Written by AbangNara | September 9th, 2009

alif aziz bercium

Kepada Alif Aziz, selamat bersedia untuk menjawap soalan siapakah gadis di dalam gambar bercium anda. Oh ya lupa nak ucapkan tahniah kerana berjaya mengfemeskan diri anda dengan sekelip mata melalui pengkantoian gambar ini. Tahniah!!!

Lagi gambar Aliff Aziz bercium dengan seorang gadis(nasub baik sorang, kalau 2 3 orang?) dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

alif aziz bercium

alif aziz bercium

1,007 responses to (GAMBAR)Aliff Aziz Bercium Penuh Penghayatan

  1. chikayu says:

    mashaallah

    • Delimasaraa says:

      emmmm…aku tak npk pun pic..uhuuuuu….

      • rosh says:

        dia org s’pore kan???…

      • new moon says:

        alahai…sara….ko pny laptop xsehat lg ker?

        • HuNny__43 says:

          aq suka sgt2 aliff aziz ni…
          xsgka dia smpy cm nie…
          egt dia baek2…

        • elynrockgurlz says:

          biasa le tu org singapore gua pun org s’pore

        • bdakcmel says:

          tpkan ,da taw ARTIS asl yg bengong sgat wt benda 2 dpan khlyak rmai???? ape kew bodoh laaa… huhu

        • zira says:

          hye,,jgn slah sgke dlu..bse ar zaman skunk…

        • tsuna says:

          jgn nk judge org len coz of diz stuff la…its juz a kiss..sux la kalu cakap korg tak penah wt gak..jgn nk wat innocent sgt la..hewhew..if tak penah..sory 2 say la…org baik pon rogol ank org..apetah g artis yg kite da taw diorg sosia..hewww.. wats wrong with diz ortodoks thinking..

      • Sakrey11 says:

        apelh kate atis!!!!!!!!!!!!!

        • artis ape mcm tu?x jati diri langsung!!!! orang jenis ape ni?

        • garfield says:

          uik…….bkn semua org yg buat cmni ndak baik….dont judge book by its cover….darah muda la katakan……uhuhuuhuhuhuh

        • jack says:

          kiss je pon..korg nk kecoh macam die dah kantoi beromen..imake it worst jaz becoz he is ‘somebody’ which is artis la..if his not,to hell pon tader sape kesah punye.. heww..mmg la berdose..tak pakai tudung pon dose gak..dating pgg tgn pon dose..ape a..juz pk la..people’s are sin coz of their own sin..but wat about otherz people that showing off otherz people sin..tiap kali gamba ni org tgk..org ni berdose..org yg sebarkan gamba nh 2x gande dose nye..pk pk kan la..yes its true if u ol said dat ni bagus utk sedawkan die(alif) n sedawkan orglen..but its too much lah. pengajaran:JANGAN JADI ARTIS..coz everybody will keep on busybodying bout u,ur family..n the worst thing is..YOUR LIFE..hewhew -peace-

    • HOT ZOOM says:

      Artis baru skang ni dah semakin melampau.Ikutla contoh artis veteran yang kurang sikit melalmpau walaupun ada.
      Sekarang ni setiap gerak-geri anda diperhati dan dirakam,jadi jangan le buat benda camtu kalau dah nak sangat jadi glamor.
      Macam aku x pe x glamor buat hape2 pon org x heran hehehe
      Kadang untung gak jd org x femos ni ek

    • arshavin says:

      bulan puasa ni iblis dah kena ikat,kamu 2 orang nak jadi iblis ke.kau 2orang ni nak tunjuk hebat buat maksiat kepala bapak kau.melayu ciptaan ummmmngok nilah kerajaan skrg suka,psl apa? bloleh tarik hidung.

    • marahiopo says:

      memang gorila la mana tau malu. buat kat tmpt org rmai. monyet pun sorok-sorok

    • jbboyz says:

      TETEK DH KERAS… HUHU

    • lin says:

      pe nak heran????bandingkan ngan org melayu yg diam2 wat dosa kat umah kantoi ngan suami org…tu lg dashat wei

    • amina says:

      alah…
      artis…besa la..nie jew la cra nak cpat femes..
      pblisiti murahan..:)

      • celalu cute says:

        hihu tul2 awekz 2 ptut ada kat sepilok sdkn je wei,,blu tgn pnya maen lebat huhu

    • huhu..budak2 zaman sekarang

    • werukiola says:

      tgn popuan berblu cam berok

    • nana says:

      subahanallah.. bnyk2 ler brtaubat. sya dulu membenci kt aliff tp bila dpikir aliff jga makluk tuhan. kte sesama manusia so jgn nk mencaci, atu mghina owg. krana smua manusia x ada yg smpurna. jd kpda aliff bnyak2 lah bersabar dan bertaubat mohon ampun drpada ALLAH S.W.T. dan dktkn diri kte 2 kpda ALLAH.krna smua e2 ada hikmahnyer. kpda smua owg d sna jgn sesekali mghukum owg krana kte x lyak untuk menghukum sesiapa.

    • Sara says:

      nampak tak tangan ‘awek’ tu berbulu? Awek ke ha? :)

    • dego says:

      pe ke jadah bdk2 zaman skrg ni??? dh xleh nk handle k brother? pili air bocor k?

    • purple says:

      subahanallah.. bnyk2 ler brtaubat.kpd kite smue pon byak2 bertaubat,,aliff jga makluk tuhan. kte sesama manusia so jgn nk mencaci, atu mghina owg. krana smua manusia x ada yg smpurna. jd aliff bnyak2 lah bersabar dan bertaubat mohon ampun drpada ALLAH S.W.T. dan dktkn diri kte 2 kpda ALLAH.krna smua e2 ada hikmahnyer. kpda smua owg d sna jgn sesekali mghukum owg krana kte x lyak untuk menghukum sesiapa.
      stiap orang pernah lakukan ksilapn,,kte jgan nak anggap dri kite baek sangat,,
      kalau kte kutuk2 dye cam ni pon dose gak,,
      so ingat2 lar diri sndri,,
      Allahu Akbar !!!~~

    • mohd says:

      JGN CKP MASHAALLAH bila ada bende mcm ni..llebih baik ckp Astargfirullah

      ????????? – Literally means ‘Whatever Allah (God) wills’. It is often used in occasions where there is surprise in someones’ good deeds or achievements. For example people say Mashallah when someone does very well in their exams.

    • mohd says:

      JGN CKP MASHAALLAH bila ada bende mcm ni..llebih baik ckp Astargfirullah

      ????????? – Literally means ‘Whatever Allah (God) wills’. It is often used in occasions where there is surprise in someones’ good deeds or achievements. For example people say Mashallah when someone does very well in their exams.

  2. chikayu says:

    gila lebat bulu roma tino tu… goli den…

  3. new moon says:

    ni…..pompuan ke kingkong??pny la byk bulunye…..ush..ush..ush..

  4. puteriaquarius81 says:

    no wonder…

  5. aries_april says:

    bnyk nya bulu dia…
    hormon laki lbh ni….

  6. Penari Poco2 says:

    Dah xder rasa malu lg dah…
    depan public pon depan public lah…
    astaga…

  7. violet says:

    salam….
    aduh ciom molot la plak…..
    huhu

  8. aries_april says:

    lma aries nunggu korang…
    bru msuk ker?

  9. hantupensil says:

    murning…
    mak aih..
    pepagi dah dihidangkan gamba orang comolot…
    hahahaha…

  10. Penari Poco2 says:

    sapo diorg eh…aku lgsung xkenal…
    kan kah malu lepas nie…
    camna nak sambut raya nie…

  11. Penari Poco2 says:

    kat tgn da byk bulu…
    apatah lg kat kawasan lain…
    hehehehe…
    ada paham kaa…???

  12. hantupensil says:

    banyk gile bulu kat tgn pompuan tu..
    ptut la…
    hehehe

  13. aries_april says:

    perkahwinan mmperlihatkan sglnya…
    tul x?

  14. Zaza Muhammad says:

    Astaghfirullah…. sosial tol! Pintu taubat sentiasa terbuka, bertaubatlah…. harap2 ade yg tegur dia, dan dia menerima teguran org tu dgr positif… xble biarkan sbb dah jadi kewajipan sesapa Islam ingat-mengingati dgn apa cara sekalipun….org nk dgr ke xmo dgr ke blakang kire, janji kite dah wak kewajipan kite….wallahualam
    Dari Abu Said al-Khudri r.a., katanya: “Saya mendengar Rasulullah s.a.w. bersabda:
    “Barangsiapa di antara engkau semua melihat sesuatu kemungkaran, maka hendaklah mengubahnya itu dengan tangannya, jikalau tidak dapat – dengan atau kekuasaannya, maka dengan lisannya – dengan jalan menasihati orang yang melakukan kemungkaran tadi – dan jikalau tidak dapat juga – dengan lisannya, maka dengan hatinya – maksudnya hatinya mengingkari serta tidak menyetujui perbuatan itu. Yang sedemikian itu – yakni dengan hati saja – adalah selemah-lemah keimanannya.” (Riwayat Muslim)

  15. Penari Poco2 says:

    astaghfirullahalazim…
    kak nara bg lar gmbr yg elok2 skit…
    kan bln pose nie…
    pas raya boleh lah bg gmbr ala-ala berok camnie…
    astaga…

  16. virgo says:

    alif nie klu tgk muke cam bdk baik jer…….
    x sgka pulak bole brcium dgn pompuan mcm nie…..
    x malu ker……..

  17. Penari Poco2 says:

    perempuan xder maruah lgsung…
    bg free sesuka ati jer…
    kalo ditinggalkan lelaki mcm tue jer…
    kan kah rugi…ish…
    sabor jelar…aku nak out japs…
    xleh bg komen berkaitan ngan berok camnie…
    bye…

  18. aries_april says:

    er……..
    kenyang dh…
    sdp tul b/fast ari ni….

  19. BumBLeBeE says:

    eiii…dhlaa ISLAM… org S’pore laks carik makan kt Msia….perangai cmnih….pastu kalo org yg tak tawu dier bukan org sini….dh anggap ni org Msia…

    kenapa pihak Jab Agama tak pi denda artis2 melalui gmbr2 tak senonoh yg buleh mencalar imej Islam???
    P laa hukum kaw kaw sket…bru laa diorg ni bler kt public, jaga adab…x sewenang-wenangnyer tunjuk aksi2 18sx walaupun maybe gmbr tu dirakamkan oleh sorok2 by paparazzi ke …tp kalo x buat, xdelaa gmbr2 cmtuh tersebar kan…

    kene teach them lesson ni sbb skang ni xde ape hukuman pun kene kt diorg kalo gmbr2 kurang sopan tersebar….just ‘malu’ sket jer….itu pun kalo ade perasaan malu….kalo x malu cm si memey tu???

    aihh…akhir zamann~~

  20. Penari Poco2 says:

    tata…

  21. Zaza Muhammad says:

    hmmm kang best klu nara post cite2 artis kite senyap2 g umrah dan beraya di tanah suci…misalnye ashraf muslim tu…

  22. aries_april says:

    andai ini smua jln mnju neraka….
    YA ALLAH…
    jauhkan hamba mu….kerana aku berasa trlalu kerdil d sisi mu…
    ilmu d dada blum ckp untk aku mndmpingi syurga firdaus mu….
    andai jahanam mnjdi tmpt tu….
    kau brikan lah aku ptnjuk…
    ssngguhnya…aku trlalu mnyntai syrga mu…
    amin…..

