Written by AbangNara | December 11th, 2008

dianadanielle3

Can you imagine someone being able to punch Diana Danielle cute, lovely and beautiful face? Syamsul Yusof Haslam did just that and he punched Diana Danielle not 1 time but 5 times.

What’s wrong inside Syamsul Yusof Haslam head? If I was him, I would never even let at mosquito to bite Diana Danielle’s face. Somebody please tell Syamsul that’ he is one lucky guys to have Diana Danielle as his girlfriend.

29 responses to Diana Danielle Punched 5 Times By Syamsul

  1. amanda says:

    jgn nk tipu la pmpuan…ko kn tmbk…
    syamsul x mcm tu…
    ko yg memksa…
    pmpuan sial

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • diana says:

      ko yg porpuan sial!!!!!!!!!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • SAIFUL says:

        DOK,BUAT PE2,NAK BERKENALAN BLEH

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • coklate says:

        eh diana. ko mang sial r. x plu nak sembunyik lg. x lame lg aq konfem ko akan jd pganti fasha sanda sundal tu, prampas!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jelt says:

      jgn masuk campur hal org

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • syed.alpha says:

      alorh…
      kabut gak yg komen nie…

      si shamsul tu mmg kabut…
      bapok lak tu…
      bukan jantan lar!.
      x macho langsng….
      pukul gurl! dayusssssss!

      bawak bersabar suda…
      berlambak lagi pompuan…
      cari lagi yg bagus.
      mcm lar diana nie bidadari dari syurga…
      apew punya bangang lar….

      aku da lar x minat ngan artis2 nie…
      hahaha…..
      agama xpakai…
      mmg mcm2 lar timbul….
      balik umah,gi blaja pasal agama cukup2 dulu….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. flower says:

    apa2 je la korang ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. ni says:

    xperlah….
    org tgh marah mmg mcm tuh
    ade naik tgn
    ade naik suare
    ade naik tangga hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. esya says:

    diana tue cam gedik tp laen mcm gay lak ngan syamsul tue………..nak muntah aku

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. esya says:

    gay lawan masuk lak kau diana laki pun ramai dlm malaysia nk ngak prempuan kn hehehehheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gatal lak kau uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. pocongcomei says:

    ape ko merepek nie.. umo bpe ko nie daq esya.. sepatah haram aku tak faham ko ckp pe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. diana says:

    biasela……..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • restless says:

      sayang, is that really u?pls reply me. i miss u a lot. i love u with all of my heart. i wont let any one break ur heart. n i will never ever do that to u. cos my love for u is so real.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • dania fariesya says:

      diana danielle mmg tak ptut wat syamsul mcm tu…
      pdan muka dia kne tmbuk dgn syamsul…diana tak ksian ke kt syamsul yg dia wat smpai mcm tu..aku mmg tak ska DIANA DANIELLE

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Tadoxs says:

    Kimmak kamu la smua tauka i2 hal org kpa plak km yg mmandai2 cam kamu plak yg mgatal dgn c samsul pnagih 2.. C samsul 2 pnagih pas 2 sombong bdoh lg 2!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. [email protected]@ says:

    aku komen skt je ek…aku rasa diana ni baik budaknya. biasala…bdk remaja tgh naik. jadi tak payahla korang duk kutuk2 dia. apa hak si samsul tu nk menyakiti dia. cuba la ikut sunnah nabi skt….belajar2 bersabar. kan sabar itu separuh drpd iman. dok gitu ?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. boxer hugo bosss says:

    hahaha…dah cam kes rihanna kne tmbuk ngn cris brown la wei….
    bgus ler kne tmbuk ..tp xsedo2 lg tue..
    laki wat hal ade sbb..myb sbb ko tue jht n gatai..
    mne lah tau kan…empunye bdn je yg lbih mngetahui…
    tp mmg btol diana nie byk pkwe..mak diana nie kwn mak aku..hahhaa…so mak die nie penin tgk si diana liar sgt..mcm2 laki…slh mak nyer gak..huhuhuu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. micah says:

    relaks r diana,1hr t mst akn tbukti sapa yg slh…….jgn emo cgt……better u diam dr u bsore…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. restless says:

    diana sayang, sabarlah. bg saya awaklah yg terbaik. saya tetap sayangkan awak biar apun org nak cakap pasal awak. dan saya faham tak ada siapa yg sempurna. kita semua sama. semua org ada buat kesilapan. macam mana pun, saya tetap cintakan awak diana, dan kasih sayang saya tak kan berubah. dengarlah lagu lari the times…singapura kuala lumpur. khas untuk awak.ketahuilah sayang, bahawa, cinta saya setia hanya pada awak seorang. saya cinta dan sayangkan awak seadanya.for eternity.i will prove it.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. syed.alpha says:

    apew2 pon!
    aku suka diana nie.
    cun lak. mai lar jadi gf aku. :))
    hehehe
    (mengatal….)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. Zaidi says:

    betul ke ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. aja says:

    mcm2……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. tila says:

    ok for one she is effing ugly ok.. and two she is a skank in the first plce

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. cool says:

    wei korg nie x de keje lean ker ,klo mengumpat no 1,korg taw mengumpat lebih dose besar dari menbunuh ,korg insaf2 lh,korg taw x klo korg mengumpat psl org dpt feadah ker??????xde mkne de.tambh dose je ,cube org mengumpat psl korg ,korgg mra x .insaf…………..insaf….lh ,n jgn lh nk bragan jdi diana kat cini,diana klon ade lh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. It is something I have to do more research into, many thanks for the post.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0