Written by Bella | April 11th, 2016

Meskipun sudah kecoh dengan isu beliau yang nyaris ditumbuk oleh Fattah Amin kerana bertanyakan soalan yang sensitif, Aman Nassim masih lagi ingin berdiam diri. Ada pihak yang mempersoalkan, adakah beliau cuba menyembunyikan sesuatu?

Walaubagaimanapun, menurut Aman beliau tidak mahu memberikan sebarang komen kerana tidak mahu isu berkenaan terus berpanjangan.

Saya minta maaf, saya memang tidak mahu komen mengenai isu ini. Saya tidak mahu memanjangkan lagi cerita.

Tambah Aman, beliau tidak menyimpan dendam terhadap Fattah dan tidak kisah jika mereka sekali bekerjasama di masa akan datang.

Saya menghormati Fattah, malah tiada masalah sekiranya kami digandingkan lagi pada masa akan datang. Fattah adalah pelakon yang sangat berbakat. Saya bertuah dapat bekerjasama dengannya.

Cuma untuk memberikan kenyataan mengenai apa yang berlaku, saya minta maaf sekali lagi. Saya harap masih diberikan sokongan kerana masih baru menapak dalam industri hiburan.

Dalam bidang hiburan, Aman harus pandai bawa diri agar tidak membuat mana-mana pihak tersinggung. Tidak mengapa, jadikan perkara yang telah berlaku ini sebagai pengalaman anda di masa hadapan.

Sumber Berita : Berita Harian

17 responses to Aman Nassim Enggan Komen Isu Hampir Ditumbuk Oleh Fattah Amin

  1. minah jambu terlajak habis says:

    dh tau baru menapak kt donia seni kenape mulot tu lancang sangat !! kau ingat orang tk berani nk tumbok mulot kau yg macm mulot taik tu ha ! komen la ape yg dh jadi hari tu kenape nk berdiam diri ??? dasar orang tk sadar diri baru aje nk jadi pelakon nk kerek kerek pulak eh helo kau ingat kau tu hensem macm fatah ..jul..ke ha !! buat malu kompani aje sape yg ambek kau belakon ni huh !!

    0

    0
  2. kesian says:

    serious tak kenal siapa dia ni.. buat hal sbb nak publisiti murahan agaknya!

    0

    0
  3. lol says:

    act like innocent nampak nya. ingat orang bodoh?

    0

    0
    • Mat Ronggeng says:

      Sekali Fattah Amin dusyum muka ko Aman….. harus kau pakai hijab macam Sherry… harus nanti ko tak berlakon pegang pegang jantan…hahahaha

      Btw…ko siapa nok…. production crew ke pelakon tambahan yang orang tak kenal…hahahaha…belum apa apa hal dah cerita negative…..

      0

      0
  4. akulah aku says:

    Aku tak kenal pun siapa mamat ni. Apa pun tahniah lah, sebab berjaya mempopularkan diri anda. haha

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Betul.. Ade yg kata kalau cili tu nak buat ulam pun, tak leh terus kunyah.. Die kene patah2kan dulu..next?

    0

    0
  6. Mohammad Jamin Broke Abdullah says:

    Man ko tak yah berlakun lah. Biar patah je yg berlakun. Ko tak komersial dr segala segi. Kerja opis je lah.

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Yg jd persoalannye, aku cuma nk tau apa dia soalan yg dia ni ajukan kt fattah? Ada kaitan dgn sherry kan? Apa soalannya wey??

    0

    0
  8. bedah says:

    konon nk beramah mesra… tp xkena tempat… nk bergurau x kena cara…. lain kali sebelum bkk mulut pk dulu… atau baik diam jer laaaaaaa….

    0

    0
  9. Kru Drama says:

    Kes kecik je….relaks la. Mcm budak2 lah!

    0

    0
  10. FAZURA JELITA says:

    X HENSEM DIER NIE

    0

    0