Written by Bella | August 1st, 2016

Ketika hangat dengan kontroversi beliau dan Ruhainies, Dato Red pada masa yang sama turut mengumumkan berita dimana isteri keduanya, Adira sudah hamil.

Malah, Adira menerusi satu kenyataan juga mengakui kandungan beliau itu sudah berusia dua minggu tetapi beliau masih belum membuat pemeriksaan lanjut di klinik kerana ingin isu Dato Red bersama Ruhainies reda terlebih dahulu.

Terbaru, Dato Red menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik foto imbasan kandungan Adira dengan kapsyen “Alhamdulillah #bakadatored #umatyanghensem moga jadi anak yang soleh jangan ikut perangai papa..tapi kalau korang pandai siapa ibunya.”

Meskipun ada yang gembira dengan berita berkenaan, masih ada sesetengah netizen yang memberikan komen agar baka Dato Red itu tidak mengikut perangai bapanya yang gatal dan macam-macam komen lagi berbaur sindiran ditujukan buat Dato Red.

Hmmph, itulah kata orang bukan mudah untuk beristeri dua apatah lagi baru-baru ini timbul pula kontroversi hangat Dato Red bersama Ruhainies. Apa-apapun, kami harap Dato Red kenalah pandai menjaga hati isteri-isterinya dan jadilah ketua keluarga yang bijaksana. Iyalah, perempuan kalau mengandung emosinya agak tidak stabil jadi kena perlu banyak bersabar.

Sumber Berita : Instagram Dato Red

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 responses to Dato Red Kongsi Foto Imbasan Kandungan Adira

  1. Orang Cerdik says:

    Oh Rozana
    keheningan malam ini yang membuatku sedih
    sembilu rasa mengiris bisjut & royi di relung hati
    bangla teriak dan ingin tumpahkan segudang tangis
    mengapa jadi bisjut & royi terasa miris

    Oh Rozana
    Bisjut & royi berkecamuk di dalam jiwa
    Galau dan gundah mengelayuti sukma
    Meradang dan Kecewa akibat bangla
    Pandanganku melayang jauh ketatapan hampa
    Imajinasi melayang bersama bisjut & royi

    Oh Rozana
    Pedih…Hati ini
    mengapa jadi pedih yang kurasakan
    Mengapa jadi sepi dalam hiruk pikuk keramaian jejaka bangla
    mengapa berubah jadi bisjut & royi
    mengapa semua menjadi tak indah tuk kupandang

    0

    0
  2. Anonymous says:

    dato red bawh mengernyam..tak cukup satu nak tiga..batang nak kena sembelih

    0

    0
  3. anon says:

    Tak sangka la wak ni gold digga. Azrinaz nampak tembam. Dulu masa kawen dgn sultan brunei terkejut jgk sb nampak azrinaz ni tak lawa mana pun….

    0

    0
    • Anonymous says:

      salah tpt komen lah kwn… wak doyok & Azrinaz punya cerita kat sebelahlah. Ni cerita dato red tambah askar.

      0

      0
  4. Anonymous says:

    Mcmlah org tak reti baca scan tu…dah terang terang tulis situ SITI ADIRA SUHAIMI. Apa apa pun…tahniah Datuk red sebab Berjaya tambah satu lagi generasi pelapis…. cawangan tak minat tambah satu lagi ke masa “puasa” dgn Adira ni. Hari tu masa “puasa” dgn Datin red kau pasang Adira sebagai cawangan baru. Ni apa cerita budak ruhaniese hari tu??? Cepat cepat…nanti melepas. Jambu giler budak tu. Datin red dah longgar, Adira tgh puasa….mana tahan. tentu nak cari cawangan baru yg baekkkk punya./

    0

    0
  5. cma says:

    Dato’ Red lelaki ni jenis lelaki yang tak mnjaga sensitiviti kaum wanita…

    0

    0
  6. Anonymous says:

    aku tak faham knpe pompan senang nah sangkut dgn lelaki jenis ini..tolonglah ada sedikit harga diri. pompan2 diluar sana…jgn mudah di perdaya kata2 muslihat lelaki jenis ini

    0

    0
  7. antidatokred says:

    Dah tau perangai tu buruk kaki pompuan, berubahlah. Bini dok preggy pun gatai lagi :

    0

    0