Written by AbangNara | April 3rd, 2013

Walaupun tidak bercinta, adik kepada pelakon Farid Kamil iaitu Fadzil Zahari sudah beberapa kali bertemu dengan keluarga Yana Samsudin. Untuk anda yang tidak tahu, wujud khabar angin menyatakan mereka berdua bercinta sebelum ini tetapi perkara tersebut telah dinafikan.
yana samsudin dan adik farid kamil
Sekali imbas, memang kedua-duanya bak pinang dibelah dua. Tak salah pun kalau mereka bercinta. Menurut Yana Samsudin, Fadzil ialah lelaki yang paling rapat dengan dirinya semenjak kebelakangan ini. Kata Yana:-

Boleh dikatakan dia adalah lelaki yang rapat dengan saya selepas saya putus cinta dulu iaitu sejak tiga tahun lalu. Kami kenal sudah lama, saya rapat dengan keluarga dia dan dia juga beberapa kali ke singgah ke rumah saya di Johor jika ada kerja di sana. Kami hanya kawan dan dia memang rajin menemani saya ke majlis-majlis jika tiada apa-apa halangan. Saya ajak dia teman kerana saya tidak suka jalan sendiri sejak dari dahulu.

yana samsudin dan adik farid kamil
Tak apalah mula-mula kawan dulu. Kedua-duanya pun single mingle lagi. Tak ada salahnya untuk berkawan dulu. Lama-lama nanti kalau terbuka hati boleh terus bercinta. Tak ke gitu?

P.S: 5 pembedahan kecantikan yang berakhir dengan ngeri

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

72 responses to Fadzil Zahari, Adik Farid Kamil Telah Bertemu Keluarga Yana Samsudin

  1. Anonymous says:

    Alhamdulillah; kalau ada jodoh mereka.. semoga yg baik2 aje yer…

    0

    0
  2. Mariah Kari says:

    bosan da aku tgk yana ni…dalam filem semua dia ada….overrated….

    0

    0
  3. kedah mai says:

    1st……………………

    0

    0
  4. Raja Syaffiqa says:

    comell yana :)

    0

    0
  5. anak pAk Din says:

    suke tgok yana ni….. happy ye sis….. mmuuuaahh

    0

    0
  6. alamaya says:

    :) memang baik macam ni… bercinta diam-diam lebih baik dari heboh2kan.. ;)

    0

    0
  7. alamaya says:

    alhamdulillah… semoga hubungan yang baik aka bertemu jalan hidup yang baik.. amin…

    0

    0
  8. alamaya says:

    alhamdulillah… semoga hubungan yang baik akan bertemu jalan hidup yang baik.. amin…

    0

    0
  9. iphoneuser says:

    Semoga Allah swt permudahkan, tak payah la berdating lama², maksiat semua tu, lebih baik kawin, insyallah Allah swt permudahkan..amin!!!!

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap compter says:

      berdating lama lama tk pasallllll asal kn setiaaaaaaaaa ..tapi jangan pulak jadi macm si Fiz Frosss dating dating ngan si Almy pas tu senyap senyap tunang ngan pompan lain bini oranggg pulak tu !! at last putus konon2 tunang ngan bini orang yg dia tk tau !! asek2 nk menipu aje ! cakap tk tau yg tunang dia bini orang huh ! tk tau ke atau pon eksen tk tau !!

      0

      0
  10. Jaafar OFF says:

    1St……………..

    0

    0
  11. Jaafar OFF says:

    Bole tahan adik farid ni, i likeee… Klu mak dpt, mak gigit2 cubit telinga kecil muuuu

    0

    0
  12. budak gemuk says:

    okla dia ni dari si irfan lancap tue..ahahaa…

    0

    0
  13. noni says:

    noni soakan smoga korg b’cinta. kihkih

    0

    0
  14. noni says:

    noni doakan smoga korg b’cinta. kihkih

    0

    0
  15. Anonymous says:

    lol aku rase adik die lagi handsome dari Farid Kamil

    0

    0
  16. LadyDia says:

    macam ada iras lah diorang ni. mudah2an ada jodoh berpanjangan…

    0

    0
  17. LadyKiah says:

    yana kalau dah kahwin nanti, jangan buat adegan-adegan hot dalam filem ye! kesian suami…malu dia! ouch!

    0

    0
    • mina says:

      kesian bakal suami dia kalau tak tau yana ada adegan hot dgn pakwe dia dulu…pakwe dia dulu cina..
      abg nara tau tak????hahahahah

      0

      0
  18. ............... says:

    Ok apa kalau dia org ni kapel…pada sy memg sesuai la…yana ni pn comeiii jer muka dia…

    0

    0
  19. yana s says:

    ok..lah tu

    0

    0
  20. hahaaha says:

    asal skali pandang cam si sharnaaz,chinta hati je ni?? hahaha

    0

    0
  21. Anonymous says:

    yana ni ssuai blakon wtk komedi je..slain tu hampehh..mcm cite surat dr langit biru tu, xbest lnsung dia blakon..xkna la dia blakon srius,nmpk fake sgt..

