Written by AbangNara | June 24th, 2016

Pakar motivasi terkenal Profesor Madya Md Izuddin Ali yang lebih dikenali dengan nama Prof Izzi telah kembali bertemu Maha Pencipta pada jam 12.45 tengah hari tadi. Beliau terkenal dengan taglinenya “Renung-renungkan dan selamat beramal” itu dilaporkan meninggal dunia akibat penyakit strok yang dihidapinya. Jenazah akan dikebumikan dalam masa terdekat dan akan dikebumikan di Terengganu.

prof izzi meninggal dunia

Semoga Allahyarham ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Pastinya satu Malaysia akan terasa kehilangan pakar motivasi ini. Sama-samalah kita sedekahkan Al Fatihah kepada Allahyarham. Al Fatihah. Sumber Sinar Harian.

16 responses to (AL FATIHAH)Profesor Izzi Meninggal Dunia Akibat Strok

  1. jemah jomblo says:

    Al-fatihah… Hari baik, bulan baik

    0

    0
  2. Lynn says:

    Semoga di cucuri rahmat keatas roh beliau…al fatihah amin takziah pada keluarga

    0

    0
  3. nieza says:

    salam takziah…

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Dulu prof ni ada kes ngan student kan?..whats d outcome?

    0

    0
    • Lana says:

      Dia dah meninggal dah pon..biar Allah yg tentukan d outcome..

      0

      0
      • Jenny justice says:

        Dosa dengan Allah, boleh lah mohon taubat dari Allah…dosa dengan manusia, selagi xminta maaf dengan org yang dianiaya tu, tak terhapus tau…

        0

        0
        • Patooooo says:

          Iyaaa benarr!! Di padang masyar nanti pesalah itu harus keliling padang cari balik orang yg dia buat salah tu, kita anggap jelah prof ni dah mintak maap dekat budak budak tu .muehehehe

          0

          0
      • Huhu says:

        Kita tatahu cerita sebenar. Yang pasti selagi hamba Allah itu hidup, selagi itu dia boleh bertaubat. Dan taubat seorang hamba tu adalah antara dia dan tuhannya. Tgk saja di ig dia, mungkin slps dri issu itu dia tdk didengari umum sudah, tp nampak seri nur pd wajahnya yg terbaru.. Di sisi Allah, hny Allah yg bisa mengangkat nya di tempat tertinggi. Allah tunjuk pd hamba2 nye mudah,mati di hari yg baik dan bulan yg mulia.. Hidup dia berkongsi ilmu dan nasihat. MasyaAllah.. Kita?

        0

        0
    • kita terikat kontrak yg blm tamat says:

      tak tahu pun pasal kes tu. kenapa nk diungkit2 & dikorek2 lg. jgn dibuka aib org yg dah meninggal. drp x ramai yg tahu, bila diungkit tambah ramai pulak nti yg tahu aib tersebut.
      tanggungjawab & peranan dia di dunia telah pun selesai & x ada lg dosa yg akan dia buat. kita ni yg hidup entah berapa lama agaknya, beratus ribu lg dosa yg maybe kita lakukan. so lebih baik muhasabah diri sendiri dr sibuk buka aib org yg dah selesai tanggungjawabnya di dunia.
      jalankan tanggungjawab kita yg masih belum selesai.

      0

      0
  5. Anonymous says:

    Hari yang baik… bulan Yang baik…mudahan dalam kalangan orang beriman…..aminnnn

    0

    0
  6. tarabas says:

    Inna lillahi wa inna ilayhi raji’un

    0

    0
  7. syed moktar says:

    tu hakikatnye..yg pasti semua mati..usahlah kita angkuh mendabik dada di dunia ini..alfatihah buat arwah

    0

    0
  8. melati says:

    Al Fatihah……sepatutnya Nabil….!!!

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Mmg gila melati tuh..

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Dia kan public figure..1 msia kenal dia..bila tengok berita ni,teringat kes tu..bukan nak buka aib dia..

    0

    0