Written by Bella | September 21st, 2015

Setelah lama berdiam diri mengenai tarikh perkahwinan beliau, Anzalna Nasir menerusi rancangan hLive! Apa Kata Malaysia malam semalam akhirnya mengumumkan beliau bakal berkahwin dengan kekasih Hanif Zaki pada awal tahun hadapan.

Didalam program kendalian pengacara terkenal, Aznil Nawawi itu, Hanif turut memberitahu beliau dan serta Anzalna akan bertunang dan bernikah pada hari yang sama.

Insya-ALLAH, majlis tunang dan nikah akan diadakan pada tarikh sama. Bukan tidak mahu buat pada tarikh lain, tetapi jadual Anzalna yang padat. Saya faham. Majlis nikah, tunang dan resepsi kedua-dua pihak akan diadakan di Kuala Lumpur kerana kedua2 keluarga kami menetap di sini.

Buat Anzalna, Hanif merupakan seorang yang cukup memahami dirinya dan meletakkan kepercayaan yang tinggi pada dirinya selain tidak mengongkong setiap pergerakkan beliau. Sepanjang empat tahum menyulam kasih, mereka jarang sekali bergaduh.

Hanif sangat memahami saya dan sentiasa meletakkan kepercayaan ?tinggi terhadap saya membuatkan saya berasa selesa. Lagipun kami telah berkenaan dan bercinta sebelum saya menjadi artis. Alhamdulillah, sepanjang empat tahun bercinta, nak kata bergaduh tu, kurang tiga kali je kot.

Mereka memang cukup sepadan dan memahami antara satu sama lain bukan? Iyalah, bukan senang nak jadi kekasih Anzalna perlukan banyak kesabaran kerana perempuan cantik sepertinya sering didekati ramai lelaki berhidung belang di luar sana. Apa-apa pun tahniah kami ucapkan, semoga segala perancangan berjalan dengan lancar.

Sumber Berita: Sinar Harian

28 responses to Anzalna Nasir Umum Bakal Berkahwin Awal Tahun Hadapan

  1. aku says:

    tahniah la anjalna!!!! meghoyan la tasha shilla…kih3

    0

    0
  2. minah jambu says:

    lov u Anzalnaaa..

    0

    0
    • minah jambu says:

      cakap tentang tangan kidal kt TV1 ni kawan minah jambu pon ada yg kidal dia minah Melaka cebok ngan tangan kiri dia makan pon ngan tangan kiri jadi dia 2in 1 punye tangan..dia cakap dia dh biasa makan ngan tangan kiri..

      0

      0
      • joyah says:

        apalah yg ko merepek ni nyah!!

        0

        0
        • minah jambu says:

          minah jambu tadi tengok kt TV1 ada man kidal ngan datuk fazilah cakap pasal tangan kidal..tu yg minah jambu cakap pasal kawan minah jambu makan ngan tangan kiri dia cebok pon ngan tangan kiri ape yg merepek Nye huh ! kau ni joyah sekali aku lesing kau baru tau eh !

          0

          0
      • aku says:

        minah jambu si attention seeker..kah3

        0

        0
  3. Sone says:

    Aku suka dyeorng ni…

    0

    0
  4. Kak Leha says:

    Pasangan yg sama cantik & kacak. tahniah!

    0

    0
  5. sesiput says:

    kenapa mata anzalna tu cam tahan mengantuk? bulu mata berat sangat ke mcm mana tu?hmmm

    0

    0
  6. casso says:

    daging tu mcm bacon

    0

    0
  7. yayayayayayaa says:

    met Hanif Zaki in person. He is a nice guy. Bertuah Anzalna

    0

    0
  8. Anonymous says:

    anzalna ni tak pakai makeup pun cantik ?

    0

    0
  9. Anonymous says:

    belum kawin dah anzal?

    0

    0
  10. Anonymous says:

    rindu kat anzalna…dh lame x berlakon n keluo tv…

    0

    0
  11. Krios says:

    Tahniah Anzalna, Semoga berbahagia selamanya.

    0

    0
  12. Rasdam Mewangi says:

    Tahniah buat Anzalna dan semoga berbahagia..

    0

    0
  13. Tak sempurna says:

    Berkenaan ape ye…huks.anyway congrats both of u

    0

    0