Written by AbangNara | February 15th, 2016

Selepas 10 tahun menceriakan dunia radio tanah air, akhirnya Fara Fauzana telah mengumumkan pengunduran dirinya daripada bidang tersebut. Berita sedih ini telah diwar-warkan menerusi segmen pagi Hot FM hari ini. Sementara itu rakan-rakan Fafau iaitu AG, Ikhwan dan Liza pula akan meneruskan kerjaya mereka di Ultra FM bermula 27 Februari ini.

fara fauzana berhenti hot fm

Fafau juga turut mengumumkan pengundurannya ini menerusi akaun Instagramnya. Para peminat telah menggunakan kesempatan tersebut untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada Fafau yang telah menghiburkan mereka sepanjang 10 tahun menjadi deejay radio.

fara fauzana berhenti hot fm

Abang Nara merasakan keputusan ini adalah satu keputusan yang tepat. Lama sangat pun orang bosan juga kan? Mungkin sudah tiba masa untuk Fafau memberi fokus kepada bidang lain. All the best and good luck kepada Fafau dan rakan-rakannya. Semoga terus maju jaya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 responses to Fara Fauzana Ambil Keputusan Undur Diri Daripada Hot FM

  1. minah jambu pet lovers says:

    huh !

    0

    0
  2. melati says:

    Bagus lah Fafau…..TV3suku tu pun bukan ader duit dh…nk bagi gaji naik…..padan muka TV3suku pengampu terlampau sgt…saya pun bukan tgk & dgr sgt TV3suku ni.., walau apapun pasni jgn jadi penipu cam Neelofa ok..Fafau…jutawan RM50 juta yg bangsat tu ..ok Fafau selamat berjaya…

    0

    0
  3. Zizi says:

    Dah lama bosan

    0

    0
  4. Fazura says:

    saya doakan supaya fafau hidupnya diberkati oleh Allah….. dan juga doakan saya juga yee

    0

    0
  5. WTF says:

    BAGUS LA..KALAU X NAIK SEMAK TELINGA DENGAR KETAWA PMPUAN TUA NI..

    0

    0
  6. sje komen says:

    xbesnye fafau dh xde.pagi2 suka dgr am krew…

    0

    0
  7. Min says:

    Tv3 kena tampil muka baru terutama yg lelaki asyik muka sama

    0

    0
  8. nil says:

    minta maaf.

    langsung x minat dgn hot fm or era fm & sinar fm..memang x minat…entahlah…(langsung tak sampai ke telinga apa yg disampaikan..walaupun telah cuba utk mnghayatinya)
    sejak dlu sampai skrg duk dngar radio klasik, nasional fm, radio bernama, ikim, kl-kl & suria fm..
    lama jugalah saya tak tgok, berita tv3, melodi, nona, majalah 3, 999, bersamamu, muzik-muzik, drama-drama terbitan tv3.
    dah terlalu lama x tgok.

    0

    0
    • peace says:

      takpe..masing2 punye minat…kite x minat org lain akan minat gak…

      0

      0
    • eee says:

      ko x tgk ko punya pasal la. hidup jgn nk kondem org tau. hdp kau pn belum tentu org minat nk tengok. lol

      0

      0
    • Anonymous says:

      ko kata dh lama tak tgk tp ko bole tau pulak siaran2 yg ada kat stesen tu eh!
      munsykil gak aku…

      0

      0
    • Kaki Anime says:

      999, M3, BERSAMAMU dan NONA selain MUZIK MUZIK dan MELODI serta segala rancangan hiburan TV3 siapa lagi nak tonton kan.. Tgk anime lagi sedap..

      0

      0
  9. Anonymous says:

    aku tahu knape dia nak berenti…pasal nak kwin.

    0

    0
  10. serento says:

    10 tahun dkt Hot FM kan? bukan sbgai DJ radio..rasenye dia jd DJ radio lebih 10 tahun..mase dgn ERA lg..

    0

    0
  11. abg gagah says:

    Ultra FM tu apa

    0

    0