Written by AbangNara | September 9th, 2009

alif aziz bercium

Kepada Alif Aziz, selamat bersedia untuk menjawap soalan siapakah gadis di dalam gambar bercium anda. Oh ya lupa nak ucapkan tahniah kerana berjaya mengfemeskan diri anda dengan sekelip mata melalui pengkantoian gambar ini. Tahniah!!!

Lagi gambar Aliff Aziz bercium dengan seorang gadis(nasub baik sorang, kalau 2 3 orang?) dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

alif aziz bercium

alif aziz bercium

1,007 responses to (GAMBAR)Aliff Aziz Bercium Penuh Penghayatan

  1. chikayu says:

    mashaallah

    0
    0
    • Delimasaraa says:

      emmmm…aku tak npk pun pic..uhuuuuu….

      0
      0
      • rosh says:

        dia org s’pore kan???…

        0
        0
      • new moon says:

        alahai…sara….ko pny laptop xsehat lg ker?

        0
        0
        • HuNny__43 says:

          aq suka sgt2 aliff aziz ni…
          xsgka dia smpy cm nie…
          egt dia baek2…

          0
          0
        • elynrockgurlz says:

          biasa le tu org singapore gua pun org s’pore

          0
          0
        • bdakcmel says:

          tpkan ,da taw ARTIS asl yg bengong sgat wt benda 2 dpan khlyak rmai???? ape kew bodoh laaa… huhu

          0
          0
        • zira says:

          hye,,jgn slah sgke dlu..bse ar zaman skunk…

          0
          0
        • tsuna says:

          jgn nk judge org len coz of diz stuff la…its juz a kiss..sux la kalu cakap korg tak penah wt gak..jgn nk wat innocent sgt la..hewhew..if tak penah..sory 2 say la…org baik pon rogol ank org..apetah g artis yg kite da taw diorg sosia..hewww.. wats wrong with diz ortodoks thinking..

          0
          0
      • Sakrey11 says:

        apelh kate atis!!!!!!!!!!!!!

        0
        0
        • artis ape mcm tu?x jati diri langsung!!!! orang jenis ape ni?

          0
          0
        • garfield says:

          uik…….bkn semua org yg buat cmni ndak baik….dont judge book by its cover….darah muda la katakan……uhuhuuhuhuhuh

          0
          0
        • jack says:

          kiss je pon..korg nk kecoh macam die dah kantoi beromen..imake it worst jaz becoz he is ‘somebody’ which is artis la..if his not,to hell pon tader sape kesah punye.. heww..mmg la berdose..tak pakai tudung pon dose gak..dating pgg tgn pon dose..ape a..juz pk la..people’s are sin coz of their own sin..but wat about otherz people that showing off otherz people sin..tiap kali gamba ni org tgk..org ni berdose..org yg sebarkan gamba nh 2x gande dose nye..pk pk kan la..yes its true if u ol said dat ni bagus utk sedawkan die(alif) n sedawkan orglen..but its too much lah. pengajaran:JANGAN JADI ARTIS..coz everybody will keep on busybodying bout u,ur family..n the worst thing is..YOUR LIFE..hewhew -peace-

          0
          0
    • HOT ZOOM says:

      Artis baru skang ni dah semakin melampau.Ikutla contoh artis veteran yang kurang sikit melalmpau walaupun ada.
      Sekarang ni setiap gerak-geri anda diperhati dan dirakam,jadi jangan le buat benda camtu kalau dah nak sangat jadi glamor.
      Macam aku x pe x glamor buat hape2 pon org x heran hehehe
      Kadang untung gak jd org x femos ni ek

      0
      0
      • jane says:

        dia org ni kalau dah minum arak tu memang dah tak sedar apa yg dia org buat lagi….kalau dah berani buat macam ni in public sah la dah teguk arak tu….segan silu dah hilang…

        0
        0
        • unknown gurlz says:

          camne lue tahu dye mnum ark???
          xde bukti beb…
          law korang nie org islam mst korang tahu yg fitnah 2 dosanya lebih besar dr bunuh taw….
          so stop komen tanpa sebab…
          tnye la dye dlu..
          kot2 nk release tension kot 2….

          0
          0
        • simple gurlz says:

          alif 2 hrp jew hansme tp prgai mcm owg gle…..nk b’cium pon agk2 la…,,aq pon pnah cium bf aq,,,tp xkuar internet pon…

          0
          0
        • hamba allah says:

          ade ke org release tension minum arak…..

