Written by Bella | September 21st, 2016

Ini satu berita yang agak mengejutkan kami pada hari ini tetapi pada masa yang sama timbul rasa gembira pula apabila kita berkemungkinan sudah ada saudara baharu didalam Islam.

Ada khabar angin terbaru yang mengatakan pelakon dan penerbit Datuk Hans Isaac telah memeluk agama Islam pada awal tahun ini.

Berita tersebut disiarkan oleh Miss K di portal Astro Gempak dimana sumber beliau memberitahu Hans telah memeluk Islam di sebuah negeri  terletak di pantai timur.

Ianya tidak mustahil juga kerana Hans sebelum ini dikatakan sedang mendalami agama Islam.

Sejauh mana kebenaran berita ini tidak kami ketahui, tetapi jika ia sesuatu perkara yang sah kami bersyukur kerana pintu hati Hans telah terbuka untuk menerima ajaran Islam. Apa-apapun kita tunggu tuan empunya badan sendiri tampil menjelaskan perkara yang sebenar.

Sumber Berita : Astro Gempak

8 responses to Datuk Hans Isaac Sudah Peluk Agama Islam?

  1. Anonymous says:

    Sama2 kita doakan yg tbaik …

    0

    0
  2. Anonymous says:

    kacaknyer!

    0

    0
  3. Kak Jah Haro says:

    Alhmdulilah .. Akak pun rela jadi Calon isteri..incase Hans terdesak nk cari ..
    Akak RELAAAAA…

    0

    0
  4. what a life!!! says:

    kecoh kecoh sgt wartawan ni..tanya lah empunya diri dlu..sat gi jadi macam jadi kes accapan..terus takut org tu nak msk islam..

    0

    0
  5. Khatija Haron says:

    Ini nak tebus dia rosakkan lofa la ni…

    0

    0
  6. Unknown says:

    Jujur aku ckp, selama nie aku ingat dia islam.. (jgn kecam sis…)

    0

    0
  7. anon says:

    Dia tunggu lopa balek dari mekah nak ajak kawen. Dia ni mmg kacak tapi dah berumur so kenelah kawen cepat2 & buat anak.

    0

    0
  8. pening says:

    memang seronok bile tahu ade yg masuk Islam, tapi jgn la abses sgt smpai bercerita bende yg belum tentu sahih….kita ni duduk berbilang kaum…masing2 akan merasakan agama mereka betul…so hormatilah sesama kita…acappan baru nak berjinak2 dgn Islam dah korang bukak cerita last2 tak betul pn…diorg2 ni ade keluarga masing2 yg beragama masing2…so jgnla sesuka hati buat cerita2 selagi tak keluar dr mulut diorg…Islam is about quality not juz quantity. Aku lg suke dgr cerita org Islam kita yg berubah menjadi lebih baik. InsyaAllah.

    0

    0