  23. damia zahra says:

    mak datok!!~…astaghfirullah..
    habis ar pose aku tgk pic neh..huhuhu

  24. virgo says:

    artis skrg byk yg hipokrit…..
    dpn peminat baik & spn sntun….tp hakikatnya….

  25. violet says:

    kak nara
    post resepi kak nara xnk ker.
    leh share2…
    huhuhu

  26. aries_april says:

    tyra mn ar/
    lm dh xda…
    damia da prsn x?

  27. sasha fierce says:

    sayang..sayang..sayang..
    bulu engkau lepat
    tertutup mata ku
    nk tngk yg lain
    huhuhahahuhuuhaaa…

  28. Rin says:

    uihh.. lobat bona…
    ini lah bukti yg alif aziz bkn lah artis laki yg bsopan sntun..
    skdar alim2 meow jek.. SYABAS

  29. Jojio says:

    Korang baca Berita Harian, rakyat Indon dok buat lece kat Pelajar Msia disana…siap buluh runcing lagi….

  30. damia zahra says:

    jap lg tyra masuk neh hah!~~ hokhok

  31. kira-kira says:

    assalamualaikum..morning guys…………….:-)

  32. L says:

    yg bnyk bulu tu sedap dowh di sedut…
    uwawawa…
    kat ‘area’ tu msti mcm bersepahh wokk..

  33. Jojio says:

    Cube baca…
    JAKARTA: Jabatan Penuntut Malaysia di sini, hari ini menasihati semua pelajar Malaysia di seluruh Indonesia supaya sentiasa berhati-hati memandangkan kebencian segelintir rakyat negara itu yang semakin memuncak berikutan penyebaran pelbagai fitnah oleh media massanya kebelakangan ini.

    Jabatan itu telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) bagi menasihati semua pelajar Malaysia di sini khasnya agar jangan sekali-kali melalui Jalan Diponegoro bagi mengelak kejadian yang tidak diingini.

    Kebencian mereka itu memuncak kepada tahap yang serius dan menakutkan berikutan media tempatan baru-baru ini menyiarkan berita dan visual lebih 360 sukarelawan ilmu kebal yang dilaporkan sudah mendaftar dan bersedia untuk mengganyang Malaysia.

    Kebencian mereka itu memuncak lagi apabila hari ini terdapat sekumpulan orang yang menggelar diri mereka sebagai Benteng Demokrasi Rakyat (BENDERA) mula bertindak liar dengan mengugut rakyat Malaysia dengan buluh runcing di Jalan Diponegoro.

    Dilaporkan bahawa 50 anggota BENDERA yang bersenjatakan buluh runcing (buluh yang ditajamkan hujungnya) memaksa orang ramai yang melalui jalan itu menunjukkan tanda pengenalan mereka dan jika kebetulannya orang berkenaan seorang rakyat Malaysia maka orang itu akan terus ditahan.

    Tindakan mereka mengambil undang-undang di tangan sendiri dilaporkan media massa online tempatan termasuk detikcom.

    • damia zahra says:

      huishhh…humang aihhhh..dasyat2…

    • hantupensil says:

      xpe…
      kita buat kat rakyat diorang kat melesia plak…

    • Akak Leen says:

      benci tul la indon nih…emosional ntah apa2…nk berperang sesama saudara islam…bodoh betul… pegi lawan israel tu tak nak plak…..bosan betul la dgn derang nih…bosan…bosan…bosan….bosan…nk semangat tu biar bertempat…drpd nk semangat gaduh sesama jiran tetangga, baik semangat bangunkan & majukan bangsa kamu yg merempat tu!

      • BumBLeBeE says:

        tu ahh pasal…orang2 dier…xde duit smpai byk yg mintak sedekah kt tetepi jalan kt sana….ade ati nk cetuskan peperangan lg….ntah2 ade pihak2 tertentu yg jd dalang sengaje nk laga2kan Msia ngan Endon…yerlahhh sbb iklan tu dibuat oleh syarikat yg bertempat di S’pore….x mustahil ade tipu muslihat kt situ….

        Msia ni pun satu, iklan psal Msia…awat p bagi org luar buat?? then x edit dulu or at least preview dulu ke before tayang kt umum?? cetttttt….

  34. aries_april says:

    ARI NI XKAN MNJDI ESK SLGI MNTARI TDK MNCUL….

  35. mamibizi says:

    tengok cam budak baik jer si mamat nih…rupa²nya musang berbulu ayam…

    yg pompuan tu bulu rome mak aii kalah laki akak..buat malu jer..

  36. damia zahra says:

    lmbt gak tyra neh..
    huhuhu

  37. violet says:

    bosan la….

  38. scorpioncat says:

    dasr indon mmg tak sedar diri, yg pompuan menggatal ngan laki org, yang jantan sibuk bwk lari ank dara org…cam hampeh..kalau bgus sgt, bangunkan indon tu….ini kalu susah carik keje sini, mtk tlg kat msia jugak, time tak puas ati nak ganyang..aku mmg anti indon yang perangai musibat nie, yg baek tu tak kan nak benci plak, bedosa lak aku…(sib baek igt dosa pahala)..kui kui kui….

  39. antu pocong says:

    bulu tangan lebat, tandanya nafsu dia tersangat le kuat

  40. violet says:

    yula..
    ko nk tnyer pe

  41. aries_april says:

    Azlina Jailani, wanita yang menukar agama ke Kristian, gagal dalam rayuannya hari ini untuk mendapatkan perintah Mahkamah Persekutuan untuk memaksa Jabatan Pendaftaran Negara memadamkan perkataan “Islam” daripada kad pengenalannya.

    Dalam keputusan majoriti 2-1, Mahkamah Persekutuan memutuskan bahawa Azlina, 42, yang telah menukar namanya ke Lina Joy, perlu mendapatkan sijil pengisytiharan daripada Mahkamah Syariah untuk mengesahkan dia tidak lagi menganut agama Islam sebelum JPN boleh menggugurkan perkataan “Islam” dalam kad pengenalannya.

    Ketua Hakim Negara Tun Ahmad Fairuz Sheikh Abdul Halim berkata JPN berhak untuk menggenakan syarat kepada Lina Joy memintanya mengemukakan sijil atau deklarasi atau satu perintah daripada Mahkamah Syariah untuk mengesahkan dia keluar daripada Islam sebelum bertindak menggugurkan perkataan Islam dalam kad pengenalannya.

    Ahmad Fairuz dan Hakim Mahkamah Persekutuan Datuk Alauddin Sherif menolak rayuan itu manakala Hakim Besar Sabah dan Sarawak, Datuk Richard Malanjum, membenarkan deklarasi yang dipohonnya.

    Lina mengemukakan rayuan itu kepada Mahkamah Persekutuan setelah Mahkamah Rayuan membuat keputusan pada 19 Sept 2005 menghalangnya daripada menggugurkan perkataan “Islam” daripada kad pengenalannya dengan alasan bahawa tindakannya keluar daripada Islam tidak mendapat pengesahan daripada Mahkamah Syariah atau pihak berkuasa Islam yang lain.

    Permohonan kepada Mahkamah Rayuan itu dilakukan setelah Mahkamah Tinggi, pada April 2001, menetapkan bahawa sebagai seorang Muslim, dia tidak boleh keluar daripada Islam, dan soal keluar daripada Islam, perlu diputuskan oleh Mahkamah Syariah.

    Lina menamakan Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan, kerajaan Malaysia dan Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara, Datuk Wan Ibrahim Wan Ahmad, sebagai responden.

    Pada 2 Feb 1997, dia memohon kepada JPN untuk menukar namanya kepada Lina Joy dengan alasan dia telah menganut agama Kristian tetapi permohonan itu ditolak pada 11 Ogos 1997

  42. Akak Leen says:

    anak sape lar ni….huhuhu…nk kena piat nih…

  43. scorpioncat says:

    krjn msia ni baek sgt, kasi muka kat indon2, tu psl pijak kepala…. dari serang msia ni, baek la diorang g serang israel tu…lagi bagus,dah terang2 musuh islam…ni tak mende remeh ni yang diorang sibukkan..bodoh punyer indon…alim ulamak konon, tapi akal pendek…terrrer sgt, pegi la lawan israel tuh…poyo je indon nie..

    • sasha fierce says:

      btul3
      baik lah dorang g serang israil
      yg terang2 jhatnye
      kat org islaam
      muke xmalu nk buat pnempatan kat
      tanah org islam
      dasar yahudi..mn peginye mat top tu
      dr bom htel
      baik bom org yahudi tu
      kebaaaaboommmm…

    • chikayu says:

      Bgi endon yang xsedar diri….indon ni kurang ajar doh…. dia ingat dia tu bagus sgt doh… yang dtg kt mesia ni kebanyakakn perangai cam gampang doh… bodoh punya indon.. tak sedar diri doh… geram tul aku ngan mat2 endon ni doh..dah la poyo nak mampos.. dtang sini nak merompak…rumah aku lak tu… wak lu mat2 endon brenset… eiii pegi la mam. korang endoh doh..

      • Rin says:

        indon mmg lahanat.. bangsat2 x sedar diri.
        yg peliknya PM kita leh sengeh jek ttg isu indon bakar bndera Msia.
        katanya hnya indon ttu jek yg anti Msia.
        hakikatnya, bila bgaduh sesama parti dlm Msia mngalahkan musuh kesumat.
        sdg kan org ngara lain duk pijak Msia, rilek jew..

        • lonley says:

          rilek ar bro…. x smue org indon cm 2…..
          n korg kne pkr gak yg korg nie asal usul dr mner????
          jgn dok sdap mulut jer nk b’ckp……
          tp bg aku yg smue manusia nie x der yg smpurna…….
          drpd kter b’debat…. baik kter b’satu padu….
          MENENTANG KAUM-KAUM YAHUDI…..
          so…… pkr2 kn la yer……….

    • uwek says:

      rasenyer memg budaya dowg camtuh la. sket2 demonstrasi, sket2 bakar bendera, sket2 tujuk perasaan. bosan! sebab2 nyer
      1- diowng tertekan dgn kedaifan hidup. bosan dgn masalah kewangan dan ekonomi yang meruncing, so dgn tunjuk perasaan, diowng rase release sket dr masalah idup. padahal downg bukn kesah sngt pun dgn isu yg dilaungkan.
      2- diowang bangsa pejuang. cara diowg dpt kemerdekaan melalui peperangan (agresif) so, diowag pecaye diowang akn dpt ape yg didinginkan melalui kekerasan.
      3- diowang nak lawan israel tp tak berday, tp nak tunjuk kuat, so bole tunjuk kat sape lagi? malaysia la… negara yg paling baik hati dgn jiran sebelah menyblah…

  44. pening says:

    Ala..ape nak d herankan…kebanyakan artis ni mne ade perasaan malu..mmg cam tu social life dorg….