          0
          0
        • ponen says:

          ko tu nasihat org yang atas tu ok dah….tapi nak release tention tu xboleh pakai….

          0
          0
        • fieqa says:

          bkn mcm ni cre nk lpas tension..kan bleh bce ayt2 al quran..kte org islam…

          0
          0
        • honey says:

          hemmmm…….
          btol3
          tu lh cre yg sbnrnyer nk ilng kn tension

          0
          0
        • purple says:

          like sangat fieqa,,kte sptotnye berzikir n tengkan hati kite dgn menggti allah,,masyaallah smoge smue mndpat pengajarnnye!

          0
          0
      • macam macam la…………..artis skrang!

        0
        0
    • arshavin says:

      bulan puasa ni iblis dah kena ikat,kamu 2 orang nak jadi iblis ke.kau 2orang ni nak tunjuk hebat buat maksiat kepala bapak kau.melayu ciptaan ummmmngok nilah kerajaan skrg suka,psl apa? bloleh tarik hidung.

      0
      0
    • marahiopo says:

      memang gorila la mana tau malu. buat kat tmpt org rmai. monyet pun sorok-sorok

      0
      0
    • jbboyz says:

      TETEK DH KERAS… HUHU

      0
      0
    • lin says:

      pe nak heran????bandingkan ngan org melayu yg diam2 wat dosa kat umah kantoi ngan suami org…tu lg dashat wei

      0
      0
    • amina says:

      alah…
      artis…besa la..nie jew la cra nak cpat femes..
      pblisiti murahan..:)

      0
      0
      • celalu cute says:

        hihu tul2 awekz 2 ptut ada kat sepilok sdkn je wei,,blu tgn pnya maen lebat huhu

        0
        0
    • huhu..budak2 zaman sekarang

      0
      0
    • werukiola says:

      tgn popuan berblu cam berok

      0
      0
    • nana says:

      subahanallah.. bnyk2 ler brtaubat. sya dulu membenci kt aliff tp bila dpikir aliff jga makluk tuhan. kte sesama manusia so jgn nk mencaci, atu mghina owg. krana smua manusia x ada yg smpurna. jd kpda aliff bnyak2 lah bersabar dan bertaubat mohon ampun drpada ALLAH S.W.T. dan dktkn diri kte 2 kpda ALLAH.krna smua e2 ada hikmahnyer. kpda smua owg d sna jgn sesekali mghukum owg krana kte x lyak untuk menghukum sesiapa.

      0
      0
    • Sara says:

      nampak tak tangan ‘awek’ tu berbulu? Awek ke ha? :)

      0
      0
    • dego says:

      pe ke jadah bdk2 zaman skrg ni??? dh xleh nk handle k brother? pili air bocor k?

      0
      0
    • kurus says:

      di mana ni?

      0
      0
    • purple says:

      subahanallah.. bnyk2 ler brtaubat.kpd kite smue pon byak2 bertaubat,,aliff jga makluk tuhan. kte sesama manusia so jgn nk mencaci, atu mghina owg. krana smua manusia x ada yg smpurna. jd aliff bnyak2 lah bersabar dan bertaubat mohon ampun drpada ALLAH S.W.T. dan dktkn diri kte 2 kpda ALLAH.krna smua e2 ada hikmahnyer. kpda smua owg d sna jgn sesekali mghukum owg krana kte x lyak untuk menghukum sesiapa.
      stiap orang pernah lakukan ksilapn,,kte jgan nak anggap dri kite baek sangat,,
      kalau kte kutuk2 dye cam ni pon dose gak,,
      so ingat2 lar diri sndri,,
      Allahu Akbar !!!~~

      0
      0
    • mohd says:

      JGN CKP MASHAALLAH bila ada bende mcm ni..llebih baik ckp Astargfirullah

      ????????? – Literally means ‘Whatever Allah (God) wills’. It is often used in occasions where there is surprise in someones’ good deeds or achievements. For example people say Mashallah when someone does very well in their exams.

      0
      0
    • mohd says:

      JGN CKP MASHAALLAH bila ada bende mcm ni..llebih baik ckp Astargfirullah

      ????????? – Literally means ‘Whatever Allah (God) wills’. It is often used in occasions where there is surprise in someones’ good deeds or achievements. For example people say Mashallah when someone does very well in their exams.

      0
      0
  2. chikayu says:

    gila lebat bulu roma tino tu… goli den…

    0
    0
  3. new moon says:

    ni…..pompuan ke kingkong??pny la byk bulunye…..ush..ush..ush..

