Written by AbangNara | May 3rd, 2012

Bob Kuman atau nama sebenarnya Husni Mohd Rawi, 40 tahun disahkan meninggal dunia di kediamannya di Seksyen 11, Kota Damansara, Petaling Jaya, jam 4.38 petang ini. Kematian artis komedi terbabit disahkan jururawat yang menjaganya sejak 15 April lalu, Mohd Farid Hamzah.

bob kuman meninggal dunia

Bob Kuman meninggal dunia akibat komplikasi jantung, darah tinggi dan paru-paru berair. Jenazah Allahyarham telah dibawa ke Masjid Kota Damansara Seksyen 5 di sini untuk diuruskan sebelum dibawa pulang ke kampung halamannya di Kampung Sawah, Negeri Sembilan selepas solat Isyak untuk dikebumikan.

Jenazah akan dikebumikan esok pagi atas permintaan keluarga. Semoga roh Bob Kuman ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepadanya. Al-Fatihah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

90 responses to Bob Kuman Meninggal Dunia, Al-Fatihah

  1. rara says:

    Al-Fatihah..

    0

    0
    • Berdoalah Kita says:

      Al-Fatihah…takziah kepada yg famili, rakan2 semua…yg mengenali arwah. You joke will be missed…

      0

      0
      • senyum says:

        takziah.. Al-Fatihah..

        teringat pada arwah abah.. arwah abah aku pun sakit camtu.. arwah abah pergi bila lagi sebulan aku nak menuju hari bahagia.. sedih arwah abah tak dpt jadi wali aku.. semoga roh2 semua umat islam dicucuri rahmat.. amin..

        0

        0
    • Selitone says:

      Takziah buat seluruh keluarga Allahyarham…. Al-Fatihah.

      0

      0
    • bbycumil says:

      Al-Fatihah..

      0

      0
    • bbycumil says:

      erm..bob ni sakit ape?

      0

      0
    • Anonymous says:

      innalillah.. takziah buat keluarga bob :(

      yang hari tu duk mengutuk arwah psl dia pergi hospital swasta sempat ke mintak maaf? klu agak2 x sempat, bertaubat la bnyk2.. pandai2 la cari bob kat sana nnt…

      0

      0
      • pengkomen says:

        i sokong u..

        0

        0
      • Anonymous says:

        Me too

        0

        0
      • Anonymous says:

        Betul tu …..hidup kita ni jgn nak kondem org jer

        0

        0
      • senyum says:

        sokong.. hidup ni jgn nak kondem org lain.. dan tak perlu rs diri tu sempurna sangat kerana sememang semua manusia tidak sempurna.. hanya ALLAH yg layak mengadili kita semua..

        0

        0
      • Cik Rini says:

        kalau kite ada kata kat org, xsempat nak minta maaf dgn org tu..masih ada ruang dan peluang utk kita bertaubat. bertaubatlah kepada Allah dan mohon supaya dosa2 kita diampunkanNya. pkra yg dah lepas.., jgn dikenang.

        0

        0
    • Wardina Houston Abdullah says:

      Al-fatihah. Arwah Bob Kuman dulu penghibur kami adik-beradik dengan lagu Pantun bersama kumpulan KU2 yang muncul dalam kaset Ujang Radio 9 Pujaan Sirap Live in Seremban. semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.

      0

      0
  2. embok ketum says:

    Al-Fatihah…

    0

    0
    • Cipap brdarah says:

      Akhirnya Bob pergi jga tinggalkn kta…. Untk kte yg mash hidup ni amalkan la gaya hidup yg sihat. Makan kena jaga..jgn merokok..rajin brsenam..n yang paling mustahak wajib kena smbhyg…sakit n sihat smua dtg dr Allah. Kita minta doa yg trbaik… Takziah pd fmly arwah.

      0

      0
      • Anonymous says:

        Alfatihah bt arwah bob.. Buat c**** berdarah..komen ko mmg bagus tp cam tak sesuai je nick ko tu..kot nk komen psl agama tukar la dl nick name ko.. Cam tak kena je..