  45. new moon says:

    hish brapi tol la ngan indon ngong kt sane tuh!!dh ar dtg msia wat taik, yg keje halal pn same wat lari brg ar, nk gji tggi ar….gile ko indon mtk rm800 minimum gji utk org diorg yg jd org gji kt msia..pdhal mkn mnum tmpt tggal org bg dh..kalo gitu la aku pn sggup jd bibik…

  46. badboy says:

    piat jer..patut kelar2..lepas tu perah limau..letak cuka cikit..pas tu simbah asid..
    ha last skali campak kat padang pasir..

  47. melancholy of life says:

    wah pg2 dh dhidangkan ‘penyejuk mata’ sebegini rupe..
    mls mau komen lebih2 tkt nnt in future ak pun wat bnde yg sama..
    ak doakan alif bertaubat la dgn sebenar2 taubat. bln ramadhan lg berkat nh pintu taubat terbuka luas..

    amar ma’ruf nahi mungkar!!

  48. new moon says:

    asyraf sinclair tu xkene ganyang ke dok sane??ke dh tukar warganegara mangkuk tu??

  49. kira-kira says:

    Termenung ku sendiri
    Memendam rindu tidak menentu
    Kasih suci murni yang kita bina
    Hapus hancur oleh kata fitnah

  50. eclipse says:

    morning all….

  51. LaLuNa says:

    wahaha..die bercium ngan pompuan jadian ke..byk betol bulu kat tangan..

  52. tyrabanks says:

    here i come…damia!!!

  53. aries_april says:

    ECLIPSE…
    INGT P TRAINING G ARI NI…
    BRU NK SMS….

  54. tyrabanks says:

    aisey..ko dah tukar avatar ekk..

    • aries_april says:

      TYRA…
      BRU SBT NM TD…INDU NYA KAT KO..
      THU SMLM ARIES MMP TYRA..
      THAT Y PG TD TNYA DAMIA.

      • tyrabanks says:

        eee.. tyra pun sama larr..
        aries cantik la pakia tudung..
        damia..tiap2 hari tyra jumpa dia..hihihii

        • damia zahra says:

          adeh beb..hokhokhok..
          kiter punyer ar slalu jupe..
          smpi berjiran kat kebun ek?..hokhokhok

        • aries_april says:

          rnd tyra…
          klau nengok tyrabanks yg sbnar x cntk…itam…
          lma tyra x mncl…
          smlm tiba2x ja mmp tyra….
          tu yg tnya damia pg td…
          slmt dia pnggl tyra…
          :-)
          cam na keja..
          stil ngan uncle g?

        • tyrabanks says:

          uncle g…hikhikhikkk
          saper…kikikiikii

    • damia zahra says:

      da lmer la beb..berkurun da aku tuko..
      ko pnyer ar lmer…sabo jer la aku..
      chat lg ngan mamat tu…hokhokhok

      • tyrabanks says:

        ko nih..damia..

        sabar kan baguih.. aku baru nak warmup nih..
        pasni muncul lerr mulut alalalaaa aku nih..
        kihkihkikhhhh

  55. Akak Leen says:

    nk jd mat salleh ker apa? omputih biasa la cium2 nih…cam slm tangan jerk…

  56. aries_april says:

    HOW U TYRA?

  57. tyrabanks says:

    orait,babeh..
    u camne..yg lenlain sihat?
    eclipse pekabar?
    jed..lovely..kak leen..
    have a new frend list aries…?

  58. cicikgurl says:

    Ni alif ajiz cayang..cayang..cayang..ke..??? kalo x silap mude remaje lg budak neh…. Wow..alif….suke yg bebulu yer…hehehe..opps… =)

  59. aries_april says:

    pas ni tyra nk aktif blik ker?

  60. tyrabanks says:

    hai shasha..

    i minat gilerrrr!!!

  61. ANneDeSilva says:

    morning…
    misss u eclipse la …
    mana g???

  62. suri says:

    ye lah..cam mawas jadian..hihikk

  63. aries_april says:

    emey..
    aries bru 22…
    tua skit dr kira tu…
    :-)

  64. damia zahra says:

    jeddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!~~~
    maner ko p ar?..
    x hbs2 lg ker balut hamper2 tu?…huhuhu

  65. emey says:

    yuuuuuuhhhhhhhuuuuuu

  66. kira-kira says:

    napela….rse cm boringggggggggggggggggg je…….hehe

  67. aries_april says:

    ah emey…
    dh nk kawen pn…
    hehehehe…
    :-)

  68. damia zahra says:

    yuhuuuu tyra..wer r u beb?!
    suh dtg cni..dier lak x muncl2 neh..hokhok

  69. suri says:

    sayang sayang sayang..bulu engkau lebat..
    hehehhe..
    mai ai..org ker bruang nih???

  70. aries_april says:

    kira …
    akak bru bca yg KO tu tlis…
    dia apasal ar?
    mmg nk K.O la dia tu.

  71. LaLuNa says:

    zzzzzzzzzzzzzzzzzz…………

    • aries_april says:

      lalu ngan blan kan…
      mmg bw pnjykit tul lah…
      asyk tido ja keja korang..
      makruh la woi…
      bngun ar?
      bln ari ni bwh meja sapa lak ko na tido?
      dtng ar bwh meja aries…
      meja ariea besar.

  72. eclipse says:

    sory all…
    aku bz sket…
    byk keje…
    nti join korg blk…
    luv u all………

    p/s : aries nti kem slm kat tyra blk…
    rindu kat anne gak…

  73. Jojio says:

    Ngantuk nyerrr…..adeh2x….

  74. hantupensil says:

    aduhhhhhhhh….
    sakit perut…

  75. zorro says:

    ni cium pompuan ker cium pondan?

  76. suri says:

    abaikn org cam tu..ntah2 dio lg tua dr korang sume..sbb tu dio ngate korang..huhuu..
    *cbuk lak aku nih..??

  77. aries_april says:

    antu n jo……aries dh dpt jwpn tuk prob aries….
    rs tenang ja..
    Soalan:
    Berdosakah seorang anak yang membantah pendapat bapanya yang bertentangan dengan hukum
    agama / hukum alam?
    Mai Aniza Aris, KL
    Jawapan:
    Islam memerintahkan agar seorang anak menghormati kedua ibu bapanya, walaupun keduanya bukan beragama Islam. Apatah lagi jika keduanya beragama Islam, namun jika keduanya membantah tentang sesuatu ketentuan agama maka jelaskan kepadanya dengan cara yang baik dan tidak menyinggung atau menyakiti perasaan keduanya. Gunakan cara yang berhemah dan lemah lembut serta bahasa yang baik dalam menjelaskan sesuatu persoalan terhadap kedua ibu bapa. Sesungguhnya keredhaan Allah tergantung keredhaan ibu bapa terhadap anaknya.

  78. suri says:

    haa..btol3..
    pndai dak aries cari jwpn.. kalo dh care islam bapak nye cam dh nk tpesong kne lah tego elok2..
    kang die igt kite lak nk jd bapak sbb tego die..
    hehehee

  79. aries_april says:

    Dlam mmlih jdoh, yg mnkah lbih diutamakan ssorang llki itu? Adakah llki yg mnyyangi kt yg lbih baik @ kta yg mnyyangi llki itu? Yg mnkah akn mmbwa kpda kbahgiaan? aries prnh dngr mngtakan llki yg mnyyangi kta itu adalah lbih baik

  80. kira-kira says:

    lmbtnye nk ptg ni…hehehe

  81. suri says:

    emm..rmai pn ckp cam tu..
    baik pilih org yg syg kite drpd org yg kite syg..
    tp camne nk kawen kalo ati xsyg erk???

  82. Jojio says:

    Apa kata Sabtu ni kita pi service keta…dah nak raya ni…

  83. eclipse says:

    sehari aku xonline…rindu kat korg sume…hehehehe…
    u’ll sht ker?

  84. awekmas says:

    apa service2 ni…ni sure dah xdaq topik hehehe

    • awekmas says:

      tu la yula bosan kan cewah walhal i br ja bgn n msk bn…huhuhuhu.u al bagilah topik best ckit.ni pic alif budak kecik ni gak.kecik2 dah pandai cium molot..akak jugak br blajaqqqq

  85. ANneDeSilva says:

    Kalau memilih pasangan..
    carila org yg menyanyangi kita lebih drpada kita menyayanginya..
    so kalau terluka mcmana pon kita tak terasa sangat..
    lg2 wanita..
    kita ni cpat bebenorr terluka…
    the frust menonggeng….
    itu yg anne selalu dengarla…
    but for me…
    kita berdua saling sayang each other…
    more good…
    tolak ansur..
    takde masalah yg tiada jalan penyelesaiannya..

    Hidup tanpa masalah mcm makan tanpa garam…
    hidup lebih mencabar jika ada cabaran kan…

  86. ANneDeSilva says:

    nape la tetibe aku rasa mcm nak berfalsafah….hehehehe

  87. ANneDeSilva says:

    Jangan menampal dunia
    dengan mengoyakkan akhirat.

    Janganlah menjadi begitu masin..
    sehingga orang meludahmu..
    Dan janganlah pula berlaku
    terlampau manis, sehingga
    mereka menelan dirimu
    begitu saja…

    “Be a Rose which gives fragrance
    even to those who crash it”

  88. singaganaz says:

    laki ke pompuan tuh??
    tangan dh berbulu mcm big foot dh arr aku tengok…

  89. aries_april says:

    jo…
    ko dh bli bj rya…
    weekend ni jom trn pacific

  90. ANneDeSilva says:

    Tujuan agama yang benar dan ilmu yang benar hanyalah satu iaitu menuju kebenaran yang mutlak.Ilmu untuk mengetahui dan agama untuk merasai.Ilmu untuk bendanya dan agama untuk jiwanya. ( Hamka ).

    Agama tidak melarang sesuatu perbuatan kalau perbuatan itu tidak merosak jiwa.Agama tidak menyuruh,kalau suruhan tidak membawa selamat dan bahagia jiwa. ( Hamka)

  91. ANneDeSilva says:

    Kalau hendak beroleh kemerdekaan fikiran,hendaklah biasakan hidup melarat,sengsara dan tidak terpengaruh oleh hiasan dunia.Tetapi kalau engkau hendak mencapai kemerdekaan untuk diri sendiri dan bangsamu,hendaklah engakau biasakan bersikap tabah menempuh perjuangan

  92. Delimasaraa says:

    hai kwn2……………..

  93. ANneDeSilva says:

    Apabila engakau ingin mengambil seseorang menjadai teman,maka buatlah supaya dia marah kemudian suruh orang bertanya kepadanya tentang dirimu dan rahsiamu.Sekiranya ia mengatakan yang baik dan menyembunyikan rahsiamu,maka ambillah dia menjadi sahabat

  94. badboy says:

    SURE ker gambar ni bercium..bukan bertindan ker..sbb aku tak jelas la ngok gambar ni.mcm anak jj tu ha terang2 nampak bibir bertemu bibir

  95. ANneDeSilva says:

    Uji sahabatmu dengan kepapaan atau kesusahan kamu.

    Kekayaan menarik sahabat-sahbatmu.,kemiskinan menjadi penolaknya.

    Sahabatmu pada hari ini boleh menjadi seteru pada hari esok.

    Sahabat yang ebal lebih merbahaya daripada seteru yang berakal.