    0
    0
  4. puteriaquarius81 says:

    no wonder…

    0
    0
  5. aries_april says:

    bnyk nya bulu dia…
    hormon laki lbh ni….

    0
    0
  6. Penari Poco2 says:

    Dah xder rasa malu lg dah…
    depan public pon depan public lah…
    astaga…

    0
    0
  7. violet says:

    salam….
    aduh ciom molot la plak…..
    huhu

    0
    0
  8. aries_april says:

    lma aries nunggu korang…
    bru msuk ker?

    0
    0
  9. hantupensil says:

    murning…
    mak aih..
    pepagi dah dihidangkan gamba orang comolot…
    hahahaha…

    0
    0
  10. Penari Poco2 says:

    sapo diorg eh…aku lgsung xkenal…
    kan kah malu lepas nie…
    camna nak sambut raya nie…

    0
    0
  11. Penari Poco2 says:

    kat tgn da byk bulu…
    apatah lg kat kawasan lain…
    hehehehe…
    ada paham kaa…???

    0
    0
  12. hantupensil says:

    banyk gile bulu kat tgn pompuan tu..
    ptut la…
    hehehe

    0
    0
  13. aries_april says:

    perkahwinan mmperlihatkan sglnya…
    tul x?

    0
    0
  14. Zaza Muhammad says:

    Astaghfirullah…. sosial tol! Pintu taubat sentiasa terbuka, bertaubatlah…. harap2 ade yg tegur dia, dan dia menerima teguran org tu dgr positif… xble biarkan sbb dah jadi kewajipan sesapa Islam ingat-mengingati dgn apa cara sekalipun….org nk dgr ke xmo dgr ke blakang kire, janji kite dah wak kewajipan kite….wallahualam
    Dari Abu Said al-Khudri r.a., katanya: “Saya mendengar Rasulullah s.a.w. bersabda:
    “Barangsiapa di antara engkau semua melihat sesuatu kemungkaran, maka hendaklah mengubahnya itu dengan tangannya, jikalau tidak dapat – dengan atau kekuasaannya, maka dengan lisannya – dengan jalan menasihati orang yang melakukan kemungkaran tadi – dan jikalau tidak dapat juga – dengan lisannya, maka dengan hatinya – maksudnya hatinya mengingkari serta tidak menyetujui perbuatan itu. Yang sedemikian itu – yakni dengan hati saja – adalah selemah-lemah keimanannya.” (Riwayat Muslim)

    0
    0
  15. Penari Poco2 says:

    astaghfirullahalazim…
    kak nara bg lar gmbr yg elok2 skit…
    kan bln pose nie…
    pas raya boleh lah bg gmbr ala-ala berok camnie…
    astaga…

    0
    0
  16. virgo says:

    alif nie klu tgk muke cam bdk baik jer…….
    x sgka pulak bole brcium dgn pompuan mcm nie…..
    x malu ker……..

    0
    0
  17. Penari Poco2 says:

    perempuan xder maruah lgsung…
    bg free sesuka ati jer…
    kalo ditinggalkan lelaki mcm tue jer…
    kan kah rugi…ish…
    sabor jelar…aku nak out japs…
    xleh bg komen berkaitan ngan berok camnie…
    bye…

    0
    0
  18. aries_april says:

    er……..
    kenyang dh…
    sdp tul b/fast ari ni….

    0
    0
  19. BumBLeBeE says:

    eiii…dhlaa ISLAM… org S’pore laks carik makan kt Msia….perangai cmnih….pastu kalo org yg tak tawu dier bukan org sini….dh anggap ni org Msia…

    kenapa pihak Jab Agama tak pi denda artis2 melalui gmbr2 tak senonoh yg buleh mencalar imej Islam???
    P laa hukum kaw kaw sket…bru laa diorg ni bler kt public, jaga adab…x sewenang-wenangnyer tunjuk aksi2 18sx walaupun maybe gmbr tu dirakamkan oleh sorok2 by paparazzi ke …tp kalo x buat, xdelaa gmbr2 cmtuh tersebar kan…

    kene teach them lesson ni sbb skang ni xde ape hukuman pun kene kt diorg kalo gmbr2 kurang sopan tersebar….just ‘malu’ sket jer….itu pun kalo ade perasaan malu….kalo x malu cm si memey tu???

    aihh…akhir zamann~~

    0
    0
  20. Penari Poco2 says:

    tata…

    0
    0
  21. Zaza Muhammad says:

    hmmm kang best klu nara post cite2 artis kite senyap2 g umrah dan beraya di tanah suci…misalnye ashraf muslim tu…

    0
    0
  22. aries_april says:

    andai ini smua jln mnju neraka….
    YA ALLAH…
    jauhkan hamba mu….kerana aku berasa trlalu kerdil d sisi mu…
    ilmu d dada blum ckp untk aku mndmpingi syurga firdaus mu….
    andai jahanam mnjdi tmpt tu….
    kau brikan lah aku ptnjuk…
    ssngguhnya…aku trlalu mnyntai syrga mu…
    amin…..

