Written by Bella | August 28th, 2015

Umum mengetahui bahawa Ashraf Muslim bakal menimang dua cahaya mata pada tahun ini selepas isteri pertama beliau Noor Dayana Lokman telah sah mengandung selepas beberapa tahun berkahwin. Malah, isteri kedua  beliau, Wan Sakinah juga sedang hamil anak mereka yang kedua.

Baru-baru ini, Ashraf ada memuat naik foto kedua isterinya di Instagram dengan kapsyen yang memohon doa agar segala proses semasa bersalin berjalan dengan lancar.

Melalui foto itu juga, jelas kelihatan baby bump  Dayana yang kini sedang hamil 4 bulan manakala Sakinah pula sedang hamil 8 bulan.

Alhamdulillah.. Hanya hatiku yg tahu betapa bersyukurnya aku pada Allah dgn setiap kehendakNya. Hanya SABAR yg mengajar erti kehidupan yg lebih bermakna.

Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah dosa isteri2ku, tenangkanlah hati mereka setiap masa, jgn sesekali beri mereka kesakitan semasa, sewaktu dan selepas melahirkan anak, janganlah ada komplikasi pada mereka, permudahkan segala urusan, lindungilah mereka dalam apa jua keadaan, lahirkanlah anak kami sihat tubuh bdnya, sempurna sifatnya, baik akhlaknya dan hidupnya kelak hanya untukMu Ya Allah.

Memang sudah terserlah baby bump masing-masing dan tenang kami melihat kebahagiaan mereka sekeluarga. Harapnya Ashraf Muslim akan terus berlaku adil kepada Noor Dayana dan Wan Sakinah sehingga akhir hayat mereka. Besar tanggungjawab untuk membimbing dua orang isteri.  Apa-apapun semoga segalanya berjalan dengan lancar nanti.

35 responses to (FOTO) Baby Bump Isteri Ashraf Muslim, Dayana Lokman Dan Wan Sakinah

  1. Anonymous says:

    semoga mereka bahagia selalu..

    0

    0
  2. Azira says:

    Alhamfulillah..
    Senang tgk keluarga ni..

    0

    0
  3. Gadis says:

    Lawak la title Bella ni (-.-)

    0

    0
  4. Anonymous says:

    mesin anak.. kah kah kah

    0

    0
    • Anonymous says:

      Sebelum menulis jgn lupe…Allah Maha Pemberi Rezeki…

      0

      0
      • Anonymous says:

        kalo tak plan, bukan rezeki, gataiii namanya…

        0

        0
        • Anonymous says:

          Nk bcakap sila guna iman dan akal ya dik..sila fahami hukum “plan ank” dlm islam…dia mampu,biarkn jela..knp msti nk sakit ati plak?xde kait ngan awk pn..

          0

          0
      • Anonymous says:

        Orang gila je biarkan laki kawin lain dan ngandungkan pompan lain walau dah jadi isteri..sorry to say..nampk bahagia..tuhan aje yg tahu hati isteri masing2..this is facts
        .

        0

        0
  5. KAK JAH says:

    suka sgt tgk deme…semoga bahagia hingga ke jannah…payung emas mennati anda berdua….sweet gitu…

    0

    0
  6. mrs pip says:

    suka nya … cute la dayana … sakinah pun cantik … semoga bahagia sentiasa …

    0

    0
  7. kuku-kupu says:

    sayang dayana.. moga bahagia selalu walau dimana berada dan tabah mengahadapi segala dugaan

    0

    0
  8. El says:

    Suka tngok dayana,kiut…jaga kndungan baik2 k,sakinah pn sma

    0

    0
  9. Rama-rama says:

    Alhamdullilah Dayana mengandung. Semoga di lindungi Dayana dan anak nya dari dunia hingga ke akhirat, dirahmati dengan akhlak yang murni, tabah seperti ummi nya walaupun bukan lahir dari ummi yang bukan dicintai oleh bapanya, jangan risau sayang, ramai orang yang mendoakan mu dan ummi mu. semoga Dayana selamat bersalin tanpa komplikasi. Amin

    0

    0
    • kupu2 kecik says:

      eh rama2.. mana kau tau ashraf x cinta dayana… dia bgtau ko ke?.. atau ko dok serumah dengan derang… dasar mulut longkang

      0

      0
      • MAWAR says:

        Kupu2 kecik dah memang c asraf muslim tak cinta kan dayana. kalau dia cinta kan dayana tentu ashraf tidak menggatal dengan tunang orang baru setahun lebih sudah ke siam kawin di sana. Kalau cinta buat begitu kan? bukan bersabar? yang kau panas dengan mawar sebab mau jadi ke 3 kah ha ha ha ha

        0

        0
        • betol tu says:

          Ayah dayana berkenan kat si Ashraf ni dlu suh kawin ngan Dayana..kan Ashraf belajar Ilmu Perubatan drpd ayah Dayana..mmg Ashraf tak cinta dia..tup2 kawin dgn Sakinah iaitu GF sebenar dia..begitulah ceritanya..thats y ayah Dayana mrh sgt ashraf wat cenggitu kt anaknye..papepun, dah suratan dan ketentuan..Redha

          0

          0
  10. ade aku kesah says:

    doa atas sejadah je lh …x payah publish…kate alim..

    0

    0
    • Anonymous says:

      betul aku pun terfikir.alim konon tak payahlah show off doa kat social media.doa senyap2 aje la

      0

      0
  11. Aida233 says:

    Mulut cakap sabar, tp totey tak tahan sabar nak berbini lagi sorang. Huh.

    0

    0
  12. nok gebuzzz says:

    abg nara ni salah tulis ke..kalau tgk perut mcm dayana yg 8 bln,sakinah 4 bln…ke aku yg salah…sory ler

    0

    0
  13. cawan says:

    Memang bermadu kene pakai baju same eh???

    0

    0
    • Anonymous says:

      mesti tunjuk, sebab boleh orang cakap adil, tapi dalam realitinya tak tau pula. gambar boleh mempengaruhi orang,

      0

      0
  14. Anonymous says:

    ala, manisnya dua wanita ini.Jubah pun sama

    0

    0
    • Anonymous says:

      luar senyum..dlm menangis…laki horey2..pandai jinakkan bini2..bullshit..cuba kalau diterbalikkan bini boleh kawin 2.
      Amacm boleh terima?

      0

      0
  15. chipchip says:

    Bang nara oi, sebelum menaip tu pikir la dulu. Fakta tu betul ke idak. Ni pakai taip je.Penulisan melambangkan keperibadian seseorang penulis, jangan la sekadar melepaskan batuk di tangga je bang nara oi

    0

    0
  16. UstatNonok says:

    Selamat berpantang serentak…..jangan usetat seraf cari nonok lain sudeyyyy… Hahahaha…tahan sikit ye usetat…boleh kewww?

    0

    0
    • Anonymous says:

      tak apa sakinah sudah benarkan cari yang ke 3 sebab dayana tidak akan bersilat. dayana mengandung sekarang. dia sudah lali dengan perangai 2 laki bini tu. lebih baik dia tumpu perhatian dengan anak bakal lahir, keluarga yang menyokong nya dan pesakit nya lebih afdal, sejahtera hidupnya.

      0

      0