    Sahabat yang celaka itu sentaiasa melalaikan kita,tetapi seteru yang celaka sentiasa mengingatkan kita.

    Anjing yang garang itu lebih baik daripada sahabat yang khianat.

    Bersahabat dengan orang jahat itu ibarat berperahu di laut.Sunguhpun kita selamat daripada tenggelam tetapi kita tidak terlepas daripada rasa takut

  96. ANneDeSilva says:

    Dengan senyum,kemanapun kita pergi,bersinarlah di sana cahata kegembiraan.Tidak ada urusan yang berat dalam dunia ini.Semuanya dapat diatasi.

    Senyumlah,supaya alam turut tersenyum kepada anda.

    Teranglah bahawa senyuman doktor ialah malaikat rahmat yang turun ke bumi.

    Senyuman itu kelopak,ketawa itu bunga yang sempurna kembang.

  97. ANneDeSilva says:

    berfalsafah anne arini..
    merepek jewkk..

  98. awekmas says:

    hahahaha kire2 ko diam2 udah le i bdk br blaja tu yg mai tanya…u tau ka ahaks

  99. aries_april says:

    nak p mn ar weekend ni…
    png pala fkr psl bju raya…

  100. violet says:

    ehem3
    ader org x
    huhu

  101. aries_april says:

    jo…
    ko bt bju kat stu ker?
    aries jrng la bt kat stu…
    umah nenek aries dkt stu ja….
    kat bkt teh

  102. suri says:

    violet g bukak pose td..
    kt blkg almari ofis..
    hehehehhe..btol x violet???
    ekekekekke..

  103. kira-kira says:

    korg jom g pge sblah..

  104. kiki says:

    eee bulu tangan perempuan tu… seram nya aku tgk.. tak pernah dgr “veet’ ke?

  105. aries_april says:

    napa ajk aries lak jo…
    GF ko p mn?

  106. asparagus says:

    1st

  107. ish3 bdk gigi arnab nih…….
    mati2 aq ingat bdk baik……..
    muka naif….
    skali prangai macam s……n ar……
    x suka ar kt artis2 kite nih….
    sume busuk…..
    loya aq………

  108. airfoxz2 says:

    Wow…!!! hehehe… masing2 pnye akal…(“,)

  109. atooiiii......... says:

    huyooo…berani mati punyerrr,baru jantan namayerrr…hahahah

  110. atooiiii......... says:

    maner kak g pegumpat2 nie….tidor ka makan..haha

  111. leelaa says:

    artis dari spore ker atau dari msia ker semua samer! dasar artis, dah popular trus luper diri! bodoh punya Aliff! Abis career ko! Ko nak skolah balik pon takde faedah psl ko memang dah bodoh masa kat skolah!

  112. iyas says:

    waaaa dah tak suka dah diaaaa

    waaaa

  113. Zav_Cgo says:

    OMG Zav pun xpernah wat mcm niE…Huhu!’

    td kecoh ckp y kononNya pic niE mcm pic Zav…jgn la nak buat2 cerita d bulan y mulia niE ek..!’

    biar la muka Zav niE kembar Alif Aziz…jgn plak nak sama kan Zav dgn Adek Zav niE…Huhu!’

    diharap lepaz niE jgn la ada y ckp Zav niE mcm Alif Aziz lagi…Serik dah..Huhu!’

    ;)

  114. L says:

    you people are mean.
    just because the girl is hairy, it doesn’t give all of you a reason to diss her.
    and she might even be prettier than you people who are kutuk-ing her.
    there are many people in this world who are hairy.
    and the fact she’s dating a celebrity goes to show you people kutuk-ing her that hairy people shouldn’t be commented on.
    you unhairy people aren’t dating a celebrity are you?

  115. - says:

    agree with L. i think it shows how shallow minded you people are. if her arms reflect as a problem to you whom commented, what makes you think your flaws are not an eyesore to many others.

  116. pijey says:

    ni yg kita nampak…yg kita tak nmpak mcm mane ye ?

  117. YouGuysAreShallow says:

    You guys are terrible terrible people.. Aliff is terrible enouh but what makes you guys think you are better than him? Huh! You guys talking like you all will go straight to heaven after mampus eh? Hipokrit people like to look at other people’s flaws…

  118. ida says:

    aku taulak kecik2 kau noti…dah jadi selebriti ni kau kena jaga diri baik2. kan skrg teruk kau kena kutuk…buat malu mak bapak jer. konfem mak kau tgh melalak

  119. baby says:

    PERHATIAN kpd bdk2 prempuan jgn ambik dia jadi SUAMI sbb di ni x mlu n koya hensom AMBIK LAH KU HE >>>>>lagi BAGUUUSSSSS…………..

  120. natasha says:

    ala ko ngat ko artis ko leh wat sesuke ker? nk cium pompan sana nk cium pompan c ni…agak la wey….

  121. Batu Lesung says:

    Heh.. sudah sudah lah tu… baik sangat kita ni nak judge orang? memang la apa dia buat tu salah… worse sebab dia artis.. (huk huk).. tapi diri kita ni mengata-ngata orang baik sangat ke? plus.. kalau kita mengaku kita baik (kat dalam ni) ada sape2 boleh approve kita baik? jangan kuman di seberang dapat di lihat, gajah depan mata tak nampak.. jangan dok ngata anak orang.. nanti ada anak sendiri lebih haru biru.. padan muka!

  122. Maya says:

    Budak lagi dia nie..pelajaran nye pun terbengkalai

  123. […] nie rupanya. Dah ramai sangat peminat sampai boleh tak ingat siapa yang kita cium. Itulah komen Aliff Aziz pasal gambar panas bercium dia. Adakah Aliff Aziz mempunyai short term memory problem? Atau memang hobi dia mencium mana-mana […]

  124. shah says:

    abg nara wt la soalan cuba teka apa yg si alif aziz 2 pegang dlm pic 2??tau x??

  125. akeef says:

    kuat main siot pompuan ni,,,,,,bulu dasyhat tuuuu…baru bulu tangan……

  126. Z says:

    kalo xigt mknenye ramai r da jd mangse ciom dye ALIF AZIZ!!!!!!!!
    sape2 yg da pnh rase bley r upload pic kt cnie..
    huhu…

  127. unknown2 says:

    kesian siaa ni budak aliff. tau pun skrg malu & mengaku lalu mintak maaf. muka innocent tapi perangai setan. ingt bulan puasa ni setan dah kene ikat, rupenye ade ni 1 tertinggal lah, terlupe nk ikat agaknye. artis zaman skrg, haiiiii. pelajaran pun tk tinggi stakat Olevel aje. dah berlagak nak raak. bikin malu keluarga aja.

  128. deeyana says:

    tgn dat gurl berbulu…owhh dear

  129. geli says:

    dasat2…so conclusion selebriti x sesuai d jadikan icon yerk…sgguh x bermoral.. agama ape yek dak alip ni…uissshhhh

  130. podoyopo says:

    video main xde ke?

  131. joe says:

    aloooooooo…aliff,ko tau tak kat msia nie ramai peminat ko..tapi dah cam nie perangai…!!ko jgn masuk msia ok..!!! buat malu kaum lah beb…..!!!!

  132. Penyebat says:

    salam.. ape la dak alif nie.. sah2 masih budak lagi.. tapi berani berperangai macam nie.. gile arg.. berani2.. hu3..
    aku cadangkan.. dak alif nie di kene kan hukuman sebat macam model yang nak kene sebat tu.. ha3.. baru die tahu.. hukum tuhan sket.. pape pon.. thanks to blogger yang berjaya terjah pic nie.. muahaha~

  133. HAMPEHHH... says:

    wa cium lebih panas dari tu lg..tp lu taknak kasi siar pun …waaaaaaa….

  134. pak mail says:

    korang ni bab mcm ni cpt korang ambik port….. pak mail lg dasyat mcm ni biasa je……..

  135. yana says:

    bodoh r ko ni aliff… mke cm baek je.. tp prngai da mcm setan.. mmg r.. perangai artis smuanya same je… xda yg baik…

  136. ira says:

    abg aliff apew cite ni… cian ngn family….

  137. toyhunks says:

    eeemm tu 3 gmbar je…lain2 masa pergerakan korang blum nmpak lagi….2/2 dah stim la tu..kalau tk tkan rangkul peluk baik punya….apa nk jadi la…muka lembut lagu syg syg, tp hampeh perangai melayang…aku pun bukan baik sgt…tp tk lah berlakon baik hakikatnya…parah.
    moga Tuhan melindungi aku InsYaAllah.

  138. Ezai says:

    HIpokrittttttttttttttttttttt….cm bdk bek je upenya hem…lu pkir r sendiri

  139. deeyana says:

    aku still xbleh blahh laa..da la perangai camtu pompuan tu..dah tu dressing xkene langsung nagn bulu kat tgn…ishkk..sure pengotor ni…
    p/s: kalo tgn da berbulu…and brani pkai bju camtu..bawah…ishk2…

    • rudy says:

      kat bawah dia lebat siott…ada lebih kurang 8,6 inci gak lah panjang bulunye…hahahhahaha..

      p/s; mengumpat je lah ko ni deeyana.

  140. rudy says:

    ahh…sudah lah lu..nak poyo konon..dah kantoi baru ko tahu…time sedap tak hingatt….tp aku ykin, ko tetap menjadi pujaan gadis2 diluar sana.teruk mana pun engkau, diorg msh lg memuja ko.skang ni kan zmn org dah susah nak nilai org len.yg baik jadi buruk, yg buruk jadi baik.lagi mcm ko ni..dah lah hensem ada pakej lak..jgn risau lah..populariti ko tetap naik mendadak!!

  141. mayonis says:

    taubat!!!! taubat!!!!

  142. sejati says:

    bodo sial binatang nih
    beromen je pndai
    memalukan

  143. ain syakila says:

    ish3..mmg pyah untuk akuw pcya bnda ap yg akuw tgk nie..tpi akuw kna pcya sb akuw tgk ngun mata akuw sndri..taubat!!!!!!!!!!!!!!!!! taubat!!!!!!!!!!!!!!! taubat!!!!!!!!!!!!!!

  144. pompan says:

    aliff aziz bodoh..

    da abesh hebat r ko..

    geli sey ngok mke jantan neh..

  145. Aliff Aziz Ex-fan says:

    ASTAGHFIRULLAH…..TERBANTUT AQ NK WT ASSINGMENT PENDIDIKAN PEMULIHAN…..
    hai bdk nih mintak jd murid pemulihan kerrr?///
    malu sehhhhhhhhhhhhh jd org yg dok dkt gn s’pore nihh,
    aq ni org johorrrrr, rasa x slmt plak…
    tp org s’pore mang cm g2,
    dy org punyer undang2…cmni,
    nak beromen blh je, asalkan ada tmpt,jgn wt dlm semak cm kt m’sia nihh…
    semak pn jd lah…lg2 bdk2 felda….

    woi, bdk haram penat jerrr aq beli album original ko,
    mse foundation dulu, wt abis duit elaun jehhh…
    pnat je aq minat kt ko punyer lagu2,
    smpi aq cri r muka bdk cm ko kt teacher training nih.

    gigi ko dh r cm cangkul….
    aliff2 nama pun jd huruf wijaya pertama kt muqaddam.
    huhhhh….cian kt Umi gn Abah lahhh….
    umi ko tuhhh pun dh lahhh imej sopan,
    bertudung…
    ko wt malu kaum boyan je.
    pasni aq delete sume pasal ko kt laptop aq.
    wt semak je….

