Written by AbangNara | November 10th, 2017

Esok (11.11) adalah hari terbaik untuk anda menyempurnakan impian dan cita-cita anda itu. Ini kerana HANYA untuk hari ESOK sahaja, Tefal sedang mengadakan MEGA Promotions yang menawarkan diskaun sehingga 50%. Kalau tak beli hari ini, kena tunggu 11.11 tahun depan pulak. Inilah peluang yang tak boleh dilepaskan.

Anda hanya cuma perlu masukkan kod “ORTEFAL30” ketika membuat pembelian di sini.. Untuk memudahkan anda membuat pilihan, Abang Nara senaraikan 5 produk Tefal yang sangat-sangat berbaloi untuk dimiliki bersempena Mega Promotions 11.11 ini:-

1. Seterika Tefal Actis GV6340 (RM999 didiskaun jadi RM529)

Anda stress habiskan terlalu banyak masa menggosok baju? Seterika dah tekan sekuat hati tapi baju masih komot lagi? Tangan lenguh sebab seterika berat sangat? Hilangkan segala masalah itu dengan seterika Tefal Actis GV6340 yang menggunakan teknologi “steam generator” bagi melancarkan proses menggosok baju anda. Harga asal RM999, harga sempena Mega Promo 11.11 cuma RM529 je. Berbaloi-baloi!!! Abang Nara ajar korang ya, tambah lagi diskaun kod “ORTEFAL30” untuk rebet tambahan sehingga RM100!!

P.S: Abang Nara dah pernah cerita tentang kehebatan seterika Tefal Actis GV6340 ini di sini. Confirm anda akan terus beli lepas membacanya.

2. Tefal Fry Delight FX1000 (RM899 didiskaun jadi RM499)

Kalau anak-anak anda jenis suka makan kentang goreng, nugget, ayam goreng dan semua benda goreng-goreng ini, maka anda wajib membeli 1 Tefal Fry Delight FX1000 ini. Pantas dan mudah je anda menggoreng lepas ini. Selain daripada diskaun sebanyak RM400, anda turut akan mendapat hadiah percuma mesin kopi Piccolo apabila membeli Tefal Fry Delight ini. Sambil makan kentang goreng, sambil minum kopi. Memang the perfect kombo!!! Info lebih ada kat sini ya!

macam-macam benda boleh dimasak dengan Tefal Fry Delight nie

dapat mesin kopi nie sebagai hadiah percuma. Bestnya wei!!!

3. Tefal Bistro Cookware Set (RM598 didiskaun jadi RM249)

Khas untuk para suami, gembirakanlah hati isteri anda tahun ini dengan menghadiahkan mereka Tefal Bistro Cookware Set ini. Cuma RM249 je. Kualitinya memang terbaik. Abang Nara berani jamin isteri anda akan menangis terharu sekiranya anda memberikannya kejutan ini. Lepas tue confirm isteri akan lebih rajin ke dapur. Dapatlah tiap-tiap hari makan sedap. Isteri gembira, anda kenyang. Win-win situation kan?

4. Tefal Blendforce Blender BL3071 (RM149 didiskaun jadi RM99)

Balik kerja nanti, sampai je rumah, terus check blender anda di dapur. Perhatikan sama ada ia masih berfungsi dengan elok. Kalau dah lain macam je bunyi yang keluar ketika mem”blender”, tibalah masanya untuk anda membeli Tefal Blendforce Blender BL3071 ini. Sila tengok video di bawah untuk mengkagumi kehebatan blender ini.

5. Tefal Induction Hob (RM289 didiskaun jadi RM199)

Suka memasak tetapi malas nak mengemas dapur? Tefal Induction Hub ini memang sesuai untuk anda. Letak je apa benda yang anda nak masak di atasnya dan tekan butang “on”. Voila!!! Masakan anda siap. Sup boleh, stew boleh, goreng-goreng boleh, semua benda lah boleh. Siap ada warranti 2 tahun lagi. Paling best, ada free gift iaitu “shabu pot” untuk membolehkan anda terus memasak shabu-shabu.

Shabu Pot percuma untuk memulakan langkah pertama anda memasak di atas Tefal Induction Hob ini

Ha macam teruja kan nak bershopping semua perkakas ini bersempena Mega Promo 11.11 Tefal ini? Sekali lagi Abang Nara ingatkan, promosi ini hanya sah untuk hari ini sahaja (11 November 2017). Kalau korang terlepas, kena tunggu tahun depan pulak. Jadi jangan tangguh-tangguh. Kalau terasa nak beli, terus beli sekarang. Nanti terlupa menyesal. Silalah ke laman web Lazada untuk membuat pembelian anda. Selamat bershopping!!

INGAT TAU! MASUKKAN KOD “ORTEFAL30” SEBELUM CHECKOUT!

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 responses to Biar Betul !!! Best Sangat Promosi Tefal Bersempena 11.11 Nie!! Rugi Sangat Kalau Tak Beli.

  1. Miss Unibes says:

    Rasa nak beli seterika tu lah. Nak seterika muka Jolpereng aka Jolrepeng ngan Gayah(Gayatri) biar melekat dua2 terus kawin. Lol. Please lah. Jolpereng tak sesuai ngan ZM. ZM baik awak fokus kat kerjaya je. Betul2 aku berharap Jolpereng putus ngan ZM. Amin. Nampak sangat kan aku tak suka Jolpereng sampai kat sini aku komen pasal dia. Lol.

    1

    0

Leave a Comment

Optional