    0
    0
  23. damia zahra says:

    mak datok!!~…astaghfirullah..
    habis ar pose aku tgk pic neh..huhuhu

    0
    0
  24. virgo says:

    artis skrg byk yg hipokrit…..
    dpn peminat baik & spn sntun….tp hakikatnya….

    0
    0
  25. violet says:

    kak nara
    post resepi kak nara xnk ker.
    leh share2…
    huhuhu

    0
    0
  26. aries_april says:

    tyra mn ar/
    lm dh xda…
    damia da prsn x?

    0
    0
  27. sasha fierce says:

    sayang..sayang..sayang..
    bulu engkau lepat
    tertutup mata ku
    nk tngk yg lain
    huhuhahahuhuuhaaa…

    0
    0
  28. Rin says:

    uihh.. lobat bona…
    ini lah bukti yg alif aziz bkn lah artis laki yg bsopan sntun..
    skdar alim2 meow jek.. SYABAS

    0
    0
  29. Jojio says:

    Korang baca Berita Harian, rakyat Indon dok buat lece kat Pelajar Msia disana…siap buluh runcing lagi….

    0
    0
  30. damia zahra says:

    jap lg tyra masuk neh hah!~~ hokhok

    0
    0
  31. kira-kira says:

    assalamualaikum..morning guys…………….:-)

    0
    0
  32. L says:

    yg bnyk bulu tu sedap dowh di sedut…
    uwawawa…
    kat ‘area’ tu msti mcm bersepahh wokk..

    0
    0
  33. Jojio says:

    Cube baca…
    JAKARTA: Jabatan Penuntut Malaysia di sini, hari ini menasihati semua pelajar Malaysia di seluruh Indonesia supaya sentiasa berhati-hati memandangkan kebencian segelintir rakyat negara itu yang semakin memuncak berikutan penyebaran pelbagai fitnah oleh media massanya kebelakangan ini.

    Jabatan itu telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) bagi menasihati semua pelajar Malaysia di sini khasnya agar jangan sekali-kali melalui Jalan Diponegoro bagi mengelak kejadian yang tidak diingini.

    Kebencian mereka itu memuncak kepada tahap yang serius dan menakutkan berikutan media tempatan baru-baru ini menyiarkan berita dan visual lebih 360 sukarelawan ilmu kebal yang dilaporkan sudah mendaftar dan bersedia untuk mengganyang Malaysia.

    Kebencian mereka itu memuncak lagi apabila hari ini terdapat sekumpulan orang yang menggelar diri mereka sebagai Benteng Demokrasi Rakyat (BENDERA) mula bertindak liar dengan mengugut rakyat Malaysia dengan buluh runcing di Jalan Diponegoro.

    Dilaporkan bahawa 50 anggota BENDERA yang bersenjatakan buluh runcing (buluh yang ditajamkan hujungnya) memaksa orang ramai yang melalui jalan itu menunjukkan tanda pengenalan mereka dan jika kebetulannya orang berkenaan seorang rakyat Malaysia maka orang itu akan terus ditahan.

    Tindakan mereka mengambil undang-undang di tangan sendiri dilaporkan media massa online tempatan termasuk detikcom.

    0
    0
    • damia zahra says:

      huishhh…humang aihhhh..dasyat2…

      0
      0
    • hantupensil says:

      xpe…
      kita buat kat rakyat diorang kat melesia plak…

      0
      0
    • Akak Leen says:

      benci tul la indon nih…emosional ntah apa2…nk berperang sesama saudara islam…bodoh betul… pegi lawan israel tu tak nak plak…..bosan betul la dgn derang nih…bosan…bosan…bosan….bosan…nk semangat tu biar bertempat…drpd nk semangat gaduh sesama jiran tetangga, baik semangat bangunkan & majukan bangsa kamu yg merempat tu!