  146. Adilah says:

    cam mabuk jer c aliff aziz nie, cayunk ler, muka dia dah ler kiut, tapi dia pg cium owng len apsal, DARAH MUDAH, bagi remaja 2 perkara normal

  147. yeen says:

    ni sah2 mamat ni tgh mabok..
    muke pun senget semcm jee..
    kalo tetiba kena strok ke kan senget truss..

    patot kena sebat dia ni macam kes kartika tu
    baru leh jadi lelaki 1st kena sebat..
    F.E.M.E.S free… ;-)
    …tonggang tak igt…
    hehehe…

    • azy says:

      muke baik… perangai mcm setan… xtau batas2 agama ke? nme dh ckp baik… ALIFF AZIZ… ape la tongong sgt mamat ni… nk wt jahat, suke ati ko la tp pandai la cover… ptt nye kne sambar petir je…

  148. benci perampas says:

    tgh mabuk kot sbb 2 xingat sapa yg dis cium..uku rs klu dia sdar mesti dia xlalu nak cium pompuan 2..tua n byk bulu…eeee gorilla..

  149. unknown says:

    BLAH R ALIFF!!!!!!!!!
    XYAH R MNTAK MAAP!!!!!
    WAKTU KO NK CIUM ADE KO INGAT PERASAAN PMINAT KO???????SJE CRIK PUBLISITI MURAHAN!!!!!!!!!

  150. move with style says:

    x pelah……….
    2 antara die dgn tuhan……..

  151. RAZ says:

    TU LAH YANG KITA NAMPAK…………………….

  152. Brongko Patagama says:

    biasa lahh kekawan melayu singapore..

  153. abg jack says:

    ade ke hukuman cium kena sebat…?kalu x de cpat2 buat undang 2 tu…..1 cium 10 sebatan ..2 cium 20 sebatan…cium lebih 30 saat tambah lg 10 sebatan…barula x de org nak bercium di khalayak kcuali dgn bini2 mu aje..x kira spore ke indon ke asal islam sebat ajelahh….memalukan agama bangsa dan negara..
    jom kita demo bawa kpala aliff pulak(dgn bdn skali la )kang kena isa plak nii….

  154. Say What ??? says:

    BOYAN singapore bercium dengan BERUK singapore…..

  155. GUGU GAGA says:

    pempuan tu macam muke bapok pun ko nak???

  156. igat kubur alif…
    u org islam… allah maha melihat.

  157. GUGU GAGA says:

    alif ni dah desparado sangat ke.??sampai kan org tuapun nak cium mulut.huhuhu geli aku!!!

  158. […] via : beautifulnara Posted by contaminatedcookies Filed in Affairs Of Mortal Life ·Tags: alif aziz, Aliff […]

  159. iesya says:

    perkara yang lepas jadikanlah iktibr agar ia bleh mnjadi panduan pda mse hadpan dan jganlah ksal krane itulah kelemhan insan sperti kte(mnusia)mempunyai klemahn.kte harap aliff x akan ulangi perkara sbeitu lgi yg lepas biarkan ia berlalu seperti angin dan skarng jalnilah khidpan sprti biasa

  160. ariedaisy says:

    terOknyew…….napew la bley jd cam nie….taubat ea.kte nie cume pinjaman jew..xtau bley Tuhan nk ambik kte blek,bkn apew tkot xsmpat

  161. Mikael Jackson says:

    huhuhuuhu
    tah pape la bdk aliff aziz ni

    x hengat dosa pahala da ke
    tah pmpuan mana dia ciumm tu
    nmpk muka ‘mantong’ je

    kakakakakaka

  162. walter says:

    ape nk jady ngan alif aziz nie….aq dh la peminat no 1 die…..buat malu aq je….

  163. erm says:

    ishk…buat malu masyarakat spore je…da tau public figure cubelah jage tata tertip skit…ni tak…main redah je…aru nk naik da buat perangai…ni lah bdak2 mentah…kononnye da dewase..da bole berfikir…kesian mak bapak dier menanggung malu…

  164. simply girls says:

    kecewanyeeeeeeeeeeee sye xnk minat lg bdak nie………. xsenonoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  165. gosipgurlfea says:

    UWEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

  166. eyra says:

    Eee,,,x tau malu ker a aliff aziz tu!!!!kalo nak cium pon,waktu dh kahwin la…..nie blm kahwin lgi dh nk ‘BERCIUM2’.X tau malu btl…….

  167. renomajay says:

    biarlah dia…org sg mmg gitu…barat sket…kita jaga artist dari malaysia jer….takat cium2 ni biasala beb….aku ada pic artist lebih teruk dari tu….hahahhah

    selamat hari raya

    • inez says:

      bapak bodoh gila alif aziz ni!!!
      nenek aku pun dah anti gila babi alif aziz!
      apa lagi aku,anti betul org melayu yg bajet mcm bukan melayu!!alif aziz,pls lah!it doesnt makes me proud looking at you like tht!better change ur self before we hate u more!

  168. kiddFLYING says:

    ksian org mlayu yg dudk kt singapore..
    hbis rosak dyorg sume..
    rosk akidh…
    subhanallah..

  169. artis ini patut diharamkan di malaysia..
    sah sah kau akan dibenci..
    kau beraubat dulu ok!!!
    geli seyh ada artis cam ni..
    cam keparat gila!!

  170. supermanmelayu.blogspot says:

    kuang ajaq punya budak. persetankan dirimu sesetan yang mugkin.lahabau lagi lahanat.islam apa kah kau itu? wasyyyyyyyyyyyyyyy!! bencikan artis sebenci setan!

  171. nasim says:

    tu laki ke pompuan…bulu semacam jek, or sasquatch???

  172. aku says:

    suka hati dia la nak bercium dgn sape yg dia suka. hipokrit cakap tak suka tapi bila bertembung depan mata, agaknya jadi simpanan pun ok agaknya. mana tahu bleh tumpang popular. cakap orang berbulu, agaknya diri sendiri suka cari yang berbulu tak sedar diri. sendiri mahu ingat lah.

  173. Broken heart says:

    why aliff???????????knp mesti buat mcm 2?????emmmmmmmmmmm tp kita sbgai manusia tak panah lepas dari membuat kesalahan…..setiap kesalahan pasti ada hikmah i sebalik nya……..jd alif beringat lah………

  174. dunia...dunia....akhir zaman says:

    la ingatkn budak nie bersih ….
    rupa2nya sama jer ngan yg lain2….
    muka nmpak kiut miut….sopan gi2…..
    bnyak betul la pakai topeng skrng nie

  175. aira says:

    eee…apsal aliff ni glerrr sangat ni

  176. aira says:

    isy3 alifff insaf lah ko tu dah la ong islam
    tapi ko blih plak kot bdye brt sedarrrrrr2la aliff
    u so2 stupiman.
    ko mmng glerr la

  177. masnie says:

    adekah anda glerrr atau bodoh atau #$%^&*!

  178. qis says:

    manusie akhir zaman mcm nie laa x nak lngsung nak gune otak.ko 2 alifff dah la orng mlayu,islam plak 2 mke nmpak suci tapi hati bsk tramat sangat……….

  179. lyana says:

    mase bujang cium sana sini dah kawin ti sia2 bini yg dapat penyakit! Eeeeeeee

  180. isola says:

    Kau Alif…budak mentah…masih umpama baru baca Aliff Baa Taa….

    Sememang jiwa muda bergelora..dan mudah di hasut sang Syaitan. Berfikiran dangkal. Kemudian hari nanti anda akan kesal kerana kelakuan anda yg tidak bermoral sebagai sorang Islam.
    Pesan ku hindari ketempat sebegitu dan hindari aktiviiti yg menjurus kearah maksiat. andai diteruskan anda kan menyesal tidak kesudahan. hidup ini amat singkat. Siang malam siang malam…sedar2 umur cecah 50th. manakala 40th bergelumang dosa.
    mudah2an. kau dan aku sama2 di ampun kan kerana dosa silam.

  181. yana says:

    ya allah alif…………..pe sal koe kiz pompuan tue………….. kalo ngan aque x pe lar juga………….nie ngan pompuan len……….jeles aque di buat nya………..

  182. alia says:

    hodolah muka perempuan tu…………….

  183. Broken heart says:

    apa nk jd nie…..

  184. prince cool says:

    apew la nk jdi pd mnusia zman skrg…
    islam pd name jew,,,halal haram da x taw nk beza….
    pada aliff aziz cpt2 la btaubat yer..kiamat da dekat…
    yg pompuan tu jage la tingkah laku ‘banyak’…
    jgn la malu kn kaum wanita…
    aku yg tgk pon malu….ASTAGFIRULLAH AL AZIM…..

  185. mAshItiBaMa says:

    ISH2..BARU AKU TAHU G2 PERANGAI NYER..HOPE CEPAT2 LA BARTAUBAT..KITA NI KAN UMAT ISLAM..HARUS INGAT 2,JANGANLA KITA TERPESONG DENGAN BUDAYA BARAT NI..KLU YE PON TUNGGU LA SAMPAI DI IJAB KABULKAN K…

  186. setan says:

    muka pompuan tu cam pelacur je….. bodoh tul die tu,,,, nak cium cover2 la…. bajet western sangat la

  187. setan says:

    seriusly… dia bukan islam

  188. lala says:

    peduli pa dier islam ke x…mst dah….emmmm…

  189. zabedah says:

    btol kan gg ko tu dulu aliff..kang bdarah plk mulut betina ko tuh….perangai tak snonoh ptot la ko cmtu…skali mulut ko tak blh tanggal padan dgn muka ko…!!!

    igt la ALLAH..

  190. hanazakarino says:

    ala..biarla dia nk cemolot pun…bukan warganegara cni….lgpun…biarla..nk dosa dia…….lagu pn xdela best sgt…ade ke x dia dlm industri muzik…xde pe yg berubah…

  191. bvdc says:

    so phatetic asshole……………………..

  192. kundung says:

    pnyala mnat aq dgn c alif ni.. Tapi nmpknya pasni aq dah x mnat dah.. lau yer pun nak kiss jgnlah d tmpt yg t’buka, kuciwa pmnt2 taw… muka hhensem tp hati b’ulat, prangai mcm setan..

  193. bezict says:

    smart ah alif ni…nomel la 2 kisz..bkn luak pape pon..lek ah

  194. suppermilk says:

    ish ..