        0

        0
      • Aku kesah says:

        AWAK KOMEN PNYA LA BAGUS..TPI BILA BACA Y DI ATAS TU..ALAHAI MALUNYA..DH X AD AYAT LAIN KE..

        0

        0
      • ngomel says:

        MASYAALLAH.. baik ko tukar nick ko…malu la skit.. tgk anon pun tak sanggup nak tulis…

        0

        0
  3. aa says:

    alfatihah….

    0

    0
    • lovelyvic says:

      Allah lebih menyayangi arwah. Semoga rohnya di tempatkan d kalangan org yg beriman. Terima kasih untuk keceriaan yg kau bawa kpd kami di sepanjang kehidupanmu.

      0

      0
  4. myra mylo says:

    semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman hendaknya..amin..takziah kpd keluarga arwah

    0

    0
  5. rara says:

    Al-Fatihah ..

    0

    0
  6. suehada says:

    alfatihah..semoga arwah dicucuri rahmat…

    0

    0
  7. maimon says:

    innalillah wainna ilaihirajiuun..terdiam skjap…sbb bru mgu lpas tgok die kt galaksi..smge roh bob dtempatkn dikalangan orang yg soleh..Al-Fatihah

    0

    0
  8. triple H says:

    al Fatihah..semoga arwah ditempatkan dikalangan oang yg beriman. kami akan merindui lawak abg bob :(

    0

    0
  9. rara says:

    Al-Fatihah buat Bob Kuman ..
    Semoga ditempatkan bersama-sama orang yang beriman ..

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Terima kasih Bob untuk gelak tawa sepanjang kehidupan.

    0

    0
  11. illa says:

    al fatihah

    0

    0
  12. Dahlia adik angkat Elia says:

    al Fatihah….

    0

    0
  13. xxx says:

    Al-Fatihah

    ?????? ?????? ???????????? ?????????
    ????????? ????? ????? ????????????
    ?????????? ?????????
    ???????? ?????? ???????
    ??????? ???????? ????????? ??????????
    ??????????? ?????????? ????????????
    ??????? ????????? ???????? ????????? ????? ?????????? ????????? ????? ???????????

    0

    0
  14. triple j says:

    Innalillahi wainnailaihi rojiun. Takziah diucapkan kepada keluarga allahyarham Bob Kuman yg meninggal pukul 4.30pm tadi. Semoga roh allahyarhama ditempatkan bersama roh2 org2 yg beriman. Alfatihah

    0

    0
  15. emel says:

    al fatihah.. semoga arwah ditempat kan di kalangan org2 beriman. teringat kisah penyebaran berita arwah da meninggal sblm ni.ingt lah,kata2 yg keluar tu satu doa.jgn sesekali berkata yg bkn2 terutama bnda yg melibatkn nyawa. dan mgkn ajal dia sudah tertulis dan dia benar2 telah dijemput kembali kpd pencipta nya.

    0

    0
  16. ngomel says:

    takziah kpd keluarga Husni Mohd Rawi.. Alfatihah..

    0

    0
  17. meeradriana says:

    Innalillah Hi Wa Innalillah Hiroojiiun..
    semoga berada ditempat orang yg beriman..

    0

    0
  18. NoName says:

    masih terpegun. Moga rohnya dicucuri rahmat. AlFatihah.

    0

    0
    • yesname says:

      **terkejut or terpaku or terkesima

      apedaa terpegun…sekolah dulu bm dpt berape ha???

      0

      0
      • Tia says:

        Tau objek pegun? Sama spt kaku. Mungkin maksud dia pegun as in shock. Jgn la nak jd kan isu hal remeh. Sedekah al-fatihah lagi bagus.

        0

        0
  19. ajay says:

    al-fatihah…..moga roh diterima disisi allah swt. amin~

    0

    0
  20. Tania says:

    Al-Fatihah. Inalillah. semoga roh beliau di tempatkan bersama2 org yg beriman.

