Written by Bella | July 16th, 2016

Pagi tadi kami ada menyiarkan berita yang agak mengejutkan dimana ada khabar angin mengatakan pelakon Adi Putra sudah berkahwin buat kali kedua dengan seorang janda anak satu berusia 33 tahun yang juga merupakan rakan kongsi perniagaan beliau sejak setahun lalu.

Dihimpit dengan pelbagai persoalan,isteri Adi Putra iaitu Aida Yusof juga enggan memberikan komen lanjut mengenai isu ini.

Terbaru, individu yang didakwa sebagai bekas suami kepada isteri kedua Adi itu dikatakan telah meluahkan perasaan di laman Facebook miliknya.

Menerusi luahannya itu, bekas isterinya itu telah nekad meninggalkan beliau untuk bersama Adi Putra yang dipercayai dapat membimbing beliau ke jalan yang lebih baik.

Berikut luahan individu berkenaan :-

Malah, individu yang sama juga turut memua naik sebuah foto dengan nukilan luahan hati di bahagian “visitor posts” di fanpage Adi Putra.

Sehingga kini Adi Putra masih tidak dapat dihubungi oleh pihak media yang ingin mengetahui sejauh mana kebenaran gosip hangat ini.

Kami harap Adi Putra dengan segera tampil dengan penjelasan bagi menjawab segala persoalan serta khabar angin mengenai perkahwinan keduanya ini.

Sumber Berita : Astro Gempak

45 responses to Bekas Suami Wanita Yang Didakwa Sebagai Isteri Kedua Adi Putra Dedahkan Perkara Sebenar

  1. NEK MAH CUN says:

    aku cuma tertarik pd quotes tu…menarik..

    0

    0
    • Polis bukit aman says:

      Entah lah adi putra ni. Yg pasti taste dia mmg pmpuan yg takde rupa, walaupun adi digelar shah rukh khan malaysia..
      Taktau nak rasa apa, kesian pada bini pertama, tapi org ckp takpe kalau mampu boleh kawin lagi.
      Entah la nakkk

      0

      0
    • Black Cat says:

      Kalau adi dgn mira filzah ok gak mcm cinta si wedding planner sweet je kn uolss..hehe

      0

      0
    • minah jambu - safety first says:

      ni lah pompan gatal sangup tingalkan laki anak untok nk ngan jantan lain adi putra pulak tu huh ! macm jahanam ! kalau jambu tkpe la jugak !!! kalau pompan ni baik tkan laki sampai tiga !! n tkan laki yg dulu semua nye tak baik or mungkin ni pompan yg tk baik prangai macm dajal konon suci lah huh !! aida u sabar aje ok..u pelan2 gi makamah fail kan perceraian..tapi kalau u maseh sayang kan laki u ni itu terpulang lah yg penting bini no dua adi enjoyyyyyyyyyyy…!

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Minat adi putra..kisah sebenar orang kita x tau..harap dpt selesaikan dgn baik..

    0

    0
  3. Cinta says:

    Kita tak tahu cerita seberna nya tak kan lah hafi putra nak kan bini org yg takde rupa. Ni.mesti sah cerai lama si laki ni biasa lah. Bini bila takde org nak buat tak tahu je lepas kahwin lain siap lah panas satu badan…. a

    0

    0
  4. Huhuhuhu says:

    Adi putra ni mmg gatal,byk je kontreversi ko dgn betina kann.last2 kantoi gak kawen lain..beso idong bini ko ni ye..huhu

    0

    0
  5. Senyum saja says:

    Dari kisah sharing gambar bogel tu ari lg x suka dah kt mamat ni… ntah apa2…

    0

    0
  6. Boolan says:

    Bukan ke dia ni dulu syok kat Nora Danish?

    0

    0
  7. dina says:

    dulu tersebar gambar dia selfie dlm bilik air…htr gmbr kat bini orang…bila dah kantoi…dia pi umrah…pakai jubah…lagak suci….ikhlas ke dia ni…

    0

    0
  8. Yekeni says:

    Aaron aziz juga best. Takde scandal….

    Suka tengok lelaki yg masih setia dgn isteri walapun dah popular.

    Beringatlah… Isteri kamu telah berada disamping kamu sebelum kamu dikenali… Susah senang bersama…

    Pendatang baru tu hanya nakkan kamu sebab mungkin kamu popular, berduit….

    0

    0
    • aaakulahhh says:

      aaron ada anak suma..
      dia ni kawin x dpt anak..kalau pegi pejabat agama pn , pejabat agama cakap alasan kukuh utk kawin lain..

      0

      0
      • kikiki says:

        Bape ramai jantan yg ade anak tp kawin jgk lain. Tu ape citer plk???

        0

        0
      • anonymous says:

        alasan kukuh ..pasti ke nanti dapat anak? Pejabat Agama boleh CONFIRMkan boleh mengandung lagi dan ada zuriat?? dasyatnya peranan Pejabat Agama boleh menilik pulak orang mandul ke tidak..boleh mengandung ke tidak…cam taik ko punya komen…kalau dah ada anak miang nak kawin lagi satu …Pejabat Agama kasi alasan kukuh apa pulak??