  195. Tak_Kuasa_Aku says:

    Ala…dia cemolot je…bukan jahat pun…kita2 ni pun leh buat, takkan kita nak expect dia alim…dia artis, bukan alim ulama’….adeh korang ni pun….huhuhuk ;p

    • hyde says:

      bende yang paling jahat bemula dgn jahat kecil tau. sbb berpikiran camn tu (‘..bukan jahat pun…’) ar zina bole terjadi. islam ckp jgn hampiri zina. ko paham tak maksud dier? maknanya jgn buat perkara2 yang menjurus kpd zina mcm cium2, peluk2, berdua2 an.. mane ader owg jumpa terus berzina? dier mesti stat dgn pegang2 dlu, cium2, cri port, pastu dush…! ckup 9 bulan lahir lagi satu baby takde bapak.. silap2 aribulan kat tongsampah. klu nasib baik, dpt ar idup cam budak lain, berkawan, main… nt kat sek, cikgu cm aku jugk pening.. byak tul bin, binti abdullah.. klu nma bapak betul2 abdullah tak pe gak…

  196. suppermilk says:

    hahaha ..tak taulh nk ckp pe lg ..mm,yg pnting dia tanggung dose dia sndri ..hahakz

  197. pious or nosh says:

    bodo..p buat mcm tu.di tu setan kot……

  198. pious or nosh says:

    dia niyh x skol..aliff aziz..nama bkn men sdap…tp pngai squpa hawaq…erm,,ntah la,,dosa dia..dia tanggung la.bkn dosa kita!!!!

  199. aku says:

    kasihannnnn…melayu islam sekarang tiada identiti hilang maruah,…sedihnya..kawan2 semua..jaga lah maruah diri kita,anak2 kita dan doakanlah agar DIRI KITA dan keturunan kita ditetapkan iman agar tidak terjebak dengan gejala artis2 islam yang semakin haru biru dan BANGGA BERBUAT MAKSIAT!!! confuse juga aku, pompuan ke lelaki yg dia cium tu??hihi

  200. nadia says:

    aliff aziz nie mmang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!klo lah mak ayh die tgk nie mmang lah.aq raser parent die mesty x mengaku yang 2 ank die rrrrrrr innalillah

  201. Yani says:

    Masya’allah…baru jadi artist..suara bukannya sedap danlah x abis skolah……mak/bapa dia leh senyaplah…hai budak singapore nie

  202. Stratovarius88 says:

    X sangka la pulak Artis yang perasan “ADE KLASS” ni sanggup melayan perempuan sundal tu… Rendahnya martabat artis ni kan

  203. aunie says:

    aq xsangka aliff camni!!OMG..!xmlu ker??..hrp je mka cute,tp perangai cam nie?!!!!he…

  204. muka says:

    alah.. diorg tu dh penah byk kali cium mcm ni.. x kisah pu…

  205. DARK-MUar says:

    2 awek kew berok…

    hahha….

    geli siut awek ad bulu cm 2…

  206. puterikeju says:

    alah…….normal r 2…

  207. puterikeju says:

    hahahaha

  208. cium….jangan xcium….xde ke gambar artis kantoi tengah berak ke?asyik2 cium,minum arak,separoh bogel…bagi dieorg ni sedar sket…..
    hahahaha

  209. jannz says:

    plis la wei…xmalu ke pict tu da tersebar..sepatotnye sbg artis..tunjuklah akhlak yg baik sket..dulu org selalu ckp artis ni role model…tp skang ni..ARTIS lagi HINA dari SAMPAH……!!!!!!pure sampah pn lg okey la wei..x.tau nak describe mcm mane…tp MANGKUK TANDAS pn lg cute…hahahaha..=D
    insafla anda sebelum mati kejap lagi..=)

  210. dhirah says:

    ya allah……gila ke ape…die x tau ke yang die tu islam ape lah lembab sangat….

  211. shamrin says:

    accukk la lifpulun abis tak tengok org belakag ke dok tegu ayak lio

  212. ANWC says:

    chet, ampeh punya budak!

  213. NATAL says:

    KORANG NI X BERHTI PRUT BTULLAH.korng sdar ke apa yg korang kutuk guna ayat yg KASAR.

  214. zie83 says:

    memalukan….nama je Islam, tp perangai teramat keterlaluan. kesian mak awak alif….mengandung 9 bulan 10 hari..tut2 kena tanggung dosa engkau yg entah apa2…entah la….fikir2 la ank muda oiii..

  215. NATAL says:

    cayalah masukkan perkataan MENGANDUNG komen yang terbaik skali bleh dapat anugerah pingat EMAS.Aq sokong .ada x korang disini yang minat dunay[SAJA NAK TAHU] aq peminat no.1 dri belakang dorang.sape no.1 dri depan yg minat dorang memang ciplak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  216. NATAL 12 says:

    KEPADA ALIFF AZIZ; Jangan pedulikan ape yg dorang cakap trhadap awak.awak perlu sabar menghadapi semua nye aq percaya awakbukan jenis macam 2 so sabar jerrrr pedulikan lah mereka kutuk kutuk awak pun takde juga yang JUARA ataupun dapat PINGAT EMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!klu bleh replay dngan tenang jerrrr wat SELAMBA jeerrr.SEKIAN ITU JERR DARI AQ NATAL 12.BUBYE a’skum.semoga berjaya yeerrr….!!!!

    • hothotheat says:

      ak rse ko nh msti kwn..alif nh..
      ha3..bakup mbe sndri bese la..
      nuhal lah..
      hak3..
      ko ckp la ka alif 2…lau na wt porno ke horny pic ke..
      ta yah lah wt tmpat tebuke..
      paparazi ade d mne2 je..
      y dpt bhn sape..mbe ko jgk..da lumrah artis kn kne gosip2..nh..ta payah na tgak kn bnang y basah..

      • NATAL 12 says:

        whui sape ko cakap kwan aliff 2?????klu ko ckap aq kwan aliff x masuk akallah…………….sbab jmpa pun x pernah……..hahahahahahaha………..aq ni owang sabah x berpeluang jumpa aliff kat sg 2 lgipun aq ni msih belajar blum lpas 18 tahun.hehehehehehehe sbab 2lah aq tlis nma aq natal 12……..hehehehehehehehehe………assalamualaikum.slam chatting wat msa kini….bubye……..

  217. NATAL 12 says:

    halow,,,,,,,,,, korang sume nape x de wat komen?????????????slalunya bnyok yg kutuk kutuk x tntu pasal wat skit ati owang hehehehe,,,,,,,,,dah bsan kerrrrrrr?????????x derrr perkataan nak d tulis wat kutuk owang yg dok skit ati sbab pic 2.wey aq lngsung x malukan korang klu ado terkasar bahasa sorry sorry yerrr aq minto maaf banyak banyak mungkin ado yg terluka.so sorry yerrr hehehehehe!!!!!!!!!!as’salamualaikum.dari aq NATAL 12.DADA DIDI DUDU.!!!!!!

  218. jannz says:

    woi natal…..ape yg ko merepek ni??ko da x ade kerja ker???

    • NATAL 12 says:

      eh ade……….,…keje ruma matematik bahasa melayu agama islam bnyak kan????????lerr psal 2 pon nak marah kerr jannz??? x salahkan klu aq bgi nasihat ckit……cheer up larrr.aq gurau jerr hehehe……jangan marah yerrr …..

      • jannz says:

        mesej ni ditujukan khas wat natal 12….
        no wonder la ko back up dye separuh mati….rupe2nye ko kipas-susah-mati dyer…hahaha~~xkisah la wei…tu citer lama,..skang ni juz mampu doakan dye serta diri kiter sendiri supaya xhanyut jer…cegah kemungkaran!!!!insyaAllah syurga menanti…amin…=)

  219. ain says:

    b0d0o nye laa aliff aziz ny,,,ntah2 gro dkebas nye…..
    da abeh plih da ker yg 2 dapat nye….
    yang sangap sgt 2 xthan…
    pmp0an uw p0wn ske sgt laaa….
    aq dlu time aliff aziz ny bwu nk fam0us aq mNt ar gak dy…
    tp paz dgar n tg0k gmbar sal dy tr0z jd BENCI gler!!!!!!!!!i hate u s00000oooooo muchhhhhh!!!!!

    • NATAL 12 says:

      ain ko ni mcm kecewa ajerrr………relaxxx jerrr bkannya anak ko pun wat steady jerr……..ko dah bca kerr smue komen dorang ni?????????klu ain bca ain psti ktawa sbab ada wat komen yg lucu…..a;skum

  220. NATAL 12 says:

    kepada smue yg bri komen bla bca komen aq janganlah marah trhadap aq……..aq ni peminat aliff aziz so….x de salihkan aq bri nasihat terhadap dya i2 lgi bgus dripada kutuk-mengutuk 2 tambah dosa.aq x nak ade dosa hnya krana pic aliff aziz ni.!!!!!!!!!korang faham x?????????? assalamualaikum.aq chow dulu yerr.

  221. aziq says:

    ala……tu pown x buleh ke?huhuhu…………..tp mmg x buleh,haram n bukan muhrim.ishk8

  222. aziq says:

    kita
    doakan smoga aliff bahagia udeh le.

    • darkgewdik says:

      yela…dier 2 memalukan tau…sy sbg org yg sbya dier sa malu…

      • NATAL 12 says:

        xyah rse mlu……..aq sbgai peminat dya aq x mlu pun………yg pnting aliff x wat lgi…..ok……..just cheer up laar…..korang smue…….okey…..assalamualaikum…slam chatting wat korang

  223. NATAL 12 says:

    btui 2 aq stuju………..slam chatting wat smue…assalamualaikum…..

  224. anonymus says:

    orang yg ambik gambar ni n post yg takde moral sebenarnya..korang ni sumer confirm masuk syurga ke?

  225. NATAL 12 says:

    entah x taw………aq ni bkan x m’gaku cma aq x taw b’rapa dosa aq………….hehehe….sorry sorry aq bkannya main main memang pragai aq gini…….dahlah aq chow dlu yerr…..assalamualaikum…..

  226. darkgewdik says:

    adoyaiiii…….budak zmn skang nih,xde keje len….ingat la,,awk 2 bru nk tempa nama dah tunjuk belang,,memalukan tau,sbg org yg sebaya an awk…yg pmpuan 2 1,,jgn nk gatal2 ley x??????

  227. jannz says:

    mesej ni ditujukan khas wat natal 12….
    no wonder la ko back up dye separuh mati….rupe2nye ko kipas-susah-mati dyer…hahaha~~xkisah la wei…tu citer lama,..skang ni juz mampu doakan dye serta diri kiter sendiri supaya xhanyut jer…cegah kemungkaran!!!!insyaAllah syurga menanti…amin…=)

    • NATAL 12 says:

      lme dah x chat…………………….. amin……….korg spatutnya fikir lgik tntang c aliff 2 bkan negatif…..fham x?assalamualaikum slam chatting wat u all

  228. liza says:

    huhu x baik tau wat cam 2.dah lah artis x malu ke???????:)

  229. ihdar says:

    ingat ALLAH.kte semua ake mati…..dunia ini seperti bangkai keldai….

  230. nurul says:

    jangan ambil mudah je.ingat awk 2 msh muda lagi.kepada aliff,jgn bikin panas…….sendri mau ingat la.lu fi fikiir la sendiri……….

  231. farah says:

    eleh rape ramai dah artis yang kena mcm nie.harap2 taubat la…..bkn tau buat plak!!!

  232. aliff aziz bodosh says:

    Oh macam ni rupanya perangai budak ni…
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  233. Liene says:

    Alaaa…bercium…semua org wat ler!! Org tudung labuh pon wat gak ngan boipren diorg…pe yg nak di herankan sgt

  234. leNd!K tOgEL says:

    ala….sEtaKat c!0m2 jEk b!aSe aRrr t0ooo….
    pEw nK hEraN sGt….