    0

    0
  21. baby says:

    takziah…semoga rohnya ditempatkan bersama org yang beriman

    0

    0
  22. tina.jr says:

    Dari Allah kita dtg dan kepada ia juga kita pergi..Takziah utk keluarga Bob. Byk2 bersabar, moga roh Allahyarham ditempatkan disisi kekasih Allah. Mujur juga arwah sempat berjumpa dgn TG Hadi Awang, sekurang-kurangnya tidaklah dia terkilan sangat! What say you Mr.David Teoh??

    0

    0
  23. […] Bob Kuman atau nama sebenarnya Husni Mohd Rawi, 40 tahun disahkan meninggal dunia di kediamannya di Seksyen 11, Kota Damansara, Petaling Jaya, jam 4.38 petang ini. Kematian artis komedi terbabit disahkan jururawat yang menjaganya sejak 15 April lalu, Mohd Farid … Continue reading → […]

    0

    0
  24. Kurus says:

    al fatihah
    takziah kepada keluarga allahyarham
    semoga rohnya dicucuri rahmat-Nya n ditempatkan bersama2 org2 yg beriman

    malam ni malam Jumaat
    elok kta sedekahkah YASIN sekali

    0

    0
  25. KeYLeR says:

    Al-Fatihah buat Bob Kuman ..Semoga ditempatkan bersama-sama orang yang beriman ..

    0

    0
  26. Anonymous says:

    al-fatihah

    0

    0
  27. Kak Su says:

    Inalillahiwainailaihirojiun. Takziah buat keluarga allahyarham. Al-Fatihah.

    0

    0
  28. Hamba says:

    pd admin sila delete gambar arwah sekian :)

    0

    0
  29. pengkomen says:

    al fatihah..moga ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman

    0

    0
  30. Prettyamon says:

    Al-fatihah. Semoga abg bob ditemptkn Dgn org2 yg beriman.amin

    0

    0
  31. azri ^_^ says:

    innalillah… moga allahyarham dicucuri rahmat…

    0

    0
  32. aku kesah? says:

    al- fatihah..jgn sebut je,bca skali.semoga arwah ditempat kn dikalangan org beriman dan segalanya urusannya dipermudahkan.sgt terkejut.tgk mcm sihat.dah sampai waktunya.pasti merindui jenakanya yg selalu mghiburkan aku.

    0

    0
  33. wak kordi says:

    Al-fatihah untuk allahyarham. sesungguhnya telah tertunailah janji Allah swt ke atas hamba-Nya itu. giliran kita pula akan menyusul.

    0

    0
  34. Lantaklah.. says:

    Takziah…Al-Fatihah..

    0

    0
  35. kiki pemalu says:

    takziah untuk seluruh keluarga bob.. al fatihah..
    jom pakat ramai2 sedekahkan bacaan yassin untuk bob, alang2 malam jumaat nih… :)

    0

    0
  36. saza says:

    takziah

    0

    0
  37. Anonymous says:

    takziah, al-fatihah utk arwah bob kuman.

    0

    0
  38. neelofak lepak lepak lepak says:

    takziah, al-fatihah

    0

    0
  39. mobydick says:

    Alfatihah dalam takziah dari ambo sekeluarga…

    0

    0
  40. anak angkat says:

    takziah…smoga rohnya dicucuri rahmat…..

    0

    0
  41. Nurzaidi says:

    Al-fatihah..moga rohnya dicucuri rahmat Allah swt..

    0

    0
  42. majid says:

    yaallah mcm xpercaye asenye…
    baru je hri 2..dikatakan kaba angn y die mnggal
    tgk2 btol…
    smoge rohnya dicucuri rahmat…alfatihah…

    0

    0
  43. mhnizam says:

    Al-Fatihah memang terkejut dengan berita ini.Moga Allah mencucuri rahmatnya.

