Written by AbangNara | August 10th, 2015

Menarik perkongsian tentang Diana Danielle yang sedang hangat diperkatakan di Forum Cari. Mana tidaknya, ramai yang meneka isteri kepada Farid Kamil ini sedang hamil anak kedua. Berdasarkan kajian terperinci dan gambar-gambar terkini, jelas menunjukkan kebesaran perut Diana Danielle yang tidak dapat disembunyikan.

diana danielle hamil lagiWalaupun begitu, masih tiada sebarang pengesahan daripada empunya badan. Jika benar Diana Danielle sedang hamil anak kedua, jutaan tahniah diucapkan. Pasti Muhammad (anak sulung Diana dan Farid) teruja akan bergelar abang tidak lama lagi. Di akaun Instagramnya juga telah ramai yang mengucapkan tahniah atas kehamilan ini. Benar atau tidak, sama-sama kita nantikan pengumuman daripada Diana sendiri.
diana danielle hamil lagi

Lagi beberapa gambar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Comel sangat Fuzzberta si tikus belanda ini

diana danielle hamil lagi
diana danielle hamil lagi
diana danielle hamil lagi
diana danielle hamil lagi
diana danielle hamil lagi
diana danielle hamil lagi
diana danielle hamil lagi
diana danielle hamil lagi

13 responses to Diana Danielle Kini Hamil Anak Kedua?

  1. macammacam says:

    betul la tu..mmg nampak sgt perut dia…congrats diana… =)))))))) mesti girl plak nie..hahaha

    0

    0
    • Anonymous says:

      Patut pn dalam cerita malam tadi, cerita pengantin gila tu dia dah tak kurus kering mcm dulu.. berisi sikit..

      0

      0
  2. ramona zamzam alakazam says:

    dulu lawa skang tak lawa..

    0

    0
    • anon says:

      Rupa dia sama je, mungkin skrg bila dah kawin dia jarang bermekap.
      Wonder dia ni masih tak berbaik ke dgn mak dia. Kalau belum, kesiannya kat mak dia. Dah Diana ni anak tunggal. Dia skrg pun sudah bergelar ibu, mcm mana rasenya kalau satu hari anak dia lupakan dia mcm dia lupakan ibu dia. lbu kita cume sorang je dunia akhirat…..sampai hati.

      0

      0
    • Anonymous says:

      betul.. sangat tak lawa.. macam muka lelaki

      0

      0
  3. zabedah zabit says:

    tak nak lari pi luar negara sambung belajar ke lagi..hahahaaa

    0

    0
  4. zaza says:

    ooo nk beranak lg upenyer…jgn lupa tempah tiket pi australia yer… cam tk biasa lakkk

    0

    0
  5. Anonymous says:

    jangan la meneka benda yang tak pasti..dosa..jika tak betul, habis la pahala awak bagi kat dia, n lau tak cukup pahala awak tu dosa dia bagi kat awak.. bersangka baik saja..

    0

    0
  6. nok gebuzzz says:

    tahniah buat dd…aku blh lupakan apa kesah2 dan isu2 yg dd buat sblom ni,tapi aku x kan lupakan ape yg Najib buat pd rakyatnya…

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Memang confirmed dia pregnant. Hari tu terjumpa dia kt SBU shah alam. She was wearing a maternity dress and her baby bump mmg sgt obvious. Congratulation Diana Danielle! Another super cute baby on the way!

    0

    0