Written by AbangNara | August 8th, 2012

Bagai pinang dibelah dua sungguh pasangan pengantin ini. Awal dan Scha memang nampak sama cantik dan sama padan berpakaian traditional untuk muka depan majalah Media Hiburan. Pastinya mereka berdua sudah tidak sabar untuk berhari raya sebagai suami isteri untuk pertama kali tahun ini.

scha dan awal

Semoga Aidilfitri kali ini lebih bermakna buat Awal dan Scha. Kalau tahun ini berdua, Abang Nara doakan tahun depan mereka beraya bertiga pula. Semoga dimurahkan rezeki untuk mereka menimang cahaya mata. 6 lagi gambar sesi tangkap gambar Scha dan Awal bersama Media Hiburan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Menarik juga kalau hias rumah dengan corak belang. Ada berani?

scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal

39 responses to Awal Ashaari Dan Scha Hiasi Muka Depan Media Hiburan Edisi Terbaru

  1. saya ok jer! says:

    TERBAIK. BAGUS LAH KALAU MACAM NI SELALU. :)

    0

    0
  2. Starex says:

    Whatever..tak minat sgt dengan couple ni……

    0

    0
  3. Miss Propaganza says:

    Harap2 perkahwinan uols kekal sampai bila2 ya jgn gaduh2…
    cepat2 timang anak.

    0

    0
    • syasya says:

      Allah dah tentukan jodoh yg terbaik. Awal kalau nak jadi suami yg baik, suruhlah isteri bertudung, kerana itu adalah t/jwb anda. Segalanya akan disoal diakhirat nanti.

      0

      0
      • True says:

        Betul..bila dah nikah, seorang perempuan itu dibawah tanggungjawab suaminya. Maka suami haruslah mendidik si isteri dengan baik. Suruhlah dia pakai tudung. Kecantikannya hanya untuk suami, bukan untuk tatapan umum. Perkara asas islam – menutup aurat. Tak tahu lah kenapa susah sangat nak ikut suruhan agama yang mudah tu.

        0

        0
  4. my boo says:

    so sweettttttttttttttttttt

    0

    0
  5. jahja khalijah says:

    MUAK3………………

    0

    0
  6. fa says:

    sepadan n sweet betul couple nie. semoge kekal hingga akhir hayat.

    0

    0
  7. Sshh says:

    suka tengok dia org ni pas kawin..murah btl rezeki dia org..tengok gmbr mereka berdua ctk..tpi bila tengok y d sebelah tu..tok ti knpa ambil gmbr mendada cam tu dh sebijik cam cik ta jer…

    0

    0
  8. aku says:

    brtuahnya awal dapat scha…piuhhhh…kau je rasa bangga awal dapt scha sbb scha cantik tapi bg akulah minah gedik ala2 mnja cam scha ni xrasa rugi pun bila kau dapat hahaha..blahlh xyah nk poyo sngat tnjuk2 kat org..

    0

    0
  9. syasya says:

    Awal bila nak suruh isteri tutup aurat?? Itu adalah t/jwb anda. Pada isteri ingatlah bahawa apa-apa yg terdedah itu cuma untuk suami bukan untuk semua org.

    0

    0
  10. No One says:

    murah rezeki diorng ni pas kawen..
    cepat2 la buat bby… cant wait nk tgk scha junior / awal junior…

    0

    0
  11. srootttt says:

    Si leper..rata je dada si scha neh

    0

    0