      0
      0
      • BumBLeBeE says:

        tu ahh pasal…orang2 dier…xde duit smpai byk yg mintak sedekah kt tetepi jalan kt sana….ade ati nk cetuskan peperangan lg….ntah2 ade pihak2 tertentu yg jd dalang sengaje nk laga2kan Msia ngan Endon…yerlahhh sbb iklan tu dibuat oleh syarikat yg bertempat di S’pore….x mustahil ade tipu muslihat kt situ….

        Msia ni pun satu, iklan psal Msia…awat p bagi org luar buat?? then x edit dulu or at least preview dulu ke before tayang kt umum?? cetttttt….

        0
        0
  34. aries_april says:

    ARI NI XKAN MNJDI ESK SLGI MNTARI TDK MNCUL….

    0
    0
  35. mamibizi says:

    tengok cam budak baik jer si mamat nih…rupa²nya musang berbulu ayam…

    yg pompuan tu bulu rome mak aii kalah laki akak..buat malu jer..

    0
    0
  36. damia zahra says:

    lmbt gak tyra neh..
    huhuhu

    0
    0
  37. violet says:

    bosan la….

    0
    0
  38. scorpioncat says:

    dasr indon mmg tak sedar diri, yg pompuan menggatal ngan laki org, yang jantan sibuk bwk lari ank dara org…cam hampeh..kalau bgus sgt, bangunkan indon tu….ini kalu susah carik keje sini, mtk tlg kat msia jugak, time tak puas ati nak ganyang..aku mmg anti indon yang perangai musibat nie, yg baek tu tak kan nak benci plak, bedosa lak aku…(sib baek igt dosa pahala)..kui kui kui….

    0
    0
  39. antu pocong says:

    bulu tangan lebat, tandanya nafsu dia tersangat le kuat

    0
    0
  40. violet says:

    yula..
    ko nk tnyer pe

    0
    0
  41. aries_april says:

    Azlina Jailani, wanita yang menukar agama ke Kristian, gagal dalam rayuannya hari ini untuk mendapatkan perintah Mahkamah Persekutuan untuk memaksa Jabatan Pendaftaran Negara memadamkan perkataan “Islam” daripada kad pengenalannya.

    Dalam keputusan majoriti 2-1, Mahkamah Persekutuan memutuskan bahawa Azlina, 42, yang telah menukar namanya ke Lina Joy, perlu mendapatkan sijil pengisytiharan daripada Mahkamah Syariah untuk mengesahkan dia tidak lagi menganut agama Islam sebelum JPN boleh menggugurkan perkataan “Islam” dalam kad pengenalannya.

    Ketua Hakim Negara Tun Ahmad Fairuz Sheikh Abdul Halim berkata JPN berhak untuk menggenakan syarat kepada Lina Joy memintanya mengemukakan sijil atau deklarasi atau satu perintah daripada Mahkamah Syariah untuk mengesahkan dia keluar daripada Islam sebelum bertindak menggugurkan perkataan Islam dalam kad pengenalannya.

    Ahmad Fairuz dan Hakim Mahkamah Persekutuan Datuk Alauddin Sherif menolak rayuan itu manakala Hakim Besar Sabah dan Sarawak, Datuk Richard Malanjum, membenarkan deklarasi yang dipohonnya.

    Lina mengemukakan rayuan itu kepada Mahkamah Persekutuan setelah Mahkamah Rayuan membuat keputusan pada 19 Sept 2005 menghalangnya daripada menggugurkan perkataan “Islam” daripada kad pengenalannya dengan alasan bahawa tindakannya keluar daripada Islam tidak mendapat pengesahan daripada Mahkamah Syariah atau pihak berkuasa Islam yang lain.

    Permohonan kepada Mahkamah Rayuan itu dilakukan setelah Mahkamah Tinggi, pada April 2001, menetapkan bahawa sebagai seorang Muslim, dia tidak boleh keluar daripada Islam, dan soal keluar daripada Islam, perlu diputuskan oleh Mahkamah Syariah.

    Lina menamakan Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan, kerajaan Malaysia dan Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara, Datuk Wan Ibrahim Wan Ahmad, sebagai responden.

    Pada 2 Feb 1997, dia memohon kepada JPN untuk menukar namanya kepada Lina Joy dengan alasan dia telah menganut agama Kristian tetapi permohonan itu ditolak pada 11 Ogos 1997

    0
    0
  42. Akak Leen says:

    anak sape lar ni….huhuhu…nk kena piat nih…

    0
    0
  43. scorpioncat says:

    krjn msia ni baek sgt, kasi muka kat indon2, tu psl pijak kepala…. dari serang msia ni, baek la diorang g serang israel tu…lagi bagus,dah terang2 musuh islam…ni tak mende remeh ni yang diorang sibukkan..bodoh punyer indon…alim ulamak konon, tapi akal pendek…terrrer sgt, pegi la lawan israel tuh…poyo je indon nie..