  235. boxer hugo bosss says:

    hahaha…bior ler nk cium..ajal maut tggung sndri..kubo masing2..korg mrh cam nk mpos pun dorg dok cium romen2..korg pun lom tntu betol baek lg…ehem2…sndri pk ler…org yg baek aku xjupe lg..kite nie de nfsu n akal so xkn lpas dri kslpan…hnye nabi n rasul xpunye tue sume n mereka2 itu la yg perfect…renung2 kan n slmt beramal…

  236. awekkz cun says:

    uhhhhhh…..artis zaman sekarang macam tu la sengaja mencipta gosip murahan hari2…gler publisiti sema artis sekarang

  237. elaxcute says:

    kalo awek cun tu x pe gak, ini x bape cute.i ngah bengang ni.jgn sampai i tampar face dia besepai nanti baru nk insaf.i nk ckp kt korangtlg jge akhlak korang tu sikit kan face korang pulak yang besepai.

  238. aizensama says:

    Pompuan tu memg x lawa. Tp bila rujuk gambr ni kat court, they can tell that there is high possibility that the two of them not French kissing. Posisinya sungguh memusykilkan. But i’ve heard he has confessed b4. Don’t know if + or -. But at least, he has broken the stigma of many that his jambu-like face makes him look **y. Hmmm..it such a luck for da girls as long as he is not gettin’ married yet. Love so much his new song, Arjuna Cinta. Plus, he’s not so choosy by choosing that type of cheap girl. You not too pretty girls might stand a chance! Doa banyak-banyak. Amin. Semoga dia tu masih Islam en don’t drink….*-*

  239. miss eyna says:

    th ppe r..
    pic kiss p0wn nk kecoh..
    ni haaa aq kt tmpt mat salleh nieyh
    dyowg buat seks & bogel dpn aq p0wn..
    ad aq kesah??????
    normal r tuh..
    skew dye r .. dye nk kiss cpe2 p0wn…
    xyah jge tepi kain owg r weyh.. jge tepi kain sndri da r…
    jgn bz body sal idop owg len…

  240. iechiro says:

    rupe da ad..sore ley than p wat gni lak..ap laa..ta pkea kew??bkn jtuhkn karier jep mruah skali tw…eemmmm..pe nk jdi annn…gud luck la yup hdpi mse dpn emm..

  241. era says:

    emm..2 br cium siot..nk hebbo dh kenapa relax je lah…2 hal die bkn hal kita lantak g die ah…

  242. farayasmin says:

    ew!!!!mcm kingkong je… mak saleh..tu…. aq lagi cantik dari die…. tu… knepa aliff aziz tak cium ngan aq je….kalau korg cume nak tahu….. dah ramai laki rase aq punye bdn…. aq slalu kuar jln-jln pakai bra ngan spender je…. sory ye…..ade boyfriend aq kat sebelah..aq ni… tgh rabe aq nak sagat la tu….bye..k

  243. MISS PUAKA says:

    SAIKO+CASANOVA+PLAYBOY=ALIFF AZIZ!!! HO….. HO….

  244. ViZard8 says:

    biar betik tgn awek tu brbuluuu, gerun lak aku tgk. awek ke nyah tu…

  245. aku_statix says:

    mak aihh…..tgn cm jntn…

  246. missPUAKA!!!!! says:

    BETuah alif aziz ni…. jahat mcm ne pown ada je org sokong die…. tpak x ler skong

  247. LOL says:

    Betina bulu Berok Jadian. HAHAHA WAKAKAKA

  248. huzzaif says:

    wahai aziz,berpijaklah di bumi yg nyata
    kau tu orang isam…
    mjatuhkn maruah agama n bangsa…

  249. pinky dinky says:

    bulu byk ke tak..bukan kita yg buat..tuhan yg cipta..da nk wat mcm mane da bulu kat lengan, kat kaki lebat walaupun pmpuan..da tuhan nk bg..kita sape nk kutuk..?
    tak semestinya byk bulu tu gila seks….
    nak kutuk…nak mengate.. gune la akal … jgn sesedap mlt jer..

  250. pinky dinky says:

    sekali tuhan bg ko bulu mcm org hutan baru tau..syok sgt mulut tu mengate org..

  251. Albuaya says:

    Artis2 Melayu (bukan semua) inngat dia org dah famous bole buat sesuka hati ke?Ingat sikit la org islam kan ada pantang larang nye. Takkan tak tahu. Bodo dan cetek agama betul. Dah buat baru nak menyesal.

  252. lizzie anna says:

    oh my goodness….don’t he think of ALLAH!!!!! that is disgustin for a muslim to do that!! i bet it’s french kiss….if kiss at the cheeks would be really lovely!

  253. nana says:

    wahhhhhhhhhhhhhhhhhh

  254. Abang Iker Casillas says:

    Yang x nampak? Mmmmm…

  255. @yu says:

    asal ler poyo sangat ko nie ek??ee..loya aku tag ko bt cm2..ishh3..xpatut6…

  256. ehh…tolongla…n sdh2 la memaki org..at least dia already to sorry ok…d public lg..lg pn dia jga mnusia can do any mistake ok…so,yg memaki dia nie best sngt la never do any mistake..fuuuh…so…stop la mgumpat…xdo mkno nyo…^_^

  257. ctiey says:

    erm insaf la kamu sblm kamu d insafkn…
    ingtlah kamu sblm d ingatkan…
    mnjatuhkan reputasi je ar wt cm2…

  258. gaban says:

    best ape…tak pena ke..
    huhuhuhuhu…kesian korgkan..jeles ker…’

    • ct says:

      kesian gaban dan dunianya.

      Sesungguhnya Kami telah mengutuskan engkau (wahai Muhammad) dengan kebenaran, (serta menjadi) pembawa khabar gembira (kepada orang-orang yang beriman) dan pembawa amaran (kepada orang-orang yang ingkar). Dan (setelah engkau sampaikan semuanya itu), engkau tidak akan diminta (bertanggungjawab) tentang ahli neraka.

  259. lina says:

    nie aliff aziz kew?????!!! tak sangka r aliff aziz beperangai mcm nie

  260. alieya says:

    aliff aziz tak malu ker??

  261. suzie says:

    jgn samakan kehidupan d barat dgn kehidupan d malaysia..”.INGAT KITA NIE DI NEGARA MALAYSIA”…ishishishishhhh

  262. terbaca says:

    artis murahan….3rd grade…maruah takdak.. melayu singapore rasa dia la moden…moden kepala bapak dia..bapak dia tak ajar kot dulu suruh perangai elok2..kalu takdak sekalipun pendidikan islam kat sekolah singapura tu…amik la pendidikan moral yg non muslim amik kat sekolah….semoga dilaknati allah perbuatanya itu…

    • garfield says:

      kesian la org tua dia…..jan kaitkn dia ngan orang tua dia…..org tuanya x suru pun dia buat cmtu…dia sndri yg nak buat…..

  263. id says:

    tak ada akal. otak letak kat kepala lutut………………………………

  264. mia reza says:

    ye p0n nk kiz…g bt0l kn gg tu dlu…….alif k0 ciy0m gn mnsie ke tau br0k jadian……………..

  265. bulu_kucing says:

    wahhh…dunia sudah akhir zaman, perkara begitu2 sudah manjadi perkara biasa. Subhanallah!!

  266. ala rilek lah, dia kan gay, dia tak de apa2 perasaaan pun cium perempuan tu…

    sebenarnya dia very the gay yang botttom yang adek2 nye type, tapi sbb takut org kecoh dia gay, dia pun buat lah gambar2 konon terkantoi cium dgn sorang minah ni.. so org akan buat kontroversi skaligus akan mengatakan dia str8…

    tolong lah, mak dah tau dah dunia adik-adik ni…

  267. Swingling says:

    Eh rilek arh..org spore, msia, indo same je jahat baik nye…dier punye pasal la nak cium gf dier ke, bini org ke, anak dara org ke..

    Tak susah kan org sudah…kalau org spore ade yg cium cium, org msia ade yg minum minum, org indo ade yg gelek gelek seksi..sume org islam..sume ade jahat baik…

  268. Swingling says:

    Anyway, member muke high…tgh mabok! hahaha

  269. diena says:

    oittt..len kali klu nk bercium p0wn c0ver2 r ckit..nk tyg2 plak pic 2..huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

  270. antu Jerong says:

    kepada repoter,,,jangan dok nak jaga tepi kain orang,,….cermin dulu lah diri sendiri….kalau dah betul diri sendiri tu,baru boleh nasihat orang…..

  271. cium pastu beromen..tu la artis..byk dh artis truk la ni..

  272. anness sophillea says:

    mcm ny kew artis..mke jw bek tp prgai..perhh..mmg ppus ar opminat ko lps ny…pdn mke…

  273. pooo... says:

    errmm……i ngtkan dier ni baik…takde gi mane2….sbb dulu ade kes di kene raba dkt konsert..siap melapor kt manga.com lgi…tpi bile tgok pic dier niee…padan sngtlah tu..nasib ko lelaki..kalau ko perempuan tdi..bru lgi padan….hahahahah

  274. hakim says:

    lau bkn islam 2 laen lah cite…….lau bab 2,ape lah rmi sgt nk bg komen…biakn jew lah…yg pntg dia x mencuri sdh..btl x…????????hmmmm

  275. ana says:

    dia bercium.. ana boleh terime lagi.. tapi yang dia cakap dia xkenal tuh menyakitkan hati..
    setiap manusia tak pernah terlepas dari melakukan kesilapan..
    so……. lu pikir lah sendiri… hikhikhik

  276. syaaaa says:

    Malukan org s’pore je.. Aliff Aziz nie memang aku tk suke sejak masuk pertandingan nyanyian!! Aku org s’pre.. malu seyh!

  277. aiman tak kesah says:

    alllaaaa….
    rileks suda……ahahahhahaa
    budak2 zaman zkrg pun ramai dah tak suci lg so jgn nak pertikaikn arts2 tu….selidik diri sndiri…ahahhahahaa

    • anti zionis says:

      rilek la.. jaga tepi kain sendiri je..
      lepas ni budak2 buang anak dalam tong pun selamba je..
      pastu adik pompuan kite ngandung luar nikah.. rilek je..
      pastu anak2 kite minum arak.. rilek je.. apedehal..
      pastu akhirat nanti kita masuk neraka sama-sama..
      kah kah kah.. yahudi dah berjaya…

  278. otak sumbat :( says:

    isyh yeke pasal bnde2 ni.??
    brite sahih mehh..??
    em,, mne la tau kn,,
    skrg ni kn dunia akhr zmn,allah kata dunia akhir zman ni
    sume berite x bnar.!!
    hurm…. waallahuaalam…

  279. Z says:

    Aku dah banyak mantap dgn pompuan, semuanya sembahyang, semua bertudung. At least pompuan aliff ni x bertudung, so free sikit. Sedar lah sikit. Pompuan bertudung jenis sinis, hisap batang dlm kereta pun nk. Pegi rumah kosong mantap situ nak. Tp bukan main alim lagi sembahyang, komen pasal orang cium lah.

