Written by Bella | May 11th, 2016

Meskipun pernah gagal dalam rumah tangga sebanyak dua kali, pelakon Fiza Halim tidak mahu terlalu berduka ataupun serik untuk bercinta lagi.

Dikatakan sudah mempunyai kekasih baharu, Fiza menerusi satu muat naik terbaru beliau di Instagram seakan memberikan gambaran beliau bakal menamatkan zaman jandanya tidak lama lagi.

Counting days… #itsalmostthere#thankyouallah#loveyoumylove @aaj_ecot.

Mungkin inikah jejaka yang berjaya mencuri hati Fiza?

Jika benar Fiza Halim bakal berkahwin tidak lama lagi, tahniah kami ucapkan kepada beliau dan semoga perkahwinan beliau kali ini berkekalan sehingga akhir hayat. Siapalah agaknya jejaka yang Fiza selalu sorok tu yee? Hehe..

35 responses to Fiza Halim Bakal Berkahwin Tidak Lama Lagi?

  1. nenek sheme says:

    ok.tahniah..nextt..

    0

    0
  2. Combi says:

    Untung betul, janda selalu cepat dapat pengganti. aku yang anak dara ni mereput la tunggu tak mai2 gak..Barakallah fiza

    0

    0
    • pejul says:

      ko tak buat promosi .. cer buat jumbo sale .. mana tau ..kiki..gurau jo.. sabar dan perbaiki akhlak, InsyaAllah ..Allah akan hadirkan org yg sesuai pd wktu yg sesuai nnt ..amin

      0

      0
    • sotong hitam says:

      mane kau nak, yg lambat di tunnggu atau cepat datang dan cepat jugak berganti?? rahsia allah tak siape yang tahu…

      0

      0
    • anon says:

      sb dia selebriti sb tu laku… Tak kira janda or tak, selebriti mmg laku sb org nak tumpang glamer…

      0

      0
  3. gigi emas says:

    Dah cerai dua kali, lagi mau kahwin…..pakai tudung tapi perangai macam setan, garenti laki tak bole jaga…kalau dah kena cerai dual kali, tentu minah ni tak boleh pakai, tanggungjawab di abaikan…..biasa le bila pakai tudung tu kononye baik le tu….minah ni sure pemalas, masak basuh baju , jaga anak nanti si laki yg kena buat…jgn percaya sangat pompuan tudung sekarang tak boleh pakai langsung….

    0

    0
    • nuyu says:

      sah2 ko ni x takut mati..nanti merangkak la cari fiza kt masyar nak minta maaf…

      0

      0
    • gigi emas mulut busok says:

      aku tak paham org yg mengata org lain bercerai. ko ni sempurna ke? “kene cerai 2 kali mesti pompuan tu takleh pakai” bangang betul statement ni. perkahwinan ni bukan sorang je. ada 2 org dlm hubungan tu. walaupun lelaki yg jatuhkan talaq, tak semestinya pompuan yg takleh pakai. laki pun byk yg buat dajal. baik bercerai dr menanggung derita. mungkin dia yg nak diceraikan. kita tak tahu kisah org lain. jgn pandai bercakap je otak letak kat lutut.

      0

      0
  4. Anonymous says:

    Jaga la anak tu elok2 daripada fikir nak kawen ajee. Cerainya dah 2 kali.

    0

    0
    • err says:

      kenapa, kalau orang yang dah bercerai tak layak untuk kahwin lagi ke? #tanyaje#bukanfansfiza

      0

      0
    • dah kawin pun says:

      Woi tak salah pun kawin lagi…dia lagi muda. Napsu lagi
      membuak buak beb…tak kan nak puasa bertahun tahun.
      Kat dunia aja dah rugi besar bagi orang yang tak kawin.

      Siapa yang masih janda tentu faham macam mana rasa nya
      bila napsu datang menyerang….sengsara tau beb! teringat
      kontol aja siang malam. kesian…

      0

      0
    • Anonymous says:

      adeh….hang tak tahu ka.. kawin ni sunnah Rasulullah. Pahala org yang bernikah ni, berganda2…tambah2 yang jadi isteri solehah.

      Dah jodoh dia berkali2..org gila je nak nikah sebab niat nak bercerai. Dah jodoh dia sampai tu. Kata yang baik2 dah la.

      0

      0
  5. Anonymous says:

    harap2 kali ni tak ada orang bercerai berai kerana Fiza……. boleh pula bertudung bergambar begitu ye…. tak pe lah sekarng trend bertudung…. tunjuk alim, macam ustad2, perempuan bertudung…….