    0
    0
    • sasha fierce says:

      btul3
      baik lah dorang g serang israil
      yg terang2 jhatnye
      kat org islaam
      muke xmalu nk buat pnempatan kat
      tanah org islam
      dasar yahudi..mn peginye mat top tu
      dr bom htel
      baik bom org yahudi tu
      kebaaaaboommmm…

      0
      0
    • chikayu says:

      Bgi endon yang xsedar diri….indon ni kurang ajar doh…. dia ingat dia tu bagus sgt doh… yang dtg kt mesia ni kebanyakakn perangai cam gampang doh… bodoh punya indon.. tak sedar diri doh… geram tul aku ngan mat2 endon ni doh..dah la poyo nak mampos.. dtang sini nak merompak…rumah aku lak tu… wak lu mat2 endon brenset… eiii pegi la mam. korang endoh doh..

      0
      0
      • Rin says:

        indon mmg lahanat.. bangsat2 x sedar diri.
        yg peliknya PM kita leh sengeh jek ttg isu indon bakar bndera Msia.
        katanya hnya indon ttu jek yg anti Msia.
        hakikatnya, bila bgaduh sesama parti dlm Msia mngalahkan musuh kesumat.
        sdg kan org ngara lain duk pijak Msia, rilek jew..

        0
        0
        • lonley says:

          rilek ar bro…. x smue org indon cm 2…..
          n korg kne pkr gak yg korg nie asal usul dr mner????
          jgn dok sdap mulut jer nk b’ckp……
          tp bg aku yg smue manusia nie x der yg smpurna…….
          drpd kter b’debat…. baik kter b’satu padu….
          MENENTANG KAUM-KAUM YAHUDI…..
          so…… pkr2 kn la yer……….

          0
          0
    • uwek says:

      rasenyer memg budaya dowg camtuh la. sket2 demonstrasi, sket2 bakar bendera, sket2 tujuk perasaan. bosan! sebab2 nyer
      1- diowng tertekan dgn kedaifan hidup. bosan dgn masalah kewangan dan ekonomi yang meruncing, so dgn tunjuk perasaan, diowng rase release sket dr masalah idup. padahal downg bukn kesah sngt pun dgn isu yg dilaungkan.
      2- diowang bangsa pejuang. cara diowg dpt kemerdekaan melalui peperangan (agresif) so, diowag pecaye diowang akn dpt ape yg didinginkan melalui kekerasan.
      3- diowang nak lawan israel tp tak berday, tp nak tunjuk kuat, so bole tunjuk kat sape lagi? malaysia la… negara yg paling baik hati dgn jiran sebelah menyblah…

      0
      0
  44. pening says:

    Ala..ape nak d herankan…kebanyakan artis ni mne ade perasaan malu..mmg cam tu social life dorg….

    0
    0
  45. new moon says:

    hish brapi tol la ngan indon ngong kt sane tuh!!dh ar dtg msia wat taik, yg keje halal pn same wat lari brg ar, nk gji tggi ar….gile ko indon mtk rm800 minimum gji utk org diorg yg jd org gji kt msia..pdhal mkn mnum tmpt tggal org bg dh..kalo gitu la aku pn sggup jd bibik…

    0
    0
  46. badboy says:

    piat jer..patut kelar2..lepas tu perah limau..letak cuka cikit..pas tu simbah asid..
    ha last skali campak kat padang pasir..

    0
    0
  47. melancholy of life says:

    wah pg2 dh dhidangkan ‘penyejuk mata’ sebegini rupe..
    mls mau komen lebih2 tkt nnt in future ak pun wat bnde yg sama..
    ak doakan alif bertaubat la dgn sebenar2 taubat. bln ramadhan lg berkat nh pintu taubat terbuka luas..

    amar ma’ruf nahi mungkar!!

    0
    0
  48. new moon says:

    asyraf sinclair tu xkene ganyang ke dok sane??ke dh tukar warganegara mangkuk tu??

    0
    0
  49. kira-kira says:

    Termenung ku sendiri
    Memendam rindu tidak menentu
    Kasih suci murni yang kita bina
    Hapus hancur oleh kata fitnah

    0
    0
  50. eclipse says:

    morning all….