  280. awe donde says:

    bestnyer jd aliff….

  281. ustazah says:

    hey manusia!!!!!!!!!!!!!!
    ALLAH telah bfirman..
    ‘wala taqrabu zina”!!!
    yg brmaksud…….
    jgnla kamu mghampiri zina!!!!
    sadaqallahulazim

  282. faiezah aminah says:

    ape la buat malu org islam je….allah melarang kita same sekali membuat maksiat…..SUBHANALLAH KITA MESTI INGAT ALLAH…..

  283. alia kirana says:

    astaga….bertaubat lah anda…

  284. soundbass says:

    erm kalo bleh bercium di kawasan terbuka tak mustahil la pernah ehem2 dalm blik…erm kalo xtahan sangat kawin je la aliff oii…kawin muda…kalo cm ni nmpknya hubungan korg xtahan lama..peminat dh bleh nmpk masa depan korg…..bertaubat la…

  285. ArdiCarol says:

    eemm…..impossible la tu aliff aziz…….sy x pcya lah dia wat cam tu…..mybe ada org yg jeles ngan dia kot…mmmm..

  286. baizura says:

    alahai artis pujaan aku mcmnie upenye huk3..
    sedey ar…

  287. Adiqie94 says:

    lah.. cium? pe de hal?? hahahahahaha~

  288. xtaw says:

    trok btoiiiiiiiiiiiiiiiiii…..

  289. garfield says:

    to aliff aziz:…ingat org tua sblum buat perkara yg x senonoh…..orang tua U mesti sdih tengok gmbr U mcmni….klau nak fames tu….cri la cra lain…..

  290. ramses says:

    la…biarkn je la…lg bnyk gmbr artis yg mcm ni..kite gak yg untung…dpt cuci mate…nk gak tgok artis2 mlayu kite tayang body…hurmm…

  291. pRiEnCeZz_ChIz says:

    wah.. agak2 ar, tp memg la kbnyakan artis memg cari muka ataw publisiti tuk trknal dngan membuat perkara2 yg x senonoh.. ish…..ish…. overnya la bha 2,, klaw maw trknal wuat la cara yg bek2, bkn begtu.. pandai piki ler………

  292. takpyh tau la... says:

    makkkngaiii…lebatnye bulu tgn perempuan tu….ehehehehe~~

  293. a cute gurl says:

    he….ape cium2 nie x malu ke????dah lah org islam xkan nak tiru gaya barat pulak!!!!kalu ye.ye..ye pon tunggu lah lepas kahwin??? nie x…..

  294. kiamat says:

    anak2 abu jahal dan abu lahab mmg byk zaman akhir zaman nih…no wonder..mereka ni membawa petanda kpd org2 islam bahawa kiamatb semakin dekat…

  295. Sandy says:

    lebatnya bulu roma minah tu. aliff aziz kissing ngan pondan kot..kihkihkihkih :D

  296. angleeatapple says:

    wah..no comment

  297. neny says:

    biaso lh tu..zaman skunk..sendiri wat dose,sendiri yg tanggung.

  298. ^^ says:

    sayang..sayang..sayang..

  299. cikgu la says:

    orang singapore heran mende…

  300. heemmmm… Untuk yang hendak clearkan nama di CTOS atau black , sila layari empayarjutawan.net/hamdan .daftar pecuma dan saya akan hantar maklumat2 lanjut berkenaan cara2nya.

  301. mimie says:

    mmmmm…eeeeee byk bulu tgn dy…hormon jantan lebey..ashahahaahaha

  302. mimie says:

    gurl tu lh..bkn aliff…

  303. nasuha says:

    ape nak jadi laa nehh…minah BULU banyak jugak taste dier….BODOH betull…dah tak egat balasan d akhirat lerr tuhh…

  304. akakcomey says:

    Cara mudah untuk POPULAR

  305. inspira says:

    wooooo…..

  306. meooww says:

    giler stim dowh tgk diowg kissing….i rinduw sme bf i ler….memories when kissing wif he…pergh…yg blom try kissing, try ler…….xthan siot…maen2 lidah smbil kissing….part to start stim…i bet u………

  307. teng2 says:

    perghhhhhh………
    sdp gler dpt cium ngan lki
    nkmt semur hdup
    sekssss2

  308. bella says:

    ala..bru kiz da nk kcoh..bkn nya dowg erm2 pn..
    alif 2 mbuk kot 2 sal xsdar die kiz spe…
    nothing la..

  309. nui says:

    doh publisiti murah!
    kasihan!

  310. laruku says:

    bila maksiat berlaku depan mata, kalu kita tak dpat nak halang, cukuplah dgn mambencinya klu hanya itu yang kita mampu. menunjukkan kita tidak menyokong maksiat. tapi klu dah kata; ‘alah kiss je, ape nak kecoh’ tu maknanya ko memang sokong maksiat berlaku… stiap manusai ader tanggungjawab sbgai khalifah, so jlnkan tanggungjwab kite walaupun kecil. say no to these attitude….

  311. alaaa. bwu kis.
    turh pon na kcoh larhw kowg nie.
    standard laa kis turh.
    aku pun pena kiss boyf aku, tade mslh pun.
    bia laa dye.
    dye ygg tanggung dose.
    kowg pe ssah.
    okay.

  312. hyde says:

    murahannyerrr…..

  313. auction says:

    jualan murah! jualan murah!! sape nak kiss budak nie? angkat tangan jer.. free jer.. budk nie tak de value… bole kiss bile2 anda suke…barang free! barang free! tak payah bayar… mcm batu tepi jalan.. bole disepak bile2 mase. tak payah bayar! tak payah bayar!

  314. mek mon says:

    insaflah aif …. puan tu pun kena lah insaf jugak……..

  315. Kek Sarawak says:

    Hancus dh manusia skrg ni tggu azab je lagi macam zaman dulu2..

  316. miak ckey says:

    hncur2…. artis naik palak….. huhuhu

  317. bad girl says:

    hahaha adoi lucu giler..

  318. krazix says:

    siapa aliff aziz?

  319. khooo says:

    eeeee…. gli aq tgok……. rsa nak tembak ja..

  320. macam bagus says:

    Kissing in public is a serious matter….tak kira lah kan public figure ke surveilance ke ….still salah in Islam…agama lain aku tak tau…tak tau la kalau korang tgk anak beranak korang wat aksi cenggini depan korang sendiri pun korang kata ” fine ..it;s okay…” maknanya mmg korang pun sama dua kali lima sepluh la…aku ni ingatkannya…aku tau …kubor lain2….tp menda camni akan berlaku di akhir zaman….
    (aku tau mesti ada yg ckp “macam bagussss’…mmg aku bagus pun….)

  321. ermmm says:

    die ni org spore ke? bukan si aaron aziz tu yg org spore ke? yg ni org msia kan?

  322. b0m b0m p0w says:

    singap0re ke..malaysia ke..
    kn kite islam..
    aiseh..
    astaghfirullahaladzim……

  323. zam says:

    setuju..

  324. secret says:

    hmmm aliff nie mmg rmai pminat.. dh pminatnye jelous tu
    yang wat mcm2 tu
    p arh..
    kesian la kt aliff aziz…

  325. Adzriel AB says:

    perbuatan yg tak bijak. harap dia insaf lepas ni.

  326. nara says:

    JADI ARTIS X SBRAPA…..NAMA PN RAMAI XKNAL LAGI…SO, BETTER U QUIT LAH.PROCEED WITH UR BAD ATTITUDE…STOP BEING ROLE MODEL FOR THOSE OUTHERE!!!!

  327. ana says:

    gler sex btul……harap muka je tapi perangai masyaallah…..umah kta pg……kubur kata daaatang

  328. haha says:

    tangan pompuan tu dah macam tangan orang hutan ..panjang nya bulu tangan dia hahahh

  329. lianah says:

    laaa…pic cium ne pn jadi isu..klu dia bukan artis korg xkan peduli gosip ne.dulik ape kan…masing2 punya hal maa..but kalo korg nak taw org yg ambik pic ne pn ada ka sana so, no wonder laaa…kalo dia sendiri pn wat cmtu. then ambik gmbr sebar lam internet.

  330. pehhh…….. bes tu rasa nak lempang je peruan tu…. ^_^ ………. so mamat tu aku sepak dia sampai masuk loji

  331. afif says:

    macam jantan je perempuan tu….persis…euw….aliff…ko??? arrgggggggggggghhhh

  332. redha says:

    terpulangla kepada dia…

  333. licca says:

    mta maaf lah byk2…..dah sah dorg ni penyembah syaitan…dunia akhir zaman tahap 4..syaitan sdg mengumpul umatnya..allahualam

  334. NORVANE says:

    isy..isy..mcm dibuat2 lak cium tu…tapi Aliff,apsal pompuan yg ko cium tu kulit lg gelap dr ko ah? da mcm jantan aku tgk pompuan tu..mintk simpang wehhh…

  335. farah says:

    Hancur hatiku :(

  336. myra says:

    cam bgus sgt..tu la..artis mmg cmtu kot..dlm tv kemain baek..jmpe kt lua cm haram jeh.. xpya la amik contoh teladan kt artis..

  337. R.E.D.A says:

    helo3x .. waahh .. smoga diberkati tuhan la dengan cara kmu gne..ptutnya artis bgi pndangan yg positive tpi see la ??? artis ka juga nie ? muka jak harap hensem tp perangai mcm SETAN !!!

  338. Allegro.pl says:

    Hiya! I simply would like to give an enormous thumbs up for the nice info you may have right here on this post. I will probably be coming back to your weblog for more soon.

  339. atz1999 says:

    oklah tu malaysia kan islam hadari….
    ini baru 1malaysia….ini salah satu program untuk buat anak haram…Berjaya!!!!UMporNO

  340. ayung says:

    biasalah….singaporian no wonderla…..

  341. haprak says:

    xder pkataan lain selain KUANG AJO..nk bt benda2 cmni pk la lu..ko tue artis,jgn wt smthing yg x sopan..hak3x..x layak ko jd artis dowh..hg jd pelakon blue jer la ek..

  342. Lynn says:

    Agak2 lah kalau nak kutuk org.. kalau nak kutuk org spore mmg number 1. Mcm lah korang ni baik sgt. Tak pernah buat dosa ke? Tak pernah buat silap? Artist malaysia pun apa kurangnya? Yang penting, kita hanya boleh mengharap dorg sedar kesilapan dorg dan tak akan ulang lagi. Tak orang tak kita. Kutuk mengutuk ni lebih besar dosanya dari orang yg membuat silap.

  343. Hisham Ahmad says:

    Bravooooooooooo…inilah yang dikatakan artis gampang…hebat3x…..kalau mak ko bercium dengan jantan lain cmner yer? atau siapa2 ajer yang dok cium adik atau kakak ko? mesti hebat kan…..hancur3x…artis melayu memang rubbish dan malaysia boleh ler

  344. acu says:

    nape jadi cm ni aliff??may Allah bless you…

  345. Bibi says:

    stail org muda … Jadi dia ni akan masuk neraka ke? org Islam cam ni bertimbun d Msia. apa hairan pub/bar penuh dgn Melayu.. Jadi pemipin yg rasuah tak aoa? no komen langsung..