    0

    0
  44. Kazen says:

    al-fatihah semoga rohnya dirahmati

    0

    0
  45. Aduhaiya says:

    Al-faatihah buat arwah Bob Kuman. Memang terkejut betul aku dengar cerita ni. Baru je semalam aku tengok dia dekat TV, lawak Bob kuman dalam “Layan Je… MLM”. Hari ni beliau telah pergi selama-lamanya… Sedih nyer… hilang seorang penyeri hiburan kita. Al-Fatihah, moga-moga kamu ditempat dengan orang-orang yang beriman. Amin…

    0

    0
  46. aaasss says:

    al fatihah……

    0

    0
  47. Hajah Hammah Puasa says:

    Dari Negara Brunei Darussalam…kami turut berdukacita diatas kembalinya Kerahmatullah Bob Kuman…semoga roh beliau dicucuri rahmat dan di tempatkan dikalangan mereka yang beriman…amin. Al-fatihah…

    0

    0
  48. eva says:

    Salam takziah Al Fatihah semoga Allah tempatkan roh saudara bob di kalangan org2 yg beriman amin…

    0

    0
  49. orca1604 says:

    Takziah diucapkan…semoga Allah S.W.T menempatkan Bob Kuman dikalangan org yang beriman…kepada yang pernah mengata dia di entri sebelum ni dan penyebar fitnah arwah harap hendaknya bertaubat nasuha..bagaimana kata-kata umpatan dan cacian anda kepada arwah di bawa sampai ke lubang kubur dan alam barzakh.sedangkan anda tidak sempat berjumpa dengannya untuk memohon kemaafan.tahniah kerana telah berjaya membuat fitnah dan menjadikannya kenyataan.saya berharap selepas ini kita semua bertaubat dan menjaga kata-kata dan adab terhadap orang lain.

    Wassalam

    0

    0
  50. siti says:

    Innalilah dan takziah buat keluarga husni…
    YA Allah matikan aku dalam Islam……

    0

    0
  51. honey says:

    Takziah & Al-Fatihah. semoga roh allahyarham ditempatkan bersama org2 yg beriman..amin

    0

    0
  52. Celena Gemas says:

    Al-Fatihah……(T.T)

    0

    0
  53. cik siti comey says:

    takziah buat keluarga arwah… allah selalu mengambil orang yang baik terlebih dahulu… dan untuk kita yang masih hidup ini allah beri kesempatan untuk memperbaiki diri kita.. insyallah arwah telah memaafkan semua sebelum pemergiannya… al-fatihah…

    0

    0
  54. beta draconis says:

    Al-Fatihah..takziah kepada keluarga arwah..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang beriman ..Amin

    0

    0
  55. chentalove says:

    takziah buat family arwah…
    smoga roh arwah tenang ‘di sana’…

    0

    0
  56. nicename says:

    Al-fatihah…

    0

    0
  57. Ella Hag says:

    Al-FAtihah buat Husni Mohd Rawi dan paling mnja dkenali sbagai b0b Kuman…sm0ga r0h beliau dcucuri rahmat dan dtmpatkan brsama2 urg yang s0leh…hilang lah gelak ktwa sp0ntan yg mnjdi gelak ktwa org…h0pe kluarga Alllahyarham tabah mnghadapi dugaan ini….Amin…

    0

    0
  58. Penari poco poco says:

    tengok kat twitter ada orang twitpic umat2 kat masjid kuning. ramai kawan dia ya, ingatkan adlin sorang. kalau yang datang tu bagi rm1/5/10/50/100 (ikut kemampuan) masa dia mintak tolong mesti dah settle bil tawakal & dia dapat beli tong oksigen yang dia nak sangat tu.

    0

    0
  59. […] artis komedi terbabit disahkan jururawat yang menjaganya sejak 15 April lalu, Mohd Farid … Continue reading → This entry was posted in Gosip and tagged AlFatihah, Dunia, Kuman, meninggal by Azrael. Bookmark […]

    0

    0
  60. nurul janah says:

    semoge arwah d tmpat an dngan org2 yg b’iman … aminnn …
    semoge arwah d cucuri rhmat yer ..

    0

    0
  61. nur raihan says:

    assalammualaikum .. kpade yg pernah mngutuk arwah bob kuman . buat2x lah b’taubat yew .. hekhek … jangan marah , hnye nsihat .. semoge rohnye d’cucuri rahmat n semoge d’tmpatkn dngan orang2x yg b’iman . AMINN …… bye

    0

    0
  62. nur raihan says:

    awk p0wn sme jgn na kte 0rang jew . puiii

    0

    0