    0
    0
  51. LaLuNa says:

    wahaha..die bercium ngan pompuan jadian ke..byk betol bulu kat tangan..

    0
    0
  52. tyrabanks says:

    here i come…damia!!!

    0
    0
  53. aries_april says:

    ECLIPSE…
    INGT P TRAINING G ARI NI…
    BRU NK SMS….

    0
    0
  54. tyrabanks says:

    aisey..ko dah tukar avatar ekk..

    0
    0
    • aries_april says:

      TYRA…
      BRU SBT NM TD…INDU NYA KAT KO..
      THU SMLM ARIES MMP TYRA..
      THAT Y PG TD TNYA DAMIA.

      0
      0
      • tyrabanks says:

        eee.. tyra pun sama larr..
        aries cantik la pakia tudung..
        damia..tiap2 hari tyra jumpa dia..hihihii

        0
        0
        • damia zahra says:

          adeh beb..hokhokhok..
          kiter punyer ar slalu jupe..
          smpi berjiran kat kebun ek?..hokhokhok

          0
          0
        • aries_april says:

          rnd tyra…
          klau nengok tyrabanks yg sbnar x cntk…itam…
          lma tyra x mncl…
          smlm tiba2x ja mmp tyra….
          tu yg tnya damia pg td…
          slmt dia pnggl tyra…
          :-)
          cam na keja..
          stil ngan uncle g?

          0
          0
        • tyrabanks says:

          uncle g…hikhikhikkk
          saper…kikikiikii

          0
          0
    • damia zahra says:

      da lmer la beb..berkurun da aku tuko..
      ko pnyer ar lmer…sabo jer la aku..
      chat lg ngan mamat tu…hokhokhok

      0
      0
      • tyrabanks says:

        ko nih..damia..

        sabar kan baguih.. aku baru nak warmup nih..
        pasni muncul lerr mulut alalalaaa aku nih..
        kihkihkikhhhh

        0
        0
        • damia zahra says:

          hikhikhik…control beb..control..
          slim shady la pose kiter nnti klu dok lama2 kat bn neh…
          hokhok

          0
          0
  55. Akak Leen says:

    nk jd mat salleh ker apa? omputih biasa la cium2 nih…cam slm tangan jerk…

    0
    0
  56. aries_april says:

    HOW U TYRA?

    0
    0
  57. tyrabanks says:

    orait,babeh..
    u camne..yg lenlain sihat?
    eclipse pekabar?
    jed..lovely..kak leen..
    have a new frend list aries…?

    0
    0
  58. cicikgurl says:

    Ni alif ajiz cayang..cayang..cayang..ke..??? kalo x silap mude remaje lg budak neh…. Wow..alif….suke yg bebulu yer…hehehe..opps… =)

    0
    0
  59. aries_april says:

    pas ni tyra nk aktif blik ker?

    0
    0
  60. tyrabanks says:

    hai shasha..

    i minat gilerrrr!!!

    0
    0
  61. ANneDeSilva says:

    morning…
    misss u eclipse la …
    mana g???

    0
    0
  62. suri says:

    ye lah..cam mawas jadian..hihikk

    0
    0
  63. aries_april says:

    emey..
    aries bru 22…
    tua skit dr kira tu…
    :-)

    0
    0
  64. damia zahra says:

    jeddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!~~~
    maner ko p ar?..
    x hbs2 lg ker balut hamper2 tu?…huhuhu

    0
    0
  65. emey says:

    yuuuuuuhhhhhhhuuuuuu

    0
    0
  66. kira-kira says:

    napela….rse cm boringggggggggggggggggg je…….hehe

    0
    0
  67. aries_april says:

    ah emey…
    dh nk kawen pn…
    hehehehe…
    :-)

    0
    0
  68. damia zahra says:

    yuhuuuu tyra..wer r u beb?!
    suh dtg cni..dier lak x muncl2 neh..hokhok

    0
    0
  69. suri says:

    sayang sayang sayang..bulu engkau lebat..
    hehehhe..
    mai ai..org ker bruang nih???

    0
    0
  70. aries_april says:

    kira …
    akak bru bca yg KO tu tlis…
    dia apasal ar?
    mmg nk K.O la dia tu.

    0
    0
  71. LaLuNa says:

    zzzzzzzzzzzzzzzzzz…………

    0
    0
    • aries_april says:

      lalu ngan blan kan…
      mmg bw pnjykit tul lah…
      asyk tido ja keja korang..
      makruh la woi…
      bngun ar?
      bln ari ni bwh meja sapa lak ko na tido?
      dtng ar bwh meja aries…
      meja ariea besar.