        0

        0
  9. pikir2 says:

    kalau berpisah secara baik, tak akan ada masalah cmni. tp gaya bekas suami tu Ya Allah sebak baca status dia. Kalo AP dah pikir masak2 sebelum kawin dengan bekas isteri orang, silakan. your hardship begins dengan melayan kata2 orang. You asked for it kan kan kan

    0

    0
  10. bodopiang says:

    dia nih memang jenis minat bini org nih..
    keh keh keh

    0

    0
  11. shiro says:

    Wife imigresen

    0

    0
  12. Darlina says:

    Biar la dia nk pilih pompuan x lawa. Dah tu taste dia. Kalau smua nak yg cantik, yg odoh sapa plak nak pilih.. Lantak p kat dia lah.. Cuma aku harap aida dpt tabah menghadapi ujian ni.. Ya la.. Sapa la yg seronok gila2 kalau laki menikah lg.. ?

    0

    0
  13. Dahlia says:

    Kita tak boleh menilai dari apa yang kita baca. Kalau si ibu tidak bahagia bersama si suami, kenapa perlu teruskan hubungan? Kebahagian diri sendiri juga amat penting. Dan tak semestinya bercerai, tidak akan menjaga atau menyayangi anak. Mungkin si suami tidak menjaga si ibu itu dengan elok, mana kita nak tahu? Jadi jangan la bersangka buruk. Tak dapat apa apa pun kita bersangka buruk, hanya mendapat dosa. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui.

    0

    0
    • whatever says:

      Sikit pembetulan, cik dahlia kata jgn bersangka buruk..tp dlm msa y sama cik dahlia pun sangka buruk pd suami dia..baca balik ayat cik dahlia baris ke tiga “MUNGKIN SI SUAMI TIDAK MENJAGA SI IBU DENGAN ELOK, MANA KITA NK TAHU?.” see..itu pun ayat bersangka buruk gak kan pd suami dia..jd kesimpulannya..xperlu komen or judge sesape..sbb kita xtau jln cerita sebenar..hanya mereka je y tau. baik kita diam n pk sndiri mslh or hal memasing..tq.

      0

      0
    • whatever says:

      Sikit pembetulan, cik dahlia kata jgn bersangka buruk. cuba cik dahlia baca balik ayat cik dahlia pada baris ketiga ” MUNGKIN SI SUAMI TIDAK MENJAGA SI IBU DENGAN ELOK, MANA KITA NK TAHU?”. see..itu pun kira ayat mengundang perasangka buruk juga yang mana bersangka buruk pd suaminya. kesimpulannya..baik kita berdiam n xperlu menulis atau judge sesape. sbb kita sndiri xtau mslh mereka.hnya mereka y lalui. sekadar menegur.

      0

      0
  14. Aliah Hamid says:

    Haha korang ni bising la

    0

    0
  15. cpah says:

    Harap harap masjid yang didirikan bukan atas foundation masjid orang lain.

    0

    0
  16. Tkziah says:

    Pasti trluka dn sedih fst wife dia.yg scond ni plak syok bgai tyang gmbr ngn mmat ni.x de rsa brslah lgsung.yelah kn..bla dh dpt of cos la sronok kn?aku mmg tmpang simpati ngn fst wife dia.tang mne yg hnsem mmat ni,x pham aku!!!!!

    0

    0
  17. .. says:

    Naper post quotes tu tarikh 2015?

    0

    0
  18. Akubukansuperstar says:

    Korang bising pasai dia tak pilih korang. .. lantak lah dia nak kahwin . Dia nak buktikan yg dia tak mandul apa korang kesah. Skrg ni trend artist kahwin ngan bapok muka tonyerrr lah.. soo gadis gadis muka tonyerrr mcm tapai basi ada can lah kahwin ngan artis artis hensemmmmm

    0

    0
  19. Anonymous says:

    Alhamdulillah tahniah moga dlm kerberkatan dan tawakal

    0

    0
  20. beyond says:

    i guess that lady was not happy with the previous husband and the husband only start to take note when she already decided to end their marriage and using the kid as a leverage to insert gulty feeling to the x wife. Most married men dont really listened to their wife cry for attention and love thinking that the marriage would last forever because usually women would stick around out of feeling responsibility towards the kids. But sometimes the frustration is too much to bear and leaving is the best solution.

    0

    0
  21. missv says:

    mati2 ingat ngan mira filzah…ok la gak anak dara…lawa gak…ni bini org…cam makcik2…dgr2 pegawai kjaan…tumpang senang kot…

    0

    0
  22. lulu says:

    btw, adi merupakan 3rd hubs for this women..

    0

    0
  23. akuey says:

    jangan lah buat andaian sendiri..lelaki kan mmg blh kawin lebih. lagi2 dia masih blm di kurniakn zuriat. cuba lah letak diri kat tmpt dia.anak angkat mn sama. semua blh post macam2. bila dah jadi hal..semua boleh ckp macam2. hal rumah tangga ni rumit. doakan lah yang terbaik.

    0

    0
  24. Cahaya says:

    kalau suami boleh berubah hati, kawen 2,3,4. kenapa isteri tak bole berubah hati dan jatuh cinta pada laki lain? Perasaan cinta itu kan dtg dr Allah jgk.. sekurang2 nya dorang bkahwin dan tak buat maksiat.

    0

    0
  25. Jadoo says:

    Perempuan tu PEGAWAI KERAJAAN. Jalan termudah untuk Adi dapatkan permit penduduk tetap ( Mungkin ). Aaron dah dapat kut..mana tak panas hati walhal Adi lg lebih dulu kat Msia ni. Kalau salah harap dimaafkan ye..

    0

    0
  26. Anonymous says:

    Lol dok betelagah kes dia ney ja buang msa lah…dia yg kawin korang yg pnas knpa..

    0

    0