    0

    0
  6. boboboi kebenaran says:

    Nak tau perempuan tuh pengotor atau tak..tengok je keadaan kereta die..
    dari situ bole tau personaliti org pengotor atau tidak yer..kalau muka je lawo..bersepah2 tisu kasut dan segala macam mak neka dalam kete, dah bole agak lah kan rumah mcm mana…

    aku tgk kete fiza nie kemas..walaupun kecik..harap maklum

    0

    0
    • yoyo says:

      ahahaha..statement ni mst dari jantan.. bodo piang..aku ni dah jmp dgn mcm mcm kawn pmpuan..kete umak ai..harum..kemas lg berkilat..tp masuk bilik die..allah… langsir dh tcabut cabut..kipas hitam berabuk.. bilik bau tengik.. spender merata..katil mcm kapal karam.. sedih sadis!

      0

      0
  7. Anonymous says:

    dia nak bernikah bior je ler..aper nak kisah dia nak bercerai tiga empat kali..lantak ler..itu dia punya hal

    0

    0
  8. melati says:

    Alhamdullilah.. ini lah untung nya kawin gan org Malaysia….Contoh :..Uqasha Senrose yg baru nk bertunang gan bukan org Malaysia !!! tgk aper dh jadi??? dh 2 purnama tak sampai2…baju dh tempah…!!..mungkin Kapal Dagang tu Sesat kot??? tapi di mana Ya…???

    0

    0
  9. Kupu kupu Emas says:

    Biarlah dia kawen dr buat maksiat…Yg korg dok sibuk tu pehal…

    0

    0
    • melati says:

      bukan sibuk tapi bergossip !!! ..kalau tak nak sibuk..duduk lew kt umah jadi katak bawah tempurung….kikikiki

      0

      0
      • Anonymous says:

        Dek kerna ko x duduk rumah la melati oi..blkang rumah ko semak samun smpai dlm rumah x terurus tu yg buat kapal si tunang uqasha tegendala tuh dngan timbunan smpah baju kain habok kat rumah ko..ko kan x duduk rumah keje ko ngusung mulut lancau ko ngutuk org sesedap rasa hati bsuk ko..

        0

        0
        • melati says:

          hahahaha…belakang Umah saya KLCC lew….!!! saya tinggal tingkat 20 lew….nk Fitnah pun agak2 lah…..wakakakakakakakkaaa

          0

          0
  10. el says:

    Kemaren aku suke tengok si fiza ni, macam alim. cantek, lembut keayuan, tapi tengok die begambar dengan lelaki dalam gambar ni( kalau bukan mahramnya), aku jadi illfell pulak

    0

    0
  11. ibu tunggal 6 tahun says:

    artis x serik nk menikah 10 kali pun,mcm aku rakyat biasa serik smpai ke arini,so la ni fokus pada kerjaya n anak…enough…

    0

    0
    • Anonymous says:

      ko xblh nak sama kan ko ngan org lain , artis atau bkn artis semua nya sama manusia biasa, satu lagi jgn dulu bkata mdabik dada, serik nak kawen lagi takut nanti jodoh dtg tetiba slps 5 thn, sapa tau.

      0

      0
  12. gorilla says:

    laa tunjuk lah muka bakal laki mu tu…main sorok2 pulak..

    0

    0
  13. mawar xde duri says:

    laki org kut,tu yg sorok2.lagi satu kn..fiza ni dah x mcm dulu masa mula2 berubah.dulu sejuk je aku tengok,la ni klu berlakon dah nampak leher sume uolls..hmm..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    X mcm ko kan melati..x duduk rumah sebab Ye lah ko kan sibok bwak mulut ko ngata org kan…ko nak tau kapal si tunang uqasha tu tersadai kat ne..nu2 blkang rumah ko sbb apa sebab ko bkn de msa kat rumah sbb tu rumah ko blkang depan pnuh semak samun..dlm rumah lg la teruk bka ja pintu bau mak ai mcm mulut ko ja busuk benau..sbb tuh pangai ko pwon mcm shaitoonnn..duduk tempat kotor mulut kotor..SEKIAN jumpa d lain komen ye MELATIMELAKNAT.

    0

    0
  15. Fiza gatal says:

    Nak kawen lg?? Ishhh…gatal btl si fiza ni. Bawah tu dh blh tempat kapal berputar. Cuba lh contohi si rita tu. Fokus pd ank2. Ni fikir nafsu dia jer. Ptt kna tggl ngan adam. Adam tak larat layan fiza ni kuat nafsu.

    0

    0
  16. wakkentot says:

    dr dulu asik kawin je keja artis ni..mnyanyi ntah kemana apalagi belakon..sj nk mintak puji dgn orang ramai..

    0

    0
  17. jangankasihentamsamadia says:

    tak serik ke kak ?? pernah denga lagu maya karin tak ?? ku serik dengan cinta~~~~~ ku tak mau cinta~~~~~ lagi~~~~ oooooooo ku serikkkk~~~~~ #peacenowar

    0

    0
  18. anon says:

    Nak kawin baguslah, tapi harap tak rampas hak org…

    0

    0