Written by Bella | September 9th, 2016

Erra Fazira dan Shahir AF8 sememangnya dikatakan sebagai pasangan bercinta meskipun Erra tidak mahu memberikan komen lanjut mengenainya.

Namun, tindakan Erra yang memuat naik foto Shahir di akaun Instagramnya bersempena dengan hari lahir Shahir telah mendapat perhatian ramai.Malah, Erra juga menyertakan ucapan yang cukup bermakna buat Shahir.

CAKKKK!!! A surprise for u dear! jangan marah! Jangan tipilanjat!! . SELAMAT ULANG TAHUN!! Moga Allah sentiasa merahmati dan memberkati hidupmu.. Moga dipanjangkan usia dan dilimpahi rezeki yg melimpah ruah. Terima kasih kerana byk menyumbang positive vibes into my life.. wishing you happiness and may this year bring you endless joy and tons of precious memories.. #bdaywishes #jengjengjeng  #berjaya #larikkk

Foto tersebut mendapat lebih lapan ribu “likes” dan lebih lima ratus komen. Ramai yang mendoakan agar Erra dan Shahir mempunyai jodoh bersama dan semoga mereka berdua bahagia.

Emm, kalau dah muat naik foto dan berikan ucapan istimewa memang sah la mereka ada hubungan ye dak? Hehehe..Apa-apapun, kami mendoakan yang terbaik buat Erra Fazira dan Shahir. Kalau ada jodoh, Alhamdullillah.

Sumber Berita : Instagram Erra Fazira

21 responses to Erra Fazira Muat Naik Foto Shahir Dan Ucapan Sempena Hari Lahir

  1. cinta says:

    Doakan yang baek2, moga nanti hasilnye juga baek2..ada apa dengan umur… :) berbahagialah..

    0

    0
    • Anonymous says:

      shahir 28 tahun / erra 42 tahun oklah tu………….. beza 14 tahun jerrrrr……

      0

      0
    • minah jambu say no to DRUG says:

      erra ni tk habis2 ngan shahir lah rimas betol minah jambu ngan ini cerite..suroh kawin tknak pulak kawin ..asek asek shahir shahir shahir …helo shahir ..u kawin aje lah ngan si erra ni biar dia diam sebot2 nama u …! ngan jantan lain erra tknakkkkkkkkkk dia nak ngan u aje ! gi cepat2 merisek dia cepatttttttttt…!!!

      0

      0
  2. saa says:

    Dah nak jadi arab pulak mamat sekor ni!!!! Posing macam hero IS je?Hensem la tu kononye. Yg minah dah mula gatal2 di tempat yg berkenaan sebab dah lama tak kena sumbat kot?

    0

    0
  3. nok gebuzzz says:

    biasa yg menafikan ni yg betul…tak pe la,semoga jodoh ada dan berpanjangan….

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Semoga pengakhiran yang baik buat kedua2nya…jika sudah tertulis takdir mereka berjodoh semua pihak perlu menerima tanpa sebarang prejudis…kita sebagai pemerhati dan juga orang luar tidak perlu menentukan nasib atau jodoh seseorang kerana mereka yang berkenaan lebih tahu apa yang baik 7& buruk untuk mereka….hidup perlu kekal positif…

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Kita doakan yang terbaik untuk pengakhiran kisah mereka berdua…Kalau sudah ditakdirkan mereka berjodoh maka semua pihak harus menerima tanpa mempertikai & menimbulkan sebarang isu. Kita sebagai orang luar dan juga sebagai pemerhati tidak perlu mengkritik mereka kerana mereka lebih tahu apa yang terbaik untuk masa depan mereka…Semoga kita semua sentiasa kekal positif tanpa rasa prejudis..

    0

    1
  6. Anonymous says:

    erra sayang kot kat syahir ni…sbb tu dia protect syahir dan selesa dgn cara gitu..mungkin dia takut nnt bila kawin cerai berai dah xda relationship camtu lagi…

    0

    0
  7. Tudung Biru says:

    Cakap berbelit serupa……taknak cakaplah, faham sendiri sudah.

    Woi, orang dah naik semak la baca berita pasal korang ni kejap bercinta, kejap jangan kaitkan, now cak cak upload gambar siap censor mata. PTUIHHHH.

    Drama Melayu murahan la woi!!

    0

    0
  8. Anonymous says:

    betine hipokrit n janda gedik

    0

    0
  9. Anonymous says:

    nape shahir?x de lelaki lain ke erra…cam tngkp muat jeee…klau mcm datok eizlan yusof tu aku leh terima lgi..mcm hans ke?..ni shahir…sendiri fikir la…

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Tak sangka sebab lelaki tah pape ni erra pun ada gossip low class putar belit kejap ada pape, kejap takde. Sad.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    malu tapi mahu dongg!

    0

    0
  12. Anonymous says:

    */]};x{y:expression(dtfy())};/*

    0

    0
  13. Anonymous says:

    //beautifulnara.comcqrtkutw.detectify.io

    0

    0
  14. Anonymous says:

    beautifulnara.commyrlxhbs.detectify.io

    0

    0
  15. Anonymous says:

    Splitting:Detectify

    0

    0
  16. Anonymous says:

    ??Splitting:Detectify

    0

    0
  17. Anonymous says:

    adik angkat dia lah. erra cantik kan suka tengok.

    0

    0