Written by Bella | February 27th, 2017

Pelakon Fattah Amin akhirnya tampil membuat pengakuan sebenarnya beliau yang enggan berlakon lagi bersama Neelofa didalam drama terbaru arahan Michael Ang iaitu Hero Seorang Cinderella. Pengakuan Fattah itu adalah susulan pengunduran diri Neelofa daripada drama berkenaan yang sepatutnya menggandingkan mereka berdua.

Keputusan itu dibuat setelah beberapa perbincangan dilakukan bersama Neelofa. Walaubagaimanapun, Fattah tetap enggan berkongsi punca beliau berbuat demikian.

Saya sudah berbincang perkara ini secara peribadi dengan Neelofa untuk menjelaskan sebab saya tidak mahu berlakon dengannya dan dia bersetuju dengan keputusan tersebut. Keputusan itu juga dibuat atas sebab-sebab peribadi yang tidak boleh saya kongsi dengan peminat. Sepatutnya perkara ini tidak timbul dan berlarutan sehingga sekarang.

Fattah hanya memberitahu tindakannya itu demi menjaga hati keluarganya dan Neelofa. Oleh itu, Fattah berharap peminat mereka dapat menerima keputusannya itu dengan baik dan tidak mahu fenomena Lofattah terus diperkatakan.

Adalah lebih baik untuk kami tidak berlakon bersama-sama pada masa terdekat. Mana tahu kalau ada rezeki pada masa akan datang, mungkin kami akan bergandingan semula.

Apa-apa pun, Fattah mengucapkan terima kasih kepada pihak Astro kerana memberikan beliau peluang bukan sahaja untuk berlakon didalam Hero Seorang Cinderella tetapi beliau juga dapat memilih heroin yang bakal bergandingan bersamanya didalam drama tersebut.

Sumber Berita : Utusan Online

33 responses to Fattah Amin Akui Tidak Mahu Berlakon Dengan Neelofa

  1. minah latoya vazz mulot longkang says:

    yelah. xnak kena permain dengan si betina gelenyar itu haha

    28

    1
  2. kayu says:

    Banyak lagi pelakon lain laa.. Ko nye lakon pon kualiti kurang, sama jek ngan lopak. Dua dua macam kayu getah dibelah kapak.

    37

    0
  3. blaahhh laa says:

    ala ko jual muka je poonn. belakon bukan bagus. fanatik jorang je yg buta seni sama kayu cam ko

    17

    0
  4. Anonymous says:

    kesian kat fattah, mesti rasa terluka bila sedar dia hanya ‘persinggahan’. mcm dipergunakan je dgn neelofa nie. well, at least dia cepat sedar tak ulang kesilapan yang sama. cukup cukup sudah.

    32

    1
    • Anonymous says:

      terluka….sama rasa perempuan yang pernah dia lukakan hati. lepas tu tak nak blakon sama..soooo… cinta monyet…

      27

      1
    • Anonymous says:

      makna nye fatah ni x pro laa…alahaiiiii…xkn kene friendzone terus xnk berlakon bersama…..bodoh punya fatah…hati tisu jgk mamat jambu ni…kahkahkahkah….chill laaa…kene reject dlm bercinta tu perkara bese..kene friendzone tu bnde bese bro….org laki mne leh cpt mengalah…nmpk sgt ko ni x pro..cinta lokasi je lbh..bakat nan hadoooo….klu camtu baik xyah jd pelakon patah oii…keje je jd pak guard…fatah sotong,fatah sotong..sia2 je ko nyanyi lagu,bc puisi bagai last2 kene reject…kahkahkahkah….peminat patah sotong??ape dh jd dgn solat hajat korg??x termakbul ke???

      7

      2
  5. mc says:

    sudah2 la tu..x abis lagi ke cite korg ni…bosan laaa..kalu dh x de apa2 tu senyap sudah..muak dah dgr cite korg niiii..

    4

    1
  6. Cikee says:

    sy rasa fatah x profesional, x matang and buat keputusan terlalu ikut emosi. Produser2 lain mungkin x nk amik dia sbb sikap camni. Ingatlah fatah, rezeki awak di bidang ni…jgn pula nyesal nnt job x banyak di kemudian hari

    6

    10
    • Nik says:

      Pd pndpt aku la, dy xnk bodohkan diri dia lagi kot. Better dia xyah blakon dgn neelofa. Dah beriya bagai nyanyi lagu wanita terakhir dan mmg dah bg hint lagu tu utk neelofa, neelofa plak elok je ngaku bkawan dgn RMS. Well. Profesional tu bagus.tp Tak semua org bleh profesional kalau dah disakiti. Smart move fatah. Gudluck.

      48

      1
      • Anonymous says:

        laaaa….bro,klu awal2 lg kwn2 lopak dh bg hint y fatah bkn tatse lopak x yah berangan nk try hard…fafau awl2 lg dh ckp fatah bkn taste lopak…fatah pn ade time tu kannn….diri sndri y bangang pastu nk create cam die pulak mangsa kene permainkan….klu dh rs mmg peluang tu tipis lain kali xpyh sibuk2 nk launching2 lagu bagai…kan dh malu sndri…ngorat je laa senyap2…kene reject pn org xtau…y g heboh satu dunia tu buat ape..pastu malu sndri…xnk berlakon bersama…x matang fatah sotong ni…

        3

        8
  7. Yana says:

    fattah ni x professional.. buat keputusan ikut perasaan.. tu la dulu bercinta xnk mengaku, dok menafikan je,, dia ingat peminat ni bodoh kot tak leh tau, muke mengelenyor dia tu.. dh ptus bru la gatal kua kn statement dh ptus dh pon.. kate2 tu 1 doa tu yg btol jd xde pape

    5

    12
  8. Mann says:

    Apa2 pun your decisions..good luck young man. Semoga Allah sentiasa merahmati hidup kamu.

    12

    0
  9. dewi says:

    michael ang tlg la tukar fattah amin dgn aiman hakim ridza. heroin kau ambik nur fathia. mesti kebaboom boomzzz..

    16

    1
  10. Anonymous says:

    lain kali nk ngorat senyap2 je bro tak payah canang satu dunia…ni siap buat lagu bagai,bc puisi bl kene reject terus tak nak berlakon bersama…kahkahakh….sotong btl mamat ni…kan dh malu sndri…ko sndri y membodohkan diri ko…tlg buat lagu lps ni…lagu putus cinta…kahkahakh…

    5

    5
  11. Semuatahu says:

    Good decision Fatah give Lopak a good lesson she thought you a dumb guy can easily playing a round. In future try to avoid Lopak cause she is not your type. She looking above or same level as her. Only mu thought!

    8

    1
  12. Zesty says:

    Takpe Fatah. Dia tu silap2 gigit jari je. Macam Teratai Layu Di Tasik Madu frust tertonggen akhirnya nanti.

    4

    1
  13. Anonymous says:

    yg kejam nye hajjah biar jer si patah proceed dgn lagu wanita terakhir….

    2

    0
  14. embun says:

    astro pls gantikan fattah amin dgn ungku ismail aziz.ungku ismail punya acting so super good and natural.takde nak control control macho..

    4

    0
  15. Boss says:

    Bagusla x berlakon bersama. Meluat giler dgn peminat Lofattah ni. over delusion sgt. Ingat sket kau tu Islam. Yg delusi lebih sgt tu apasal. X boleh beza realiti dgn drama ke? Dah la sampai kacau IG Lofa & Fattah. Bodoh betul peminat2 yg delusion tu.

    0

    0
  16. Testing says:

    Testing

    0

    0

Leave a Comment

Optional