    0

    0
  22. merliss says:

    muka cam seiras….ada jodoh ni…..
    adik Farid Kamil ni pun hensem gak…

    0

    0
  23. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    yuck…yana xsesuai dgn mamat nih…si yana nih perasan lawa je lebih….hidong lah lah kembang serombong titanic….gigi pulak jongang….tolonglah…

    0

    0
    • d says:

      yer,btol tu dolton bibiyana..yana smsudin x ssuai dgn mmt tu..ak skong,…ak rse ko lbeh ssuai dgn mmt sbb ko ni cntik,hdung ko pown mncung sgt9

      0

      0
  24. john says:

    ari2 dok jumpa dia ni..dan ari2 gak jumpa si fadzil ni..da ari2 gak jumpa dorg bsama…maknanye????hahahaha..lg mahu kata kawan..puihhh..

    0

    0
  25. SS says:

    InsyaAllah..ada jodoh x kemana….kenal hati budi dulu..klu dah ok..jaln je ye yana….

    0

    0
  26. Anonymous says:

    OK!! ADIK LAGI HENSEM DARI ABANG…

    0

    0
  27. MINA says:

    Diorg da lama dah, baru skrg org dpt hidu? Da brp kali dah fadzil g umah yana kat yong peng.. artis sllu gitu,’hanya kawan’.. kalau bercinta mengaku ajela..
    Owhhhh abg nara….diorg memang dah bercinta la…..

    0

    0
  28. Anonymous says:

    Hensemnyerrr…. haha!

    0

    0
  29. senyum says:

    owh…alaa..

    ingatkan ngn shaheizy sam..muka ade iras2 kot… nampak serasi..
    hehe..

    0

    0
  30. Anonymous says:

    Serius x minat ngn yana ni,korang perasan x dia jarang berkawan ngn artis2 pompuan? Dulu pun dia ada masalah ngn intan ladyana!aku rs dia ni sombong kot..tp ngn lelaki blh lak mesra!

    0

    0
    • kak timah says:

      bodoh lah ngko ni dia ngn intan ok ke . . mmg lah dia mesra dgn laki tpi xde lah smpai peluk2 cium2 tapi kalau dia mesra dgn pmpuan nnti org pkir lain plak,law ko xminat yana xpayah lah nk buruk2 kan xperlu rasanya kot

      0

      0
      • Anonymous says:

        Ko lg la bodoh kak timah oii…yg ko nk puji yana lebih2 ni apasal?dia bg ko gaji ke??dah tu yg aku baca kt ruangan gosip,ko tu yg xtau perkembangan! Bodoh tahap lembu ko ni!!

        0

        0
  31. bosan says:

    Yana samsudin-anak emas david teo
    Maya karin-anak emas osman ali
    Tiz zaqyah-anak emas khabir bhatia

    0

    0
  32. tacacila says:

    rasa nak caras je mamat ni, tp mahali nak letak mana pulak?

    0

    0
  33. Isabella says:

    hello!,I really like your writing very so much! proportion we keep in touch more
    about your article on AOL? I need a specialist in this area to unravel my problem.
    Maybe that’s you! Taking a look forward to see you.

    0

    0
  34. Hi there mates, good post and fastidious arguments commented here, I am actually enjoying by these.

    0

    0
  35. bestuff.com says:

    My family members always say that I am killing my time here
    at web, however I know I am getting experience every day
    by reading such nice articles.

    0

    0
  36. Susana says:

    Howdy! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
    Is it difficult to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast. I’m thinking about making
    my own but I’m not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Cheers

    0

    0
  37. Nicolas says:

    Howdy just wanted to give you a quick heads up. The words in your article seem to be running
    off the screen in Ie. I’m not sure if this is a format issue or something to do with internet browser compatibility but I thought I’d post to let
    you know. The design look great though! Hope you get
    the problem solved soon. Thanks

    0

    0
  38. This is my first time pay a quick visit at here and i am in fact happy
    to read all at single place.

    0

    0
  39. Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wished to say that I have truly loved surfing around your blog
    posts. In any case I will be subscribing in your feed
    and I am hoping you write again soon!

    0

    0
  40. Hildegard says:

    Thank you for another informative blog. Where else could I get that kind of info written in such
    a perfect way? I’ve a challenge that I’m just now operating on,
    and I’ve been on the glance out for such information.

    0

    0
  41. I am really happy to glance at this website posts which carries tons of valuable
    information, thanks for providing these information.

    0

    0
  42. Kattie says:

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I
    have truly loved browsing your weblog posts. In any case
    I will be subscribing in your feed and I hope you write once more soon!

    0

    0
  43. play bingo for free says:

    Hi there mates, how is everything, and what you desire to say on the topic of this post,
    in my view its in fact amazing in support of me.

    0

    0
  44. Hmm it appears like your website ate my first comment (it was extremely
    long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog blogger but I’m still new to the whole thing. Do you have any helpful hints for newbie blog writers? I’d definitely appreciate it.

    0

    0
  45. Hello! Quick question that’s completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when viewing from my iphone. I’m trying to find a
    theme or plugin that might be able to correct this problem.

    If you have any recommendations, please share.

    Appreciate it!

    0

    0
  46. Hi to every , since I am actually eager of reading this webpage’s post to be updated on a regular basis. It contains fastidious data.

    0

    0
  47. matul says:

    asalamuaikum akak saye nie peminat akak dari dulu sehingga sekarang .akak kacak nya bf akak tuuu . yg saye paling minat temujanji

    0

    0