Written by Bella | June 1st, 2017

Mengesahkan isterinya hamil dua bulan, pelakon Fizo Omar menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik satu video istimewa ketika beliau dan Mawar menerima berita gembira tersebut.

Didalam video berkenaan, wajah Mawar dan Fizo jelas kelihatan teruja sebaik sahaja Pakar Perbidanan dan Sakit Puan, Prof Datuk Dr. Hamid Arshat mengesahkan kehamilan tersebut.

Pada masa yang sama, Fizo sempat meluahkan rasa syukur kepada Allah SWT kerana doa beliau untuk menimang cahaya mata dimakbulkan.

Percaya pada rezeki Allah SWT dan jangan mudah putus asa untuk mencuba. Setiap perancangan Allah SWT adalah yang terbaik.

29 responses to Fizo Omar Kongsi Video Detik-Detik Ketika Mawar Disahkan Hamil

  1. Anonymous says:

    next!

    3

    2
  2. Anonymous says:

    Congrats fizo & mawar! Jaga kandungan baik baik ya mawar

    7

    0
  3. wekkkkkkk says:

    Setiap perancangan Allah SWT adalah yang terbaik.
    Tahniah2..hati2 dlm usia kndugan ini.
    Kalau tak lekat dn x ada….maka “Setiap perancangan Allah SWT adalah yang terbaik.”
    Lepas ni kena bukak buku pink…setiap bulan kena pegi, ok lagi..masuk 7-9 bln ni yg malas/leceh.

    5

    0
  4. ninakkasitau says:

    2 berbezaan…
    kegembiran pasangan…
    yg nak jugak…nak jugak
    dgn…
    harap2 tak jadi…
    belum bersedia lagik…..

    0

    0
  5. ikan bilis says:

    sebak pula baca..memahami perasaan orang yang menunngu zuriat….tahniah mawar & fizo..

    25

    0
  6. Makjang says:

    Tunggu realiti tv fizo mawar di Astro nanti.

    1

    2
  7. Mak Labu says:

    Tahniah mawar n fizo..terpancar sinar kegembiraan dalam senyuman mereka..syukur Alhamdulillah..penantian yang Allah makbulkan di bulan yang baik ni..aku lak yang teruja ..hehehe..opkos la kan tambah lagi umah Muhmmad dimuka bumi ini, didk lah anak ini dengan kesempurnaan agama Allah

    8

    0
  8. Anonymous says:

    Alhamdulillah… tahniah…

    2

    0
  9. Anonymous says:

    Tahniah fizo dan mawar…..percaya kepada ketentuan Allah….insyaallah semua nya dari Dia yang maha esa……

    6

    0
  10. milah says:

    tahniah, semoga dipermudahkan kehamilan

    3

    0
  11. nek bom says:

    gila poyo pi jumpa doctor ada rakam2 bagai..

    5

    7
    • huhuhu says:

      kau kena paham.. betapa lama nya dia menunggu. kita tak tahu dugaan dia, nangis sedih dia.. mestilah skg dia happy.. doakan baik2 je.. tumpang gembira…

      31

      0
      • wekkkkkkk says:

        tu bkn “rakam” la nek bom. Itu scan, rakam dn scan mana sama..
        ” bukan sembarang scan tau..ada jeli2 letak kt perut, gosok2 scanner tu, sapu2 dan scanner akan cari”…barulah boleh nmpk ke tak mcm “berudu” tu, se coit je nmpk..dduk diam kat situ.

        0

        2
        • Ana says:

          Awal kandung …dia tak letak jelly kay perut ….. Awal kandungAn letAK jelly kat dalam miss v ….faham! Baru boleh nampak .

          1

          0
        • wekkkkkkk says:

          aku dh ada anak 3 hidup, yg gugur 2, mcm mana aku x fhm ko kata, awal kndungn nk tau ke x hamil, tentulah test pregnat dan air kencing btul x, lepas tu cek lagi lah, scan letak jeli2 kt perut, baru nmpak mcm berudu, x pnh la pulak ltk jeli kt ms v..mgkn ko dn aku x sama caranya. fhm.

          0

          0
  12. Ila says:

    Poyo je,baru 2 Bulan

    0

    7
  13. Red Dahlia says:

    Tahniah fiza dan mawar.Semoga kandungan Mawar sentiasa di bawah jagaan Allah SWT dengan sebaiknya dan kegembiraan ni kekal berpanjangan.InsyaAllah…sama2 kita doakan dan harapkan yg terbaik.

    4

    0
  14. lisa says:

    2 bulan mcm2 bole jadi. lagi elok buat announcement masa 2nd trimester (4 bulan) sebab masa ni kandungan dah kuat. tapi apa2 pun doa yg baik2 utk pansangan ni.semoga mendapat zuriat yg soleh & solehah.

    6

    0
    • wekkkkkkk says:

      minum air gula pun belom…dh excited sgt, vitamin zat besi pun belum. Semoga selamat smpai ke 9 bulan

      3

      1
  15. Hani says:

    Nape le busuk hati sgt..biar le org tu nk kongsi berita baik,doa yg baik2..moga2 kita pun beroleh kebaikan..tahniah fizo&mawar..

    12

    0
  16. Kcoh says:

    Maap la ye..ni bukn kes jeles ye.tp rsa sdah2 la tu kot cite psal korang ni.nk bgtau stu dunia ke ko mngandung?klu hepi buat knduri doa slamat xpyah nk jaja crita pregnt ko.lbih baik diam dr huha..org lain pn mngandung gak kot

    1

    5
  17. clla says:

    Tahniah…happynya…sy ni bile la ni..dah lma da kawen..blm ada rezeki ank..

    2

    0
  18. badut says:

    byk sungguh kapel artis poyo skrg ni …byk betul lah

    2

    0
  19. Anonymous says:

    Tahniah fiza dan mawar.Semoga kandungan Mawar sentiasa di bawah jagaan Allah SWT dengan sebaiknya dan kegembiraan ni kekal berpanjangan.InsyaAllah…

    0

    0

Leave a Comment

Optional