Written by Bella | January 2nd, 2017

Beberapa hari lepas, duta produk Deeja Cosmetic iaitu Sherry Ibrahim ada “repost” foto Fiza Elite untuk mengucapkan terima kasih kepada Fiza yang menggunakan produk berkenaan. Namun,  bukan perkara itu yang menjadi bualan ramai. Beberapa netizen tertumpu kepada penampilan Fiza yang nampaknya mempunyai tindikan di bahagian hidungnya.

Mereka yang mengkritik Fiza rata-rata menyifatkan tindikan itu tidak sesuai dengan imej Fiza sebagai seorang wanita yang bertudung.

Berikut antara komen di Instagram :-

Walaubagaimanapun, tidak pasti jika ia adalah tindikan yang sebenar ataupun sekadar pelekat di hidung.  Sehingga kini, Fiza juga tidak memberikan sebarang komen mengenainya.

Ermm, kami rasa Fiza Elite sudah cukup dewasa untuk tidak melakukan sebarang perkara yang boleh menjejaskan imejnya sebagai seorang wanita bertudung. Mungkin juga ia adalah sekadar pelekat di hidung.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 responses to Fiza Elite Dikritik Kerana Tindik Hidung?

  1. Hidung kembang says:

    Sebab dia bukan india muslim tulen tu sbb org rasa janggal. Kalau india muslim tidik tu biasa je. Besar mcm besi lembu pun ada. Susah nk korek hidung tu. Kang taik idung berselepet sangkut..huhu

    0

    1
  2. Aku kantoi selfie says:

    Tengah makan terpantul keluar choiiii. lps ni jd trending la.

    Lepas ni nak selfie kat mana pulak? Bawah bas?? Jgn gila selfie sgt ye kawan2.
    Malu itu sebahagian dari iman
    Sabar itu sebahagian dari iman. Sabar mendidik nafsu. Nafsu tak boleh ditahan tapi boleh dididik. Peace yok!

    0

    1
  3. Jojo says:

    Nothing wrong with that.

    8

    -1
  4. Putu Mayam says:

    ntah ntah itu tahik idong kutt…

    1

    1
  5. damai says:

    X salah kan tindik hidung, tlg explain

    5

    0
  6. minah jambu say no to DRUG says:

    tk salah pe tindik idong…! sape nak tindik idong tindik la tkde sape yg nak marah kan..asalkn jangan kena tangkap khalwat kt rumah jantan sudaaaa….

    2

    0
  7. Anonymous says:

    betul ke tak salah tindik hidung?

    0

    0
  8. peminat neelofa says:

    ehem2 tindik x…..maaf saje tanya….

    0

    0
  9. Abang Tam says:

    Melayu ni bangsa yang unik, Asal kawan itu islam je terus melayu.
    fiza, fathia dll mereka ada darah asia selatan. budaya mereka masih amal dan tak salah disisi agama cth bertindik hidung. Nora danish bangsa burma ok ja … dia bukan tahu adab org melayu pun tapi kita ttp anggap dia melayu.
    cuba bersangka baik, jgn sakai sangat.

    0

    0