Written by AbangNara | November 15th, 2008

Gambar hangat bachelor party Bunga Cinta Lestari atau kalau dalam bahasa Melayu bakunya gambar parti bujang Bunga Cinta Lestari.

Minuman yang ditelan masa parti ini memang agak diragui status halalnya jika dilihat secara mata kasar menerusi gambar ini.

Cerita banyak tak guna. Jom baca artikel ini sepenuhnya kalau nak tengok macam mana Bunga Cinta Lestari berfoya-foya buat kali terakhir sebelum menjadi bini Ashraff Sinclair.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to Bunga Cinta Lestari Bachelor Party

  1. mimi says:

    Bukannya nak bela Bunga, kenal pun tak. Tapi some of those pictures are taken from movie

  2. bunga tahi ayam says:

    gaya hidup mmg mewah….dh kawin pun, so ashraf ko guide la org umh ko kejalan tuhan….amin…semua dosa pahala atas tanggungan u skrg.

  3. dorothy says:

    teruk minah ni..

  4. dorothy says:

    kpd pihak Bnara..
    sory la..
    aku byk sgt komen..
    maklum la..
    org melayu..
    suke mengumpat..
    suka sebok hal org.
    dengki2
    hahaha
    phm2 je la..
    korg pon melayu jgk kan.
    so,korg tau la prgai org melayu ni..

  5. qiesh says:

    setiap manusia buat slp..dan ade peluang untuk berubah..terpulang pd individu 2 la…

  6. NUROL says:

    TROK GLE..XSTLYE LNGSUNG….

  7. ni says:

    mak aih
    x sangka la plk dia mcm nih
    ganas giler

  8. flower says:

    x malu duduk mcm 2..
    sopan la sikit..

  9. boxer hugo bosss says:

    party bachelor nie si ahsraf ade ar…
    sme2 nk lepaskan gian b4 jd somi isteri..haha..
    tggal nk nikah je kawen da pun…huahuahuaa..

  10. kipas sush mati says:

    time la nk lenjan sume..pas kwen dh xbest dh nk lepak2 mcm ni..huhuhu

  11. dayang says:

    TANGGUNGJAWAB ASYRAF SINCLAIR…..PANDAI2LA NAK DIDIK ISTERI……WALLAHUALAM………

  12. wandy says:

    ish..ish…memang teruk pun…

  13. wandy says:

    camne ashraf nak didik, dia pun same teruk. lau dia baik x la bini dia prangai cam sial

  14. Mieda says:

    gmbr no 2 n 3 tu gmbr tampal laa…nmpk sgt mcm duduk x betul jer..yg isap rokok 2 bkn dia laa..

  15. porno izle says:

    Aw, this was a really quality post. In theory I’d like to write like this too – taking time and real effort to make a good article… but what can I say… I procrastinate alot and never seem to get something done

  16. You can find some interesting points in time therein clause but I do not know if I see all of them heart to eye . There is certainly some validness but I’ll take hold judgment until I glimpse into it additional. Very good article , with thanks and we want far more! Added to FeedBurner likewise.

  17. watch says:

    Hey there! Interesting piece of writing! I happen to be a regular website visitor (much more like addict :P) of the website but I had a problem. I’m not necessarily absoluterly certain if it is the right web site to question, but you have no spam comments. I receive comments on a regular basis. Are you going to you help me? Thanks for your insight!

  18. Alegro.pl says:

    Hello! I simply wish to give a huge thumbs up for the good information you’ve gotten here on this post. I can be coming again to your weblog for more soon.