Written by AbangNara | November 30th, 2008

Dalam Berita Minggu hari ini, ada ruangan gossip yang menyatakan Fahrin dah Scha akan bertunang selepas Fahrin selesai menjalani final program Sehati Berdansa. Maklumat yang disampaikan kepada wartawan BiPop dari sumber pembaca sendiri.

Apabila dihubungi oleh BiPop, Fahrin menafikan kenyataan tersebut tetapi telah memberi “hint” yang dia jujur dan ikhlas ingin memiliki Scha sebagai isterinya. Fahrin menyatakan yang dia ikhlas dan mahukan sesuatu yang serius daripada hubungan ini.

Nampak gayanya kali ini Fahrin dah pandai menyatakan perasaannya secara terbuka. Tak lagi malu-malu seperti semasa bercinta dengan Linda Onn dulu. Baguslah kalau begitu. Harap-harap cinta Fahrin tak bertepuk sebelah tangan. Moga-moga Scha pun suka dan mahu juga kepada Fahrin.

TAGS: ,
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 responses to Fahrin Dan Scha Al-Yahya Akan Bertunang?

  1. pminat scha says:

    bgos2x!! stuju fahrin ngan scha..sweet sgt

    0
    0
  2. balqish says:

    tol2..

    0
    0
  3. peminat fahrin says:

    klau fahrin pndai n kuat agama die x kan ambik org yg seksi mcm 2. sweet mmg sweet.
    tp pakai baju mcm x ckp kaen. ape pon2 smg bahagia.

    0
    0
  4. Deeya Maria says:

    Ok ler f Fahrin dan scha tu tunang.Sepadan…

    0
    0
  5. rosh says:

    sesuai sgt…

    0
    0
  6. i~risyana says:

    so cweet lor…. i luv scha…
    sukong scha ngan fahrin… cweet kapel

    0
    0
  7. DEBAB! says:

    mmg sweet pun…

    0
    0
  8. yeanna says:

    Weuww…they all cute together.Sweet sangat.Lagipun scha x plastic.

    0
    0
  9. syanazila says:

    setuju pe..klo drg tunang…sesuai sgt..scha mana de seksi dgt…muka member sejibik cam scha..huhu

    0
    0
  10. [email protected] says:

    aku suka scha..dia tak seksi…!!!

    0
    0
  11. chantek says:

    fahrin & scha – sweet couple!

    0
    0
  12. flower says:

    sama padan dh..

    0
    0
  13. ila says:

    scha..scha…scha.. mule2 ak confuse cane nak sebut nama die ni..sweet gak la dorang nie..

    0
    0
  14. mien.. says:

    very sweet kapel..erm,ske btul tgk dieorg..moge2 prhbungan ni kkal smp jinjang plamin yer…nk sgt tgk dieorg ats plamin..msti sme2 cun n encem…

    0
    0
  15. boxer hugo bosss says:

    alalala…3 mempelai….
    tp yg stick scha n fhrin je la..hehehe…
    dorg pdan lar..da linda lemah canguk baek amik scha…nmpk tegas n comey ckit…
    fhrin lak tough nyer….best kne dukung nie…:D

    0
    0
  16. Anonymous says:

    dah lumrah dunia artis kalau ditanya ada ape2 ke jawab ‘kami kawan aje’ Tiba2 bertunang kawin dah kawin gosip rumahtangga retak ditanya ‘tak kami masih ok’ tup2 cerai.

    0
    0
  17. awek owg says:

    sy mmg peminat scha n fahrin law b,tunang…..sweat sgt …semoga b,bahagia…

    0
    0
  18. web md says:

    Could hardly have arrived at a much better time. Excellent content.

    0
    0
  19. Terrific post! Marvelous awareness on the topic. Definitely the latest bookmark.

    0
    0
  20. The simplest strategy to find laser hair removal in your town is without a doubt recommendation and not ever through an MD that is receiving a bit of the action. I used to see an Physician for laser light treatments. I had spotty hairy places and had recently been through all of those other hair removal treatments. I got myself the silk’n sensepil and have never been happier. At last I am hair free for the summer season. This will be a good yr for me.

    0
    0
  21. I switched techs given that after a few years of laser light, I thought the benefits weren’t worth their expense. Later I bought the silk’n. They promise that after eighteen months in the event that hair grows back again, the treatments are actually no cost. They have got both laserlight and Ipl, but I am going to stay with fractionated laser now being Intense pulsed light didn’t seem to decrease the amount of hair coming back.

    0
    0