      0
      0
  72. eclipse says:

    sory all…
    aku bz sket…
    byk keje…
    nti join korg blk…
    luv u all………

    p/s : aries nti kem slm kat tyra blk…
    rindu kat anne gak…

    0
    0
  73. Jojio says:

    Ngantuk nyerrr…..adeh2x….

    0
    0
  74. hantupensil says:

    aduhhhhhhhh….
    sakit perut…

    0
    0
  75. zorro says:

    ni cium pompuan ker cium pondan?

    0
    0
  76. suri says:

    abaikn org cam tu..ntah2 dio lg tua dr korang sume..sbb tu dio ngate korang..huhuu..
    *cbuk lak aku nih..??

    0
    0
  77. aries_april says:

    antu n jo……aries dh dpt jwpn tuk prob aries….
    rs tenang ja..
    Soalan:
    Berdosakah seorang anak yang membantah pendapat bapanya yang bertentangan dengan hukum
    agama / hukum alam?
    Mai Aniza Aris, KL
    Jawapan:
    Islam memerintahkan agar seorang anak menghormati kedua ibu bapanya, walaupun keduanya bukan beragama Islam. Apatah lagi jika keduanya beragama Islam, namun jika keduanya membantah tentang sesuatu ketentuan agama maka jelaskan kepadanya dengan cara yang baik dan tidak menyinggung atau menyakiti perasaan keduanya. Gunakan cara yang berhemah dan lemah lembut serta bahasa yang baik dalam menjelaskan sesuatu persoalan terhadap kedua ibu bapa. Sesungguhnya keredhaan Allah tergantung keredhaan ibu bapa terhadap anaknya.

    0
    0
  78. suri says:

    haa..btol3..
    pndai dak aries cari jwpn.. kalo dh care islam bapak nye cam dh nk tpesong kne lah tego elok2..
    kang die igt kite lak nk jd bapak sbb tego die..
    hehehee

    0
    0
  79. aries_april says:

    Dlam mmlih jdoh, yg mnkah lbih diutamakan ssorang llki itu? Adakah llki yg mnyyangi kt yg lbih baik @ kta yg mnyyangi llki itu? Yg mnkah akn mmbwa kpda kbahgiaan? aries prnh dngr mngtakan llki yg mnyyangi kta itu adalah lbih baik

    0
    0
  80. kira-kira says:

    lmbtnye nk ptg ni…hehehe

    0
    0
  81. suri says:

    emm..rmai pn ckp cam tu..
    baik pilih org yg syg kite drpd org yg kite syg..
    tp camne nk kawen kalo ati xsyg erk???

    0
    0
  82. Jojio says:

    Apa kata Sabtu ni kita pi service keta…dah nak raya ni…

    0
    0
  83. eclipse says:

    sehari aku xonline…rindu kat korg sume…hehehehe…
    u’ll sht ker?

    0
    0
  84. awekmas says:

    apa service2 ni…ni sure dah xdaq topik hehehe

    0
    0
    • awekmas says:

      tu la yula bosan kan cewah walhal i br ja bgn n msk bn…huhuhuhu.u al bagilah topik best ckit.ni pic alif budak kecik ni gak.kecik2 dah pandai cium molot..akak jugak br blajaqqqq

      0
      0
  85. ANneDeSilva says:

    Kalau memilih pasangan..
    carila org yg menyanyangi kita lebih drpada kita menyayanginya..
    so kalau terluka mcmana pon kita tak terasa sangat..
    lg2 wanita..
    kita ni cpat bebenorr terluka…
    the frust menonggeng….
    itu yg anne selalu dengarla…
    but for me…
    kita berdua saling sayang each other…
    more good…
    tolak ansur..
    takde masalah yg tiada jalan penyelesaiannya..

    Hidup tanpa masalah mcm makan tanpa garam…
    hidup lebih mencabar jika ada cabaran kan…

    0
    0
  86. ANneDeSilva says:

    nape la tetibe aku rasa mcm nak berfalsafah….hehehehe

    0
    0
  87. ANneDeSilva says:

    Jangan menampal dunia
    dengan mengoyakkan akhirat.

    Janganlah menjadi begitu masin..
    sehingga orang meludahmu..
    Dan janganlah pula berlaku
    terlampau manis, sehingga
    mereka menelan dirimu
    begitu saja…

    “Be a Rose which gives fragrance
    even to those who crash it”

    0
    0