  11. PAI_TENKO says:

    botak hitam pulak tu

  12. Mencelan says:

    botak2 hitam dia..masyuk….apa ada hal…..manusia-manusia….takleh tgk org lain senang skit..perasaan PHD sure dtg..ehh ntahler….dia bukan kaco hidup korang pun kn….so, MYOB..:D

  13. eisha says:

    hmmm…aku pernah dengar pemimpim yang baik adalah pemimpin yang boleh memimpin keluarganya..lagi satu kalau kite tak nak lihat anak kite jadik rosak kite kane bentuk diri kite dgn baik dlu..klo tak begitu kite begitu la anak kite..hmmm kite doakan smoga dia nih balik ke pangkal jalan sebelum dia balik ke rahmatullah..mashaAllah..